@Ellen: geen flauw idee.... @Mamakitty: pff, lekkere ziekenboeg daar dus En wat een gedoe met dat prikken zeg! Verder lekker gewinkeld vandaag een paar dus Ga ik morgen nog eventjes doen, Thirza is dan de hele dag bij de gastouder en aangezien ik nog niet volledig gereintegreerd ben, heb ik morgen een vrij dagje. Ze is hier trouwens weer opgeknapt, vannacht ook weer goed geslapen, maar 1 keertje wakker. Heb hier vanmiddag het grootste deel van een boom die in de tuin staat ontmanteld: de peultjes die eraan komen als de bloemen uitgebloeid zijn, blijken giftig te zijn en daar is Thirza ws vorige week enorm van aan het kotsen geweest. Nou, korte metten ermee, uit de tuin met dat ding. Thirza stopt alles in d'r mondje, dus dat willen we niet nog een keer en was toch niet van plan om alleen nog maar op haar en d'r handjes te letten als we in de tuin zijn... Alleen de stam staat nog, hopelijk heeft schoonpa een electrische zaag bij zich als ie hier morgen komt klussen Kan ik de rest ook afzagen en de grote takken een beetje kortwieken om ze in de groene kliko te gooien
goeiemorgen allemaal hoe is het met alle zieken? @Ellen: ik weet niet precies hoe lang dat het duurt,en volgens mij beginnen de waterpokken niet bij de billen toch? kan het mis hebben hoor. maar ik dacht dat ze altijd op de romp als eerst kwamen @rozemarijke: dat is idd niet best als ze giftig zijn,dan zou ik hem ook eruit gooien. @Brenda: hoe is de operatie met de kat afgelopen? @mamakitty: erg is dat he als ze niet in 1 keer goed kuinnen prikken. dan ben ik er al klaar mee. @caruli: spannend hoor dat je weer aan de gang gaat! ik hoop dat het allemaal mee valt en dat het deze keer zonder te veel gezeur en gezeik gaat lopen! Hoeveel uur ga je eigenlijk weer werken? zo op de vroege ochtend weet ik niet of ik nu iedereen antwoord heb gegeven,maar ik ga er vandoor want mag gaan werken. Mijn eerste hele dag.... pffff en meteen tot half 7 hihih ben benieuwd! misschien nog tot vanavond!
Goedemorgen... Blegh ben weer eens moe! houdt volgens mij ook niet op haha Net tyger weg gebracht... tis zonde het beessie.. weet ook meteen de reden dattie zo slecht at de laatste tyd.. hy is aan het wisselen.. wist nie dat dat zo vroeg al was.. moet om half 2 bellen hoe het gegaan is.. Brabants meisje succes vandaag dat is een aardig lange dag tot half 7! zal wel weer even zwaar zijn denk ik... Hoest met de rest? Miloooo waar ben je? haha wij willen foto's!
Brenda, suc6 met tijger! pb me je hyves nog ff @All, hoe ist? Met de kleine man gaat het gelukkig beter sinds vannacht. Pfff... Met mij niet zo, ben gistermiddag keihard van de trap gevallen, gelukkig had ik de kleine niet vast, maar alles in mijn lijf doet pijn nu
AU! Moet je nog aan het taartenbakken, of kun je even rustig aan doen? Hier is Thirza dus gisteren van de trap gevallen.... manlief liet 'r naar boven klimmen terwijl hij op de wc een grote boodschap zat te doen en toen wilde ze bijna boven dus weer naar beneden.... Heb hem de huid vol gepreekt dat dat dus ECHT NIET kan. Nee, dat had ie nu ook wel door Ze heeft trouwens weer verhoging, dus het blijft op en af hier Vannacht dus ook weer niet zo'n goeie nacht
Nee volgende week zaterdag weer een opdracht (een ajax taart) dus gelukkig ff rustig aan doen, maar echt mijn hele lijf doet pijn joh Ahhhh arme thirza!!!!! En dan nog verhoging, beterschap voor dr!!
Dan ben je goed gevallen! Er gaan nu in mijn hoofd steeds scenario's van hoe het eruit moet hebben gezien toen Thirza van de trap af kukelde... zo sneu! Ze zal het zelf al wel weer vergeten zijn, maar wij hebben de schrik even goed te pakken!
