Nou, hij heeft zijn ticket om kunnen boeken naar een vlucht op zaterdagochtend half 11, maar het is dus nog niet helemaal duidelijk wanneer het luchtruim weer open gaat. Als hij zaterdag nog niet kan vliegen en er ook geen goede vooruitzichten zijn, gaat hij met de trein. Wat een ellende zeg!
Hallo meiden, Even een teken van leven vanuit mijn kant. Druk druk druk met de baby (met name de borstvoeding) en ons zoontje! Alles gaat goed met de kleine (nou ja, klein...) meid. Wat vervelende dagen achter de rug met voeden omdat ze spruw had. Voeden was erg pijnlijk voor mij! Gelukkig met medicatie zijn we er beide weer vanaf. Ons zoontje is lekker druk en heeft met name de eerste dagen wel wat negatieve aandacht gevraagd. Gelukkig vind hij zijn zus wel geweldig. En richt hij het niet op haar. Mijn man is nog vrij. Ben benieuwd hoe het volgende week allemaal gaat, als ik alleen ben met de kleintjes. Ik heb niet alles terug gelezen. Dus lekker ego-berichtje dit. Sorry! Hopelijk tot snel. Liefs Milo
@Milo, haaaaaaaaaai! Spruw, oh das niet fijn nee, had mijn zoontje ook...... Oh als papa weg is gaat het ook wel goed hoor! Vertrouw op jezelf! Ennuh jij mag ff ego doen hoor haha! Tot snel! ps; we wachten op een foto van de kleine meid!!
Hé Milo, je mag lekker ego-en hoor! Spruw, lijkt me erg vervelend, fijn dat je daar weer vanaf bent! Krijgen we haar te zien of houd je de foto's privé? Hier weer vervelend nieuws uit Italië. Morgen mag er nog niet gevlogen worden en de trein is geen optie. De internationale treinen zitten vol. Alle taxi's en huurauto's zijn ook weg... Hij heeft zijn ticket nu omgeboekt naar zondagavond. Pfff...
Ik zag het op het nieuws, moest meteen aan je denken......duurt lang zo he.... Ik heb een ajax taart gemaakt vandaag, wordt morgen opgehaald...
ellen wat vervelend allemaal zeg! ik hoop dat het snel zondagavond is voor je en dat het dan wel allemaal door kan gaan... want hier wordt je niet echt vrolijk van. Dat ie maar weer snel naast je mag kruipen milo pff spruw eeeeerrrrg vervelend idd. Krijgt de kleine daar nu een drankje voor? onze kleine meid had het ook heel snel.Nu paar keer een drankje gehad en het is weg.. kitty: mooie taart. maar wat een werk pff daar zou ik echt het geduld niet voor hebben Maar ja dat zeggen ze ook van mijn luiertaarten hahaha ego: gisteren is de kleine meid voor het eerst gaan logeren bij mijn schoonouders. Wij hadden een surprisefeestje van mijn vriendin die 30 werd. jee wat heb ik toch gehuild in de auto toen we haar weg brachten hahah. gelukkig is alles goed gegaan en is ze heel lief geweest.maar ben blij dat ze nu weer lekker thuis is hoor!!
Brabants meisje: dat hoop ik ook! Maar vooralsnog zijn de luchthavens gesloten... Maar goed, voor we 24 uur verder zijn kan er veel veranderd zijn (sprak zij optimistisch... ) Chloë is uit logeren geweest? Wow, wij hebben alleen nog maar oppas aan huis gehad. Ik durf haar nog niet weg te brengen... Kan me voorstellen dat je flink hebt gehuild, ik ozu het ook op een brullen zetten. Was het wel een leuk feestje? Mamakitty, wat een mooie taart weer. Ik ben echt antivoetbal, maar voor een stuk taart zet ik mijn voetbalaversie wel opzij hoor
@Brabants meisje, heb je gehuild ja? Haha....hoe herkenbaar! Ik ben ook zo'n watje hoor als het mijn kindjes aan gaat... Heb je het leuk gehad? Ja tis een heel werk, uren gaat er in een taart zitten, maar tis ook leuk! @Ellen, haha ik ben ook anti voetbal en vriendlief is meer van feyenoord, dus die zei al; ik moet eigenlijk wat uitvreten met die taart hihi, de gek! Luchthaven is nog steeds gesloten he.......en de vulkaan is nog steeds bezig las ik?
