@proudtobemom gefelciteerd!! en wat een knapperd!!!! gaat alles goed met je? lekker genieten nu he! @evelyn lekker joh dat je even weg geweest bent, en super leuk dat je man de kleine ook gevoelt heeft, kan niet wachten tot er bij mij ook iets te voelen is vandaag en morgen een lange dag werken maar woensdag heb ik even een weekje vrij dat is dan wel weer lekker
Proudtobemom Van harte gefeliciteerd wat een lief ventje. Onvoorstelbaar dat wij over paar maandjes ook een kleine krijgen. Afgelopen weekend babykamer ingericht. Zo fijn en indd de hormonen zie je dan ook naar boven komen. Zit alleen nog te dubben over de kleertjes geen idee welke maten en hoeveel je van alles in huis moet hebben. Heb nu alleen paar setjes in 56 en 62 . Iemand nog tips of ideeën.
Heb veel 2e hands gehad. Maar vind dat ook moeilijk! Lees veel dat 50 maar week aangaat terwijl andere weer 2 maanden met die maat doen. Zoals het er nu uit ziet, kijken we aan hoe het zal lopen. Keertje extra wassen en anders maar bij shoppen.
Ik heb een heleboel gekregen Amy. Maar ze groeien echt als kool de eerste tijd, dus denk dat je niet al te veel moois moet kopen in die kleine maatjes. Wat meer basisrompertjes lijkt me wel handig en voor de rest gewoon veel wassen? Dat is het idee wat ik nu iig heb. En ooooh, ik wil ook beginnen aan de babykamer, maar die moet nog geschilderd en er moet nog laminaat komen voor ik kan beginnen. Stucwerk zit er nu gelukkig wel op!
Ja ik heb ook tweedehands vind het onzin om zoveel geld uit te geven aan een simpel shirtje. En evelyn ik weet hoe t voelt. Hier al weken aan het wachten geweest tot de vloer eindelijk af was. Gelukkig was t eindelijk klaar afgelopen week. We hebben de kleuren rustig gehouden met grijs creme en rood. Maar rood is te vervangen dmv accessoires. Vriendin van mij had kamertje geel met groen gedaan en kreeg dochtertje met rood haar. Dus die kon meteen verven want stond echt niet. Daarom kamertje rustig gehouden verder.
Haha, grappig verhaal, met de roodharige dochter! Vandaag vroeg mn (huidige) huurbaas of we nog een babykamer nodig hebben, want haar broer heeft er een in de weg staan. Ben benieuwd of t iets is! Verder vandaag weer bij de VK geweest voor controle en we zijn helemaal goedgekeurd. Bloeddruk was 133/71, hartje van de baby klopt sterk en regelmatig, en mn baarmoeder komt al vrij hoog. Maar de baby was ook heel hoog gaan liggen, onderin voelde de VK niks. Leuk om haar hartje weer even gehoord te hebben, maar omdat ik haar nu heel regelmatig voel, weet ik natuurlijk beter dat t goed zit. Wel fijn om te zien dat mn bloeddruk weer gezakt was, die zat de vorige keren ietsje te hoog voor mijn doen
Hier voel ik dr ook regelmatig. Nu ze in gedaald is, moet ik weer de nieuwe bewegingen leren herkennen. Maar zo'n hartje horen geeft mij toch altijd net wat meer zekerheid.zo'n baby in mn buik voelt nog steeds vreemd, kan er niet aan wennen. Maar wel fijn dat je huisbaas zoiets aanbied. Als jet leuk is, scheelt dat toch weer een hoop . hier is de kinserkamer al klaar, maar nu heb ik dus niets meer om te rommelen. We hebben gewoon de muren creme kleuring en blankgrenen meubels geloof ik. De vriend en zn zus lagen er 22 jaar geleden zelf ook in. Vanuit praktisch oogpunt ben ik er wel blij mee, maar verder vind ik t niet zo geweldig. Konden de lakens en alles ook overnemen, maar dat is kant. Nope, niet mijn smaak. Plus dan heb ik er helemaal niets over te zeggen gehad, voor vriend is het nostalgie. Omdat we dus nog bij schoonouders wonen, vind ik deze oplossing prima. Zodra we een eigen plekkie hebben, dan wil ik wel eigen gekozen meubeltjes.
Moniek hier ook veel kant gekregen van nostalgische waarde indd. Ik heb ze ook in de kast maar combinier het met een deken die wel mijn smaak is dan is t al minder erg en ik heb geuit dat ik t leuk vind voor in de kinderwagen. (Zie je het niet zit toch winddekje op )
Haha, die nostalgische dingen ja. Wij krijgen de familiewieg. Mijn moeder heeft er nog in gelegen en veel van mn ooms, tantes, neefjes, nichtjes en hun kinderen. En ik zelf ook. Ding is ook al even kapot, dus mn vader gaat 'm nu repareren en mn moeder gaat de stoffering herstellen. Vind dat dan toch wel erg leuk hoor Vandaag heeft mn schoonvader trouwens de babykamer gewit. Woehoeh, eerste stap! (nu de rest van t huis nog... )
Mn moeder heeft ook nog het een en ander eat we mogen hebben, komt toch niet alles van vriend zn kant alleenbjammer dat ze de meubels tijdje terug weg hebben gedaan. De ledikant zou dan 3e generatie zijn en nr 9 die dr in ligt. Dat maakt het toch wel speciaal.