Oh gadver, hou op wil je, ik krijg nu ook visioenen Arm meiske! Jaimy kan ook zelf de trap op helemaal naar boven...ik hou hem goed in de gaten en houd de deur (trap zit in de gang) altijd dicht! Ja ik ben goed gegaan joh, niet te zuinig!!
Rozemarijke: beterschap met je meissie mamakitty: jee dan ben je hard gevallen zeg doe het maar rustig aan ellen: zo dat zou wel snel zijn voor de waterpokken meestal begint het dan op de romp of gezicht. als ze zichtbaar zijn dan is het niet meer besmettelijk. brabantsmeisje: jee dat word een lange dag vandaag zeg werkse! hier: verslag van de kinderarts gisteren Mitchell is goed gegroeid 1 kilo + 5,5cm in 1 maand verder zijn we nu gestopt met de zantac kijken of het nu goed gaat motilium gebruiken we nog wel. provocatietest hoefde nog niet ze wil mitchell nu even met rust laten, hij is net bekomen van alles dus over 3 maanden terug komen en dan wel evt een test verder mag ik nu wel rijstebloem in de fles gaan doen en later als papje maar de komende maanden tot het volgende bezoek geen groenten geven mag evt als het goed gaat over 2 maanden proberen banaan te gaan geven. maar verder niks. ze vond ook goed dat we nu deden puffen, misschien dat hij toch asmatische aanleg heeft ofzo daar moet ik woensdag voor terug naar de huisarts. dus voorlopig even rust. oh ja ik mag nu wel een fles eraf gaan doen, omdat hij per dag 200 liet staan, mag ik nu de laatste fles weglaten en dan in de nu laatste fles pap gaan doen ben benieuwd, vandaag word de 1e keer dus.... ook vandaag naar het cb geweest, was ook allemaal goed voorlopig de laatste prikjes weer gekregen (vind ik altijd zo zielig ) ps word nu wel een heel lang verhaal he iedereen vind ons ventje heel groot (had al bij baby hier op het forum een topic gemaakt) maar wat vinden jullie geboorte: 3660gr 53cm nu: 7200gr 66.5cm zo nu ga ik zo casey halen enzo, ben er morgen weer fijne dag nog meiden en sorrie he voor het lange gezwets
@ Caruli: hihi, Mitchell is net zo zwaar als Veerle. Maar goed, dat zegt niets, want Veerle is ten eerste een meisje en ten tweede een smalle. Als hij een vloeiende groeicurve maakt, dan is het toch goed? @ MamaKitty: AUAUAUAUAUW! Gelukkig gaat het met je kleine man weer wat beter. @ Rozemarijke: arme Thirza! Ik denk dat je man dit nooit meer doet... En ook alweer verhoging? Hoe gaat het nu met haar? Veerle heeft toch (nog) geen waterpokken. Het was luieruitslag op haar billetjes... Dat heeft ze nooit eerder gehad, dus ik dacht meteen het ergste... Wel nog even afwachten. Heb het opgezocht, maar waterpokken hebben een incubatietijd van 1-2 weken. In theorie kan ze ze dus vanaf dit weekend ineens wel hebben. Hmz, ik hoop dat het haar bespaart blijft, het arme kind heeft elke keer wat: verkouden, bronchitis, al 2 keer oorontsteking... nu even niets alsublieft! Zo, ik ga genieten van mijn vrije weekend! Jullie ook allemaal een prettig weekend! Gaan jullie nog leuke dingen doen? Groetjes!
sorry druk hier, dochterlief ineens waterpokken en zoonlief rare grote rode vlekken................zucht.....
