Mijn vriend word binnenkort 30 jaar Ik heb als verassing een zaaltje gehuurd Alle familie en vrienden worden uitgenodigd Maar nu wil ik nog iets leuks/grappigs doen Zat te denken aan striptease hihi Maar ja... Wat kost dat? En waar regel je dat? Hebben jullie misschien tips of andere leuke ideeen? Bedankt!!
Wat leuk! Een surprise party dus? Ik denk dat je voor een strip tease act gewoon op Google kunt kijken?
Oei... Ik ben echt niet preuts en een striptease voor bijv een vrijgezellenfeestje echt wel kunnen. Maar in een zaaltje met alle vrienden en familie zou ik echt plaatsvervangende schaamte krijgen..
Ja lijkt mij ook, ik zou niet weten waar ik kijken moet als iemand zich voor m'n neus uitkleedt en m'n ouders enzo zitten ernaast...
Ik zou eerder denken aan een leuke band/dj. Daarbij een goede fotograaf voor mooie herinneringen voor later Je kunt met de familie zelf een act in elkaar zetten, bijv. een lied voor hem zingen. Als jij hem een striptease wil geven, moet je dat natuurlijk zelf weten, maar ik vind het meer passen bij een vrijgezellenfeest.
Denk dat hij het leuk zou vinden als vrienden een striptease huren maar zijn eigen vriendin als zijn familie en ouders erbij zijn.... Denk niet dat h dat zou kunnen waarderen. Die van mij in ieder geval niet. Wat je wel zou kunnen doen is zon 18+ taart laten maken. Heb voor mijn zwagertje ooit eens een taart gemaakt en dat vond hij geweldig.
Ik zelf denk dat hij t wel erg leuk zou vinden een soort striptease Alleen zelf ben ik denk wat jaloers haha Zo'n taart is wel een leuk idee ja! Andere ideeen?
Een projector regelen, foto's bij familie en vrienden vragen van vroeger en nu en die projecteren op een witte muur?
Striptease voor je eigen vriend regelen? Wow, als mijn man dat voor mij zou regelen zou ik echt kwaad zijn en andersom ook! Laat staan als er vrienden en familie bij is! Het feest vind ik wel leuk geregeld!