Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

charpi, fijn dat je naar de fysio kan, hopelijk helpt het een beetje!

hier gaat alles zn gangetje, mijn moeder is eindelijk in nederland, heb haar al een half jaar niet meer gezien :(
    zitten nu in het hoge noorden, de vader van mijn steifvader heeft een hartinfarct gehad, dus niet zo mooi. (gaat gelukkig weer beter nu!).
    volgende week komt ze naar brabant, echt fijn.
    woensdag kennismakingsgesprek met mila's psz, ben benieuwd!

mijn afspraak met psych is verzet naar voren, dus dat is heel fijn. kan de 19e al terecht :)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden

Jee ik snapte al niks meer van de site, alles zat op slot toen ik gisteren er per ongeluk op kon blijkbaar ;)

Allerlei topics zijn nu weg...
    Balen hoor.

Hier woensdagavond uit eten geweest voor onze trouwdag, gisteren bij een vriendin de uitnodigingen voor Mitch zijn 1e verjaardag gemaakt (lekker op tijd he). Komt omdat het een feestmaand is dan wil ik er op tijd bij zijn.
    Vanavond wat visite voor de verjaardag van mijn man vandaag :D
    Morgen hebben we een bowlingavond en daarna feestavond van de biljartvereniging waar mijn man bij zit.
    Dus we hebben leuke dingen te doen dit weekend.

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

druk weekend caruli, leuk!
    nog gefeliciteerd met je trouwdag! heb je lekker gegeten?
    oh, en ook gefeliciteerd met de verjaardag van je man natuurlijk :)

hier een heeel rustig weekend, vriend gaat met de kids naar schoonouders en heb ECHT GEEN ZIN!!!!
    dus ik blijf lekker in mn eentje thuis. boekje lezen, in bad, dvdtjes kijken.. verheug me er nu al op :D

ga mn kids missen hoor.. maar heb mn rust ook gemist :)

4. Arena

Arena Niet meer actief

@Caruli: toch weer wat beter tussen je man en jou begrijp ik?
    Gefeliciteerd met z'n verjaardag!

5. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Caruli, wat heb jij een leuk weekend voor de boeg! Geniet ervan!
    Miffy, ook voor jou: geniet van je rust.

Het gesprek... Tja... Het was eigenlijk geen gesprek. Ik heb verteld ook hoe ik me de afgelopen 2 jaar heb gevoeld en hij zag alles als een aanval en schoot meteen in de verdediging. Verder heeft hij echt dingen gezegd waaruit blijkt dat hij me helemaal niet zo goed kent. Dat was wel pijnlijk en dara ben ik dan ook best van geschrokken.
    Op dit moment is het zo dat er andere mensen zijn die me beter kennen dan mijn eigen man me kent. Ik heb de laatste tijd erg veel gesprekken gehad over mezelf, over mijn gevoel, over mijn verleden... met mijn man hierover praten lukt niet, hij begrijpt me niet of wuift dingen weg. Maar ik heb iemand leren kennen met wie ik die gesprekken wel kan voeren en dat is voor mij aan de ene kant gewoon erg fijn. Fijn dat ik kan praten. Aan de andere kant vind ik het heel erg om te merken dat ik betere gesprekken voer met iemand anders dan mijn man.
    Mijn man denkt nu dat ik vreemdgegaan ben, maar dat is dus absoluut niet het geval! Hij denkt echter van wel en ik heb het vermoeden dat hij mijn mail heeft gelezen. Daar staan namelijk wat dingen in die je verkeerd op zou kunnen vatten. Gewoon grapjes, er is echt niets gebeurd.

6. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,
    Wat een gedoe allemaal op de, site zeg ;)

Een gezellig weekend voor de boeg zie ik carulli, gefeliciteerd met je man.

Geniet lekker van je rust idd miffy, lekker geen verplichtingen, heerlijk toch.