Ook al zo'n ziekenboeg daar! Nou, hier dus ook... Thirza leek wat op te knappen, maar gisteren ineens weer hoesten en vannacht knallende koorts, niets willen eten en drinken... na een paracetamolletje en nog even slapen ging ze dan vannacht gelukkig wel weer bij mij drinken, maar pff... ook hier dus dat gevoel van: mag het ff over zijn, er is telkens weer wat? Arm kind! Gisteren dan bij mijn broer op verjaardag geweest, (andere kant van het land, hadden gepland dat we gingen rijden als Thirza zou gaan slapen, dus om 13 uur. Was ze om 10 uur al helemaal knock-out, dus denk; leg d'r even op bed, zal met 3 kwartier wel weer wakker zijn. Heeft ze tot kwart over 1 geslapen en toen alsnog alleen maar wakker geworden omdat we d'r kamerdeur maar open hebben gezet... Autorit was dus een ramp, maar eenmaal bij mijn broer heeft ze wel gezellig gespeeld met mn neefje en nichtje, (daar hoopte ik al op; thuisblijven is op die momenten geen goed idee). En terug naar huis was ze zo bekaf dat ze lekker is gaan slapen... En ik ga hier straks mijn 'nieuwe' (tweedehandse) keukenmachine ff uitproberen Heb er eentje gekocht waarmee ik kan mixen, hoef ik m'n taartbeslag niet meer 10 minuten met m'n gare mixer te mixen, (handmixertje op zo'n standaard met kom, maar die staat dan te zuchten en te steunen om die 10 minuten te halen, LOL). Kan onze andere keukenmachine op marktplaats (is een Bosch, met blender en gewoon het snij- en kneed/menggebeuren, voor wie belangstelling heeft ).
@Caruli: klinkt goed allemaal En wat ik al zei: Thirza was met 4 mnd net zo lang. Wel ietsje lichter, maar dat is dan ook een meid (Bij geboorte 53 cm en 4330 gram). Dus ik vind het allemaal wel meevallen met die boy van jullie
Nou, vanochtend naar de huisarts geweest: Thirza had alweer 39,5. Heeft dus (alweer) een oorontsteking. Thuisgekomen dus gelijk de kinderarts maar gebeld: wil een doorverwijzing naar de KNO... eens zien of die wat kunnen doen, (buisjes misschien?). Inmiddels ligt ze, met een kleine break na anderhalf uur omdat ze brullend en badend in het zweet wakker werd, nu 3 uur te slapen. AB-kuurtje ook meegekregen trouwens, dus hopelijk slaat dat aan. Arm kind.... En ff heel wat anders: ik ben op zoek naar wat het alternatieve geldsysteem is in Den Bosch/Brabant. In A'dam en Utrecht heb je bijvoorbeeld LETS: die kun je verdienen door een dienst te verlenen aan een ander, (zoiets als: helpen bij belastingaangifte, fiets repareren, dingen in huis ophangen, enz enz, zo gek als je het maar kunt bedenken). Volgens mij moet dat hier in de buurt ook wel bestaan, maar weet iemand daar meer van? Ik wil me daarvoor opgeven namelijk.... (onze tuin is nodig aan een opknapbeurt toe en ik wil in ruil wel taarten bakken, hahaha).
rozemarijke wat vervelend dat thirza zo ziek is,zo vervelend elke keer een oorontsteking. Hoop dat de ab snel aan gaat slaan! hier weinig online geweest,vorige week begonnen met werken en heb al 6 overuren op mijn lijst erbij nieuw gebouw met nieuwe groepen dus nog wel wat kinderziektes,maar goed komt vanzelf in orde! maar is wel even aanpoten nu,en heb niet altijd de puf om nog achter de computer te kruipen sorry zal van de week ff alles bij lezen!
Met de kleine man naar het CB geweest (14 maand): Lengte: 81cm Gewicht: 10kg en 550gr Hoofd: 48,3cm Gaat goed! De waterpokken bij dochterlief zijn aan het indrogen gelukkig. Zoonlief heeft er nog geen last van, mja kan nog he...afwachten maar...
Nou inderdaad... iedereen heeft het zeker te druk met zieken verzorgen. Mijn man zit nu voor zijn werk in Italië en hij zou vanavond laat weer naar huis vliegen, maar dan is het luchtruim gesloten, dus hij kan niet terug! Ik baal echt, had me er zo op verheugd dat hij vannacht weer naast me zou kruipen...
Hahaha, zie nu staan: "ik baal echt"... ik kan dat zinnetje niet meer horen of lezen zonder daar de persiflage van Eric van Tijn door Carlo Boshard bij te zien/horen... Goed, dat terzijde.
Oh das niet leuk zeg! Wanneer komt ie nu terug of is er nog niets duidelijk?? tv kantine, kijk ik nooit, maar wil het wel gaan kijken, ik hoor er leuke verhalen over...