Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ah gezellig Jewe, leuk is dat he als je eens de gezichten ziet van de meiden waarmee je schrijft ;)

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja idd je maakt je altijd een voorstelling van iemand op basis van de manier hoe ze schrijven enzo. Maar waren allebei precies zoals ik verwacht had. Dus er gaat zeker een herhaling plaats vinden.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Bij mij komt die verwachting nou nooit uit, oh 1x trouwens was de persoon zoals ik dacht ;)
    Maar dat wil niet zeggen dat ze dan tegenvallen hoor hihi

4. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ik ben juist altijd bang dat mensen mij dan stom vinden...

@ gratis echo: da's nog eens leuk! Een extra kans om de kleine te bewonderen is nooit weg :)
    @ Arena: wat een ellende zeg, die cyclus van jou! Maar testen, 2 weken na klussen, zou toch op zich goed moeten zijn? Dus dan nog maar even 2 weken afwachten... (en dan niet meer klussen dus)
    @ Caruli: ik heb gestemd

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou vannacht was een fijne rustige nacht,daar ben ik wel blij om hoor,maar de ochtend is alweer erg rommelig en ze zijn al de hele tijd weer ruzie aan het maken,maar goed tot nu toe gaat het nog steeds goed.

Gisteren is mijn baas op mijn werk geweest en heb nu een vaste aanstelling gekregen en 2.5 uur erbij,en als het nodig is dat ik soms kan invallen,maar dat zal echt maar sporadisch zijn,nou dat is wel te regelen,en verder geen klachten dus dat is altijd goed he:D

Dus zit nu weer net over mijn 24 uur heen,heb ik de uren weer die ik wilde werken :D

----------------------------------------------------------------

Elle 27.........Waarom ben je daar bang voor,dat zal toch wel meevallen.
    ik heb nu al een paar keer ontmoetingen gehad en vind het altijd erg leuk :)

--------------------------------------------------------------

Arena.........Jeetje meid dat is wel lang ja,mijn langste cyclus was rond de 90 dagen en toen hebben ze het ook opgewekt,maar bij mij hebben ze even voor de zekerheid 2 keer bloed geprikt of ik niet zwanger was,misschien dat je dat ook kan laten doen als je twijfelt dat je zwanger bent,ze doen dit vaker hoor,alleen ik liep toen al bij een gyn,dus weet niet of je ha dit doet.

-----------------------------------------------------------

Caruli...........Heb gisteren nog gestemd voor je :)

-----------------------------------------------------------

Jewe.........Leuk he als het zo goed klikt:D,wij hebben toen ook een meeting gehad bij de jan mama's en daar spreek ik nu nog mee af met 2 meiden,al is de laatste keer al even geleden,maar dat klikt ook echt zo leuk:D

------------------------------------------------------------

Mamakitty......heeft iemand nog iets van haar gehoord,of is ze op vakantie?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @patrieske: zoals ik begrepen had op der hyves is ze geband van zp en mag ze niet meer op zp komen. ze kan nog wel meelezen als het goed is maar niet meer typen......

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Dat meen je niet,ik zal even kijken of ik haar bij hyves kan toevoegen,dan kan ik in ieder geval wel met haar kletsen.
    Ik vind ze juist zo aardig dus wel erg dat dat is gebeurt,maar goed ik weet er niets van natuurlijk.

Bedankt voor het doorgeven meid.

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Goedemiddag meiden!!

Gratis Echo: ik vind het inderdaad een uitkomst! Laat die studenten maar oefenen hoor dan kijk ik ondertussen wel naar ons wondertje... en het is voor ons maar een half uurtje rijden dus wat wil je nog meer.... en je krijgt nog foto's mee ook.... alleen geen filmpje das wel jammer maar ook wel weer begrijpelijk ergens....

Meeting: ook wel eens gehad, vond het altijd wel spannend, maar het is ook wel leuk om iemand rl te leren kennen.... Hebben jullie hier als eens een meeting gehad eigenlijk met dit groepje?

Jewe, dat wordt dweilen thuis na het badderen van Tygo hahahaha...

9. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Nee, met dit groepje hebben we geen meeting gehad. Via de 'Brabantcluppie-hyve' is het al weleens voorgesteld door MamaKitty, maar het is er nog niet van gekomen.

10. Arena

Arena Niet meer actief

Relaxed een gratis echo! Zou ik ook gedaan hebben hoor, haha!

Fijn Patries, vaste aanstelling en wat extra uurtjes erbij!

Kitty is inderdaad gebanned :x niet leuk!

Hier nog steeds niets.. wel sinds gister buikpijntjes enzo maar waar het blijft.. :( Zou toch denken dat m'n buik op klappen moet staan na zoveel dagen :D

11. miffy11

miffy11 Niet meer actief

@ellen: heb ik ook hoor.. je bent niet de enige :)

@echo's: waar waren die toen ik zwanger was??

@patries: lekker meis!

@brabantcluppiehyves: wie wat waar hoe???

@arena: balen meis!! wel de buikpijn, niet de ongi..

speeltuin was leuk, mila wilde natuurlijk alleen maar hoepa-en (glijbaan..) en sommen (schommel..)
    vanmorgen is ze heel hard gevallen op haar hoofd, lijkt niks aan de hand te zijn, maar voel me zo rot! ik stond echt 20 cm van haar af, kon haar net niet vangen. zo schuldig :(

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @arena: even onthouden dan is in eindhoven ;) kunnen altijd wel zwangeren gebruiken denk ik. artikel was nl al uit 2007 en mag toch komen hihi.

