Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    GOedemorgen meiden
    Hoe is het hier met iedereen?

jewe: hoe gaat het nu met Tygo?

Gimena: hoe'st met jou meid, heb jij zo'n last van je internet?

mamakitty: ben je er nog?

charpi: gaat snel he meid, hopelijk is volgende week de 20 weken echo goed ;)

miffy: ow wat goed van je meissie!, nog even en dan rent ze het huis door ;)

Sorrie als ik iemand vergeten ben :)

Hier: hopelijk blijft het vandaag droog, wil naar de stad.
    Heb nog van alles voor Mitchell en Casey nodig.
    Bij de hema verkopen ze nu stoere babysweatvesten voor 7.50 er zat een hele leuke bij, hopelijk hebben ze die nog.
    Aangezien de hema hier maar klein is.
    We gaan gewoon rustig door de stad, hebben de hele dag de tijd.

Duimen jullie mee dat het droog blijft ;)

Fijne dag meiden

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @caruli: ik duim mee dat het droog blijft!!

dan kan ik met mijn oppaskids lekker naar de grote speeltuin (kunnen ze al hun energie even kwijt hoop ik)

3. gimena

gimena Niet meer actief

@caruli goed hoor en met jou? is hier echt een ramp met internet zijn nu gelukkig nog bij me vrienden

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Gimena vervelend dat je zo'n last hebt met internet....

@Naomi, ben je lekker naar de grote speeltuin geweest?

@Caruli, ben benieuwd of je geslaagd bent bij de Hema....

@Jewe, hoe gaat het nu met Tygo?

@Hier alles goed.... kan niet wachten tot volgende week....

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @charpi: het was heerlijk in de grote speeltuin!! we hebben er 3 uur gezeten. nou ja ikke dan de kids heb ik amper gezien hihi.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Heb inmiddels wallen tot op me knieen. Hij heeft tot 4 uur vanacht steeds liggen huilen, daarna is ie vast in slaap gevallen en geslapen tot 8 uur. En toen was het ineens weer helemaal goed. Geen koorts meer, volop lachen maar wel heel de dag hangerig geweest en veel geslapen (logisch naar zo'n nacht)

@Gimena: Hey ken je me nog?

@Caruli, En heb je je sweatvest nog kunnen krijgen?

@Charpi: Heb je zelf een voorgevoel wat het gaat worden? Boy or Girl?

7. gimena

gimena Niet meer actief

@jewe heeeey meis :) haha leuk je hier te spreken:D alles goed? en me je zoontje?

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hier alles goed en met de kleine inmiddels ook weer. Groeit als kool. Heel tevreden ventje lacht heel de dag door.
    En hoe gaat het met jou en de kleine meid? Begrijp ik uit je banner dat jullie voor nummer2 bezig zijn?

9. gimena

gimena Niet meer actief

@jewe gaat prima hier hoor :) kleine meid wordt over paar dagen al 9 maandjes dus gaat echt te snel.
    we zijn inmiddels bezig met ronde 1 :)

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Gisteren dus naar de stad geweest, nou het viel echt tegen hoor bij de Hema.
    Het ziet er in de folder altijd beter uit he.
    Ik heb alle winkels gehad op zoek naar een zomerjasje voor Mitchell maar helaas niks kunnen vinden.
    Ook heb ik weer vreselijke last van mijn rug.

Van de week schoot het erin, ik denk door dat ik ging verzitten met Mitchell op mijn arm. toen schoot er iets achter in mijn rug verkeerd.
    2 dagen toen pijn gehad en toen was het over
    Tot dat ik gisteren naar de wc moest en bukte om mijn broek weer aan te doen :$, steeds als ik verkeerd beweeg dan steekt er iemand een mes in mijn rug...

Maar goed dan doen we het maar even rustig aan, helaas geen stofzuigen enzo.
    Casey gaat straks weg, die gaat logeren. Dus het is vandaag Mama-Mitchell dag :D

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Boy/Girl: Ik had vroeger altijd de wens naar een meisje, het leek me leuk om te gaan tutten.... maar sinds ik zwanger ben kan ik alleen maar aan jongenskleertjes en kleuren denken heel gek.... al moet ik zeggen dat ik de laatste weken weer ben gaan twijfelen... ben dan ook erg benieuwd naar de echo as woensdag.... nog 5 dagen.....

Caruli, wat vervelend zeg dat je van die messteken hebt....als je je maar even verkeerd beweegt.... ik hoop dat dat snel achter de rug is.... maar met pech blijf je er nog wel even last van houden...

Hier: zometeen naar de miss etam een jas terug brengen, manlief vond m afschuwelijk whahahaha mij leek ie wel makkelijk.... het is zo'n overgooierjas, dacht lekker makkelijk met een groeiende buik, maar manlief was er echt niet over te spreken dus ik ga m maar braaf terugbrengen... heb ik gelijk een excuus om nog effe te winkelen.... kan best wat ruime shirts gebruiken ;)

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha mannen!
    veel succes met shoppen ;)

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Tja nu ben ik alleen maar met nog meer naar huis gegaan lol, een lekker joggingbroek, 2 shirts en een tuniek.... uiteraard allemaal op de groei gekocht....:)

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Leuk hoor, kun je weer even vooruit ;)

Wat is het hier toch rustig zeg, iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ja iedereen zit zeker in de tuin? Of is hard aan het werk? Nee toch haha....

16. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Heeej ik ben er nog wel hoor.
    Charpi, leuk hè, kleren op de groei kopen ;) Ik vond het heerlijk dat ik zwangerschapskleding mocht dragen :)
    Caruli, hoe is het met je rug?

Hier: we gaan morgen op vakantie naar Meschede (Sauerland, Duitsland). Een weekje aan de Hennesee, maar de weersverwachtingen zijn niet al te best. Maar goed, we zullen ongetwijfeld toch wel genieten, lekker met zijn drietjes zonder gezeur aan ons hoofd :). Ik ben alleen altijd zo bang dat ik van alles vergeet...

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Ellen, fijne vakantie! Geniet ervan.

@Caruli, Ik heb ze gezien ja die vestjes bij de hema vond ze ook niet zo. In het foldertje zagen ze er veel leuker uit. Beetje vreemde stof was het. Doe rustig aan.

@Charpi, Dat had ik ook. Ik dacht dat het een meisje was, maar ik dacht ook steeds in jongens kleuren. Ach ja en het maakt ook niet uit wat het is toch? Cliche als het maar gezond is. ;)

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ellen: fijne vakantie meid, geniet ervan ;)

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Ellen fijne vakantie meid!!!!

@Jewe, je hebt helemaal gelijk..... als het maar gezond is.... de zenuwen voor de echo beginnen te komen.... vind het hartstikke spannend dat alles wordt nagekeken.... als alles maar goed is, zucht, nog een paar dagen.....

20. miffy11

miffy11 Niet meer actief

@ ellen: fijne vakantie!

@charpi: altijd meisjes gewild, tijdens zwangerschap 2 x jongen gedacht, nu lekker toch 2 meiden :D

ben eindelijk weer een beetje bijgekomen van gisteren, wat is het vermoeiend om een kinderverjaardag te organiseren zeg.. maar Mila heeft een hoop cadeaus gehad die ik ook leuk vind, heb al flink wat vlechtjes gemaakt bij my little pony, en gaan snel vingerverven :D
    morgen kittens halen,( het word trouwens toch Lily en Morrison), druk weekend dus..

Deel Deze Pagina