Marjon welkom!! Miffy fijn dat het met de katjes goed gaat.... alleen snap ik goed je zorgen om je vriend. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak van de bloeding bij de ontlasting en blijkt het onschuldig te zijn. Caruli, ja dan begrijp ik goed dat je met Mitchell nog naar de kinderarts toegaat, je mannetje moet toch extra in de gaten worden gehouden....
@Naomi, mooie echo meid. Ongelooflijk he dat is jullie kleine wondertje wat in je groeit. @Charpi, Nog even volhouden en dan heb jij ook een paar van die mooie echofoto's en weet je welke kleur je mag gaan shoppen. @Oh bah, hoop dat het niets ernstigs is met je man. @Marjon, Hallo! Gezellig. Na deze prikjes is het weer eventjes voorbij met die nare dingen.
Nou idd! Gelukkig is Tygo er nog geen een keer ziek van geweest. Laatste keer was helemaal kostelijk toen de arts het prikje gaf. Tygo keek haar ineens zo boos aan alsof ie wou zeggen van wat doe je nou? Dat doet zeer. was heel grappig om te zien.
Marit wordt ook erg boos !!Vorige keer had ik een of andere zweverige arts die vertelde dat je een baby moest uitleggen wat je ging doen , want dan zou ze het wel begrijpen , ik moest moeite doen om niet te lachen ..... Ze zei , Marit dit zulje niet leuk vinden maar ik ga je een spuit geven ................en daarna krijg je er eentje en die doet nog meer pijn .. Aan Marits reactie na de prik was duidelijk dat ze het niet begrepen had , hihihiihihiihhi
Ik vind het ook altijd zo erg de prikjes, maar hier is het dat mama er meer last van heeft als Mitchell
@charpi: heeel veel plezier vanmiddag met je echo, en maak je niet te druk he meis het komt wel goed! @jewe: ja het is heel raar dat dat meisje in mijn buik zit, ik voel genoeg beweging maar toch het idee dat we haar hebben kunnen zien op echo blijft heel apart! kan nu al niet meer wachten tot ze er is hihi. krijg van iedereen te horen dat ze zo een mooi gezichtje heeft dus ik ben benieuwd
Over prikjes kan ik nog niet meepraten, maar kan me voorstellen dat je ze liever zelf krijgt dan dat ze je kleintje pijn gaan zitten doen.... Vanmiddag is het dan eindelijk zover: de echo!!!! Pfffffff nog ruim 3 uur wachten.... ben best zenuwachtig hoor....
Oeps helemaal hier het verslag van de kinderarts vergeten te plaatsen: Vanmorgen dus weer op controle geweest bij de Kinderarts. Mitchell heeft verhoging gekregen van zijn medicatie, en een verlenging van de machtiging voor zijn voeding. Die loopt nu tot 1 jaar. Verder is hij goed gegroeid, vorige keer was hij 8090gr en 71cm en nu woog hij 8750gr en 74.5cm Over 3 maanden moeten we terug komen en dan bekijken we alles weer opnieuw hoe het dan weer gaat enzo. 80% van de kindjes met KMA is er met 1 jaar overheen gegroeid, dus nu maar hopen dat dat bij Mitchell ook zo is. Nu over 2 weken nog naar het cb en dan is het weer even rustig kwa zh bezoekjes enzo.
@Jewel , wat heerlijk he , je kindje voelen in je buik dat mis ik weleens hoor !! @Charpi , 20 weken echo denk ik he , spannend , is toch weer een mijlpaal die je weer gehaald hebt als alles goed is , veel kijkplezier @Carulli , hopelijk groeit jullie ventje er ook overheen ......... ========= Marit was goed gegroeid , ze woog 5.555 kg en 62 cm ... ze is wel klein ( was ook maar 2400 gr bij geboorte) maar volgt haar lijntje goed , dus perfect !!
@Marjon, fijn dat Marit goed was gegroeid en mooi haar eigen lijn volgt.... (Ik heb idd vanmiddag mijn 20 weken echo.....) @Caruli, ik hoop dat Mitchell over zijn KMA heengroeit.... fijn dat verder alles goed was.... Is het al 16 uur hahaha.....
Normaal vliegen 2,5 uur voorbij ..................maar zal het lijken alsof de klok een stuk minder snel loopt ...............
@Charpi, nog eventjes en dan weet je het! Veel plezier meid met je frummeltje bewonderen. @Caruli, Hopelijk groeit Mitchell eroverheen. En zo hij is lekker gegroeid zeg. Vanmorgen weer met Tygo weesten (is dat wel een woord? ) zwemmen. Heerlijk! Is echt even ons half uurtje zo samen in het water.
@Jewe het is wezen..... lolol weesten haha Nog een klein half uurtje dan vertrekken we..... de minuten kruipen....
Goed nieuws, met de kleine uk is alles goed (voor zover ze kon zien) alleen wilde de uk niet meewerken aan de geslachtsbepaling, we hebben een vermoeden maar niet meer dan dat en dat houden we gewoon voor onszelf. Het is te onzeker om te vermelden.... tja uk hield de beentje bij elkaar.... We zijn blij uk weer gezien te hebben en uk beweegt echt wel, ook al voel ik er nog niets van, hihi....
@charpi: super dat je echo goed was!!!!!! jammer dat de kleine zn beentjes niet even wijd deed, ga je nog een pretecho laten maken?