@ Ellen, wat verdrietig voor jullie, je bent op een harde manier met neus op de feiten gedrukt, en wat naar dat je man denkt dat je zulke dingen doet.
    sterkte meid, hoop voor je dat jullie er nog uitkomen

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Pfff wat een gedoe zeg op de site., maar goed.

@Caruli, Gefeliciteerd met je trouwdag. Lekker uit eten geweest om het te vieren leuk hoor.

@Ellen, Jeetje wat vervelend dat je man je niet serieus neemt en idd erg kwetsend ook naar jou toe dat hij je na al die tijd nog niet echt lijkt te kennen. Wat ik me wel een beetje kan voorstellen is dat je man zich een beetje aangetast voeld in zijn eer dat je met een andere man wel kunt praten. Als je het van de andere kant zou bekijken dat je man een vrouw heeft gevonden waar hij wel heel goed mee kan praten, zou je dan niet jaloers zijn? Ik zou denk ik wel jaloers zijn.

YES, YES, YES ik heb eindelijk een nieuwe winterjas gevonden. Echt heb stad en land gehad. Of ze hadden me maat niet, of ze waren zo getailleerd dat je net een rolmops leek of ze waren oerdegelijk. Nu liep ik bij Steps en daar hing die zo gaaf. Een wollen jas met een corsage op de kraag en de kraag loopt ook heel apart. Vond hem gelijk helemaal leuk! Laat die winter maar komen ben er klaar voor....of nee nog niet eigelijk moet nog nieuwe laarzen hebben. Dat gaat ook nog een hele zoektocht worden...soms ben ik echt moeilijk voor mezelf.:D

8. gimena

gimena Niet meer actief

heeey wijffie,s hahah :D
    zo ik kom eens aan kakken :p
    alles goed met jullie?

9. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ja Jewe, dan zou ik ook jaloers zijn. Maar... ik zou ook het probleem proberen op te lossen. Ik ben met een ander gaan praten, omdat dit met mijn man niet lukt. Maar dit heb ik uiteraard wel al veel eerder aangegeven bij mijn man! Als hij er vervolgens ook tijd en energie in had gestoken, dan had ik toch nooit met een ander hoeven gaan praten?

Straks komt hij Veerle thuisbrengen en dan praten we weer verder. Ik hou jullie op de hoogte (of jullie nou willen of niet... hahaha :D)

Jewe, als die jas er net zo gaaf uitziet als het klintk, dan wil ik hem ook :)
    Phoenix, dank je.
    Gimena, how are you doing?

10. Arena

Arena Niet meer actief

Hou ons inderdaad op de hoogte Ellen!

Hier nog geen verandering... wel ontzettende rugpijn wat ik normaal niet zo erg heb voor ongi :x

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou ik kon een paar daagjes niet op het forum,jammer maar goed we zijn er weer.............

Gisteren kinderfeestje gehad is echt super gegaan,even in het midden van de dag had Gino zijn teen zeer gedaan,dus zijn mama gebeld aan de foon gegeven en toen was alles weer goed..........de kids waren zeiknat van de zweet,en wilde allemaal nog niet naar huis na 4 uur wilden ze er nog blijven dus dat is een goed teken denk ik dan hahaha,ik ws zelf wel helemaal op,ieder half uur ging ik kijken en zoeken naar alle kids,het is erg groot dus heb de hele rond gelopen hahaha,maar iedereen is weer veilig thuis en alles is goed :)

Toen hadden we nog een verjaardag en daar zijn we maar even geweest noels was echt helemaal op:D

Vrijdag nog de hele dag zitten bellen met 3 bedrijven,want vrijdag kwam er een man een tv brengen een gebruikte kapotte tv van samsung die niet van mijn was dit was een 42 inc en wij hebben een 50 inch,ik bellen naar dat bedrijf en die hadden niets gedaan:x,dus bellen naar de winkel waar mijn tv vandaan kwam en die wisten ook van niets,maar waar het op neer kwam is dat ze zeiden en echt gwoon zo,mevrouw u moet niet gek doen dit is uw tv :$,nou toen heb ik gezegd dat ik foto's heb van mijn tv en die is zeker anders als deze dus dat mijn rechtstand het wel gaat regelen,inmiddels was het 3 uur en was ik 100 keer dooverbonden,nou toen kwamen de excuses en mijn tv is verbietigd en dat hebben ze dus zo willen oplossen,erg gemeen van deze bedrijven,maar goed als het goed is word deze tv nu opgehaald,want die is gewoon van iemand anders,een gezin is nu hun tv kwijt:$,net als wij dus:x,en dan krijgen wij een waardebon van samsung wat onze tv nog waard is ,nou dat is ook lekker maar rechtsbijstand zei dat dat wel zo is met audio apperatuur er gaat een kwart vanaf.
    Maar goed beter dat dan niets,en ik krijg ene tegoed bon van 25 euro met ecusues,nou die hoef ik niet zei ik al,ik wil gewoon graag een andere tv en na 8 weken dat het word opgelost:x
    vna 11.00 tot 15.30 zitten bellen,mensen die ophingen bij mij,ik was opden duur zo boos,ik ga dan alleen maar lachen als ik boos ben,maar goed die man van samsung heeft me wel goed geholpen,dus gelukkig was er wel iemand met zijn hart op de goede plaats.
    ----------------------------------------------------------------

Gimena..........Gezllie dat je even langs kom kakken zoals jij dat zegt hahaha,hoe is het?

-------------------------------------------------------------

jewe...........Gefelicteerd met je nieuwe winterjas meid :p
    en succes met je laarzen,ik ken het hoor hahaha,ik moet nu ook echte nieuwe bruine hebben,maar heb gewoon geen zin in die zoektocht:$

------------------------------------------------------------

ellen 27...........Rot dat hij zo in de verdediging ging,en dat hij zo praatte dat je zo verdrietig werd,dat is ook helemaal niet de bedoeling van zo'n gesprek of niet dan:(
    Ja meid,ik wil je natuurlijk ook niet afvallen,ik ga ervan uit dat dit een man is waar je die gesprekken mee voert,wat ook gewoon moet kunnen,ik heb ook veel mannelijke vrienden,zelfs vrijgezellen,maar goed Mart kent ze ik zeg ook dat ik met die of die weg ga,en waarschijnlijk dat je niets hebt gezegd en dat hij dan die mails vind en dan ja eerlijk gezegd dan zo ik ook die gedachtens krijgen en dan als het dan al moeilijk gaat dan is het moeilijker om elkaar te geloven.
    Meid ik wil je niet afvallen,en soms ik heb het bij vriendinnen gezien als het thuis niet meer gaat en dan komen ze een ander tegen het word vriendschap en later toch meer,en dat moet iedereen zelf weten,maar ik kan het ook in de ogen van een ander zien,omdat ik het te vaak gezien heb.
    Dus nogmaals,ik hoop dat jij en je man er uit komen,en je moet voor jezelf kijken wat het beste is voor jou en je kindjes,of thuis ruzie hebben of geluk voor jullie zelf.

--------------------------------------------------------------

miffy11...............Hahhhaha ik ken het wel hoor,ik blijf ook meestal eens in de 3 weken thuis en dan doe ik dat ook allemaal hahaha.
    Ow wat heerlijk om je mams dan weer te zien meid,jeetje zolang geleden,ik moet er niet aan denken.
    Veel sterkte met de vader van je stiefvader.
    En succes een woensdag meid,spannend he?

---------------------------------------------------------

Caruli............Een fijn wekeend gewenst voor jullie,en veel plezier meid,en nog gefelicteerd met je man.

--------------------------------------------------

12. Arena

Arena Niet meer actief

jaaaaaaaa hoor, je tv is vernietigd en jij krijgt een bon van wat ie nu nog waard is? Das toch hun fout dat ie vernietigd is? Of snap ik er nu niets meer van?