@miffy: die gratis echos zijn al vanaf 2007 (misschien wel eerder) alleen is het niet veel bekend denk ik. ik kreeg ook van iemand de tip hier in een ander topic vandaar dat ik het wist ;)

kan gebeuren he dat ze vallen! niet leuk maar je hebt geen 10 ogen en 20 armen om op te letten....

hier gaat alles nog steeds goed. buik groeit lekker en de kleine ook hihi. ze is nu wakker:p ze heeft de hele dag al geslapen volgens mij haha.

13. Arena

Arena Niet meer actief

@Naomi: zal het onthouden! ;)

@Miffy: joh dat zal nog wel vaker gebeuren hoor! Daar worden ze groot mee zeg ik altijd maar. Begrijp dat je je rot voelt erom hoor.. maar die kids zijn zó snel!

14. miffy11

miffy11 Niet meer actief

woehoe, mijn kinderwagen is gemaakt!! ik kan eindelijk weer naar buiten! beetje jammer dat het regent wel..

Mila is inderdaad wel vaker gevallen, no big deal. maar deze keer was het wel zo hard!

over de gratis echos, ik mag eigenlijk ook niet klagen. heb een gratis 3d echo gehad in ZH omdat ze de apparatuur moesten testen, ik was proefkonijn :)

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou ben net thuis,Noel heeft zijn verjaardag kado's mogen uitzoeken,hij heeft ene leuke fiets gekocht,ik wilde graag een andere maar ja het is zijn keuze he hahahah;)
    Nu hadden ze daar een handig ding,want hij kan nog steeds niet losfietsen,dat is een soort vestje met een handvat eraan,mart is net met hem weggeweest en dat ging echt super zei die,dus hij mag nu iedere dag op zijn nieuwe fiets oefenen tot hij los kan fietsen met zijn verjaardag.

Maar goed we gingen voor jaimy naar de intertoys die had nog een kado kaart liggen en noel kreeg nog een beloning voor de hele week zonder tutje, (eigenlijk zou ik het niet doen want hij was zo lastig,maar goed de hoop zat erin dat hij misschien door zo wat stimulatie wat liever zou zijn,maar echt niet we waren nog geen 2 min binnen of het begon alweer:x ,maar goed hij weet ook dat het gewoon terrug kan)en dan zou hij een spelletje voor de nintendo ds krijgen en nu was die ds ook in de actie dus heb ik hem er maar meteen bijgenomen,maar die heb ik wel aan mijn moeder meegegeven dat zij hem bij houd anders heeft ie daalijk niets meer met zijn verjaardag:(
    Ik wilde hem een lime groene of aqua blauw aan smeren en meneer pakte de zilveren hahaha,ik kreeg mijn zin weer niet hahahah.

-----------------------------------------------------------------

Naomi 123.....Lekker dat alles goed gaat meid.

-------------------------------------------------------------

miffy11.........Ach jeetje toch,meid ik stond er wel eens pal naast je kan dat gewoon niet voor zijn,dus voel je niet schuldig en zeker niet slecht,dikke knuf
    Hoe gaat het nu met der?

------------------------------------------------------------

Arena............Ja zeker lekker,tegenwoordig is dat heel wat om een vaste aanstelling te krijgen,en had 9 maanden nu daar gewerkt en het is omgezet naar vast,dus dat is wel echt super en die paar uurtjes erbij zijn toch weer extra centjes ;)
    Ja dat is vervelend dat je het dan nog steeds niet bent en dat het draait zo vervelend is dat :(

----------------------------------------------------------

Charpi.........Nee geen meeting gehad hier,maar misschien een idee lijkt mij wel gezellie :)

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Fijn dat je wagen weer gemaakt is,zo ben je meteen weer wat mobieler of niet dan :)

17. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Brabantclubje - Hyves.nl

Mamakitty beheert die hyve.

Miffy, wat fijn dat je weer lekker met de kinderwagen op pad kan. Het wordt toch beter weer of niet?

18. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    O ja, Patrieske, gefeliciteerd met jue vaste aanstelling!

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Patrieske: Gefeliciteerd met je vaste aanstelling.

@Miffy, fijn dat je kinderwagen weer gemaakt is. Zonder dat ding ben je verloren. Haha!

Bij het topic waar ik ook mee schrijf hebben ze ook al een aantal datums voorgesteld maar als je met zo veel bent komt er meestal niks van. Dus dan maar een mini meeting gedaan.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden
    Hoe is het met jullie?
    Hier hebben we idd nog geen meeting gehad, wie weet als we een datum en een plek kunnen vinden waar iedereen kan komen ;)
    Vind het vanuit hier best balen met het OV.

Hier weer een gebroken nacht, snap er echt niks van.
    Normaal slaapt Mitchell de nacht altijd netjes door en nu ineens een paar dagen snachts steeds wakker, huilen enzo. Krijg hem dan ook niet meer terug in bed en neem ik hem maar weer mee naar mijn bed ;)
    Vannacht werd Casey ook nog wakker van de groeipijn, dus die stond ook al huilend naast mijn bed.
    Pff ze hebben vaak niet door dat ze ook een papa hebben.

Deel Deze Pagina