Hallo allemaal!! Heel internet afgespit, maar zonder de gouden tip Wij hebben een prachtig grijs kleed, hoogpolig zodat je lekker met je blote tenen kan friemelen Nu heeft dochterlief vd week een paar golven overgegeven over het kleed. Oepsss... Nu zijn de vlekken eruit, maar die geur blijft zo hangen Wie heeft de gouden tip hiervoor? Als we op de bank zitten blijf je het zo heeeeerlijk ruiken
Nat maken, baking soda erover, nacht laten liggen, 's ochtends goed stofzuigen en klaar! Werkte hier iig heel goed!
zoals fuddey zegt baking soda erop strooien, nacht laten liggen en volgende dag even stofzuigen. mijn ervaring is dat de geur dan ook echt uit het kleed is.
Over de schutting hangen en zeiknat maken met de tuinslang. Dan een klein beetje vloeibare wasmiddel erover gieten, laten intrekken en weer afspuiten met de tuinslang. Maar misschien is baking soda met dit weer wel een betere optie
Biotex! (Groene) Daar kregen wij muffe vieze geuren mee uit toen we een oude kat hadden. Onze dierenarts had dat toen aangeraden.
Mijn zoon kotste laatst zichzelf zijn autostoel en de achterbank echt onder maar dan ook echt het was vre-se-lijk 🤐🤐 Ik heb een emmer gemaakt met water en een scheut bleek de lucht is echt eruit gegaan was bang dat alles zou verbleken maar dat is gelukkig niet gebeurd. Wat een nachtmerrie was dat hij was een soort exorsist 🙄🙄
Bedankt voor jullie reacties allemaal! Ik ga vanavond het trucje van de soda maar proberen! Ik dacht echt dat ik het kleedmaar weg moest gooien bah.. Ben benieuwd!
Hier hetzelfde, maar ik heb hem weggegooid. Heb het ook niet meer geprobeerd, vind het een vies idee.