Ooooo ik wil ook aan de babykamer beginnen!!...maar dat is nu nog een kledingkast kamer die helemaal nog leeg moet, moet ook nog dubbelraam in en alles moet behangen of geverft worden..dus nog heel klusje.. Weet al wel hoe ik t wil hebben, in iedergeval halen wij onze meubeltjes ook via mp of bij de ikea, we willen het toch wit houden. De rest wil ik aankleden met uiltjes, en een grote boom op de achtergrond zie het al helemaal voor me!... Heb sinds gisteravond een weekje vakantie, even lekker niks ook wel eens fijn alleen jammer dat het weer zo tegen valt.. Morgen de combi test en dan zien we onze kleine spruit ook weer ben zenuwachtig!!
Oh leuk weer even naar de kleine gluren. Hoop dat alles goed gaat. En ja weer is echt minder. Ga je nog weg of weet je het nog niet?
Lekker ff een weekje vrij mamamarjon! En troost je, van het weekend wordt het weer lekker weer! Zag al een plaatje van Weeronline dat Eindhoven zaterdag 26 graden krijgt Wat betreft de combinatietest: spannend! Wij hebben m niet laten doen, vind het toch zo weinig zeggen.... Kennissen van ons hadden een perfecte combinatietest en kregen toch een kindje met DownSyndroom. Gelukkig is het alsnog een heerlijk ventje Hebben jullie al besloten wat jullie doen als blijkt dat jullie kindje een bepaalde afwijking heeft?
Oh, trouwens, helemaal vergeten te vertellen: wij hebben een Quinny wandelwagen gekregen!! Ik zou naar mijn nicht gaan, want die had nog een maxicosi en een tummytub op zolder staan, en die wilde ik wel. Toen ik daar kwam, stond er een wagonlading aan spullen in de woonkamer. Ze had nog wat meer gevonden wat ik misschien wel kon gebruiken. Waaronder een berg hydrofieldoeken, kruiken, een kolfapparaat, lakentjes en spulletjes. En ook de grote bak van de wagen. Ja, het onderstel had ze ook nog wel, maar dat was wat "afgeragd", die kon ik beter nieuw kopen. Toen ik vroeg wat er mis mee was, bleken er wat krassen op te zitten, werkt het inklapsysteem een beetje stroef en moet er een bandje vervangen worden. Ehm, are you kidding me? Die krassen maken me niet uit, dat inklapsysteem werkt gewoon, en een bandje vervangen is ook zo gedaan! Dus nu heb ik een hele mooie wandelwagen/buggy gratis en voor niks! Grappig detail: mn achternichtje van bijna 3, vond het helemaal leuk om de spullen mee in de auto te gaan zetten voor de nieuwe baby. Want zij was er nu veeeeeel te groot voor zei ze trots Edit: zo te zien hebben we trouwens een Quinny Speedy, met één zwenkwiel voor. En in het lymegreen, lekker fris kleurtje!
evelyn. Superfijn! Echt een aangename verrassing. En inderdaad die paar mankementjes stellen niets voor. Marjon. Nog eventjes geduld hebben en dan heb jij ook een supermooi kamertje voor de kleine. Veel plezier en succes morgen.
Ah fijn evelyn dat je zoveel gekregen hebt. Ik heb een hoop gekregen van een kennisje waarvan haar man geen tweede wil. Hij wilde alles weg hebben. Wel hebben we afgesproken mocht dr toch een tweede komen dan krijgt ze het weer terug. Ben echt blij met de spullentjes. Mamamarjon hoe is de echo gegaan?
Evelyn wat super fijn dat je de wagen heb mogen overnemen! ik heb geen kennissen of familie in mijn omgeving die spullen aanbieden helaas...maar we hebben nog zat tijd om van alles aan te schaffen. Ik heb alles van de kids verkocht toen der tijd, niet gedacht dat er nog een baby zou komen Vanmiddag om kwart over 2 de echo, dus nog even in spanning wachten... We hebben al wel besloten dat wanneer we te horen dat we een kindje met down krijgen of een andere handicap dat we het weg halen.... maar we gaan natuurlijk uit van het beste, en dat alles voorspoedig verloopt natuurlijk...
Nou alles is goed gegaan, geen verhoogd risico en de echo was super goed gegaan, wat groeit t snel!.. De echo-vrouw heeft ook even naar de beentjes, armpjes,handjes (we zagen zelfs echt 5 vingertjes), maagje, mondje, neusje gekeken. Beeb was de hele tijd aan het rond hupsen keigrappig zag ook dat t vruchtwater aan het happen was ben helemaal verliefd hihi...nu nog even paar weken wachten we hebben toch besloten pret echo te doen voor geslacht bepaling eerste foto is van het handje tweede is wel duidelijk denk ik
Wat fijn dat alles goed was! Ik ben ook echt al weer aan het aftellen tot de volgende echo! Nog vier weekjes. Duurt lang.... Vandaag aangemeld bij mijn zorgverzekering en kraamzorg aangemeld. Ook net babyboxen aangevraagd dus heb weer genoeg geregeld voor vandaag, vind ik zelf 😉