Helaas geen weekend hier. zaterdags moet ik altijd werken en dan is het zondag ook nog eens koopzondag op de woonboulevard dus die moet ik ook werken... Ik geloof niet zo in die pillen dat die een cyclus regelmatig kunnen maken, maar als jij je daar fijn bij voeld gewoon proberen, maar als je er straks weer last van krijgt dan zou ik het niet langer gebruiken hoor.
Hahha nou veel kouder zal het niet worden lijkt me, anders ga ik me afvragen of ik niet tot de amfibieen behoor ofzo Ben benieuwd morgen! *al baal ik wel van die wekker om 6.30 in het weekend * Schijnbaar kan je ook een dip hebben voor je eisprong? Dan zou die er aankomen dus.. En klussen niet eens deze ronde
Naomi, wat een mooie buik! Jewe, werk ze vandaag... Phoenix, geniet van het weekje vakantie! Caruli, ook een fijne vakantie! Geniet ervan joh, even er tussenuit. Arena, hoe gaat het met de pillen? Ben je er al achter of ze de diarree veroorzaken? Troetelbeer, ik las dat je niet hoeft te spugen? Nou, ik denk dat als je daar nu nog geen last van hebt, het dan helemaal niet komt hoor. Hier: wassen, strijken, opruimen, schoonmaken... Morgen gaan mijn meissie en ik lekker naar Drenthe. Heb er zin in!
@Ellen: gister weer pil gepakt en geen diarree gehad, wel erg actieve darmen, voelde ze gewoon ploppen Net ook weer 1 gepakt.. Maar eigenlijk moet je ze 2x per dag pakken, en dat doe ik nu even niet meer.. Veel plezier op je midweekje weg!
Hai Zo de nieuwe droger is gisteren binnen gekomen en ik kan weer dorgen alleen moet ik hem nog leren kennen maandag worden we gebeld over de tv en als het dan goed is krijgen we dan een andere. Dus alle onzin lijkt een einde aan te komen......... Heb wel weer een abkuur had weer een urine weg infectie,maar ook die is vandaag afgelopen en dan is het hopelijk weg. Nou we hebben hier nu vakantie,heb al een planning gemaakt zou die ook doorgaan hahaha. Maandag komt er een vriendje spelen,dan gaat jaimy naar mijn moeder want die maakt altijd ruzie met de vriendjes van noel Dinsdag moet ik naar mijn vriendin voor mijn nagels en ga ik die middag even bij een andere vriendin langs nog voor haar verjaardag,ze heeft pas die hart operatie gehad dus de kindjes kunnen niet mee. Woensdag hoop ik dat het droog is dan wil ik even naar de stad met de jongens lekker langs de mac(MMMMMMM mooi excuus hahaha) Donderdag en vrijdag komen er weer vriendjes spelen..........nou dat was de planning ben benieuwd wat er van overblijft hahahha --------------------------------------------------------------- Caruli..........Je bent nu weg,maar heb je ene pb gestuurd met een adres van vivent en een nummer wat je kan bellen. ---------------------------------------------------------- Ellen27........Veel plezier in drenthe......... ---------------------------------------------------------- Jewe.......Fijn dat iedereen is opgeknapt.
hallo meiden, @ patrieske, oh das toch weer fijn dat je weer kan drogen en dat je nu snel weer een tv hebt. @ paashaas/ijskonijn, je temp alweer een beetje omhoog? wat een gegoogel met die pillen zeg... @Ellen, ook al aan de schoonmaak? ben je klaar kan een ander het weer vies maken hmm hier lekkr met zn allen uitgeslapen vanmorgen ben daarna met onze zoon gaan zwemmen, hij was bekaf mama ook btw . vandaag verder niet veel, heb me gister al uitgeleefd op het huishouden, dus dat is spik en span. (voor zo lang het duurt ) Morgen alweer maandag, lekker niet werken. Moet wel ff met m auto weg is niet helemaal oke, hmmm ben benieuwd wat me dat weer gaat kosten......
Goh Arena, plopperdeplop... Ik hoop dat het daarbij blijft. Patrieske, je hebt de week goed volgepland! Fijn trouwens dat je weer een droger hebt en dat het met de tv ook goed komt. Phoenix, ja lekker is dat hè... Alles schoon, even genieten en dan stampt Veerle weer met vieze schoenen door de kamer, laat ze een spoor van koekkruimels achter of gooit ze haar broccoli op de grond... Maar van haar kan ik het wel hebben hoor Wat is er met je auto?
hij maakt een geluid dat ie niet hoort te maken Lijkt wel een vliegtuig. Hmm weet niet wat ik moet eten vanavond. iemand nog tips?? niet te moeilijk he, tis zondag....
