Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Phoenix, het lijkt me lastig om ter sprake te brengen als je eigenlijk weet dat je man het zo wel goed vind met zijn drietjes... succes...

Arena, ik hoop dat je je snel beter gaat voelen...

2. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    oh btw arena, zo noemt mijn zoontje mij........hihi
    vind het zooooooo cute :D

3. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ charpi, jeetje dat is nog al wat, het is wel fijn dat je straks alle medische benodigdheden bij de hand hebt, dat moet idd wel een wat fijner gevoel geven.
    je mag nu nog ff lekker genieten van je buikie.

Ja klopt ook, daarom is het ook zo lastig dat op het woord te gooien.
    Maar goed een goed gesprek kan nooit geen kwaad denk ik.

4. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hé, wat een drukte ineens :)
    Arena, vervelend dat je je zo naar voelt. Hopelijk ben je er snel vanaf.
    Phoenix, da's niet fijn dat jullie het nog niet eens over een tweede. It takes two to tango, isn't it? Ik zou wel echt het gesprek aangaan hoor, het is goed om duidelijk te laten merken hoe jij je voelt.
    Charpi, fijn dat je wel weer wat gerustgesteld bent. Veerle moest direct na de geboorte ook opgenomen worden en ik mocht dus ook blijven. Je kunt naar je kindje wanneer je maar wilt en ik had ook een webcam boven haar warmtebedje hangen, dus kon haar de hele dag en nacht zien.

Hier: ben een beetje ziek. Gisteren heel de dag geslapen, vandaag gaat het wel weer. Het contact met m'n man is heel gek. We kunnen prima door één deur, maar daar blijft het bij. Ik ga eerst maar eens even een weekje weg volgende week (herfstvakantie, hadden we al geboekt) en dan zien we daarna wel weer verder. Moet toch woonruimte enzo gaan regelen. Hij zit bij zijn moeder en mist me niet en heeft het daar prima naar zijn zin, zei hij...

Iets heel anders: Veerle loopt nu ook buiten los, maar ze heeft alleen nog maar leren slofjes. Die dus zeiknat worden :(
    Ik wil eigenlijk al wel schoenen, maar is dat verstandig? Ze loopt pas een maandje los. En wat voor schoenen zijn dan goed om mee te beginnen?

5. Arena

Arena Niet meer actief

@phoenix; Dat is schattig idd!

ja wij zijn wel bezig, sinds feb al wel, maar mijn cyclus werkt niet echt (lees helemaal niet) mee.
    Die pillen hebben geen bijsluiter, zitten allerlei vitamines in en hoe heet dat, dat spul wat je ook apart kan slikken voor/tijdens zwangerschap..
    Dus eigenlijk zouden bijwerkingen raar zijn, maar 't gebeurd vaker dus..

@Ellen: lijkt me wel raar, dan nog samen op vakantie gaan enzo.
    Met schoentjes kan ik je niet helpen ben ik bang..

@Charpi: waarom moet je perse in het ziekenhuis bevallen? Of heb ik dat gemist ergens?

6. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Arena: foliumzuur bedoel je?
    We gaan niet samen op vakantie hoor! Ik heb mijn beste vriendin meegevraagd. Vond hij ook oké, samen gaan was toch al geen optie meer.

7. Arena

Arena Niet meer actief

Ohh okee, het leek me al zo raar :)

Foliumzuur idd! Maar toen ik dat los slikte, was ik de eerste dagen heel duizelig en misselijk. En dat heb ik nu dus ook met die etos pillen :(

8. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ja joh? Ik heb nooit last gehad van foliumzuur. Maar als je toentertijd alleen de eerste dagen had, zou het nu toch ook over moeten gaan?

