@ellen: ik heb ooit gehoord dat er zoiets bestaat als phantom kicking syndrom ofzo? er zijn verschillende verklaringen voor, organen die op zn plek gaan zitten, buikspieren die weer in vorm moeten komen, en natuurlijk de lucht in darmen. heb het ook bij beide kids gehad, komt heel veel voor blijkbaar. ach gezellig toch, je hebt wel het geschop vanbinnen, maar geen bevalling achteraf
Geeft wel voldoening hè, als je weer helemaal bij bent met de was/strijk. Phantom kicking syndrome? Nooit van gehoord, maar het klinkt logisch. Ik vond het wel wat hebben hoor, dat fantoomgetrappel in m'n buik. En dat het ook weer over gaat zonder scheuren en scharen, da's mooi meegenomen
Goh wat grappig dat jullie dat hadden na de bevalling, ben benieuwd of ik dat ook krijg lol.... Fijn dat de buikpijn al wat minder is Caruli, nu nog effe flink ongie worden....
Hai Zo de eerste uurtjes zitten erop van mijn werk,dat was zweten hahahah. ---------------------------------------------------------------- Hai Ellen27.........Dus jij had ook zo'n hoge berg was,fijn dat ie weg is,hier is hij ook weg gelukkig,ik moest werken en mijn moeder kwam hier oppassen,ik was dus al aan het strijken maar er stond nog een wasmand met een kop er boven op,dus toen ik thuis kwam was die mand helemaal weggestreken door mijn mams,erg lief van der --------------------------------------------------------------- Charpi............Ach meid het is het begin,en weet je ik woog 120 kilo met zoe* met mijn 6 maanden zw en met 7 maanden zag ik haar door mijn buik rollen of schuiven hoe je het ook wilt noemen,en mijn placenta lag bij alle 3 ervoor en ik voelde ondanks mijn zwembandjes hahahah heel veel,dus meid dat wil niets zeggen,en zo begon het bij mij ook wat je zegt zo rond de 21 weken pas of misschien nog later weet het zo niet meer want het is lang geleden
Ik wacht vol spanning af Patrieske!!!! Vind het nu al heel fijn dat ik je baby voel, nu weer net even na het eten.... daarna zijn we met de honden gaan wandelen maar dat ging toch niet zo lekker... kan merken dat ik vandaag meer dan anders heb gedaan.... Oja schoenen aan doen wordt nu al veel lastiger hahahaha.... als ik me dubbel vouw voelt het echt niet fijn meer..... er zit duidelijk een baby in de weg, nu al dus hoe moet dat straks lol....
IK had het geluk dat mijn kindjes ver naar voren waren genesteld dus echt tegen de buikwand aan, daardoor voelde ik ze snel. ondanks dat de placenta aan de voorkant zat Het is en blijft een geweldig gevoel
@Charpi, wat heerlijk dat je die kleine nu gevoeld hebt. Toen de kleine net geboren was en ze hem aan het aankleden waren was het eerste wat ik dacht: Oeh wat voeld dat leeg van binnen. De eerste paar dagen moet je ook weer wennen met "normaal lopen" zeg maar. Je bent zo gewend om een soort van te waggelen zeg maar met dat gewicht aan de voorkant. Met bukken was ook lachen op het eind moest ik echt met de benen wijd bukken en recht naar beneden. Zie dat beeld voor je zonder buik....juist dan lig je dubbel van het lachen. @Ellen, En is je badkamer al klaar? Die mount everest ligt hier nog wel in de strijkkamer...pfff zo geen zin in. Morgen...