Phoenix..........Nou ik hoop dat het niet al te duur is aan je auto,toen de mijne zo'n herrie maakte was het een gaatje in de uitlaat,de prijs viel wel mee gelukkig...... Leuk dat je met je zoontje bent gaan zwemmen,hier is eigenlijk alleen de sportion in de buurt en ik vind dat zwembad weinig aan,erg druk voor zo'n badje,en noel kan daar helemaal niet tegen Nou wij eten straks bij mijn ouders,eerst groentesoep die ik vanochtend heb gemaakt en dan frietjes en snacks ---------------------------------------------------------------- elle27.......Ja net weer een afspraak erbij he hahaha,maar goed dan hebben we het lekker druk en kunnen we niet inkakken ja echt heel fijn nou hopen dat ze er ook echt iets mee doen een maandag,maar we zijn weer iets verder he hahaha. -----------------------------------------------------------
whahaha ja precies! tis een viegtuig NEE! tis een ufo NEE! het is mij in en vliegautoooo!! als iemand wil carpoolen hoor ik t wel 8)
hey meiden, Ben ik ook weer ff, ik kom van de week ff uitgebreid reageren want er is alweer iemand wakker hoor ik. maarre hier drukke week gehad me ouders waren hier vanaf dinsdag en gister zijn ze weer weggegaan, en wij zijn gister een dagje naar me zus gegaan, met de kindjes naar ballorig geweest de oudste vond het super haha. die was gisteravond bekaf. verder had ik woensdag nog een sollicitatiegesprek,er hadden er nog 13 gereageerd op die vacature en na mij was er nog iemand aan de beurt en ik was net een half uur thuis dat ik was aangenomen,ik was echt verbaasd zeg. ga gauw de kleine man uit bed halen,tot van de week!
Hai Zo Noël zijn vriendje is al vanaf half 12 hier aan het spelen,hij zou om 12.00 komen maar hij kon niet wachten had ie tegen zijn mama gezegd,dus gezellie hoor laat maar komen,jaimy is met mijn ouders mee Ze zijn echt heel leuk aan het spelen,heb er echt geen kindjes aan,wat eten tussendoor en drinken en snoepjes geven en ze zijn weer voldaan. Ging ik net mijn vlees uit de scheur halen lag alles onder het plakzooi,was mijn vriezertje van mijn ijskastje helemaal aan het ontdooien dus ik dek dat mijn eerste ijskastje het heeft begeven,maar dat mag dan ook wel hé hij is 16 jaar bijna 17 jaar oud geworden,maar goed wel weer nu,maar goed we hoeven pas tegen de zomer een nieuwe te halen het is maar extra voor de verjaardagen met het drinken. ---------------------------------------------------------------- beepje2onderweg.........Nou zo te lezen erge drukke dagen gehad.......... En gefeliciteerd met je nieuwe baan,wat ga je doen?
Ghallo!! Gefeliciteerd met je baan beebje, ben ook benieuwd wat je gaat doen? Hier okee.. vandaag wéér iemand uit m'n omgeving zwanger dat ik vandaag heb gehoord Zelf veel ongi buik- en rugpijn Misschien van eisprong ofzo.. Ik hoop zo op een regelmatige cyclus, duimen jullie mee?
@Beebje2onderweg: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat is het voor soort werk? @Arena, ik duim voor een regelmatige cyclus voor je.
hier zijn we ook aan het duimen voor je arena beeb gefeliciteerd met je werk wanneer ga je beginnen!! en wat ga je doen?? patrieske wat vervelend zeg. wij hebben ook zo'n vriezer en ben blij dat hij het nog doet. phoenix hopelijk is het snel opgelost met de auto ik heb ook zo'n vlieg auto gehad.
Beebje van harte gefeliciteerd meid, ik ben ook erg benieuwd wat je gaat doen.... Arena, tuurlijk duimen we voor een regelmatige cyclus... Phoenix, hoop dat je auto snel weer de oude is.... Patrieske, nu ook de vriezer nog, wat een pech zeg....