Ik heb nu al 3 dagen erge kampen in mn buik en ben bang dat er iets niet klopt! Heb geen bloedverlies! Wie herkent dit?
Ja baarmoeder is aan het groeien en dat kan de krampen veroorzaken Zolang je geen helderrood bloedverlies hebt is er niets aan de hand. Gebruik de zoekfunctie maar eens en zie dat veel vrouwen hier last van hebben (gehad). Het hoort er echt bij. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Het komt waarschijnlijk echt omdat je baarmoeder aan het groeien is... Ik had er ook last van en was ook zo onzeker. Probeer er toch maar van te genieten hoor! Gefeliciteerdz!
Dat had ik ook hoor! Ik liep echt krom van de pijn rond die tijd. Duurde 1 tot 2 weken bij mij. Schijnen heel veel vrouwen last van te hebben hoor, maak je niet meteen zorgen! Groetjes Miep
Hoi hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap! En zo te zien zijn we beide even ver! En ik heb het net zoals jij. Ook van die krampen, gistreavond dacht ik echt dat er bloed zou komen, maar gelukkgi niets te zien en hopelijk blijft dat zo tot over 9 maanden Dit is mijn tweede zwangerschap en bij de eerste had ik het ook dat krampgevoel (net als de menstruatie), maar ja ik denk steeds, was het toen net zo? Hopleijk gaat het over snel over. groetjes Kreeftje76
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zal je ook, voor zover dat kan, een klein beetje gerust stellen. Ik heb ook vreselijke krampen gehad. Je wordt er inderdaad onzeker van maar je baarmoeder moet groeien. Je kunt ook al wat last krijgen van je banden (had ik ook erg vroeg) Sterkte!
heel herkenbaar, ik heb het ook. het wordt wel steeds minder. het maakt mij soms ook wel onzeker hoor, maar ik heb er ook héél veel ove ropgezocht en ben er achter gekomen dat het heel normaal is mijn schoonzussen zijn 3,5 en 4,5 maand zwanger en herkenden het meteen.
Oef... nu ik deze berichten lees kan ik weer rustig slapen, maakte me ook erg zorgen, heb de hele dag kramp, loop er gewoon krom van. Maar dit hoort er gelukkig dus allemaal bij! XX Es
ik had ook zulke krampen. ben toen naar de dokter geweest bleek het een blaasontsteking te zijn. dan krijg je ook zulke krampen.