Volgens mij kun je da gelijk om laten zetten naar maandelijks. Ik kreeg trouwens geen melding van weinig gebruikt, maar voor ons doen is het weinig hahaha.. we wachten af!
Dit wilde ik dus net gaan vragen, of de meiden die 55 euro per maand betalen echt per maand en niet per kwartaal betalen? Ik vond 55 euro per kwartaal zo weinig, maar per maand vind ik het weer erg veel! Ik betaal 80 euro per kwartaal.. Ik moet bij BW ook per kwartaal betalen, per maand kan niet..
wij betalen dus echt 55 per maand en niet per 3 maanden, dat is idd erg veel, maar we krijgen wel 280 euro per jaar terug + 1 gratis maand door het zo hoog te zetten weten we 100% zeker dat we nooit hoeven terug te betalen, en is een leuke verassing in januari samen met de gas en electra die we terugkrijgen
per maand kan wel, maar dan moet je een automatische incasso afgeven. Volgens mij kun je dat zelfs regelen via de website... Klik! Ik zit bij Vitens en daar kan het ook.
Als ik 12 x 55 - 280 - 55 reken betaal jij dus per jaar 5 euro meer dan ik nu doe met 4 x 80 euro (ik weet nog niet of ik terug ga krijgen of niet). Dan zal het bij mij vast ook wel goed zitten Met z'n hoevelen zijn jullie thuis? Ik ben maar alleen met Damiën.
Jeetje wat betalen jullie veel, 55 euro per maand? Wij betalen minder dan 35 euro per kwartaal... en echt zuinig zijn we niet. We letten er tenminste niet op. Maar we hoeven ook nooit bij te betalen. Ik ga me bijna zorgen maken, maar ik houd maandelijks bij wat wij verbruiken en dat varieert tussen 4 en 9 m3 per maand, op jaarbasis was dat 68 m3. En da's met 2 volwassenen en 1 kind. Zijn wij nou zo raar?
Wij betalen ook 55 euro per maand en dan krijg ik volgens mij 1 maand bijna gratis. Qua verbruik zitten we gemiddeld op 10 m3 per maand (zo uit m'n hoofd geschreven).
Wat betalen jullie veel! Wij betalen 47 euro per kwartaal en dat bedrag klopt ook ongeveer. Maar de waterschapsbelasting komt er nog bij (betalen we in 1 keer), zit dat bij jullie er al wel in misschien?
Is dat de belasting aan de brabantse delta? Dat zit er niet bij.. Ik weet alleen niet zeker of je dat bedoelt..
Hmm.. vreemd dan, dat wij vorig jaar wel moesten bijbetalen? Maar ik heb in ieder geval gebeld, en in januari gaan we 50 euro per maand betalen. Liever teveel als te weinig!
Nee bij ons zit dat er niet bij. Dat betalen we in 10 maandelijkse termijnen. Misschien zit daar inderdaad het verschil in want ik kan me echt niet voorstellen dat wij zo weinig gebruiken! Ik douche iedere dag (en niet al te kort ), mn man doucht 4 a 5 keer per week, zoonlief gaat 4 keer per week in bad. De wasmachine draait denk ik zo'n 5 keer per week. Misschien scheelt het wel dat we geen vaatwasser hebben maar met de hand afwassen?
Ik vind de verschillen ook raar hoor! Mijn man en ik douchen iedere ochtend, soms ook nog een keer 's avonds. De kinderen gaan 3 a 4 keer per week in bad, we hebben een vaatwasser die elke dag draait, een tuin die in de zomer water nodig heeft (hij is niet zo heel groot en deze zomer was sproeien maar heel weinig nodig ), wasmachine die 4 a 5 keer per week draait. Shadixxx, bedoelde inderdaad de belasting aan brabantse delta.