Charpi............Waarom is je buik daarvoor ongeschikt als ik dat mag vragen dan he? Ik had ook 3 pakjes in maatje 50 ,maar die konden ze niet aan,ik had ze nog van noel hoor,maar die was te groot en jaimy ook maar goed we hebben ze bewaard en later ene vriendin mee blij gemaakt
Maatje 50: Ik heb nu 1 setje maatje 50 en ik vond (dacht) dat het wel redelijk groot was hihi, dus ik hou het hier gewoon bij... Verwacht eerlijk gezegd niet dat we een kleine baby krijgen, ikzelf was een 9 ponder en mijn man was 6 pond maar te vroeg geboren.... en hij is 1.93 dus ik verwacht een groot kindje, al hoeft dat geloof ik niet altijd wat te zeggen.... Mijn buik vind ik ongeschikt voor bodypaint omdat het een blubberbuik is.... het is niet voor niets dat jullie nog geen foto hebben gezien, ik vind mijn buik echt niet mooi.... echt een hangbuikzwijntje haha.... ook heb ik nog een bovenbuik.... ben dan ook benieuwd of ik ook nog echt een zwangere bolle buik krijg.... Over buik gesproken, daar zit ik dan zondagmorgen half 8 al beneden, waarschijnlijk voor jullie met kids heel normaal, maar hier wordt nog uitgeslapen... zeker aangezien we er pas om 2 uur inlagen hahaha... Nou ik ben er maar uitgegaan, mijn buik was in beroering en ik werd er klaarwakker van.... niet dat ik de baby continu voel hoor maar heel mijn baarmoeder.... volgens mij groeit het hard van binnen, voel de laatste dagen echt continu mijn buik....
Dan zul je idd waarschijnlijk geen ini mini baby krijgen .....hier uitgeslapen tot 8:15 , Marit heeft het al aardig onder de knie ..Ze werd om 7 uur wakker , heb haar lekker bij megepakt en hebben we nog lekker liggen koezen en heb haar maar wakker gemaakt anders werd het wel erg laat voor de 1e fles ......... Zo kun je vast wennen aan het vroege op staan Charpi .......Je kunt er idd wel last van hebben , ik had niet zo'n erg dikke buik , mensen die mij zien lopen hier in het dorp met de wandelwagen hadden zoiets van , was jij zwanger ?
Hai Nou het begint toch een drama te worden met noel zijn tutje,hij vraagt er niet om maar hij kan zijn ontspanning niet vinden en is dan ook verschrikkelijk boos en gefrustreerd,gisteren was het echt een drama,het is vannacht wel goed gegaan gelukkig,maar net begon hij weer en hij blijft bezig tegen jaimy,maar goed laten we hopen dat het alleen maar beter zal gaan worden,daar moeten we maar aan denken ---------------------------------------------------------------- chapri.........Nee dat wil inderdaad niet veel zeggen,ik ben zelf erg klein en mart is normaal,maar door mijn zw suiker werden mijn babies erg groot,zoe was 9.5 pond en noel 8 pond en jaimy 8.5 ,ik moet zeggen met deze gewichten dat ze wel in 56 pasten,wel maar even een weekje of 2 denk ik. Nou dat wil niets zeggen ,in mijn geval dan,begon mijn buik ook zo,en de bodypaint hebben we bijden met 7.5 maand laten maken en toen was hij echt heel bol,maar mijn babies waren ook echt groot al rond die tijd hahaha dat is voor mij uitslapen jaimy is 9 van de 10 keer rond half 7 wakker,noel was een echte uitslaper en jaimy echt niet eerst was hij altijd half 6 wakker dus ben blij dat ik dat uurtje er nog bij heb gekregen hahaha. Misschien kan je vanmiddag nog even lekker gaan liggen
Zo wat een bagger weer vandaag zeg. Het regent pijpenstelen al heel de morgen. Goed moment om Tygo zijn vakantie foto's in te plakken. @Maatje 50. Mijn zoontje woog iets meer als 8 pond bij de geboorte en 53 cm en heeft bijna een maand in maatje 50 gezeten. Heb na de bevalling dus nog een aantal maatjes 50 erbij gekocht. Al was het alleen maar om hem weer eens wat anders aan te geven. 3setjes over 3 dagen en dan weer opnieuw alle 3 de setjes. %6 was de eerste maand echt veel te groot.
Goedemiddag meiden Wat een baaldag vandaag zeg, ik vind de zondag altijd vreselijk. Vanmorgen ongi geworden, zware buikpijn bléh Hubbie en Casey zijn zwemmen en ik ga zo Mitchell even een koekje en drinken geven. Nog 1 weekje heeft Casey vakantie en dan mag ze weer naar school. Dan begint het gerace en gehaast weer smorgens. Fijne zondag nog meiden en tot morgen
Caruli, hihi ik moet eventjes om mezelf lachen.... ik dacht namelijk dat Casey een jongentje was.... maar ik begrijp nu uit je tekst dat je een dochtertje hebt... wat dom van mij zeg.... Uitslapen, ja dat gebeurd hier dus nog elke dag.... ik geniet er maar van.... zal straks wel anders worden als de kleine nog nachtvoedingen krijgt.... maargoed als je de kleine dan teruglegt kan je zelf ook nog even gaan liggen toch? Beginnen, We gaan nu echt beginnen, of beter gezegd ik ga van de week echt beginnen.... de babykamer moet leeg... is nu een kamer waar het wasgoed ligt en waar twee kasten staan met kleding van mijzelf.... In de slaapkamer staat ook een kledingkast maar die gebruik ik eigenlijk nooit.... dus dat wordt nu anders.... deze week dus kasten inruimen/uitruimen, sorteren, te kleine kleding opbergen en afgewassen goed weggooien.... Ben ik wel even mee bezig hihi.... ach we maken morgen gewoon een begin....
Haha ik had toen precies hetzelfde probleem als jij. Moest ook al mijn kasten gaan uitpluizen en alles in de kast van de slaap kamer en in de kast van de computerkamer gaan proppen. Maar het is gelukt dus dat gaat helemaal goed komen bij jullie.
Hai Zo zijn we weer,1 verjaardag achter de rug,gegeten en in bad geweest,mart is nu de jongens in bad aan het doen en dan kan ik ze daalijk naar bed leggen. Nog 1 weekjes vakantie voor Noël en Mart mag morgen weer beginnen en ik ook,maar hoef gelukkig niet echt veel te doen de leerligen zijn nog niet op school,dus hoef ik ook niet echt heel veel te doen,maar goed om zo weg te blijven kan ook niet he,niet toch hahaha ----------------------------------------------------------------- Charpi..........Nou toen Noël geboren was ging ik lekker altijd nog liggen als hij naar bed ging,dus dat was geen probleem,en later toen hij naar de creche ging en ik weer zwanger was dook ik dan ook nog altijd even terug die paar uurtjes,nu kan dat niet meer want jaimy slaapt niet echt lang meer overdag en noël moet ik tussen de middag op halen en ja huisje poesten en eten klaar maken en daarna werken dus dat liggen is voor mij voorbij hahaha. Als eenmaal het begin is gemaakt dan gaat het snel,en moet je daalijk eens kijken wat je allemaal tegenkomt als je echt alles gaat opruimen,ik kwam nog maatje 34 tegen nou daar paste mijn linker been niet meer in hoor hahaha ------------------------------------------------------------- Caruli...........Echt waar meid,ik vind de zondag een heerlijke dag een dag met niets moet en alles mag ,maar goed dat is hier dan he,alleen de kids vervelen zich gruwelijk binnen met dit bagger weer. Veel beterschap met je buikpijn meid,ik ben het hier nog steeds niet geworden,moet je een schema van je bloedingen bij houden ,bloed je niet meer ,echt weer iets voor mij
Charpi: geeft niks meid hebben meer mensen die denken dat Casey een jongensnaam is, maar het is een Amerikaanse naam Patrieske: dat zul je altijd zien he, wie weet komt je ongi nog. Ik heb altijd de eerste 2 dagen gruwelijke last.
