Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Miffy, Haha leuk he kun je ongeneerd mee spelen met het speelgoed van je kinderen onder het mom van beziig zijn met de kinderen, maar stiekem toch wel leuk om mee te spelen, jeugdsentiment.
    Zo zit ik altijd te kleuren met de kinderen van mijn schoonzusje. Zo leuk om te doen..:D

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nou zeg.. katjes zijn hier, en hebben ontdekt dat ze onder het dressoir kunnen. heb ze al een uur niet meer gezien. begrijp heel goed dat ze moeten wennen hoor, maar nu mogen ze wel weer komen spelen ;)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Miffy: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter :D

Charpi: nog 2 dagen meid.

Wat een pokke weer zeg, blijf vandaag maar lekker binnen denk ik ;)

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ja nog 2 lange dagen.... zit mezelf op te vreten hoewel ik donders goed weet dat dat helemaal niet helpt.... Vannacht weer een nachtmerrie gehad, word je ook niet vrolijk van.... ik haal me van alles in mijn hoofd.... en dat allemaal omdat ik de baby nog niet voel.... wou dat ik wat geruststelling van binnenuit kreeg, maarja de placenta ligt voor he dus kan nog wel even duren....
    Was het maar woensdag 16 uur......

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Meid nog eventjes volhouden. En een 20 weken echo is nu eenmaal heel spannend, ze kijken natuurlijk niet alleen naar het geslacht. En een vriendin van mij had ook de placenta aan de voorkant liggen en dat duurde ook lang voordat ze de kleine voelde, maar op een gegeven moment voelde ze de kleine drukte maker bijna constant...dus komt goed.
    Hoe laat moet je voor je echo?

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Pas om 16 uur zodat manlief ook mee kan, dus voor mijn gevoel veel te laat op de dag. Het komt denk ik ook gewoon door de miskraam in januari waardoor ik toch telkens blijf denken dat het weer misgaat deze keer. Ook al is de kans hierop heel klein natuurlijk als je al halverwege bent, maar ik heb de pech dat een goede vriendin van me met 22 weken een miskraam kreeg (geen hartslag meer, opgewekte bevalling) en dat speelt nu elke keer door mijn hoofd heen. En omdat ik de kleine uk nog niet voel, krijg ik niet de bevestiging dat alles goed is van binnen. Ik krijg nu al controles om de 2 weken omdat ik me zo erg ongerust maak, maar eigenlijk ben ik een week na de controle al weer ongerust en dan duurt 2 weken toch nog erg lang. Ik probeer me maar voor me te houden dat ik woensdag avond hier heel blij kom vertellen dat alles goed is... maar het is heel moeilijk.... sorry voor mijn emoties....

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Misschien een idee om een doptone te halen tot de tijd dat je de kleine voelt?
    Dan kun je zelf het hartje tussendoor luisteren.
    Ik had daar echt heel veel aan, aangezien mijn verleden ook niet mee werkte.
    Zodra ik bij de gyn de kamer uit liep werd ik al weer bang..
    Succes met wachten meid, het is idd heel spannend.
    Hopen dat woensdag alles goed is met jullie beeb.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Geeft toch niks meid. Als jezoveel mee gemaakt hebt en met dat van je vriendin is het natuurlijk te begrijpen dat je je ongerust maakt.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hier nog de echo foto van de 20 weken echo!

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    en dan nog een nieuwe buikfoto van vandaag (21 weken) :D

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Naomi: wat een heerlijke echofoto en je buik is ook al lekker aan het groeien.... ik ben wel een beetje jaloers hoor, bij mij nog helemaal geen mooie buik.... heb nog steeds een deuk in het midden en zo te voelen is er van binnen nog ruimte zat dus dat gaat nog wel even duren voor ik een bolle buik heb....

Hier: gaat het vandaag beter dan gisteren.... ben minder angstig voor de echo morgen.... het scheelt dat ik er veel over heb kunnen praten in mijn omgeving en het hier van je afschrijven helpt ook erg hoor, bedankt nog voor de lieve reacties...
    Nog 1 lange dag..... was het maar morgen 16 uur.....

