Ik ben op zoek naar simpele jurkjes.. Waar je een legging onder kan, laarzen en klaar Ik heb nog maar een klein buikje en om nu al positiekleding te kopen.. zie ik nog niet zitten. In mn vorige zw bijna geen positiekleding aan gehad, alleen dus makkelijke jurkjes etc.. Ik heb bijna alle winkels al gehad.. Altijd als ik wat zoek hebben ze het niet.. zal even een voorbeeldje geven: Shirtjurk zwart/grijs/ecru bestel online - bonprix.nl Het liefste ga ik dus gewoon naar de winkel om te passen.. Hopelijk hebben jullie een idee!
Hoe toevallig! Gisteravond heb ik de hele avond lopen zoeken naar een simpel zwart jurkje met lange mouwen. Behalve bij Bonprix niet gevonden trouwens. Ik heb er wel één bij de H&M gekocht maar die heeft 3/4 mouwen.
Shoeby fashion heeft vaak van die leuke jurkjes, ook een aantal die als een wijd model vallen zodat je met een groeiend buikje er ook nog wat aan hebt Leuk jurkje trouwens in je link!!
Wibra, Zeeman , action : mis door de feest dagen hebben die soms wel iets . En natuurlijk betaalbaar !
Ik koop veel jurkjes bij The Sting van het merk Sutherland. Voor 15,00 in allerlei effen kleurtjes, maar een paar weken geleden ook met bloemetjes. Een klein buikje zul je daar net leuk in zien!
De droeg ik ook in het begin van m'n zwangerschap tot zeker 28/30 weken. En hier heb je ook van die goedkope kleding winkeltjes, ik noem het markt boetiekjes.. Daar hebben ze vaak ook van die jurkjes, of nu van die lange truien. Leuk riempje boven / of op je buik en klaar! In die zelfde winkeltjes heb je ook van die korte jasjes voor erop. Ik had ook haast geen echte positie kleding behalve mijn broeken.
Bedankt voor jullie antwoorden! Zal in ieder geval deze week even kijken bij Shoeby Fashion en Miss Etam die zitten hier in de buurt.. Zaterdag ga ik pas naar de stad waar meerdere winkels zijn, maar liefst ben ik toch wat eerder geslaagd