Brabantse (aankomende) mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamamarjon, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Spannend mamamarjon. En??

Ja geen melk en thee maar voor de nieuwe melk junkie als ik geworden ben is dit echt lastig..

2. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    okay ik raad jullie dus de echo praktijk in Oss zeer sterk af!!..

wat een amateuritisch persoon was dat...was bij iemand thuis en zag al gelijk dat het heel slecht beeldkwaliteit was, ze gaf het zelf ook toe, ze zei letterlijk Goh de echo beelden zijn wel erg slecht te zien...Uiteindelijk gaf ze mijn te dikke buik als oorzaak aan, en zei ze ook nog eens tijdens het kijken, ik hoop maar dat het een jongen is, want dat maakt het voor mij wel makkelijker om uitsluitsel te geven...
    We zijn dus met lege handen naar huis gegaan, en met een heel naar gevoel en moest gewoon het volle bedrag betalen..

Bij thuiskomst realiseerde ik me dat ik de manier waarop zij werkte en de reactie die ze gaf echt niet kunnen, en ga er zeker nog contact over opnemen en een klacht in dienen.

Heb nu een andere afspraak gemaakt bij een ander echo bureau om te kijken hoe ze daar te werk gaan..

Dus ja weet nog niks..

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Wauw. Dat is zeker een flinke domper! En onbeschoft ook nog eens.

4. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
    Ik ben op de plek waar ik op dit moment het beste af ben, in het ziekenhuis. Het was een hele stap maar hier voel ik me veilig.
    Ik had gisteravond weer zo'n paniekaanval dat mijn vriend uit wanhoop de vk gebeld heeft. Die heeft vervolgens het ziekenhuis gebeld en zodoende ben ik gisteravond op de kraamsuites terecht gekomen om daar even goed te kunnen slapen.
    Vanochtend is de psych langs gekomen en samen hebben we besloten dat ik tot vrijdag wordt opgenomen.
    Dus nu komt er hopelijk een einde aan deze ellende.
    Het feit dat ik hier nu ben geeft me rust, dat zegt natuurlijk al genoeg.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!

@mamamarjon.....wat een klote streek zeg. Ik heb mijn pretecho laten maken bij Francette Poos in Westerhoven. Misschien kan zij je ook helpen met geslachtsbepaling. Ze heeft ook een website....de moeite waard om eens te kijken. Tis iig een hele lieve, kundige echoscopiste!

5. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    jeetje meis wat heftig zeg dat je nu in het ziekenhuis ligt, lijkt me echt wel even schrikken, maar als dit voor jou meer rust geeft dan is het fijn dat ze je wel serieus nemen en dat je nu de zorg krijgt die je nodig heb, ik hoop voor je dat je nu een licht puntje kan gaan zien en dat je straks een stuk lekkerder in je vel zit..

Ik heb nu een afspraak gemaakt bij een praktijk waar ik goede recenties van gelezen heb, en ervaringen heb gehoord van meiden waarmee ik in een zwangerschaps app zit, dus ga er vanuit dat t donderdag wel positief uit pakt

6. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Heftig Proud!
    Hopelijk helpt het. Fijn dat je je al wat veiliger voelt daar.

7. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Mamamarjon, waarom niet in Berkel enschot? Ga ik volgende week ook naartoe. Als ze niet kunnen zien mag je terug komen voor nieuwe echo.

8. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    mariposa

omdat ik ongeduldig ben :) ik wilde het graag deze week al weten en daar kon ik gelijk terecht...

9. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel sterkte proudmom.. xxx

10. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    @proud fijn dat je even naar het ziekenhuis kan en er voor je hulp geregeld is. En fijndat je vriend je ook serieus neemt en t niet wegwuift.
    Hoop dat je exht even rust kan pakken en niet daar met problemen van andere opgezadeld word. Ik denk aan je dikke knuffel.

@mamamarjon wat een rotstreek van die echo zou er inderdaad wel iets mee doen.

11. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

5 nov 2014
    370
    0
    0
  12. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    Nou ik zal het leuke nieuws gelijk maar vertellen....
    We krijgen een meisje!! had mijn gevoel het echt goed, het was ook zo sterk dat ik zelfs smiddags al een jurkje gekocht had in de winkel hihi....
    Dit echo bureau is echt een aanrader ben bij baby echo son en breugel geweest bij laila echt een super lieve vrouw en heel begripvol met goede apparatuur. Ze vond ook de situatie die ik had meegemaakt zo lullig dat ik niet eens het volle bedrag hoefte te betalen..
    voor me vriend is het even wennen dat we een meisje krijgen maar daar heeft ie nog genoeg de tijd voor haha

13. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Ahh wat leuk. Een meisje. En je had al twee jongens toch. Wat mooi dan. Ah je vriend went er wel aan. De mijne was in shock dat t een jongen was. Hij dacht exht dat het een meisje was. En goed om te horen dat je nu wel leuk behandeld bent bij een ander bureau. Geniet van het mooie nieuws. Gaan jullie het ook aan andere bekend maken?

14. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    ja hoor iedereen mag het weten heb het al op fb neergezet haha me vriend wil zelfs de naam al aan iedereen vertellen maar dat vond ik dan net iets wat ik nog niet wilde haha

15. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Leuk. Wij houden de naam ook nog even voor ons. Vandaag proefdruk van geboortekaartje binnen gekregen. Echt super geworden. En ook al heel raar om te zien. Zeker naam van onze zoon en onze namen erbij. Toch heel even stiekem traantje weggepinkt. Ohh de hormonen :)

16. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Haha, wat leuk Amy. Wij gaan na de verhuizing pas kijken naar geboortekaartjes :)

En wat fijn dat deze echoscopiste wel leuk was Mamamarjon! En n meisje, jeeeej!!

Wij hebben nu dus geen echo's meer, tot 36 weken, dan een liggingsecho. Twijfel een beetje of ik tussendoor nog een echo wil, maar ach....
    Ik had gisteren bij de VK wel mn favoriete VK Leni, en als die de boel opmeet en voelt, heb ik echt een veilig gevoel. Als zij zegt dat beebs goed groeit, dan vetrtrouw ik daar in! Wat zou t fijn zijn als zij dienst heeft als onze baby komt!

Ik heb trouwens geregeld last van stekende pijn rechts boven in mn buik. Ik dacht dat t mn dikke darm was (heb ik voor mn zwangerschap ook veel last van gehad), maar wilde t toch ff zeker weten. Leni heeft gechecked en t is inderdaad niet de baby maar een darm. Gelukkig!

Verder voel ik de baby veeeeel bewegen. Nu voel ik ook regelmatig dat als ze aan de ene kant schopt, dat ze aan de andere kant tegen de binnenkant van mn buik butst, super schattig!

Oh, en toch voor een Aerosleep gekozen, dus we hebben nu een mooi nieuw matrasje in het ledikant liggen. Hihi, wordt heel echt nu!

17. Mathilda

Mathilda Lid

31 mei 2015
    43
    2
    8
    NULL
    NULL
    He! Is er nog ruimte voor deze brabantse mama to be?
    Woon in omgeving eindhoven.. en 19weken nu ☺

18. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Er is altijd meer ruimte voor Brabantse mama's-to-be!
    Welkom Mathilda! Alles goed met je zwangerschap?

19. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    Lekker he Amy die hormonen, maar lekker je tranen laten gaan hoor dat hoort er ook gewoon bij, en ja bij zo een kaartje is het best even een emo momentje he..

mathilda welkom leuk dat je mee komt kletsen hoor, is het je eerste kindje?

evelyn ik kan niet wachten dat ik de beeb ook goed kan voelen, lijkt me zo heerlijk hoe jij het nu beschrijft dat je eigenlijk echt contact met haar kan krijgen!!...

Hoe is het met de rest van de meiden?

Ik was van de week bij de vk en ik ben nog steeds niks aangekomen, op zich vind ik dat persoonlijk niet zo erg want ben al zwaar genoeg van mezelf en zolang de vk er niks over zegt vind ik ook prima.
    Doordat ik weinig tot geen eetlust heb en stuk minder eet merk ik wel dat als ik eet veel sneller vol zit, was gister bij de mac en meestal neem ik een groot menu, kipnuggets en daarna ook nog een ijsje maar na mijn frietje en paar happen van mijn burger kon ik al niet meer, en ik vind het zoooo lekker haha...

Ben benieuwd hoe lang dit nog blijft, of dat ik straks erorme (w)reet inhaal slag krijg haha

20. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Bij de maccie kreeg ik ook nie meer weg dan paar frietjes . Vond het ook zo zout ineens.

@evelyn hoe gaat het met inpakken klussen en verhuizen? Hoop dst t niet te warm word deze dagen voor je.

@matilda welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe gaat je zwangerschap tot nu toe?

Deel Deze Pagina