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @charpi: ja de echo foto vind ik ook heerlijk!! zulke mooie fotos heb jij morgen ook!! fijn dat de angst nu minder is, komt allemaal wel goed meid.

mijn buik is ook niet zo mooi hoor hihi dat lijkt door de kleding ;) zal zo de blote buikfoto eens plaatsen hier ik voelde me net een hangbuikzwijntje toen ik de foto zag :p

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier is mijn deuk dus ook nog steeds op te zien ;)

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Naomi, bij mij is de deuk nog veel groter haha en ik heb echt het gevoel alsof de baby helemaal nog niet in mijn buik hangt zegmaar, maar zich verstopt tussen mijn darmen..... tja ruimte zat daar:D

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naomi: Mooie echofoto meid ;)
    En dat buikje komt vanzelf wel strak te staan hoor.

Charpi: Nog 1 dag meid, morgen rond deze tijd ben je bijna aan de beurt.
    Hier word aan je gedacht

Kom net van de tandarts vandaan, het is toch gelukkig een wortelkanaalbehandeling geworden ipv trekken.
    Hij had er wel wat moeite mee omdat het mijn achterste kies was, kon er niet goed bij hihi.
    Ben blij dat het gedaan is.

Morgenvroeg dan naar de kinderarts en dan is het weer voor 1 weekje klaar.

Bléh heb nu al geen zin in morgenvroeg, moet veel te vroeg opstaan :)
    Maar goed doen we het verder dan maar rustig aan en wie weet nog wel een dutje tussendoor als Mitchell ook slaapt ;)

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Is er een speciale reden waarom je naar de kinderarts gaat?

Enne duimen draaien mag hoor dat alles goed is morgen....;)

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja, Mitchell heeft een slechtere start gehad, Hij heeft ook de eerste 7 weken bijna constant liggen krijsen..
    Maar nu gaat het goed met hem, hij krijgt nu medicatie en speciale voeding en dat gaat goed.
    We hebben nu een vrolijk en actief kind gekregen ;)
    Maar wel moeten we tussendoor naar de kinderarts toe, om te kijken of hij minder medicatie of andere moet krijgen enzo enzo

18. miffy11

miffy11 Niet meer actief

@naomi: mooie buik! heerlijk ook zo'n echo zeg, dat mis ik wel aan het zwanger zijn..
    ik ga hier maar geen buikfoto plaatsen, de mijne is nu groter dan de jouwe, en ik ben niet eens zwanger ;)

@ charpi: succes morgen meid, ook hier denk ik aan je!

@caruli: aaargh, wortelkanaalbehandeling!! bah bah.. viel het mee?
    fijn dat het nu goed gaat met Mitchell, zou toch mooi zijn als hij minder medicatie mag!

@hier: katten doen het super, Lily begint ook al veel meer te ontdooien, zit bijna niet meer onder het dressoir nu :)

met vriend gaat het weer minder, die mag weer naar de HA morgen.. hij heeft gen voor erfelijke darmkanker, 3 maanden geleden endoscopie gehad, alles goed, nu sinds een paar dagen veel bloed in ontlasting en extreem moe. niet heel smakelijk, sorry, maar maak me wel een beetje zorgen.

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Miffy: Fijn dat de katjes zich wat beter op hun gemak gaan voelen.
    Jee wat eng voor je vriend zeg, ik zou idd ook snel naar de HA gaan.
    Sterkte ermee meid, snap heel goed dat je je zorgen maakt

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    klepper de klep klep , hier nog een mama uit brabant die wel wil meekleppen !!!

Ik kom uit Oeffelt , ongeveer kleine 20 km bij nijmegen ..alleen dan in het brabantste land ..

Ik heb 3 kindjes , Thijme van 5 , Tara van 4 en Marit is 29 april geboren .......Tussen Tara en Marit heb ik een bbz , ma en een vmk gehad en toen eindelijk alles goed gegaan en is Marit geboren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina