Wat een spanningen allemaal Patrieske, kan me voorstellen dat je graag een telefoontje van je vader krijgt, maar alles zal vast helemaal goed zijn gegaan... Gimena, hier alles goed hoor, zometeen weer naar de fysio.... Hier, nog steeds niet het volledige besef dat we een meisje krijgen. Omdat ze telkens zeiden dat ze het niet zeker wisten, en nu durf ik het niet meer zo te geloven... stel je voor dat ze het toch mis hebben... Haar naam zweeft wel continu door mijn hoofd....
Hai Nou mijn moeder heeft net gebeld,en het is allemaal erg goed gegaan,ze is alleen nog erg suf dus is ze thuis naar bed gegaan,de artsen zeiden zo op het eerste gezicht dat het er allemaal goed uit ziet dat is wel al heel fijn om te horen. ------------------------------------------------------------- Charpi............Hoe was het bij de fhysio? Ik denk wel dat het klopt meid,misschien bij een volgende echo nog een keer vragen of ze goed willen kijken. ---------------------------------------------------------------
Fijn dat het goed is gegaan Patries! @Charpi, deel de naam anders even aan ons, dan kan je meer wennen (viel te proberen toch ) Hier alles oke Nog steeds ongi, maar zoals altijd geen last meer van.. Ook begonnen met temperaturen, snap er nog geen drol van, maargoed dat komt vast wel
halo meiden er is weer heel wat afgebabbelt zie ik Wat leuk charpi een meisje! idd jammer dat je geen foto hebt. Misscien kan je foto vragen bij een volgende echo. @ patrieske, jeetje wat een stess meid, gelukkig is het allemaal goed gegaan, hoe is het nu met je moeder en vriendin? Succes met tempen arena, en het uitvogelen ervan. ik heb daar ook geen ballen verstand van btw @ ellen, oh zumba lijkt me ook zo gaaf! vind het alleen zo duur.. @ jewe, haha dan komen we elkaar misschien nog tegen, wel onbewust dan moet ook nog ff een paar leuke schoenen scoren. jeetje lijkt wel of hier in de omgeving een babyboom gaande is ze worden hier zwanger en bevallen bij bosjes hihi hmmm ben er misschien toch wat meer mee bezig dan ik zelf dacht.. De wens voor een 2e blijft me achtervolgen, al weet ik dat het nu geen goed moment zou zijn, en waarschijnlijk nooit want mn vent wil toch niet.....zucht.....
@Charpi, Bij ons konden ze het heel goed zien dat het een jongen was en dan nog zweeft het door je hoofd wat als ze het toch niet goed hebben gezien. @Phoenix, Nou als je iemand achter een blauw met grijze bugaboo ziet lopen dan ben ik dat. Haha! @Patries, Fijn dat je even een telefoontje hebt gehad van je moeder. @Ellen, Hoe gaat het met je meid? @Miffy, En met jou?
Nou meiden het begint nu echt tot me door te dringen dat we een meisje krijgen, en zeg nou zelf, ze hebben 3x gezegd dat ze denken dat het een meisje is en de laatste was er heel zeker van... dus ik moet gewoon ophouden met twijfelen en ervanuit gaan dat ze gelijk heeft... dus laat die roze wolk maar komen, ik zie m al aankomen )) Ga vandaag denk ik maar eens lekker shoppen op internet en misschien vanmiddag even in het dorp winkelen )) Patries fijn dat alles goed is met je moeder... Arena, euhhh heel verleidelijk hoor want de meisjesnaam is (vinden wij) heeeeeel mooi en ik deel m graag met jullie, maar dan pas over ongeveer 13 weken.... als je het raad zal ik eerlijk zeggen of je goed zit lol...... het is een vrij onbekende naam dus doe je best!!!!!!
charpi: Leuk hoor een meid Ellen: Dikke knuffel voor jou meid. Patrieske: Vroeger hebben ze bij een oogoperatie het oog beschadigd en daarom heeft het nooit goed kunnen functioneren en mijn moeder heeft me nooit eraan laten behandelen. Anders had ik misschien er wel mee kunnen zien... Het ergste vind ik nog dat ik later blind kan worden.. aangezien mijn sterkte jaarlijks achteruit gaat aan mijn goede oog, die moet 2x zo hard werken nu. Dat idee vind ik heel eng, moet er ook niet te veel aan denken... En baal ook wel dat ik nu geen rijbewijs kan halen, ben nu zo afhankelijk van andere mensen.. OV is best lastig vind ik.
