whaha amy dat is grappig, soms zegt je wel eens dingen waarvan je achteraf denk Heb ik dat gezegd? Vorige keer had ik wel een hele leuke echografist (en ik maar denken dat het een echoscopiste heet haha hoe ik daar bij kom geen idee, zelf verzonnen woord denk ik van mezelf). @moniek is bij 12 weken al zoveel meer te zien?? wauw dat is dan best wel snel! ik vond dat ik nu al heel wat zag haha.. Heb je trouwens een grote buik? Kan niet wachten om een echte zwangerschaps buik te krijgen, al vraag ik me uberhaubt wel af of ik er een krijg aangezien ik vrij veel overgewicht heb en dus al een flinke buik van mezelf heb... bij mijn andere zwangerschappen was is slank en zag je echt na 10 weken al een buikje...
Deze is van vorige week. Verschilt wel hoe ze ligt of hoe mn darmen zijn. Echo kan niet, de vriend wil die niet op het internet. Dus hier een voorbeeld die toch wel veel ovwreenkomt : http://static.brabbels.com/images/foto/33.jpg
Geen idee eigenlijk nu ik er over nadenk... hoe zo iemand heet.. hmm volgende x maar keertje vragen. En moniek mijn vriend wil liever ook geen foto's en echo's op intrnet. Mijn buikje is mooi rond en van de achterkant zie er niets van. Vroeger ook behoorlijk stevig tot dik geweest maar toen 30 kilo afgevallen. Maar merk wel dat ik meer kilo's aankom in verhouding met andere dames als ik het zo lees hier op het forum
Ik zpu t ook niet weten eigenlijk. Noem het vaak echovrouw of iets Ik ben nu 12 kilo aangekomen met 30wkn. Waarvan er 5 toen met die hittegolf, alhoewel dat ook de 1e week van mn vakantie was. Dus snaaien en op mn gat zitten.
mooie buik hoor moniek! En wat kan het toch snel gaan met de verandering van de baby in een aantal weken, ben benieuwd hoe t eruit ziet straks weer over 2 weken .. Ben tot nu toe nog niks aangekomen maar voel me wel echt opgeblazen niks zit ook lekker meer moet maar eens een nieuwe garderobe aanschaffen denk ik haha
Ik heb toen ik paar weken zwanger was een pakket kleding gekocht via mp en ben er echt blij mee. Heb wel paar shirtjes erbij gekocht en gan vriendinnen wat gehad het zit ook lekkerder zeker aan het einde van de dag.
goedemorgen dames hoe is jullie weekend geweest? Mijn vriend heeft mij en de kids verrast door een weekendje naar europapark te gaan in duitsland, we zijn vrijdagnacht vertrokken en zaterdag de hele dag lekker in het park rond gelopen en toen een overnachting in een hotel. We gaan dit jaar niet op vakantie dus dit was toch wel even lekker weg zijn.... Ben nu alleen ontzettend moe, maar ja dat had ik ook wel kunnen verwachten natuurlijk ....
Heerlijke verrassing! Ja logisch dat je nu moe bent Vriend is vertrokken voor een weekje kamp in luxemburg. Dus ik bwn lekker bij mn zusje gaan logeren. Helaas dit weekend ook last gekregen van mn rug door bekkeninstabiliteit. Omdraaien zonder hulp in een 1persoonsbed is niet te doen. Gelukkig kan de fysio helpen.
Ah leuk al die uitstapjes. Wij gaan niet op vakantie dit jaar centjes zijn naar ons huis gegaan. En bruiloft komt er ook aan. Maar heel misschien in september nog een paar dagen drenthe ofzo .
Hier druk weekend achter de rug wat betreft werken. Vanmorgen ook nog gewerkt. Nu gelukkig 1,5 dag vrij dus even lekker tot rust komen, al moet hier boven ook nodig gepoetst worden... morgen dan maar.... Afgelopen donderdag termijnecho gehad; wat een fijn moment! Ons kleintje was zo druk aan het bewegen dat ze niet eens goed konden meten( klein eigenwijsje! Verder zag alles er goed uit... Twee handjes, twee beentjes en voetjes, buikje was gesloten en de twee hersenhelften waren ook goed te onderscheiden. Ook nog naar het ♥️ mogen luisteren. Voor nu weer even gerustgesteld. We willen met 16 weken geslachtsbepaling laten doen. Morgen maar vast even afspraak maken dus. Hier foto'tje van mijn kleine trots 😍
Wow wat kan je t al goed zien bij 11 weken mariposa!!! Wat schattig!!....is die geslachtsbepaling bij de 20 weken of is dat een pret echo? . Vandaag bij vk geweest konden Jammer genoeg hartje nog niet horen maar ga er vanuit dat t verder wel goed zit vlg week in iedergeval weer een echo. Verder was ik 3 kilo afgevallen had ij niet verwacht maar wqs niet erg komt Door de diaree waarschijnlijk
Mariposa, wat een mooie echo! Vanmiddag afspraak gepland voor bevalplan bespreking en voor een liggingsecho. Had ik totaal niet verwacht en stiekem heel blij hier mee. Dus over 2 weken onze uk weer zien 😍. kleine ligt al vanaf 19 weken met dr hoofd beneden, dus verwachten ook niet dat dat nog zal veranderen. Marjon. Aks het niet goed zit, had de vk er allang iets mee gedaan Spannend volgende week echo. Lekker spiekje bij de kleine. Afvallen is verder geen ramp, er zullen nog genoeg kilo's er aan komen.
Ik laat bij 16 weken een pretecho doen voor de geslachtsbepaling! Anders zou ik nu nog 9 weken moeten wachten, dat duurt me toch echt ern beetje te lang hihi... We willen ook pas kleertjes shoppen als we weten wat het wordt dus vandaar 😊
Mariposa wij zitten er ook aan te denken dat te doen. Vlg week dan nog een echo en daarna hadden we ook 8 weken moeten wachten en ben eigenlijk veel te nieuwsgierig. Weet je waar jjj die echo gaat laten doen? Moniek wat houdt de ligging echo in? Dat er word gekeken hoe je baby ligt? (Klinkt logisch haha)
In Berkel enschot zit een pretechobureau. Wij krijgen nu een korte echo van ongeveer kwartier voor de geslachtsbepaling. Kost 30 euro en dan krijg je twee zwart wit foto's. Rond de 25 weken willen we nog keer terug gaan voor 3/4D echo. Die is wel stukje duurder maar lijkt me heel bijzonder 😀
Marjon. Moest zelf ook even opzoeken hoor ze kijken naar de ligging, hoeveelheid vruchtwater, gewicht word geschat en de grootte.
Hee dames, ik ben weer terug van vakantie! We hebben een hele mooie reis gehad, Schotland is prachtig! Wel heel duur en regenachtig... En ik schrok een beetje wat zwangerschapshormonen met je doen zeg, ik was niet altijd even leuk.... Is alles hier goed ondertussen? Met mij wel, baby Zwelgje beweegt heel veel en mijn man heeft haar eindelijk kunnen voelen! Meestal stopt ze met schoppen als ik zijn hand op mn buik leg
Hoi meiden...heb even niks van me laten horen want de laatste loodjes van de zwangerschap waren heel erg zwaar. Maar...het is niet voor niks geweest want afgelopen vrijdag 24 juli ben ik bevallen van een heel mooi kereltje. Hij heet Teun en hij doet het super goed!