Hier eindelijk een keer 'goed' nieuws, ongi zet volgens mij nu door. Ik was bang dat zelfs de tabletten niets deden :) Nu is er toch weer iets van hoop dat het nog goed gaat komen.

13. Beebje2onderweg

29 okt 2009
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

ellen, jeetje lijkt me allemaal wel moeilijk zo. hopelijk komen jullie eruit.sterkte!

patrieske, nou ja hun hebben wel lef zeg.het is hun fout dus hun mogen het oplossen,hoe ze het doen doen ze het. die winkels worden ook maar steeds makkelijker.

jewe, leuk dat je eindelijk bent geslaagd voor een winterjas. nu dus nog laarzen. ik heb ook echt problemen met laarzen omdat ik best wel een smalle kuit heb,sluit het dus heel vaak niet aan, en zo is er altijd wat he?

arena, wat fijn dat je ongie eindelijk doorzet!

miffy, lekker ff het rijk voor je alleen en doen wat je wil.geniet ervan!

de rest ben ik kwijt...

hier zijn we gister ff naar de stad geweest,we moesten foto's bekijken van de kinderen en waren wel een paar leuke. en we hebben schoentjes/slofjes voor de jongste gekocht,nike's en ze waren flink afgeprijsd dus dat was altijd leuk. gisteravond visite van vakantievrienden gehad,gingen om half 2 weg dus was kort nachtje nu liggen de kinderen ff op bed,alleen de oudste heeft niet echt zin om te slapen,vanmiddag lekker naar buiten.

14. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Patrieske, wat een gedoe met die televisie zeg! Wel fijn dat het feestje zo'n succes was. En wat betreft die ander: dat is inderdaad een man, een collega van me. Mijn man wist dat ik met hem zulke gesprekken had, want dat heb ik gewoon eerlijk verteld thuis. Maar goed, toen is hij gaan googlen op die man. En nu dan die mails waarin dubbelzinnige grapjes staan. (vb.: ik vroeg mijn collega of hij met me rond de tafel wilde om een project op te zetten. Puur zakelijk dus. Krijg ik als antwoord: met jou wil ik altijd op ...eh... om de tafel, hahaha...)
    En ja, ik heb ook gezien dat vriendschappen meer werden, maar is dat een reden om iemands mail te controleren? Is het niet gewoon een kwestie van vertrouwen?

Voor ons trouwen heeft mijn man al 2 keer gezegd dat hij niet met me verder wilde. Hij kwam 2 keer weer terug en toen heb ik hem mjn volle vertrouwen gegeven, maar dat is inmiddels dus een beetje afgebrokkeld. Gisteren hebben we weer gepraat. Hij zei dat hij niet verwacht dat het nog goed komt en dat het beter is om te scheiden. Maar vandaag komt hij weer langs (hij is dingen van Veerle vergeten mee terug te nemen) en ik verwacht dat hij nu weer van gedachten veranderd is.

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ellen: Jee meid, das niet leuk zeg.. Hoop dat hij snel eens duidelijk laat merken wat hij echt wilt, zo die onzekerheid is ook niks.

Arena: Hopelijk zet het nu door meid.

Gimena: He ben jij er ook nog ;)

Patrieske: Jee nu weer je tv, het zit je ook echt niet mee he..

Jewe: Leuk hoor een nieuwe jas, soms is dat echt moeilijk he om echt iets leuks te vinden.

Hier: We hebben idd lekker gegeten, alleen moesten we weer optijd naar huis. Hubbie was moe die had het 3uur snachts gemaakt de vorige avond.
    Maar goed het was wel aardig.
    vrijdagavond zijn er nog een aantal mensen gekomen voor zijn verjaardag, dat was leuk :D
    Werd ook weer half 4 voordat we naar bed gingen.
    Gisteren zijn we gaan bowlen en daarna een feestavond met een tonprater erbij, geweldig was die vent zeg. Toch wel leuk weer even een half uurtje goed gelachen :D
    Vandaag maar een rustige dag, om half 4 gaan hubbie en Casey naar de bios toe, en verder doen we niks meer.
    Oh ja koken ook nog. bléh eigenlijk helemaal geen zin in.

