Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    waar hou je wel van dan ?

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Mmmmm waar ik wel van hou..... jeetje zeg das lastig te omschrijven zeg.... nee lukt me zo effe niet, vooral omdat ik veel verschillende kaarten leuk vind..... moet me er nog meer in verdiepen.... maar ik vind je kaartje leuk maar zou m zelf nooit kiezen, maar das toch heel persoonlijk.... zo hebben jullie meiden waarschijnlijk allemaal een kaartje gekozen voor jullie kinderen die anders is dan wat wij uiteindelijk kiezen....

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Charpi, wow mooie duidelijke echo zeg. Ik denk een jongen geen idee waarom maar dat denk ik gewoon. :D

Wij hebben ons kaartje zelf ontworpen met een vriend van ons die een reclame bureau heeft. Was zijn cadeautje voor ons. Voor meisjes zag ik echt zoveel leuke kaartjes maar voor jongetjes vond ik ze allemaal zo zoetsappig. Hou meer van stoer voor een jongen.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

is idd persoonlijk , gelukkig ook maar anders viel er elke keer hetzelfde geboortekaartje op de mat ...

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wij hadden bij Casey een paspoort kaartje, bij Tygo een rouwkaart helaas, en met Mitchell hadden we een kaartje met een ooievaar die uit de luchtgeschoten word door een baby met elastiekje en een steentje hihi.
    Met een grappig stukje tekst erbij, wij houden niet zo van die standaard kaarten ;)

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik vind zelf ook een heleboel leuk , vonden het ook erg moeilijk om te kiezen , maar dit was het kaartje waar we allebei zoeites hadden van , Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..............

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Het is inderdaad moeilijk om te kiezen..... er is voor elk wat wils.... dus ik zoek wel gewoon allemaal kaarten uit die ik leuk vind en laat manlief dan kiezen whahahahaha....

Naam is ook weer onderhevig aan veranderingen, nu vind ik het ineens weer hartstikke moeilijk..... Jongensnaam staat vast, maar een meisjesnaam pfffffffff zoveel leuke namen.... gelukkig vind manlief niet alles mooi wat ik mooi vind, dat scheelt weer haha....

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

nou zo kreeg ik dus van mijn beste vriend de vraag of ik alsjeblieft niet voor .... geboortekaartje wilde gaan, want die hadden ze al 5 keer gehad het laatste jaar. ze wilden nu een keer een andere haha.

ik vind die van jullie wel heel leuk trouwens!

wij hadden een kaart over een zeker bekend konijn wat een brusje kreeg. wel bekend denk ik?

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemiddag meiden :D

Hier is de pil eruit en blijft weg. Ben hem helemaal spuugzat.
    Werd er kotsmisselijk van enzo.
    Het risico dat we spontaan zwanger raken is heel klein 0.01% dus.. We gokken het erop. Mocht het ons gegund zijn dan zijn we natuurlijk heel blij.
    Dan word het gelijk ook de laatste keer, Mag dan daarna niet meer zwanger raken.
    Dus ik hoop stiekem dat het wel gaat lukken ;)
    We wachten wel af.

Vanavond gaan we gezellig bbq-en met vrienden en mijn vader komt ook nog even.

Fijne dag nog meiden, en alvast een goed weekend!

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

caruli: kan me ook heel goed voorstellen dat je m de deur uit hebt gedaan hoor! ik kon ook helemaal niet tegen de pil, drama, was een wandelende hormoonbom.
    zou wel erg leuk zijn als er nog een brusje voor je kids komt zeg!

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Caruli groot gelijk meid dat je die pil de deur hebt uitgedaan.... ik weet ook niet of ik er nogmaals aan begin na de zwangerschap.... en nog een brusje erbij is helemaal niet verkeerd natuurlijk...

12. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    @ Naomi: wat een mooie echo! En wat een buik al joh!
    @ Marjon: welkom!
    @ Charpi: wat fijn dat alles goed was. Een hele geruststelling. Ik heb Veerle ook niet echt veel voelen bewegen hoor. Pas tegen het einde werd ze wat drukker.
    @ Caruli: als je zo beroerd wordt van de pil zou ik er ook mee stoppen. Ik ben na de geboorte van Veerle niet meer begonnen aan de pil. Ik werd er zwaarder ongesteld door. Zonder pil ben ik licht ongesteld met een redelijk regelmatige cyclus van 26 à 27 dagen. Prima zo.

Zo... ben weer bijgelezen :) We zijn gisteravond laat thuis gekomen van vakantie. We zijn zo ongeveer weggespoeld in Duitsland, maar goed, dat was hier ook gebeurd... Wel een heerlijke week gehad. Leuke camping, mooie omgeving, heel fijn. En dan nu even veeeel wassen...

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ellen: welkom back :D
    Jammer dat het weer slecht was.
    Succes met je was.

