Hai Nou morgen komt de nieuwe tv,dus het is geregeld,we krijgen er gewoon weer 2 jaar garantie op maar wil zelf nog garantie bijhebben,dus dat probeer ik nog even regelen,die zullen we zelf wel moeten betalen,maar goed pak het toch er maar liever bij,maar eindelijk een einde aan dit verhaal. Daalijk om 14.00 de ha bellen over de uitslag van mijn urine,was zondag klaar met de ab kuur maar heb weer zo'n pijn dat ik nu weer urine moest inleveren dus ben benieuwd ----------------------------------------------------------------- Charpi........Ja ach dat beessie heeft zijn tijd wel volgebracht en hoef pas weer in de zomer eigenlijk een nieuwe,heb nog een vriezer staan,en in de zomer hebben we wel echt een extra koelkastje nodig dus dan kan ik daar nu maar voor gaan sparen. ------------------------------------------------------------- Sherly182............Ja ik vind het meer jammer van alle ijsjes hahaha,nee even zonder dollen,het is welw eer rot,maar goed als hij zo oud is dan heeft hij zijn beste tijd wel gehad. ----------------------------------------------------------- Arena...........Ik duim voor je mee meid.........ik snap best dat het rot is dat je hoort als er weer iemand zwanger is,wij waren zo de eerste van de vrienden groep ie stopte met de pil en echt iedereen was al bevallen en wij waren nog steeds niet zwanger -------------------------------------------------------------
Jeetje Patries, zowel jouw lichaam als materieel spul laat het afweten bij jou geloof ik? Vervelend zeg! Hopelijk is alles snel opgelost uiteindelijk! En idd, tis gewoon irri om je heen.. Op m'n werk ben ik van mijn verdieping de enige die nog geen kids heeft/zwanger is (4 zwanger, 2 net bevallen). Dus krijg nu constant de vraag 'goh, moet jij ook niet even iets vertellen?' e.d.
Hai Arena Nou mijn urine was wel schoon dus heb nu zo'n capsule gekregen voor een schimmelinfectie en als ik dan vrijdag nog die klachten heb moet ik langs komen voor een inwendig onderzoek,maar goed het kan ook van die cyste komen die pijd dus dat is dan weer afwachten als ik naar de gyn moet op 16 november en dan hoor ik meer wat betreft die cyste. Maar voor nu hoop ik dat het weggaat met die capsule want op zo'n inwendig onderzoek zit ik niet te wachten Ja dat is gewoon ook klote,bij ons wist iedereen dus wel dat we aan het proberen waren,en dan kreeg je ook nog van die foontjes,we hebben een öngelukje"fijn omdat te horen als je dan al dik 2 jaar bezig bent daar kon ik dan echt niet tegen:x Weten ze op jou werk dat je wel bezig bent?
Nee m'n baas weet het, en die vind het wel klote voor me die berichten steeds. En 1 naaste collega weet het, maar die is nu zelf weer zwanger en zit dus helemaal op een roze wolk, waardoor ze het geloof ik een beetje vergeet. Inwendig onderzoek is niet zo'n ramp hoor.. tenminste, ik heb er nooit zoveel problemen mee. Maar het is natuurlijk fijner als het gewoon met een pil opgelost kan worden!
Duim voor je mee Arena! Ik krijg maandag een inwendig onderzoek. heb 2 afspraken na elkaar staan kweet ook niet waarvoor, misschien een nagesprek ofzo.......zit er ook echt niet op te wachten, maarja... Vind het zoieso fijn dat er gekeken wordt of alles wel oke is, en hoort zoals het hoort te zijn, tenminste daar ga ik van uit Morgen naar de film met mn knulletje, de nieuwe van erns, bobbie en de rest, ben de titel ff kwijt. Oh mn auto kon zo gemaakt worden, en kost gelukkig niet veel. Ddat wordt weer op de gewone manier de files ontwijken Van het weekend nog ff naar de kermis in breda, ook altijd leuk!!
