Brabantse (aankomende) mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamamarjon, 9 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss86

Miss86 Actief lid

18 feb 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey dames!!

Wat leuk mamamarjon, een meisje!!

@ mathilde, welkom!! Woont vlakbij mij ;)

Ik heb gister mn 2e echo gehad, 2 mooie sterke hartjes. Ooooh wat een stress valt er van me af. Wij hebben ondanks dat dit mn 3e zwangerschap is nog nooit een kloppend hartje mogen zien. Ik ben zelfs 1 dag vooruit gezet. Nu dus 7w6d. Ik kan niet wachten tot ik voorbij de 14 weken ben, al stelde de gyn me wel gerust, het ziet er goed uit.

Liefs!!

2. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    @ Amy: echt laatste loodjes nu. Zaterdag verhuizen we echt. Ik ben er zooooo aan toe om in t nieuwe huis te zitten! Pfffff. Het meeste is nu wel ingepakt. Alhoewel, dat dacht ik vanmorgen ook, maar heb nog heel veel dozen ingepakt vandaag. We zien wel morgen...

@ Miss: Jeeeej, twee sterkte hartjes! Geniet er van!

@ mamamarjon: Ja, het is inderdaad heerlijk om de baby zo te voelen! Ik moest er wel ff op wachten, maar ondertussen wordt ze steeds sterker ook. Soms is t schoppen bijna irritant :p Bijna he ;)

En wat betreft het weinig kunnen eten, was bij mij ook. Is nu weer helemaal verdwenen overigens en dat is te zien aan mn gewicht. Ben de afgelopen 3 weken 2 kilo aangekomen ;)
    Ach jaaaaa!

3. Mathilda

Mathilda Lid

31 mei 2015
    43
    2
    8
    NULL
    NULL
    @all 😉 dit is officieel de 2e. De eerste ging heel vroeg mis. En mocht daarna tijd niet zwanger worden.
    Maar nu gaat alles goed! Bijna 20 weken, 20weken echo sl gehad en helemaal goed.
    Dank voor het warme welkom!

4. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    @evelyn succes vandaag met de verhuizing. Hoop dat je tussendoor eventjes met je beentjes omhoog kan.

@ Mathilda voor mij is dit ook tweede zwangerschap maar eerste kindje. Bij mij is het al langer geleden dat het fout ging. Dus zijn spannende eerste weken geweest. Maar gelukkig een verloskundige die hier goed mee omging.

5. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Fijn dat nu alles goed gaat Mathilda!

Wij zijn verhuisd!! Het ging eigenlijk echt heel goed! We hadden 7 vrienden geregeld om te verhuizen en dan schiet het wel op! Dus om 9u begonnen en om 13u stond alles binnen!
    Ik ben overigens smorgens naar het nieuwe huis gereden om daar iedereen te instrueren waar alles moest komen. Ik heb een paar keer geprobeerd iets uit de auto's te tillen, maar ik werd door alle mannen metéén op mn vingers getikt. Ik mocht koffie zetten, hen dirigeren en als ik dan écht iets wilde dragen, dan waren t de kussens van de bank of de dozen met beddegoed :p

Vannacht dramátisch geslapen in t nieuwe huis, veel te druk in mn kop. Maar vandaag de meeste meubels op hun plek gezet, lampen en gordijnen opgehangen en wat dozen uitgeruimd. Dat geeft meer ruimte en lucht.
    We zijn nog láng niet klaar, maar het lijkt ergens op. Mijn nesteldrang is tevreden :)

6. Mathilda

Mathilda Lid

31 mei 2015
    43
    2
    8
    NULL
    NULL
    ook blij mee.. Zo nu en dan wel ff echt emotioneel.. Droom zo veel en emoties gieren wel Door mijn lijf..

@EvelyndeB.. oef verhuizen.. knap hoor. Zou er effe niet aan moeten denken..

7. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    lekker evelyn dat de verhuizing erdoor is, en nu kan je lekker gaan genieten op je nieuwe stekkie!! ook al is het nog niet klaar je bent er in iedergeval dat lijkt me toch al heel wat rust te geven toch?..

mathilda wat fijn dat je 20 wkn echo gehad heb en alles goed is, wanneer ben je precies uit gerekend?
    Die emotionele buien heb ik ook verschrikkelijk, ook ben ik een rollercoaster van mood swings me vriend heeft echt wat te verduren met me hoor... hoop dat het nog wel een beetje minder word..

Deze week laatste week vakantie voor de kids, ik heb ook vrij we gaan een paar daagjes naar me ouders die wonen in alkmaar, mezelf even lekker laten verwennen haha en natuurlijk leuke kleertjes shoppen voor de baby! me vriend heeft zelfs al eerder kleertjes gekocht dan ik!(en wat een verassing we hebben nog een zelfde smaak ook haha panterprint en roze ;) )

Bijgevoegde bestanden:

• 4.jpg
      4.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,7 KB
      Weergaven:
      2
  8. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Haha, wat leuk dat je vriend eerder aan de kleertjes is dan jij! En dat jullie de zelfde smaak hebben!
    Mijn man en ik hebben gelukkig ook veelal de zelfde smaak, maar die is totaal anders dan die van jullie :D

9. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Wij krijgen een kleine baby boy 💙 wat ben ik super blij! Wordt in eens een stukje echter nu. Helemaal verliefd op ons kleine mannetje! 😍

10. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Gefeliciteerd Mariposa!

11. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    @Mariposa leuk een ventje mooi dan he als het echt te zien is op.de echo.

