Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou ik had en kei lang verhaal geschreven en hij poste hem niet dus begin niet meer op nieuw hoor,hier alleen wat reacties:D

-------------------------------------------------------------

naomi123..........wat leuk zeg een gratis echo is altijd mee genomen toch:D

--------------------------------------------------------------

Caruli.........Wat rot dat je manneke zo was vannacht,is dit veel vaker?
    Wij hadden het eergisteren met jaimy maar gelukkig ging het vannacht weer goed.
    Nou ik ga daalijk even spieken meid naar jou 2 kids,en meteen enem stemmen want dat kan toch meteen?

-----------------------------------------------------------

ellen27.........Ow ik herken het,wij hadden dat hier met de bedrading,mijn vader is zelf een monteur en die kwam er dus echt helemaal niet meer uit en hebben we ook iemand in moeten huren en die stond ook met een open mond te kijken,hij zei het was niet alleen een zooitje maar ook zwaar gevaarlijk:x,en wij woonden er toen al dik 8 jaar.
    Succes met je badkamer meid.

Jewe........kienen is bingo,dan ken je het misschien wel?:p

---------------------------------------------------------

Charpi........Af en toe is klagen even fijn meid,en een zw is niet altijd heerlijk als je je rot voelt en dan ook nog eens je hormonen erbij kan het gewoon even allemaal teveel worden.
    hoe is het nu met je hoofdpijn?

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww meiden wat reageren jullie allemaal lief!!! De hormonsters maken me er gewoon weer emo door hahahaha..... vandaag een veel betere dag hoor.... ga zometeen lekker verder boven aan de gang.... muziekje aan en gaan met die banaan....

Zo even zoeken naar die baby van de maand verkiezing Caruli.... als ik m niet kan vinden hoor je me nog :)

Naomi, leuk dat je al bent teruggebeld, ik wacht mijn telefoontje nog af....

Ellen succes met je badkamer meid, hoop dat het straks allemaal weer in orde is en super veilig meteen....

3. Arena

Arena Niet meer actief

Hi ladies, ik ben ook weer eens terug van weggeweest. Heerlijke vakantie gehad, veel zon, zee en strand gezien :)

Gelukkig niet ongi geworden met die hitte, maar best voor m'n cyclus is het ook niet zo. En daardoor vandaag ff een dip. Klinkt stom maar voel me beetje onvrouwelijk zo ;):(

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Arena: welkom back meid ;)
    Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.
    Laat die ongi nu maar komen dan nu de vakantie voorbij is.

Ik vind het wel een beetje jammer dat je hier op zwangerschapspagina maar 1x kunt stemmen hihi

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

@ caruli: je staat wel bovenaan tot nu toe :)

@arena: welkom terug! hopen dat je nu snel ongesteld word! heb zelf mirena, en dus al 4 maanden niks, ik vind het al een raar idee (idd onvrouwelijk), en dat terwijl ik er zelf voor gekozen heb. kan me niet voorstellen hoe vervelend het voor jou moet zijn!
    kan het niet zo zijn dat je juist niet ongi bent geworden door de hitte? heb weleens gelezen dat dingen als stress, maar ook omgeving zoals extreem weer van invloed kunnen zijn? misschien heel stom hoor, ben alleen even hardop aan het denken..

@naomi: lekker!!

@charpi: hormonsters zijn het! ene dag gaat het goed, tot je ineens in tranen uitbarst om niks. heb vorige week de ogen uit mn kop gejankt toen het punk meisje in made (mtv) promqueen werd, en dit is alleen het ontzwangeren. toen ik daadwerkelijk zwanger was was het nog erger.
    het lullige is, mijn vriend kent mij bijna niet normaal, ik was vrij snel zwanger van mila toen ik hem leerde kennen, toen ontzwangeren, precies na 9 maanden weer zwanger, en nu weer ontzwangeren. hij heeft geen idee wie ik ben zonder hormonen!
    en klagen mag hoor, je hebt een baby in je buik hoor!! dat je als zwangere alleen maar op een roze wolk zit is echt een fabeltje!

@hier, zo naar de speeltuin. die @%#$& kinderwagen is nog steeds niet gemaakt, dus zit een beetje gebonden aan huis. gelukkig heeft de tuin van onze flat wel een speeltuin, dus toch even wat frisse lucht.. zit al 3 dagen opgesloten hier zeg..