Het nadeel van stoppen met de pil is dat ik geen eigen cyclus heb, heb pco.
    Dus het is maar de vraag wanneer ik ongi word en of ik uberhaubt wel een eisprong krijg.
    Met de pil is mijn menstruatie wel regelmatig door de stopweek.
    Maar goed we zullen zien.

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia meiden

Zo het is even geleden,maar het was hier kermis en nog steeds maar de laatste week van de vakamtie voor mart dus we zijn veel naar de kermis geweest en veel leuke dingen gaan doen,dus heel weinig achter de pc gezeten.
    En ben nu bezig met al mijn foto's er op te zetten,dus wie mijn hyves heeft kan ze zien aan het einde van de week of volgende week als ik het hala hahahha.........

Verder is onze noel van zijn tutje af en die is echt helemaal dol,hij moet ergens een manier in zien te vinden dat hij zich kan ontspannen maar dat lukt hem echt nog niet,het is al 3 dagen gillen en schreeuwen,en daar moet je doorheen,maar dat huilen wat hij doet s'avonds als hij wil slapen dat is echt hartverscheurend maar de nachten gaan al wat beter,hij heeft vanacht maar 3 keer gehuild en ik heb hem gelukkig kunnen troosten.

Als kado heeft hij iets mogen uitzoeken omdat wij zo trots op hem zijn en hij wilde een hamster woefie genaamd dus dat is onze nieuwe aanwinst voor nu :)

Ik haak hier weer in en probeer wat mee te reageren en dan kom ik weer geregeld langs hoop ik hahaha
    -------------------------------------------------------------

Ellen 27.........welkom terug van je vakantie meid :)
    Jammer van het weer meid,maar daar was het weer een stuk erger als hier toch volgens mij?

-------------------------------------------------------------

Caruli............Ik ben ook niet meer aan de pil gegaan hoor,maar ik kon ook dus helemaal niet tegen de hormonen ,daarom had ik nu dus dat spiraaltje genomen,maar of ik daar blijer van ben geworden :(
    En meid wie weet gebeurt het nu wel heel spontaan,je hoort het vaker toch :)
    Vele plezier vanavond.

------------------------------------------------------------

Wat betreft de kaartjes........Bij zoe* had ik een baby die voor op het kaartje stond en dan moest je hem via de tut open maken.

Bij noel wilde ik heel wat anders ,ik heb toen een bodypaint laten maken op mijn buik van de aarde,de wereld bol maar dan vergroot daar lag een baby boven op en noel zijn naam stond in het midden boven de baby scheen een sterrtje dat zoe* er bij betrokken werd

Bij jaimy hebben we weer mijn buik genomen alleen hebben we de naam van jaimy er op gezet en ook weer met een sterretje en noel staat erbij met zijn vinger onder de verf net of hij de naam schreef,het is zo'n kaartje dat het blauwe heel fel was en de rest veel zachter je kent ze wel,en als je het kaartje opendeed stond er ene foto van noel die in de lucht sprong met een pak blauwe muisjes :)

Mocht iemand de foto willen zien dan hoor ik het wel...ze staan ook op mijn hyves of op zoe* haar site

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Patrieske, wat een leuk idee voor de geboortekaartjes, maar mijn buik is daar helaas totaal ongeschikt voor whahahahahaha....

@Ellen, welkom terug, jammer dat je vakantie een beetje verregend is.... maar wel fijn dat je het naar je zin hebt gehad....

@Hier, vanmiddag babykleertjes unisex gekocht..... 1 setje maatje 50 en 2 setjes 56.... wil nu nog 1 setje 50 zoeken ergens en dan wachten we verder af..... Vind het nu eigenlijk best leuk dat het toch nog een verrassing is wat het gaat worden.... denk dat we het maar als verrassing houden en gewoon afwachten tot de geboorte.... hoe een mens kan veranderen zeg.....

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Caruli, ik hoop dat het jullie gegund is meid !!!!! Waarom zou je daarna niet meer zwanger mogen worden als ik vragen mag ??

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Charpi , leuke he , eerste kleertjes kopen !!!

Pas op met maatje 50 he , als je een iets grotere beep krijgt , dan is 50 aan de kleine kant !!!!!

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja idd maatje 50 kan al snel te klein uitvallen.
    Ik heb ook als eerste pakje altijd 56 en als het kindje geboren is gingen we meestal pas kleren van 50 halen als we wisten dat de beeb dat zou passen ;)

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier was bij Marit maatje 44 nog te groot , hiihhhihi...Maar een nichtje van ons had een gezonde hollandse jongen van 5250 gr en die begon in maatje 62 .......................

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Ellen, Welkom terug. Jammer dat het zoveel geregend heeft, maar goed vakantie is vakantie. Lekker in een andere omgeving.

@Charpi, Een verrassing is altijd leuk toch? Wel spannend.

Deel Deze Pagina