Hia Nou ze zijn weer lekker aan het ruzie maken die 2 gek word je er van,maar goed ik probeer me er nu maar een buiten te houden en misschien word het dan wel minder(dat hoop ik dan hahaha) Gisteren gaan kienen en ik heb een mooi prijsje gewonnen,dus weer helemaal happy ----------------------------------------------------------------- Hai Charpi.........Heerlijk is dat he meid om die kleine zo te voelen,geniet er maar van voor je het weet is je zw voorbij en voel je de kleine niet meer,maar goed dan krijg je iets prachtigs in je armen natuurlijk. Goed naar je zelf luisteren hoor,het word nu ook allemaal wat zwaarder,petje af voor de dames die ook tot 36 weken blijven werken,mijn buufje ook die is nu bijna 36 weken zw en der buik is best groot en ze werkt in de zorg als verpleegster dus echt petje af hoor. Hahahah slippers aan,maar dat word wel wat koud in de winter,ik liet mart mijn schoenen aan doen en dan ging het wel,op het einde ook echt niet meer door het vocht dus heb ik lekker grote ugs gehaald daar schiet je altijd lekker in
@Patrieske, ik kan me zo voorstellen dat slippers in de winter inderdaad wat koud zijn, maar als ik niets anders meer aan kan heb ik er lak aan hoor, whahahaha gewoon in joggingbroek met slippers naar de controleafspraken toe.... Ik hoop dat het ruziemaken wat afneemt meid! @Jewe ik kan me helemaal voorstellen dat je zo moet bukken op het laatst, zou niet weten hoe anders.... ben benieuwd hoe het me allemaal zal bevallen, ach buikje groeit dus ik ga het vanzelf allemaal merken.... @Caruli, het is zeker een heel fijn gevoel om de kleine te voelen bewegen ook al is het nu nog heel zachtjes, maar dat wordt vanzelf wel harder....
Hai Charpi Dat kan toch ook gewoon hahahah,van die lekkere dikke geiten wollen sokken er in en gaan met die banaan Nou jaimy ligt nu eindelijk te slapen en noel zit lekker te knutselen en ik heb vlug alles gedweild en gezogen en dan is dat ook weer gebeurt,nu mezelf daalijk nog verzorgen,ben ik nog niet aan toe gekomen ,en moet om 13.30 werken dus mag wel opschieten moeten ook nog eten hahaha
@ellen, wij zijn begin juli op vakantie geweest, heb het gevoeld dat ik nog steeds niet bij ben met mijn was (ze maken ook zoveel vies hier!!) @charpi, liggend je schoenen aan doen heeft mij geholpen vorig jaar paar kussens onder je rug dat je op 45 graden ligt en dan je voeten naar de zijkant richting je kont. snap je? ik had van die soort nep uggs, die zijn lekker warm, en geen gedoe met veters enzo!
Miffy bedankt voor de tip! Ga denk ik maar op zoek naar die uggs haha.... Heb het vandaag effe helemaal gehad meiden (klaaguurtje hoor).... heel de dag al knallende koppijn en last van mijn buik.... en ik voel me knap eenzaam..... net al hart gelucht bij manlief, dat hielp. Maar ik zie best wel een beetje tegen deze 4 komende maanden op eerlijk gezegd.... krijg nu echt last van klachtjes.... en overdag mis ik het om gewoon eens gezellig met iemand te kunnen praten, er gebeurt zoveel en daar zit ik dan alleen met mijn gedachten, geen werk als afleiding..... ok genoeg geklaagd....
@Charpi, Klagen mag he? Daar zijn we voor hier. Enne niet te veel zorgen maken over de komende maanden. Het gaat allemaal vanzelf. tuurlijk het wordt zwaarder, maar probeer voor ogen te houden waar je het voor doet. @Patrieske, wat is Kienen?
Charpi, klagen mag hè. En de komende 4 maanden zullen echt wel pittig zijn, maar je weet toch waar je het voor doet? Echt, als je je weer wat beter voelt, zul je zien dat je er heel anders tegenaan kijkt. Kienen? Is dat niet een soort van bingo? @ badkamer: Da's dus echt een drama. Er bleken allerlei constructie- en montagefouten in te zitten... Echt, de ene na het andere fout kwam tevoorschijn. Mijn man is er mee gestopt en inmiddels is er een aannemerachtig figuur bezig. Wat dus betekent dat ik inmiddels al meer dan 3 weken in de ravage zit.
Ellen: jee balen zeg van je badkamer.. Charpi: Klagen mag best hoor Jewe: Kienen is bingo Hier weer een onrustige nacht gehad, Mitchell steeds krijsend wakker pfff.. We zullen zien hoe hij vandaag is. Ps. Casey en Mitch doen mee aan de baby vd maandverkiezing, ik vond die foto zooo lief kon het niet laten om hem in te sturen Zijn het geen schatjes? hihi Ga het vandaag maar rustig aan doen, ben hartstikke moe.
@charpi: klagen hoort er bij hoor meis! @ellen, jeej wat klote zeg!! enig vooruitzicht hoelang het nog gaat duren? @caruli: ik ga stemmen
@ellen: balen die tegenslagen in de douche! hier net gebeld door fontys hogeschool eindhoven en heb 5 oktober een gratis echo daar