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja nu nog wel, de wedstrijd is pas sinds vandaag bezig hihi en duurd nog de hele maand ;)

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Caruli, Heb gestemd op je kids.

@Patrieske: Kijk nou snap ik het en nee ben niet blond. Haha! Maar Kienen had ik nog nooit van gehoord.

@Arena, welkom terug van vakantie. Hopelijk komt je ongi nu snel, kun je weer verder.

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Jewe ...........hahahah dat zal misschien dan echt bosch zijn hahaha.

------------------------------------------------------------

Caruli..........Ga daalijk meteen even stemmen,ik was bezig om het te doen en toen gingen die 2 ruzie zitten maken en moest ik werken en toen kwam het er niet meer van dus ga ik het nu even doen :D

Miffy11........Was het nog leuk in de speeltuin?

--------------------------------------------------------------

Hai Arena..........Welkom terug meid.
    Hopelijk blijft je ongi nu om de goede reden weg,of kan het niet dat je misschien op vakantie zw bent geworden?

---------------------------------------------------------------

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Onder welk topic staat het Caruli kan het zo niet vinden :(

10. Arena

Arena Niet meer actief

@Patries, geen idee..kleine kans maar, zit al op dag 83 ;):(

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi Arena, welkom terug van vakantie.... jeetje dag 83 das wel lang idd.... mag wel eens komen dan, al bleef het bij mij 200 dagen weg... hoop niet dat je daarop moet wachten....

Miffy lastig he die hormonen.... al vind ik het bij mezelf nogal meevallen tot nu toe.... alleen heb ik gewoon soms hele slechte dagen, dan wil niets en zie ik heel de wereld zwart.... terwijl het allemaal best wel meevalt...
    Vandaag was alles weer zonnig gelukkig....

Caruli, ik ga nu gelijk even kijken naar die verkiezing.... was het alweer vergeten, hoe bedoel je zwangerschapsdementie whahahaha.... dus nu posten en dan gelijk zoeken naar de verkiezing... herhaalt dit nu in mijn hoofd lol

Hier vanmiddag ook telefoon gehad van de Fontys Hogeschool voor een echo op 12 oktober, dan ben ik 25w6d zwanger, echt iets om me alvast op te verheugen.... Ik help die studenten graag hoor, laat ze maar op mijn buik oefenen!!!! Zie ik toch ons wondertje weer....

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Jaaaaa gestemd!!!!:D

13. Arena

Arena Niet meer actief

Jemig Sharpi.. hoop idd dat ik daar niet op hoef te wachten.. Ik heb wel tabletten hoor en die wil ik nu gaan nemen maar die mag je (uiteraard) niet nemen als je zwanger bent.. Dus stél die hele kleine kans dat ik nu zwanger ben, zou ik het dan nu dus uitdrijven ;)
    Dus ik wil nu even 2 weken wachten, tot 11 sept ongeveer.. dan testen. Als het dan negatief is, dan begin ik met die troep.

Of zou dat te kort zijn, 2 weken tussen klussen en een test?

Sjonge jonge dat het zo'n gedoe allemaal is joh :p

Caruli, ik kan de baby van de maand ook niet vinden :(

14. Arena

Arena Niet meer actief

ah toch gevonden, en gestemd!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @charpi: leuk jij ook een echo daar!!!! ja ik had ook iets van, laat ze maar oefenen hoe langer hoe beter haha.
    ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat daar :)

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Thanks voor het stemmen meiden ;)
    Het gaat al hard, maar er komt al iemand ons voorbij...

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
  18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    En je kan maar 1x stemmen he zei je toch??

Arena, bij mij kwam mijn cyclus niet op gang na het stoppen met de pil vandaar.... toen traject doorlopen en uiteindelijk zwanger geraakt :D

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja je mag maar 1x stemmen per ip adres en inlognaam geloof ik ;)

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wist niet dat dat kon zeg om je daar op te geven voor een echo. Maar is eigelijk gewoon een win win situatie zeg maar.:D Zij leren ervan en jij kan gratis en voor niks de kleine nog even lekker bewonderen.
    Ga ik onthouden voor een eventuele 2de kleine.

Vandaag een mini meeting gehad met 2 forum leden van een ander topic. Was erg gezellig. Daarvoor nog even lekker gezwommen met Tygo. En daar heeft ie het zelf spetteren met de handjes ontdekt en he thuis in je eigen badje kun je dat ook doen. :D Juist leuk! ;)

Deel Deze Pagina