Mijn zoontje van 2 graait steeds in zn luier snachts. Gevolg is dat de luier niet goed blijft zitten en gaat lekken. Vanacht was het al zo erg dat zn piemeltje buiten zn luier zat en dus zn hele bed helemaal doorweekt was van urine. Heeft iemand tips hiervoor? Want het is erg vervelend
Draagt hij nog een romper? Pyjama aan een stuk? Luierbroekje over de luier? Vast tapen met duke tape? Doet hij het via de bovenkant of via de zijkant? Misschien werkt hier iets van?
Hij graait waar hij er maar bij kan. Hij draagt een romper maar kan daar gewoon bij in. Zijn er nog wel pyamas uit 1 stuk te koop in maat 92? Ik dacht dat dat alleen voor kleine baby's Was.
Doet hij het sinds kort? Misschien heeft hij wormpjes opgelopen, dat jeukt vreselijk vooral 's nachts. Je kan bij de drogist een kuurtje halen,kijken of dat helpt. Je hebt wel zomerpakjes uit een stuk, wel voor meisjes maar goed voor de nacht...
Maakt hij pyjama's zelf open? Anders zou je ook gewoon zo n huispak uit 1 stuk kunnen gebruiken. Dan maakt de maat helemaal niet meer uit.
C en a heeft onesie pyama's t/m maat 140, bon prix nog groter en op de markt verkopen ze ook een merk dat groter gaat. Wel zijn ze meestal alleen in de winter te koop. Mijn zoon van 8 heeft een beperking en is niet zindelijk, dus vandaar . Bij de c en a zie ik ze niet meer, maar bij bon prix wel https://www.bonprix.nl/product/pyjama-donkerblauw-905441/?bundle=10543182#image