@charpi: ze zijn vast wel wat gewend hoor ik laat het mijn man echt niet doen, dat gaat niet goed komen denk ik... @jesdan: welkom! we zijn bijna even ver hier gaat alles nog goed hoor meiden! helaas sinds dinsdag last van mn rug, schuin boven mn stuitje.. hopelijk gaat het over maar verwacht het niet meer
hallo jesdan, welkom. handig zo'n man btw balen arena, hoop voor je dat je snel een normale cyclus hebt. naomi, nog maar minder dan 10 weekjes! einde al een beetje in zicht. kan je nog wel lekker genieten van je buik? Hier vakantie al weer bijna voorbij, phoe wat ging deze week snel ik zei nog tegen mn zoontje, je wordt veel te snel groot, blijf jij nog heel lang mama's kleine jongen? zegt ie "ja dag mam, ik ben al groot hoor. dan moet je nog maar een baby nemen" ...... whaha lag in een deuk. tja ga jij daar maar ff met papa over babbelen jongen......
@phoenix: hahaha leuke opmerking van je zoontje! ja hoor ik kan nog wel genieten van mn buik hij begint aardig in de weg te zitten maar ja, daar moet ik me even op aanpassen. helaas wel last van mn rug, maar ook dat gaat wel weer over
Hai Zo ik kan daalijk weer naar de post grrrr,heb een groot abses bij mijn mondhoek en krijg mijn mond bijna niet meer open ,maar dat kan door de ab kuur zijn gekomen van afgelopen week zei die vrouw aan de foon maar waarschijnlijk moeten ze hem toch open snijden,stelt niks voor zegt ze en ik ben vand e druk af,maar goed we zullen het daalijk wel zien wat ze doen,maar lekker recht in mijn gezicht,gelukkig dat het halloween weekend is hahahah. Verder vandaag even naar ene vriendin en dan verder niets,mijn huisje echt poetsen van boven naar beneden want met alle vriendjes en vriendinnekes die zijn geweest is het een flinke bende,en ik moet echt even mijn haren verven,lijk wel een grijze wolf,maar past misschien wel mooi bij mijn lip hahhaha. En moet wel eigenlijk even met mijn laarzen terug naar de winkel,de naad laat los en ze zijn 2 weken oud:x ------------------------------------------------------------- Naomi123.............Las het van je rug meid,hopelijk trekt het nog wat weg,anders duren je laatste weken nog wel lang -------------------------------------------------------------- Phoenix..........Ja he ,ging echt heel snel voorbij,ik had nog zoveel meer plannen hahaha. hahaha echt waar,hoe oud is hij? ------------------------------------------------------------ Jesdan...........welkom meid,en gefeliciteerd met je zwangerschap,gaat alles goed met je zw schap? -------------------------------------------------------------
@ naomi a lekker he als de buik een leterijk grote rol in je leven gaat spelen sokken aan doen lijkt dan gelijk een heel avontuur haha @patrieske ja gaat wel lekker alleen last van B.I maar verders mag ik niet klagen wat vervelend zeg van je mondhoek lijkt me ook erg pijnlijk !!!! beterschap er mee hier vandaag een rustig dagje dadelijk even naar mijn vader met zijn vrouw die zijn vanacht terug gekomen van vakantie dus even kijken hoe ze het hebben gehad en verder even een boodschapje en wat huishouden
Hai Jesdan Ja het is ook erg vervelend,ben net terug van de post en heb een ab zalf gekregen alleen als ik koorts krijg moet ik weer bellen dan moet ik toch een ab kuur hebben,maar goed laten we hopen voor nu dat dit genoeg is. Ze hebben ook meteen mijn suiker geprikt omdat ik meerdere zweertjes in mijn gezicht had vond zij,en inderdaad er zaten er weer een paar bij,dus in de gaten houden en handen goed wassen en schoonhouden bij de kids.......... Nou BI dat hoor ik vaker dat het erg pijnlijk kan zijn sterkte ermee .
ai patrieske das echt vervelend, goed smeren dan! oh btw mn zoon is bijna 5, en echt zo'n bengel hé . Als het vanmiddag droog blijft ff naar de kermis in breda. En maandag er weer tegenaan! zooooooon zin in.... Dat dit weekend nog maar lang mag duuren
Hoi meiden Kom even melden dat ik weer terug ben van vakantie, ben snip verkouden... Maar het was wel leuk. Heb niks terug gelezen. Vanaf maandag probeer ik er weer te zijn, nu doe ik het even rustig aan. Heb het echt goed te pakken deze keer. Fijn weekend nog.
@JesDan, Welkom! @Caruli, Welkom terug en beterschap! Fijn dat het zo leuk was. @Patrieske, Lijkt me erg pijnlijk zo in je mondhoek. Ai!