hoi meiden, ben ik ook weer,en ik ben nog niet eens bij me ouders geweest. maar wel paar drukke dagen gehad en ben zooo moehoe... kinderen waren vanmorgen weer vroeg wakker bleh en de oudste pffff echt een peuter. kom snel weer bijlezen maar ga nu ff verder hier
Eej, ik denk dat ik maar naar Boekel kom. Appelflappen!!!!! Patrieske: fijn dat het goed gegaan is met je moeder. Arena: gebruik je fertility friend? Ik vond dat erg prettig om m'n temperatuur in bij te houden. Phoenix: zumba is ook erg leuk ja. Je moet het alleen niet via een sportschool doen, maar via een dansschool. Ik betaal 6,- per uur. Charpi: geniet van je roze wolk En misschien kun je ons de naam ook even laten beoordelen? Als wij hem dan ook mooi vinden, weet je zeker dat je de goede naam hebt gekozen Caruli: wat vervelend van je oog. Kunnen ze er nu niets meer aan doen dan? Hier: met mij gaat het goed. Ik ben heel ontspannen en red me prima zo alleen. Af en toe is het echt organiseren, zeker als ik extra moet werken en ik dus oppas voor Veerle moet hebben. Omdat ik toch al de hele zorg voor Veerle had, heb ik het nu niet extra druk ofzo. Ik zie mijn man vanavond weer. Hij komt Veerle in bad en naar bed doen, want ik moet vanavond m'n koor dirigeren. Ik ben op tijd terug en dan praten we weer verder. Ik mis hem niet, is dat niet heel erg? Zou dat nog komen? Of is dit gewoon een teken dat het echt klaar is?
Ellen: Het lijkt erop dat je er klaar mee bent, anders als je nog iets voor hem zou voelen kwa liefde dan zou je hem wel missen, denk ik hoor. Wel fijn dat hij Veerle in bad en bed komt stoppen. Veel succes met praten nog vanavond.
@Ellen: tja wie zijn wij om te oordelen of dat nog komt of niet? De tijd zal het uitwijzen.. Mist hij jou wel? Fijn dat hij in elk geval even komt helpen vanavond.. En succes met praten! Ik temperatuur inderdaad via die site, maar ik zal er weinig nog van snappen met uitschieters e.d. hoor.. Hier is het nu ff kut.. veel zieke kids op het werk, net 1 overgegeven terwijl ik met 'm bezig was :x En nu is m'n buik aan het rommelen en doen, bah!
Arena succes met FF, ik heb het lang genoeg gebruikt en je kan er ook uitdraaien van maken voor de dokter als die wil zien hoe het eruit ziet.... dus echt handig.... Ellen, dat je je man niet mist is denk ik wel een teken.... Enne over de naam, nee ik ga m niet testen hier.... stel je voor dat jullie m afkeuren, zit ik dan maar mooi mee whahahaha.... Verder heb ik geen bi, ik zag die vraag voorbij komen, maar last van mijn bekkenbodemspieren... dat kan minstens net zo pijnlijk zijn, maar het kan weinig kwaad en dat is wel een opluchting. Dus als ik nu met pijn toch even doorloop hoef ik me geen zorgen te maken... al kan het echt verdomde pijn doen hoor...
@ ellen, ben het met de andere meiden eens, als je hem nu niet mist lijkt me dat zeker een teken dat je er klaar mee bent. Btw goeie tip trouwens dank je zal is ff rond gaan kijken bij dansscholen. @ arena, ach balen meid, zieke kids op je werk en dat jeje zelf niet ook niet lekker voelt. virusje misschien?
Jammer Charpi, had toch gehoopt de naam te ontfrutselen Nee Arena, hij mist mij ook niet. We hebben vanavond samen gegeten omdat ik vroeg weg moest en dat was niet ongezellig. We zijn gewoon vrienden geworden. Heel leuk, maar niet genoeg voor een huwelijk! We laten het nu even zo. Allebei wennen aan het idee... Wat vervelend trouwens dat er eentje aan het overgeven was. Daar heb je dan meteen zelf ook last van hè? Is het inmiddels wel weer gezakt?
Ja het is gezakt.. en gelijk vervangen voor iets anders.. Rond kwart over 9 ging de bel, zegt iemand dat er iets niet goed gaat in m'n tuin. Ren naar de keuken, is heel m'n loungeset aan het affikken Kan wel janken.. 112 gebeld enzo.. buh :x