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo net gegeten bij mijn ouders,was weer lekker:D

Ellen 27............Nee dat klopt dat hij moet gaan googelen dat gaat wel te ver,hij wist ervan zeg je dus dan moet hij dat ook gewoon tegen jou kunnen zeggen dat hij dit niet leuk vind dan kun je dat ook op gaan lossen.............maar nogmaals meid,ik weet jullie situatie niet,en zo te lezen is het al vaker gebeurt wat betreft de ruzies,en dat hij steeds weggaat en zegt dat ht voorbij is en kan je het ok niet blijven pikken,of je werkt er samen voor,en niet 1 persoon,het is natuurlijk ook makkelijk lullen voor een ander om te zeggen dan kap ermee,het is natuurlijk wel jou gezin.
    Heel veel sterkte met alles........

------------------------------------------------------------

Arena...........Nou meid ik hoop dat het nu eindelijk gaat doorzetten dan meid,dan kan je eindelijk weer gaan proberen om zw te worden.
    Nou ik heb dit dus wel nagevraagd bij rechtsbijstand en het schijnt dus dat een gemiddelde tv 8 jaar meegaat en de mijne is 15 maanden oud dus van een bedrag van 1000 euro mag ik niet minder krijgen als 750 euro,en met meer is het goed van hun en met minder mag ik niet akkoord gaan.
    Nou het scheen dus dat de onze niet meer te maken was en dan word ie vernietigd en dan krijg je een crediteuren nota,dat schijnt allemaal normaal te zijn,dat heb ik allemaal nagevraagd ,maar goed het gaat er wel om dat ik die nota van samsung moet krijgen en die kreeg ik niet omdat het daar scheen dat de tv die dus bij mij staat niet onder de garantie viel en dat is mijn tv niet,nou dat is gewoon echt verschrikkelijk geweest om dat uit te leggen,gelukkig had ik de aankoopbon hier nog liggen nadat ik dat nummer had doorgegeven zijn ze verder gaan kijken en bleek dus dat de mijne vernietigd is:$

Caruli..........Nou hopelijk was dat het laatste van alles..........gisteren ook mijn vriendin nog aan de lijn gehad en ze krijgt nu dinsdag haar hart operatie ,en dan denk je wel meteen 38 jaar en dan die operatie ,dan maak ik me druk om materiaal dat zei ik ook tegen haar,nadat we samen zaten te brullen,gezondheid is gewoon belangrijker,dus ja dat zet je toch weer aan het denken he.
    Nou leuk dat het gezellie is geweest,inderdaad weer laat hahaha.
    Was de bios leuk,waar zijn ze heen geweest?
    Ik baal hier wel van die bios,noel is nu dan 5 geworden,maar hier draaien ze alleen nog de nieuwe films eerst weken met zo'n brilletje hij kan dat niet zien,hij houd dat brilletje niet op,en dan kunnen we gewoon niet naar de film best sneu:(

beepje2onderweg..............Ja en dat was gewoon niet het ergste,ja eigenlijk ook wel,maar dat ze elkaar de schuld bleven geven,en op den duur word je boos,Mart was ook aan het bellen,en dan spraken Mart en ik elkaar weer en dan zeiden ze iets heel anders tegen hem,nou dan belde hij weer terug met mijn verhaal,en gewoon zeggen dat ze mij niet hadden gesproken,het is maar goed dat ze alledrie ver weg waren,niet dat we gek zijn hoor,maar dan ga je toch echt boos naar binnen zo werkt het dan toch wel denk ik.

