Goede morgen dames Lekker geslapen? Ik ben blij als het vanavond is en alles voorbij is .. Maar mijn man maakt iedere dag voordat hij gaat werken een kan koffie zo heb ik als ik wakker word ook een vers bakje hmmmm En nu nu Lig ik me koffie in bed heerlijk 😃fijn begin van de dag Heel veel plezier vandaag voor diegene die Sinterklaas vieren ook voor diegene die dat niet doen
Hier ook iedere dag koffie op bed! Heerlijk!! Oh en mijn man zet en brengt de koffie, dan kan ik in bed blijven tot get lekker warm is beneden
En ik drink geen eens koffie alleen maar thee Moet je zien hoe verleidelijk het alsnog is he? Hahahaha, ze zit nu rustig onder een dekentje, en mama is aan het bijkomen
Wat lief zeg! Mijn man is altijd om 5.30 weg, dus meestal lig ik nog in bed, geen thee voor mij op bed dus, jammer!
Goedemorgen! Ik zit op mijn werk met een lekker bakje koffie, heb al een rit van bijna een uur er op zitten om hier te komen. Man en kind zijn nog lekker in dromenland. Ik ben zeker blij als het morgen is! Ik moet eerst maar eens thuis zien te komen met extra files en de storm op komst en door omstandigheden in mijn familie heb ik dit jaar niet echt zin in de feestdagen. Maar voor mijn dochter gaan we er iets leuks van maken vanavond!
Ik heb de koffie net op! Goedemorgen allemaal, maak er een fijne dag van... Ik heb zoveel te doen dat ik er geen zin meer in heb. Stomme verplichtingen altijd En het zou fijn zijn als ik vandaag wat erkenning kreeg voor al die dingen, in plaats van dat men het vanzelfsprekend vind Maar gezien het karakter van de mensen waar ik het nu over heb (studie&werkgerelateerd) kan ik daar lang op wachten. Kortom: kom maar weer op met die ergernissen, frustraties en stress; i'll eat you raw!
Hier ook aan een heet kopje koffie. In stilte, voordat de hectiek van de dag weer begint, dit is mijn moment. Fijne dag allemaal, en doe voorzichtig vanmiddag/vanavond i.v.m het slechte weer wat is afgegeven. XxX
Goedemorgen! Wel 5uur slaap gehad! En helemaal geen zin vandaag,manlief laat er weer en pakjesavond bij een ander in huis,en jongste weigert 2e slaapje maar kun je smorgens niet rekken. Laatste keer dat ik zoiets bij een ander doe,volgend jaar naar mijn eigen zin!!!!
Koffie op bed toe maar! Die van mij doet dat alleen als er iets goed te maken is in de ochtend hahahaha! Dus dat is zeer zelden
Lekker bakje koffie. ..1 schemerlampje aan en gordijnen nog dicht... Even momentje voor mezelf. Heerlijk. Fijne dag/pakjesavond allemaal!
Mijn kinderen zijn al heel de week om te schieten vanwegen Sinterklaas en deze dag mag snel voorbij. Zette om half 7 me koffie en die is nu koud omdat mijn dochter heel de morgen heeft zitten huilen want der schoen kado is niet compleet. ( bedankt kruitvat ) . Zoontje luisterd voor geen meter en heb 30 min om ze aan te kleden en moet wachten tot ze klaar zijn met eten. Eindelijk koffie Dat wordt terug naar kruidvat zonder bon maar er zit een sticker op van kruitvat. Hopelijk is dat voldoende.
ook goeiemorgen hier ook vanmorgen om 6 uur al een lekker bakkie. alleen wel zelfgemaakt en verdiend omdat ik alle apparaten al aangezet had..... kaarsjes aan en lekker op de bank. nu is het gedaan met de rust de kids zijn uit bed...... en er is hier schoolvrij ivm STORM. dus woehoe....
Wil ik ook!! Ik vind Sinterklaas geweldig leuk trouwens. Maar zal vanavond ook Blij zijn als ik weer in m'n bedje lig
Mijn zoontje vond om half zes dat t tijd was om op te staan.. Pfff.. Proberen te rekken maar heeft toch geen zin. Zit ik nu uitgeblust op de bank , was ook laat erin en vannacht vaak eruit. Kan wel koffie gebruiken maar nog niet helemaal hersteld van de buikgriep en de geur van koffie maakt me zo misselijk.
Hier had ik om 6:15 twee hyperactieve kinderen aan mijn bed staan. Een of andere idiote vrachtwagenchauffeur vond het nodig om hier in de straat te gaan toeteren gevolg: 2 kinderen die wakker schrikken "want ik hoor de stoomboot!"
*proest* Ben je dan maar weer mooi klaar mee, haha Hier nu achter een bak thee (die XL theeglazen van de DE, gaat een kwart liter in, heeeeerlijk). Zo maar even aan het werk, op donderdag die ik dat thuis. Vind ik vooral vandaag fijn met de aankomende storm. En vanmiddag de cadeautjes alvast klaarzetten in de tas, vanavond naar mijn ouders.
Whahahah oh geweldig en eigenlijk ook logisch dat een kind zo denkt, over 20 jaar lach je hier samen echt om!