9. Arena

Arena Niet meer actief

ja dat lijkt mij ook.. ik weet het ook echt allemaal niet meer.. vorige week was ik heel duizelig, nu 2 dagen abo op de wc.
    Of het nu nog van die meds komt van de dokter of deze pillen.. Ik snap nog maar weinig van m'n lichaam ;)

10. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Maar er heerst ook nog eens vanalles hè. Dus het kan natuurlijk een combinatie zijn van pillen, medicijnen én het virusje wat heerst... Als het zo blijft maar weer terug naar de dokterm lijkt me!

11. Arena

Arena Niet meer actief

Ja op m'n werk heerst griep en buikgriep :(

12. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Kijk, daar heb je het al!

13. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    charpi: ik moet zeggen ik ben ook in het zieken huis bevallen en mij is het heel goed bevallen. ik had ook complicaties dus ik was blij dat ik in het zieken huis was anders moest ik nog daar naar toe. Maar ben blij dat je weer gerust bent dat is toch wat we willen. en het is al zo spannende tijd. succes

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Arena ik moet in het zh bevallen en blijven omdat ik medicijnen gebruik (anti-depressiva en anti-psychotica) die momenteel ook door de placenta heen aan het kindje worden doorgegeven. Na de geboorte moet de kleine even een tijdje in de gaten worden gehouden of ze ontwenningsverschijnselen krijgt, ze kan gaan spugen of niet willen eten, of heel huilerig zijn, kortom het kan effe helemaal niet lekker met haar gaan. Vandaag zei de gynaecoloog dat ze dacht dat het met 24-48h wel bekeken was, dus dat we als het dan goed ging lekker naar huis mogen... tenzij het dus niet goed gaat met haar....
    Toch zie je er een beetje tegenop omdat je niet lekker in je eigen thuisomgeving kunt zijn en rustig kunt genieten van je baby bij je.... al heb ik nu wel begrepen dat ik er zo veel bij mag als ik zelf wil. Maar toch... ik kan niet effe zelf gaan kijken, zal me altijd moeten laten brengen... omdat je niet zo veel mag lopen in het begin.

15. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Jeetje Charpi, dat zijn nogal medicijnen die je opnoemt...
    Ik snap wel dat je er tegenop ziet. Wat je zegt over thuisomgeving was precies de reden dat ik thuis wilde bevallen. Maar soms lopen de dingen nu eenmaal anders en je zult zien dat het straks allemaal enorm meevalt.

16. gimena

gimena Niet meer actief

heeey hoe gaat het hier??

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik heb net de assistente van de huisarts gesproken, de huisarts heeft contact gehad met de neuroloog van skz en we moeten weer terug komen.
    Hoe of wat er precies gezegd is weet ik niet, de huisarts was er zelf vandaag niet. Morgen belt hij mij en dan kan ik vragen wat er precies gezegd is enzo.
    Ben benieuwd, nu is het dus weer afwachten op de brief van het skz wanneer we kunnen komen.

18. Arena

Arena Niet meer actief

Blijft spannend dus Caruli!

@charpi: ohja dat had je wel al ergens een keer gezegd inderdaad, maar wist niet dat je dat nu nog steeds slikte. Dacht dat dat niet mocht in combi met zwangerschap.
    Het ziekenhuis valt vast wel mee! Al begrijp ik de redenen waarom je liever thuis zou bevallen.

19. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haay meiden,

Jullie zijn al 232 pagina's op weg maar toch kom ik mezelf toevoegen: als dat mag natuurlijk:(

Ik ben Troetelbeer bijna 20 jaar, samenwonend met vriend 27 jaar. We wonen in Bergen op Zoom ( Brabant he:D). Ik kom oorspronkelijk uit Zeeland, maar voel me helemaal thuis in t Brabantse Land..
    En we zijn zwanger van ons eerste ukkie:D

Groetjes,

Troetelbeer

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dag meiden even een zwaai vanaf hier!

hier gaat het nog steeds allemaal goed alweer bijna 30 weekjes :)
    nog een maandje en dan met verlof op mn werk als gastouder!!

Deel Deze Pagina