mamakitty: wow weer mooi gemaakt zeg brabantsmeisje: heel herkenbaar, ik heb nu nog steeds moeite om mitchell uit handen te geven milo; leuk om weer wat van je te lezen ellen: hoop voor je dat je mannetje snel weer naar huis mag mijn man is nu aan het werk.... moet veel tickets omboeken enzo maar goed het is voor de veiligheid he, maar vervelend is het wel dat ze nog niet mogen vliegen
He meiden, ff spieken hier maar ben nog steeds ziek Blegh, 't schiet niet heel hard op. En echt onvoorstelbaar hoeveel rotzooi er uit je hoofd kan komen (Snotverkouden). 't Is geloof ik allemaal een beetje ontstoken, die holtes van mij. @Ellen; duimen dat het even flink gaat regenen in IJsland Zitten ze iig zelf met al die as... en kan je man weer naar huis komen vliegen. De rest ben ik alweer kwijt. Nouja, komt wel weer...
Beterschap Rozemarijke! Nou, ik heb net mijn man aan de telefoon gehad. Alle vluchten naar Brussel zijn tot maandag 12.00 geannuleerd. Hij en zijn Belgische collega zijn het spuugzat en gaan op goed geluk met de trein. De rechtstreekse internationale lijnen zitten vol, dus ze gaan het met allemaal losse treinen proberen. Dat wordt een lange reis, maar er zit niet veel anders op. Tegen de tijd dat die wolk hier weg is en er dus weer geland kan worden, hangt dat stof boven heel Italië, dus dan kan hij daar niet opstijgen... Bleegh, ik vind het nu officieel niet meer leuk! Wat een rotsituatie zeg. Sorry voor al mijn ego-berichten hoor... zit me hier gewoon knap ellendig te voelen, maak me zo'n zorgen...
Weer een korte update: Gisteren hebben mijn man en zijn collega heel de dag in de rij gestaan voor een treinkaartje, maar dat is niet gelukt. Vanmorgen echter hebben ze treinkaartjes naar Milaan kunnen bemachtigen. Vanuit daar rijden de hogesnelheidstreinen richting Parijs en daarin is nog plaats. In Parijs worden ze dan waarschijnlijk opgehaald en anders pakken ze daar de trein naar Brussel. Vanavond om 09:00 uur vetrekken ze naar Milaan, daar moeten ze dan hoogstwaarschijnlijk overnachten op het station en dan rijden ze morgen verder. Mocht het toch allemaal niet lukken in Milaan op het station, dan hebben ze nog een vliegticket voor dinsdagmiddag 16:40 uur. Hoe gaat met jullie? Wat een heerlijk weer hè! Het is ineens voorjaar geworden! (of zou dat komen doordat die stofwolk boven ons land alle regen en kou tegenhoudt ) Fijne dag nog allemaal!
Hé MamaKitty, mijn man heeft een treinkaartje naar Brussel weten te bemachtigen! Morgen vertrekt hij, dus als de treinen wél gewoon mogen rijden en niet staken, is hij morgenavond thuis! Hoor trouwens net op het nieuws dat er vanavond weer vliegtuigen opstijgen vanaf schiphol, maar Brussel blijft dicht tot morgenochtend. Trouwens, als hij gebruik zou maken van zijn vliegticket is hij later thuis dan wanneer hij de trein pakt morgen. Ben echt zo blij dat ik morgen mijn mannetje weer vast kan houden! Veerle is ook helemaal van slag, die merkt ook dat er iets anders is dan anders... Nog één nachtje
o ellen wat fijn dat hij al zo lekker dichtbij is!!!! hoe is het met de andere dames? Pffff weet af en toe niet waar ik de tijd vandaan moet halen om achter de computer te kruipen....