ooo wat leuk evelyn!! mooie buik ook!! ik wil straks als ik een beetje mooie zwangerschaps buik heb zo'n zwangerschaps shoot nog doen maar ja dan moet t wel een beetje bij gaan trekken haha.. ik slaap slecht trouwens de laatste tijd de hele nacht naar de wc en daarna niet meer kunnen slapen, me vriend snurkt en knarsetand ook nog eens als een gek dus dat zijn slapeloze nachtjes... maar ja hoort er allemaal bij he haha
Oooh, dat had ik.ook echt rond die tijd. Gelukkig is dat ook weer over gegaan. Nu slaap ik afwisselend goed en barslecht, maar das al beter dan elke nacht barslecht. Mijn man snurkt trouwens ook enorm. Ik zei m, als de baby er dalijk is, huilt ze je wel wakker als je snurkt. Toen merkte hij op dat ze heel dr leven in mn buik al gewend is geraakt aan zijn gesnurk, dus dat t wss alleen maar rustgevend werkt. Damn, hij heeft waarschijnlijk nog gelijk ook!
haha ja evelyn dat kan zomaar eens waar zijn wat je man zegt, ze horen vanuit de buik al het een en ander natuurlijk Mijn vriend heeft vorige week ook voor het eerst de baby gevoeld was een bijzonder moment, ik beleef deze zwangerschap zoiezo veel intenser dan de andere twee, en ben ook 2 x zo onzeker over van alles.. gelukkig is ze ontzettend voelbaar elke dag maakt ze wel contact heerlijk vind ik het, al is het soms ook wel irritant dat ze contstant met haar voeten op mijn blaas loopt te trappen haha
Hier live vanuit ziekenhuis met nachtbv. Onze zoon is geboren na 2 dagen met een spoedkeizersnee. Vertel hoe en wat nog wel een keer. Maar het is een super mooie baby die op papa lijkt maar mijn kin heeft. Onze man werd geschat op 4000 gram maar bleek 4500 gram. Hij had een moeilijke start maar gelukkig gaat het al beter. Veel liefs vanuit t ziekenhuis en sterkte evelyn met de laatste loodjes
wauw amy gefeliciteerd!!! fijn te horen dat het nu goed gaat, hoop dat jullie ook weer snel naar huis kunnen gaan en lekker genieten natuurlijk!.....en hoe heet de kleine man?...
Was even benieuwd hoe het met je gaat Amy? En hoe doet de kleine het? Hier inmiddels 26+2 dagen. Gaat zoooo snel! Eind december met verlof. Stiekem al beetje aan het aftellen! Hoe gaat het met de rest van de dames?
Hier nog 4 dagen tot de uitgerekende datum. Vannacht eindelijk wat voorweeen gehad, eindelijk een teken dat er wel eens iets kan gaan gebeuren. Morgen controle bij de VK, ben benieuwd!
Zijn eindelijk thuis. Kleine zat niet goed met zijn gewicht. Nu gelukkig al aan het aankomen. Zo heerlijk om het manneke in mn armen td hebben. Ik loop met een dikke grijns de hele dag. Keizersnede was geen pretje ik had veel bloedverloren mijn man zat met de kleine al op dd kraam en ik lag tijdelijk op de ic. Verkoeverkamer was al gesloten. Vind het jammer dat ik niet alles bewust heb meegemaakt maar het was nodig zijn hartslag ging tijdens persen heel erg omlaag en achteraf was die zo grooot dat het een vacuüm zou zijn geworden en daarvoor lag hij niet diep genoeg. Zijn naam houd ik liever prive maar hij is vernoemd naar mijn opa. Voor dames did bv willen gaan geven en in t ziekenhuis bevallen laat je niet gek maken thuis veel kolven en aanleggen komt het echt wel goed. Liefs amy
Fijn dat het beter gaat nu! Hier nog geen baby, gek idee dat wij tegelijk waren uitgerekend Amy! Beebs heeft ook nog niet veel zin om er uit te komen. Word wel extra in de gaten gehouden doordat mn bloeddruk wat hoog is. En beeb is toch vrij groot, dus ze willen me niet al te lang meer laten doorlopen... Ach, we zien t allemaal wel!
spannend evelyn!!! tis echt afwachten nu wanneer het gaat gebeuren he gewoon lekker over je heen laten komen voor je het weet is het zover!!... fijn amy dat jullie weer thuis zijn, mooi gebaar dat jullie de naam naar opa vernoemt hebben, wij geven de kleine meid straks als tweede naam de naam van overleden moeder van me vriend, hij was er zelf nog niet op gekomen maar vond het zelf wel een mooi gebaar.. Ik wil zelf heeeel graag bv geven, bij mij andere 2 kids niet gelukt, ook wel mede dat ik beide keer ks gehad heb en weinig gestimuleerd werd in het ziekenhuis en heb een borst correctie gehad 15 jaar geleden, maar stap er deze keer wat sterker in hoop ik, en laat me goed begeleiden en voorlichten door lactatie deskundige, wil me deze keer niet weer om laten praten gelijk ks te gaan geven.. Verder ben ik vanaf vandaag gestopt met werken, omdat ik zittend werk heb en elke keer ontzettend veel pijn/ongemakken kreeg van mijn rug, bekken en schaambeen in overleg met vk rustiger aan te doen en naar me lichaam te luisteren. Dus dat doe ik dan ook, was zoiezo al van plan eind november te stoppen maar nu komt t dus wat eerder... Over twee weken de 3d/4d echo ben stiekem toch wel erg benieuwd hoor heb een vk gevonden die het voor een mooi prijsje aan bood dus toen kon ik het eigenlijk niet laten een afspraak te maken