Hoihoi, hier alles goed Die papa's komen er volgens mij wel vaker goed vanaf... of je moet een papa's kindje hebben, maar das dan ook weer niet altijd leuk he. Tis ook nooit goed bij ons vrouwen Hopen dat je kids vannacht wel goed door gaan slapen! Casey maandag ook weer naar school? Welke school zit ze eigenlijk?
haha, dan mag je mij ook wel pb-en, wie weet zit ze op dezelfde school waar ik ook heb gezeten verveel me.. iedereen hier, dus kids, poezels liggen allemaal te pitten..
hoi hoi kom ook weer een keer langs na 1,5 maand weinig tijd gehad,zit zelf niet helemaal lekker in mijn vel. Vandaar Hoe is het met iedereen?
@caruli: ja die ken ik van sportdag haha. heb zelf op PvdG gezeten. @Arena: bah, daar kan ik ook niet tegen.. een keer gezien met uitgaan jaren geleden, heel lang nog nachtmerries over gehad.
PvdG hebben we ook kids van He brabants meisje! Ik had je bericht toenstraks niet gezien. Hoe komt het dat je niet lekker in je vel zit? Hopelijk voel je jezelf snel weer beter!
Hoi meiden, even een snelle reactie.... veel last van bandenpijn vandaag, das effe flink minder...... maar we hebben we boeken met geboortekaartjes opgehaald en daar ben ik nu in aan het neuzen erg leuk om te doen.... Enne een meeting lijkt me erg leuk hoor...... tenzij jullie ermee wachten tot ik hoogzwanger rondwaggel hahaha.....
jup ik ben er weer, maar wel een hoop vergeten wat er als laatst gezged was, dus even wat ik me herrinner.. (niet veel...sorry!) naomi, ik kan me herrineren dat je echo goed was gegaan? charpi, hoe was het bij de VK?
Goh meer dan een maand stilte geweest op dit topic, hoe houden we het toch vol? Hier even weer de update van moi: Mocht van de dokter stoppen met de tabletjes omdat ik er nog 2 moest, maar doorbraakbloeding kreeg. Nou is die bloeding héél klein gebleven, dus ik wacht nog op de rest
ohja, het gesprek van ellen, daar ben ik ook we lbenieuwd naar!! arena, wat enorm frustrerend meid! word je toch helemaal gek van..
denk dat het wel komt nog hoor. Begint enkele dagen na het stoppen. Heb nu dus dinsdagavond de laatste ingenomen. En heb nog steeds wel wat verlies, ene keer iets meer dan andere. Komt er vast nog aan
wat vervelend dat er een maand weg is gevallen... maar ja dan gaan we gewoon weer opnieuw beginnen toch hihi hier alles in ieder geval nog goed.
Wat vervelend zeg dat het fout is gegaan met de werkzaamheden aan de site.... ik weet dus ook echt niet meer wat er allemaal gezegd is de afgelopen tijd.... Ben nogal een vergeetachtige doos momenteel.... Maar ik kan jullie wel vertellen hoe het hier is gegaan... Woensdag idd verloskundige... heb de baby weer even gezien.... alles was goed, bloeddruk ook, gewicht tja.... na overleg met haar besloten een afspraak te maken bij de fysiotherapeut, daar ga ik vanmiddag naar toe... Heb de afgelopen twee dagen veel pijn gehad doordat ik teveel moest lopen, maar vandaag heb ik weinig last, maar heb dan ook nog niets gedaan.... zal je net zien als je naar de fysio moet dat het alles meevalt op het moment. Ik voel het nog wel hoor, maar je raakt eraan gewend pijn te hebben geloof ik.... Arena, afwachten maar nu of de bloeding goed op gang komt! Miffy hoe is het met jou? Gaat het thuis een beetje? Hoe gaat het met de rest?
@charpi: suc6 bij de fysio vanmiddag!! las net op bndestem dat er woensdag hier in de straat iemand is bedreigd met een (nep)vuurwapen. brrrr toch best griezelig is maar 10 meter van ons huis vandaan en er gewoon niets van gemerkt!!!