Boyzone-zanger Stephen Gately overleden | nu.nl/muzieknieuws | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl vroeger was ik een grote fan van boyzone
Bah,nooit leuk nieuws om te lezen, toch jammer, zo jong.. Hoorde een paar van hun liedjes erg graag, in mijn jeugdjaartjes..
Oehh...bah zeg...ik had vroeger een plaatje in me agenda geplakt van steve...vond 'm toen zo leuk...zonde hoor...zo jong
jee, ik schrok hier toch wel even van... Ik was nooit echt fan van bands of artiesten, maar Boyzone vond ik ook wel érg leuk... En met name Stephen Gately... YouTube - ronan keating y boyzone - no matter what
jeetje wat jong! vraag ik me gleijk af waaraan hij is overleden vrienden zijnden dat hij opstap was geweest een paar drankjes had gedronken en niet meer wakker is geworden.
Vreselijk...las het net op msn.nl Was ook groot fan, en vond hem ook erg interessant hahahaha. Moge hij rusten in vrede.
Oh wat erg! Ik was geen grote Boyzone fan maar vond sommige liedjes leuk. Jeetje ik schrik hier echt heel erg van...