@mamamarjon. Wow dat zijn roze pakjes. Leuk dat jullie dezelfde smaak hebben. Voor ons manneke hebben we wat meer stoere dingen gecombineerd met nijntje en ik heb bij de action strijkbladen gekocht dan kan je een afbeelding uitprinten en dan strijken op een shirtje etc. Daar heb ik de rompertjes mee opgeleukt.

Nog een paar daagjes en dan mag ik mijn vriend eindelijk mijn man noemen...

En binnenkort ook intake kraamzorg.

12. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    gefeliciteerd mariposa een jongen, had je er zelf ook al een gevoel bij dat het een jongen zou zijn?..

amy wat spannend dat je trouw dag al bijna is, ben eigenlijk wel benieuwd of je ook in een echte trouwjurk gaat trouwen?..

Ik ben echt helemaal gek op roze dus ja de baby zal er maar aan moeten wennen haha, dit weekend ben ik bij me ouders geweest en ben door hen ook weer flink verwend, natuurlijk ook nog even wat foto's hoor haha.

Ik had jullie toch een foto laten zien van de baby kamer? eigenlijk kon het echt niet kwa ruimte dus we hebben het opgelost door de kast te verkleinen, mijn vriend en ze vader hebben hem door de helft gezagen en weer in elkaar gezet, en nu past t super goed!
    Kan nie wachten tot t echt af is, maar moet nog veel gebeuren hoor...

Hoe is het verder allemaal met jullie? ik heb de laatste week wat rottig gevoelt zit midden in een recht zaak tegen mijn ex ivm de kinderen en dat gaat je niet in de koude kleren zitten, dus heb best wel wat stress, maakte me best zorgen maar had de vk gebeld en ik hoefte me niet direct zorgen te maken en mag altijd extra langs komen om naar het hartje te luisten, dus dat heeft me wel gerust gesteld.

Bijgevoegde bestanden:

13. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Fijn dat verloskundige meedenkt. Mijn ex ook veel meegemaakt in de rechtbank. Gelukkig geen kindjes bij betrokken maar brengt zo veel stress met zich mee.

Trouwjurk zoals je die ziet op TCL en alle bladen is het niet. Wel een cremejurkje met als bovenkant de basis van een hartvorm. Eerst had ik een kanten trouwjurk die ik kon lenen. Alleen daar kom ik helaas niet meer in... dus vandaar mijn tweede keus :) maar vind het ook belangrijker dat we trouwen dan hoe ik eruit zie.

14. Tilburg

Tilburg Actief lid

27 aug 2015
    213
    60
    28
    Vrouw
    Tilburg
    Hier een andere Brabantse mommy to be uit Tilburg.
    Wij waren al een tijdje aan t proberen en net voor de afspraak om te kijken waarom het niet lukte bleek het gelukt :)

15. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Welkom Tilburg, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Wat grappig van die kast mamamarjon, ik zie t helemaal voor me! Wel heel erg balen van je ex, dat soort dingen wil je echt niet mee bezig zijn tijdens je zwangerschap!

Amy, bijna trouwen, woehoeh! Super leuk! Twee vriendinnen van me zijn ook (hoog)zwanger getrouwd en hadden beiden een prachtige jurk! Ben zelf wel blij dat ik getrouwd ben toen ik nog niet zwanger was hoor. Toen waren we al wel aan t proberen, maar (gelukkig) liet onze dame nog even op zich wachten!

Mijn eigen blije berichtje: 30 weken zwanger vandaag!
    (jij ook gefeliciteerd daarmee Amy!)

16. Tilburg

Tilburg Actief lid

27 aug 2015
    213
    60
    28
    Vrouw
    Tilburg
    Dank je wel, hebben jullie nog tips waar je fijne positiekleding kan shoppen en welke zwangerschapsbeha's fijn zijn?

17. mamamarjon

mamamarjon Actief lid

5 jul 2007
    253
    0
    0
    tilburg
    welkom tilburg en gefeliciteerd natuurlijk!! zelf kom ik ook uit tilburg toevallig!

ik koop voornamelijk mijn zwangerschaps kleding bij de h&m en soms via mp, zwangerschaps bhs draag ik (nog) niet heb nml nog steeds dezelfde cup maat.

Evelyn 30 weken het schiet al op zeg, voor je het weet is de kleine er al!! spannend het gaat zo snel he!..

Amy ik ga voor je duimen dat je een beetje lekker weer hebt in iedergeval droog weer zou leuk zijn op je trouwdag toch?..

18. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    @evelyn gefeliciteerd! !! Ja echt een mijlpaal vandaag vind ik. Ja we trouwen ook meer om de baby. Als een baby niet gelukt was dan was er waarschijnlijk ook geen bruiloft gekomen denk ik.

@tilburg mooi dat de natuur dan zo kaj lopen gefeliciteerd met je zwangerschap. En voor kleding heb ik een heel pakket met basiskleding via marktplaats en in uitverkoop bij vanasten en bij prenatal gekocht. Zwangerschapsbhs heb ik niet gekocht heb wel verlengstukje gekocht zodat me boobies íets meer ruimte hebben.

19. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik heb zwangerschapsBH's van Anita. Zijn niet zo charmant, maar wel comfortabel!

20. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Hey meiden. Gisteren echt een mooie dag gehad met prachtig weer in de ochtend en middag. We hebben echt genoten. Kleine in mijn buik was luid en duidelijk aanwezig tijdens ceromonie was heel míjn buik op en neer aan het gaan. Vammorgen even bij verloskundige geweest. Binnenkort echo om te zien waar mn placenta uithangt deze zat vor se uitgang. Nu hopelijk niet meer. Hoe is het bij jullie?

Deel Deze Pagina