Leuk dat jullie toch weer een paar leuke foto;s hebben,ik doe dat eigenlijk bijna niet meer,ik kan niets laten liggen,vind alles altijd mooi en dan ja dan kost het erg veel:$

Ja als ze zo zijn afgeprijst is altijd erg leuk,ik hou daar ook wel van hahaha.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @ Ellen, Hoop dat de ongi nu gaat doorkomen, kun je weer verder.

@Patrieske, Jeetje mina zeg het zit je echt niet mee. Hopelijk komt het allemaal goed met je vriendin.

@Ellen, Je moet elkaar natuurlijk wel kunnen vertrouwen in een relatie en als hij dan alles gaat napluizen op internet gaat wel wat ver idd.

Vandaag een lekker rustig dagje gehad. Even naar het nieuwe tuincentrum gewandeld bij ons in de buurt en wat boodschapjes gehaald en verder lekker geluierd. Was gisteravond een latertje bij vrienden.

18. Arena

Arena Niet meer actief

en óf het doorzet! *zwaait met rode vlag*

@Ellen: ook niet erg hoopgevend dat ie voor jullie trouwen al twee keer niet meer wilde :(

@Patries: wat een gedoe inderdaad met die tv. Je treft het wel afgelopen tijd zeg.

@Jewe: tuincentrum! Volgende week ook weer eens doen, altijd leuk wat rondsnuffelen.

Ik heb leuke laarzen gezien, ze zijn alleen erg duur en heb euhm.. veel te veel laarzen al.. maar ik heb zo'n gevoel dat m'n verstand het deze keer niet gaat redden *zucht*;)

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Patrieske: Ze zijn naar de verschrikkelijke ikke geweest, is idd ook 3d
    Vind het ook wel balen hoor, ik kan zulke films niet zien (zie maar met 1 oog.) Casey vind het ook niet leuk met zo'n brilletje op, maar goed ze weet dat de meeste films nu zo zijn dus dan doet ze het toch maar.

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo noël is weer naar school en jaimy gaat zo even naar bed,die is vandaag aan het uittesten,ik mag natuurlijk niet lachen maar goed soms moet ik mezelf echt even omdraaien,wat kan hij kattekwaad uithalen en dan nog zo doen dat je niet boos kan worden,maar goed ik moet wel conseqent zijn natuurlijk anders heb je daalijk van die kids die helemaal niet luisteren:$.

Nou ja zeg,nu heb ik net met whirlpool aan de lijn gezeten,schee me wasmachine er mee uit,maar gelukkig had ik een slimme vrouw aan de lijn en we hebben de storing er uit kunnen halen,en nu moest ik hem leeg draaien op 95 graden waarschijnlijk zitten er veel zeepresten,dus hopelijk is dat het,hahahah,wat een zooitje is het hier zeg:D

Caruli..........Was het een leuke film?
    Ja rot is dat he,ik vind het echt niet fijn voor die kleintjes,nu is de eurocinema hier ook niet zo groot,maar dat ze gewoon 1 klein zaaltje houden voor die kleintjes denk ik dan.
    Ow ik wist niet dat je maar ziet met 1 oog,mag ik vragen hoe dat komt,als je niet wilt zeggen niet doen hoor.

-----------------------------------------------------------

Arena...........Meid fijn dat het nu echt goed doorzet,heb je veel last?
    Ja dat hoop ik ook,onze andere vriendin gaat mee,ze moet naar utrecht en die houd ons op de hoogte.
    Nou als je het wel kan missen,van die laarzen dan verwen je maar zelf heb je wel verdient nu met die rode vlag :p

-------------------------------------------------------------

Jewe..........ja dat is ook het belangrijkste nu,net ook met de machine ik moest er wel om lachen hoor,ik dacht ja mijn vriendinneke is nu het belangrijkste maar goed leuk is anders natuurlijk,zal blij zijn als het dinsdag avond is en dat ik hoor dat alle oke is.

Deel Deze Pagina