Hij is gisterenavond om 22:30 uur thuis gekomen! Heerlijk om hem weer naast me in bed te hebben zeggen... ik heb voor het eerst sinds die vulkaanuitbarsting ook weer goed geslapen
@Ellen, oh wat fijn joh! Geniet maar lekker van hem! @Brabantsmeisje, haha.....ja wat wil je met zo'n kleintje meid
ellen wat ontzettend fijn dat hij weer thuis is! geniet er maar lekker van hier zo weer met de kleine meid naar de huisarts,eczeem wordt door de hypo alergene voeding niet echt minder en de kleine meid krabt zich helemaal kapot zo zielig! In eerste instantie wilde ze dat ik nog even door ging met de voeding maar hier op goede vrijdag al mee begonnen dus ik dacht dat ze daar wel aan gewend moest zijn. En dus echt niet accoord gegaan met dat antwoord!!! nu mag ik langs komen...... hoop dat ik iets wijzer ga worden
ik wil mezelf hier ook even toevoegen. ben 27 en kom uit roosendaal. heb nog geen kinderen. zijn dus druk bezig voor de eerste. hopen op een klein wondertje
ik hoop het. ben overtijd maar heb wel ongi buikpijn nu en heb eenmalig bruinverlies gehad vandaag :x
Vlinder: welkom! Hoop dat je snel zwanger mag zijn! Ennuh dat eenmalig bruinverlies..heb je dat wel eens gehad eerder? Misschien innestelling? Ik duim! Brabantsmeisje, sterkte en suc6 hoor!!!! Hou je ons op de hoogte? Hoe ist met de rest??
vlinder: welkom succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak Hier druk druk druk Met werk, huishouden, kids enzo enzo We hebben weer flink wat afspraken in onze agenda staan zeg Niet normaal Cb, KA, Gyn, Oogarts enzo Maar goed zo houden we ons wel bezig he Morgen lekker naar de stad toe, even wat crocs, kleding enzo voor Casey halen Oh nog iets Gisteren eind van de middag hoorde we hier in huis een keiharde knal Ik dacht zelf eerst een ballon die kapot gesprongen was, maar die lag er niet Dus verder niks meer gevonden Nu loop ik vanmorgen met Casey naar school en Mitch in de kinderwagen Zie ik het een voorwiel zwalken, Huh, is de band geklapt? Zomaar ineens terwijl hij in de gang stond Vaag hoor Maar ik kan niet zonder kinderwagen, dus schoonmoeder moest toch oppassen omdat ik een afspraak in het zh had, die is gelijk naar de fietsenmaker gegaan en nu komt ze zo de kids en het bandje terug brengen Nu ga ik even snel boodschappen doen Fijn weekend meiden, geniet van het zonnetje
helaas is het deze maand niet raak. nieuwe ronde nieuwe kansen. en Caruli ik hoop dat je pendel uitkomt
balen meid ik hoop ook voor je dat het uitkomt ik weet helaas hoe frustrerend het is als het niet wil lukken maar gewoon volhouden meid
hoi meiden mag ik ook met jullie mee kletsen?? ik kom uit roosendaal en weet sinds gisteren dat ik zwanger ben:d zondag eigenlijk pas mijn nod!!
Vlinder27: welkom en dat je maar snel zwanger mag zijn. Spannende tijd! Naomi: welkom en gefeliciteerd! Caruli: herkenbaar hoor, die drukte! Elke keer denk ik dan: nog even en dan is mijn agenda weer een stuk leger. Maar voordat het zover is, staat hij weer volgepland. Is het nog goedgekomen met het bandje? Ik moet nog een week werken en dan heb ik een weekje vrij (het onderwijs hè )!
dank jullie wel meiden. @vlinder: balen! op naar de volgende ronde, dat je maar snel zwanger mag zijn
naomi: welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap ellen: ja precies hihi ja het bandje moest helemaal vernieuwd worden hij was gewoon uit elkaar geklapt? dus ligt nu een hele nieuwe band op maar ik ben allang blij dat het niet gebeurd is terwijl ik ermee liep, dan zou ik me echt te pletter geschrokken zijn denk ik echt een kei harde knal
heeft iemand nog tips @naomi. dank je wel en jij gefeliciteerd. ik zie dat je uit roosendaal komt. leuk ik ook