Ohwwww gelukkig maar Caruli, ik vond mezelf echt heel dom hihi.... Patrieske, werkse weer dan maar, ook al is het nog een rustige week voor je.... geniet er nog maar even van.... Jewe, grappig dat je hetzelfde had als ik.... nou vandaag is de dag hoor...... ik ga beginnen en heb er zowaar zin in Meiden, ik voel de baby , vanmorgen was het zooooooo duidelijk.... ik voel al een paar dagen wat maar na vanmorgen kan ik er niet meer om heen. Ik voel ons eigen kindje, wat een wonder!!!! Hier vanmorgen bed uitgejaagd.... ze zijn de komende weken hier bezig met de bestrating en begroening in de straat, dus dat geeft de nodige herrie.... ze zijn bomen aan het omzagen, stenen aan het weghalen, je kent het wel.... Gelukkig was ik gisteren al zo slim om op tijd naar bed te gaan.....
heerlijk Charpi , dat vind ik het mooiste van de zwangerschap .........................en ik miste het ook gelijk weer toe Marit was geboren
@charpi: wat heerlijk zeg, is zo'n bijzonder gevoel! hier druk weekend gehad, gisteren ingeslagen bij boeken rond het paleis, hebben 33 boeken gekocht. (voor 36 euro ) verder ook kleding gekocht, kapper geweest. ik ben nu blut, maar zie er in ieder geval weer uit als een mens, dus dat scheelt
Zo das een koopje 33 boeken voor 36 eurie. Lekker is dat he, nieuwe kleding en kapper kunnen wonderen doen
Hai Nou de nacht is echt super gegaan,en noel kreeg vanochtend meteen een grote sticker ,en hij is ook echt heel lief aan het spelen,alleen maakt hij nog wel ruzie met jaimy maar goed dat zal ook wel de leeftijd zijn,en ook de verveling natuurlijk,ze kunnen ook helemaal niets met dit weer. Heb net lekker alles al opgeruimd en alvast een halve stapel weggestreken en al het eten al klaargemaakt,dan hoef Mart het alleen maar aan te zetten. ---------------------------------------------------------------- Hai miffy 11...........Nou dat is inderdaad een koopje zeg,ik ben helemaal geen boekenlezer,wel tijschriften maar boeken geef ik niet zo veel om helaas Hahha moest wel lachen om je stukje tekst dat je er weer uitziet als een mens hahahah. ----------------------------------------------------------- Hia Charpi.........Dat probeer ik nog wel te doen,als de leerlingen vologende week terug komen en een berg nieuwe 1 ste klassers dan is het zo weer erg druk en vooral een grote bende Wat leuk he dat je de baby vooelt en dat je dan ook contact kan gaan maken,dat vond ik ook zo heerlijk ,ik lag dan in bad en deed dan water over mijn buik en dan volgden ze het water heerlijk omdat te voelen,dat mis ik wel hoor ----------------------------------------------------------- Hai Caruli........Ja dat is altijd zo,als je ergens op moet letten is het weg hahaha,maar goed als het dan ook gewoon weg blijft is het ook goed,en hopelijk is de cyste daalijk ook weg dan is dat ook een zorg minder. Wel rot dat je er zo'n last van hebt,ik heb altijd erge hoofdpijn als het moet komen zeg maar,maar eigenlijk verder nergens last van.
Bewegen: hihi meiden nou ik kan nu nog niet met onze kleine spelen hoor, het zijn nog maar kleine luchtverplaatsingen (zo voelt het ongeveer, net of er zegmaar een windje door mijn darmen heengaat... maar het is duidelijk anders hahaha) Daarbij heb ik genoeg isolatiemateriaal eromheen zitten en zit de placenta voor dus ik denk dat het nog wel een hele tijd duurt voor ik met de kleine kan spelen.... maar het is een erg bijzonder gevoel om leven van binnenuit te voelen, dat wel....
Oooh Charpi, echt heerlijk om je kindje te voelen bewegen. Ik heb na de bevalling nog vaak het gevoel gehad dat er een kindje in mijn buik bewoog. Heel gek. Zat ik daar met mijn handen op mijn buik, bleek het natuurlijk gewoon lucht in mijn darmen te zijn. Geniet er maar van hoor, na de bevalling ga je het missen! Net als je buik trouwens! (ooit gedacht dat je een buik zou kunnen missen? Nou, echt wel!) Caruli, is de buikpijn al wat minder? Hier: ben vanmorgen even naar kantoor geweest om mijn post op te halen, zodat ik vanmiddag thuis kan werken. Ik had alleen haast geen post, dus dat is mooi Wel een hele mount everest aan strijk weggewerkt. Denk dat ik maar wat lessen ga voorbereiden ofzo, moet tenslotte vanaf dinsdag weer voor de klas.
Ellen: hier heb ik ook af en toe de Mounteverest haha. Ik vind het altijd erg als ik moet beginnen maar als ik klaar ben ben ik des te blijer De buikpijn is al wat minder, ongi loopt niet echt door