Hai Nou de zalf help echt goed gelukkig,de schijf is al een heel stuk minder. Maar zou vandaag naar mijn vriendin gaan maar heb wel afgebeld want ze heeft een kleine en je weet toch niet zeker wat het is en dan neem ik geen risico's hoor,dus weer uitgesteld,ik zeg al tegen der nog even zijn de bonnen niet meer goed Verder ben ik super heftig ongesteld geworden,er leek wel een bom ontploft en het ergste ik voelde niets en ging naar de wc en alles zat onder bloed,dwars door mijn onderbroek heen in mijn broeken niet zo'n klein beetje gelukkig was ik thuis Hopelijk is de cyste nu ook weg. ------------------------------------------------------------- Jewe.....Het was ook echt erg pijnlijk,ik moet zeggen dat de zalf al goed zijn werking doet hoor. ------------------------------------------------------------ Caruli......Beterschap meid. Waren jullie toevallig op de eemhof,daar is een grote vecht partij geweest dat hoorde ik op de radio,ik denk je zal daar maar zitten met je gezin ----------------------------------------------------------- Phoenix.........Hahaha 5 jaar ik ken de leeftijd,noel is 5 geworden in oktober maar die heeft nog niet zo bijdehand gedaan hahaha. Hoe was de kermis?
@patrieske nou meid hoplijk hoef je niet aan de ab keur en geneest het snel uit zijn eigen fijn dat de zalf helpt @phoenix mijn oudste kleine grote meid is ook 5 van sept is ook zo`n deugeniet en lult mama soms al klem met der wijze peuter puber taal hahah ben je nog naar de kermis geweest ? @caruli fijn dat je vakantie zo geslaagt was en wat balen dat je een kou hebt gevat hoplijk ben je snel weer opgeknapt
goeie morgen meiden, ja kermis was gezellig, hij had zo veel plezier. en maar ruig doen in op de scootertjes 8) "kijk mam zonder handen!" rijd hij bijna een man omver een prijs gewonnen bij balen gooien, een knuffel gegrepen, en met mama in de rupsbaan. kon hij best alleen maar zo'n held is hij niet draaimolen vond hij niet stoer meer 8) En hij is nog in meer dingen geweest. Het begon helaas te regen, dus toen nog een frietje mayo, en daarna naar huis. @ patrieske, fijn dat de zalf z'n werk doet. Heb helaas ook ervaring met zo'n slagveld alles onder Dan begint je dag lekker hé
Hai Nou we hebben jaimy gisteren wel een uurtje langer wakker gehouden en hij was gelukkig pas om half 8 wakker,ik zag me al beneden zitten om 5.00 de zalf doet zijn werk gelukkig goed,het is nog wel dik maar er komt geen vocht meer uit. ----------------------------------------------------------------- Phoenix..........hahahah wat leuk en dat hij riep kijk mama met mijn handen los hahaha. Ja dat was echt verschrikkelijk,gelukkig zat er niets op mijn auto stoel ------------------------------------------------------------ Jesdan........ja hij helpt gelukkig goed ............................................... Nou ik ga lego bouwen met mijn grote vent die zit al even te wachten
-ego bericht- argg die rot pil ook Heb nu 1 keer 2 weken een doorbraak gehad en nog 1 keer 2 dagen. En pijn dat mn boobs en tepels deden! opgeblazen gevoel, pukkelig en noem maar op. ben nu al een week of 7 niet meer ongesteld geweest (dat is normaal bij cerazette hoor) Maar nu krijg ik weer die pijnlijke boobs pukkels etc etc. hoop toch echt niet dat ik weer een doorbraak krijg hoor..:x zal je net zien....moet morgen naar de gyn...... lekkerrrrr -einde ego bericht- slaap lekker iedereen...
Phoenix wat vervelend dat je zo'n last hebt van de pil..... hoopt op verbetering voor je.... enne de gyn is ook heel wat gewend.... Patrieske, fijn dat de zalf goed zijn werk doet.... Caruli, welkom terug en doe maar rustig aan als je zo niet fit bent.... Jesdan welkom hier.... en je hebt natuurlijk gelijk, ze zijn heel wat gewend dan.... maar het is gewoon een gevoel wat ik moeilijk van me af kan zetten... Hier gaat alles goed, heerlijk weekend gehad.... Zaterdagavond naar musical Legally Blonde en gister naar Mam & Frank toe.... was beiden zeer geslaagd.... alleen een beetje bekkenklachten nu, maar dat komt van het lange tijd in 1 houding zitten.... gaat wel weer over, hoop ik....
Hai Zo mijn grote man is weer naar school,en jaimy zit voor de tubbies een koekie te eten en die breng ik daalijk naar bedje toe,en dan kan ik vlug alles zuigen en dweilen -------------------------------------------------------------- Charpi........Was het een leuke musical,ik ben er niet zo weg van,maar over die zit ik te twijfelen......... Hoop dat je klachten over gaan .... --------------------------------------------------------------- Phoenix...........Balen zeg van je pil,ik ken het van mijn spiraaltje,was 3 vand e 4 weken ongesteld,en dat bijna 1 jaar lang,heb toen 1 pil gekregen en toen is het bijna 3.5 maand weggebleven,maar nu was het een drama een ontploffing hahaha,maar goed moet nu even kijken hoelang ik het blijf en hoe lang het weg blijft...en wat betreft die gyn die zijn wel wat gewend.....
Ja ik vond het een hele leuke musical Patrieske!!! Heb van begin tot einde genoten.... net de film alleen dan anders.... met mooie zang erbij.... een aanrader!!!