Hai Zo jaimy was weer lekker vroeg wakker,ik heb hem gewoon bij mij in bed gelegd en tegen 7.00 is hij weer in slaap gevallen tot 8.15 dat uurtje heb ik toch nog even meegepikt Tussen 13.30 en 17.30 brengen ze de tv,kreeg net een smsje ,dus heb ik mijn moeder gevraagd of ze hier kan zitten,want noel en ik gingen naar de fil,het is zo'n slecht weer dat ik niet naar de stad ga ,ja voor de film dan Misschien daarna nog even naar mijn vriendin voor der verjaardag nog,ze ging zwemmen dus weet niet of ze thuis is,maar dat zien we wel,ze woont vlakbij de stad. --------------------------------------------------------------- Phoenix.........Veel succes met je inwendig onderzoek. Wij gaan ook naar die film,ik heb net van de 3 films de trailers aan noel laten zien en hij koos deze uit. Fijn zeg dat je auto mee viel zeg. En veel plezier op de kermis --------------------------------------------------------------- Arena.........Dan kan je wel bij iemand je hart luchten als je dat nodig hebt dat is wel fijn. Dat is wel moeilijk dan als die vrouw het weet en nu zelf zwanger is,moeilik voor je om zo te werken,normaal is je werkplek toch wat afleiding,maar zo niet. Nou ik vind het normaal ook geen probleem,heb er genoeg gehad ivm het zwanger worden,die inwendige echo's de eendebekken enz....maar nu is alles stuk daar en dan doet het goed zeer,ik heb nu ook wat zalf voor te smeren dus hopelijk gaat het daar ook mee weg,heb de pil gisteren al ingenomen
Inwendige onderzoeken..... ook hier genoeg gehad ivm zwanger worden en uitstrijkje natuurlijk ook.... maar gek genoeg zie ik nu heel erg op tegen de bevalling.... niet tegen het bevallen zelf, maar dat er van onderen steeds gekeken en gevoeld wordt.... Komt gewoon omdat ik het van onderen nu echt niet meer bij kan houden. Dus het schaamhaar groeit en groeit.... Ze zullen het echt vaker zien denk ik, maar ik vind het altijd zo netjes als het weg is... stom misschien van me.... Babyboom, ik kan me goed voorstellen Arena dat het best lastig is met al die baby's en zwangeren om je heen.... maar straks is iedereen uitgezwangerd en dan loop jij daar met een dikke buik, let maar op!! Krijg jij alle aandacht!!! (Hoop ik dan)....
Goh ik zie ineens mijn ticker.... kan me niet voorstellen dat die kleine nu al zo groot is.... is nogal niet wat zeg 40 cm!!!! Al verschillen de berichten onderling wel wat van die tickers en berichten die ik krijg hoor.... dus ik hang me er niet teveel aan op.... Ach als het maar gezond is straks.... nog 11 weken te gaan!!
Thanx, lief van jullie! Laat ik het hopen De baby gaat inderdaad snel Charpi! Geniet nog maar even van die buik.. En wat betreft daar onder, zou ik denk ook wel hebben. Je kan altijd nog naar een beautysalon gaan en de boel laten harsen ofzo
mijn tip, pak er een spiegeltje bij heb ik ook gedaan, tegen de tijd dat ik moest bevallen. en dan kan je het makkelijker bijhouden.
Een spiegeltje werkt ook niet, heb het al geprobeerd.... ik kan gewoon die toeren niet meer uithalen, dan krijg ik teveel pijn in mijn bekkenbodemspier.... Een beautysalon is idd een idee, maar doe die het ook helemaal van onderen??? nee toch??
Hai Zo de kindjes zijn weer naar huis,noel en vriendinneke gehad voor te spelen,en morgen gaat ie bij een ander vriendinneke spelen De tv is aangesloten alleen de dvd en surround krijgen we niet aangesloten dus dat komt een vriend van Mart doen.,,,,maar hij is er en dat is het belangrijkste ---------------------------------------------------------------- Charpi............nee die doen het met je onderbroek aan maar die kunnen het dan in zoverre netjes maken,en de rest deed ik zelf op gevoel En dat is niet stom,ik had dat ook hoor,en ik kreeg nog wel een ks maar goed ze moeten er toch eerst van onderen bij voor de catheter ---------------------------------------------------------
Charpi, ja er zijn er echt die alles van onderen wegritsen met hars Misschien even googlen voor je eigen omgeving.. Lijkt me ook lastig om te doen zo En hier en daar een plukje omdat je het niet goed ziet/bij kan ziet er ook niet uit natuurlijk haha!
ja misschien toch maar eens informeren bij beautysalons.... als zij het van voren helemaal wegharsen dan kan ik zelf van onderen wel op gevoel de haartjes weghalen, hoop ik...... wat een gedoe zeg.... *ok genoeg geklaagd*
je kan ook een goedkope variant doen..... men neemt; een rol ducktape, zilvere. je plakt het op het deel dat je wilt harsen. ff op je tanden bijten, en HOPPAKEEEE! succes gegarandeerd En dan komt het wel bekende spreekwoord; wie mooi wil zien..... ohja, is niet uit eigen ervaring trouwens. Tip van.........jawel een man! mijn eigen man wel te verstaan, tegen de tijd toen ik moest bevallen mannen en hun nuchterheid....zucht
whahahahahahahha..... nou eummmmm dan geloof ik liever gewoon puur natuur.... waar ik overigens toch gewoon over na zit te denken.... er zullen vast meer vrouwen zijn die het gewoon laten staan op het laatst.... al ben ik er nog niet uit.... zucht.... wat dat aangaat wou ik dat de mode oerwoud was momenteel.....
Charpi, dan ben jij toch gewoon de trendsetter! Hier weer een laaaaage temp vandaag, dus volgens mij zit er gewoon geen normale cyclus in bij mij :x
capri volgens mij laaten de meeste het staan hoor het is ook zo moeilijk om er iets aan te doen met een dikke buik. gelukkig zijn ze wel wat gewent met een bevalling en maken de anders mensen inclusief jij je daar niet druk om op dat moment.
hoi meiden ik kom ook uit brbant even over het onderwerp waar jullie het over hebben hier het zelfde probleem haha maar mijn man is gelukig erg handig met een scheermes dus knapt me altijd even op aan me onderkantje