Fit channel

Discussie in 'De lounge' gestart door littlestar, 6 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlestar

littlestar Actief lid

6 dec 2007
    116
    14
    18
    Hoi dames,

Ik zit er aan te denken hier lid van te worden,kost rond de €10 per maand. Wie van jullie heeft hier ervaring mee? Of kan je net zo goed op YouTube zoeken naar video’s
    Het probleem is,ik ben veel te zwaar (101 kilo) en heb last van m’n heup en knieën,dus de oefeningen moeten echt voor een beginner zijn.
    Dus ik vind het een beetje lastig om iets geschiktst te vinden ..

2. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Is wandelen geen optie voor je? Is echt een goede om mee te beginnen en gratis

3. littlestar

littlestar Actief lid

6 dec 2007
    116
    14
    18
    ja dat doe ik al een tijd,maar ik zou weleens wat meer doen :)

4. teenslipper

teenslipper Bekend lid

3 apr 2020
    824
    1.122
    93
    Vrouw
    Niet lullig bedoeld! Maar met dat gewicht en zwakke heup en knieën zou ik eerst wat gaan afvallen en conditie opdoen en daarna pas echte oefeningen gaan doen. Zeker als je die oefeningem zonder begeleiding gaat doen. Iedere dag minimaal half uurtje wandelen en een x (of 2) per week zwemmen en fietsen bijvoorbeeld. Probeer dat ook minstens een half uur te doen. Alle 3 de activiteiten zijn niet belastend voor je lijf maar er worden wel verschillende spiergroepen gebruikt. Denk daarnaast ook aan je eten, want het grootste effect op afvallen zit m in de inname en niet in verbranding.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben het hiermee eens. En zeker niet lullig bedoeld. Maar als je te zwaar bent en je gaat dit soort oefeningen doen, dan ga je gegarandeerd blessures krijgen.

Ik zou meer gaan wandelen en eerst proberen af te vallen voor je echt sportoefeningen wilt gaan doen. Je zou bijvoorbeeld een crosstrainer kunnen kopen. Dan belast je je gewrichten niet zwaar en je beweegt je hele lijf. Elke dag een uurtje op een crosstrainer icm anders eten, veel water drinken, zal echt al heel veel gaan helpen.

teenslipper vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina