Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    #2421 patrieske16, 2 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013
    Hai

Zo net noel naar school gebracht en ze hebben een schoolontbijt met de hele klas was zo leuk om te zien,jammer dat we niet mochten blijven:D

----------------------------------------------------------------

Phoenix.........Ja alles af en heb zelfs alles kunnen soppen dus vandaag alleen even alls zuigen beneden en hopelijk kan ik het ook even boven doen,dan is dat ook af:D

ja he hahaha,de eerste keer dat ik die kreeg ook,dan doen ze er een condoom om ik dacht wat is dit nu hahaha.

Ja dat heb ik ook die cyste ze kijken nu 7 november of die weg is,ik ben flink ongi nu dus ik hoop dat die weg is,anders moeten ze hem leegzuigen:$

2. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    leegzuigen! :(:D
    dat heeft ze me niet verteld, wist niet eens dat dat kon. :)
    maar ze verwacht dat het vanzelf weggaat.
    welke pil gebruikte jij dan?
    En heb jij last van je cyste?
    Want ze vertelde me dat een cyste vaak voor komt bij de mirena en de cerazette.
    Die slik ik nu pas 3 maanden, en de cyste is al 3 cm.
    Ze zei, dus als je links buikpijn krijgt, weet je waarvan dat komt.
    ja fijn..;)
    ik denk wel dat ik nu flink ongesteld ga worden, mn (.)(.) doen echt zon pijn!:x
    ik zei dus dan moeten we wel een extra voorbehoedsmiddel gebruiken de rest van de maand, zei ze, uhmmm ja nou....uhmm ja dat kan.
    :(nou ja zeg, dat lijkt me toch logisch of niet dan, dat doen we dus zeker.

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Een cyste dus Phoenix..... wat een getob zeg sinds je aan die pil bent.... hoop dat ie vanzelf weggaat.... waarom schrijven ze je die pil voor eigenlijk als ze weten dat het een verhoogd risico heeft op cystes..... krijg je nu een andere pil??

4. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee ik moet een week stoppen nu, zodat ik een menstruatie krijg.
    Daarna gewoon weer verder gaan met de cerazette.
    Dat bevorderd de verdwijning/slinking van de cyste.
    Ze verwacht dus dat ie zo vanzelf weggaat.
    Over 3 maanden moet ik terug voor een inwendige echo, om te kijken of ie ook echt weg is.
    Dit verklaard dus ook de pijn bij het vrijen. ;)

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Phoenix..........Ja het ligt er wel aan of het een vocht cyste is of een bloed cyste,bij mij was het een vochtcyste en ging toen niet vanzelf weg,en toen hebben ze hem leegegzogen,je moet het verglijken met een uitstrijkje alleen prikken ze dan een naald door je baarmoeder naar de cyste en dan zuigen ze hem leeg,het viel kwa pijn mee....kreeg wel een pijnstiller die ik van te voren in moest nemen.

Ik gebruikte toen niks,maar heb gewoon de aanleg voor cystes,en ik heb nu het mirena spiraaltje en daar krijg je dus nog meer cystes van dus de gyn vond raar dat de andere gyn deze heeft geplaatst bij mij,omdat het dus eigenlijk niet mag als je al aaleg hebt voor cystes,dus ja hoezo langs elkaar heen werken,maar goed het stond dus ook in de bijsluiter van de mirena en die heb ik niet gelezen dus ja ook een fout van mijn kant.

Ik heb er soms last van,niet echt veel omdat het bij mij hoort ik ken het niet anders.

Ja als je niet weer zw wilt worden dan moet je zeker een voorbehoeds middel gebruiken;)

6. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja een voorbehoedsmiddel lijkt mij ook.
    vond het alleen zo raar dat ze zo reageerde toen ik dat vroeg.
    Alsof dat niet persé hoefde.
    Maar dat doen we zeker wel, heb er nog een aantal liggen van toen ik net met deze pil begon :D

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Phoenix, raar van die gyn hoor tuurlijk een voorbehoedsmiddel gebruiken. Hoop met je mee dat cyste vanzelf weggaat.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Wat een pokkeweer is het toch zeg, echt herfst.
    Net Mitch fruit gegeven, die gaat zo naar bed.
    Dan kan ik hier even opruimen en doen, en dan vanmiddag ga ik proberen met de kids naar de stad te lopen als het droog is.
    Heb nog een aantal dingen nodig.

Fijne dag meiden ;)

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hi

De tandenfee is gisteren bij noel langs geweest,centjes onder zijn kussen en hij is supertrots:D

-----------------------------------------------------------

Caruli...........Ja geef mij dan maar kou,liever zon natuurlijk,maar die regen is echt rot hoor,vooral met die kleintjes naar school brengen en weer ophalen:(

Veel plezier in de stad en ik hoop dat het droog word.

-------------------------------------------------------------

Phoenix.........Misschien dacht ze dat je weer zwanger wilde worden;)..........soms kunnen ze ook wazig uit de hoek komen hoor.
    Heb je die dunne dan horen we jou man daalijk ook zo schreeuwen net als op de reclame hahahah.

Wij hebben hier ook gezegd,als dat spiraaltje blijft klooie gaat die eruit,ik mag geen pil voor de hormonen en Mart durft zichzelf niet te laten helpen en bij mij is het teveel risico door het litteken weefsel,dus ja dan maar met een hoesje he ;)

10. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    haha ja ik wil wel maar mn manneke niet.
    ben nog niet ongie geworden ;)
    zo ben je 2 weken ongesteld terwijl je de pil slikt, en nu moet ik een weekie stoppen en nu komt er nix..... debiel hoor...
    nou ik ga fijn naar de tandarts dames, ff lekker een gaatje laten vullen :(, laat liever een gaatje vullen door mn man :D:).
    tot vanavond!

11. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Patrieske: balen van je vriezer... je hebt ook altijd wat hè?

Beebje2: gefeliciteerd met je baan, wat ga je doen?

Arena: da's niet fijn, iedereen om je heen zwanger of net bevallen.

Charpi: wat betreft dat haar van onder... op het moment dat je ligt te bevallen is dat het laatste waar je je druk om maakt hoor ;) Ik lag net na de bevalling nog met de benen wijd, ongeschoren overigens, en toen kwamen er twee ambulancebroeders naar boven gestormd. 't Is dat de verloskundige even een doek over me heen legde, want mij kon het allemaal niks schelen. Al was de koningin binnen gelopen :D

En Legally Blonde... Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van Kim Lian... Was zij goed?

JesDan: welkom

Caruli: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad.

Phoenix: de kermis in Breda is altijd leuk hè? Je hebt wel een stoere jongen als ik dat zo lees :) Wel vervelend trouwens, dat gedoe met die cyste. Hoop dat-ie vanzelf weggaat.

Zo, als ik nog iets ben vergeten, sorry :)
    Hier:
    De vakantie was echt heerlijk. Lekker weg met Veerle en mijn vriendinnetje. Alleen... toen lag ik daar in bed en ineens miste ik mijn man zo erg! Heb echt tranen met tuiten gehuild en wilde hem het liefst meteen bellen. Niet gedaan... Volgende dag wel. Toen vertelde hij dat hij een goed gesprek met mijn moeder had gehad en dat dat heel verhelderend was geweest. Toen ik zei dat ik hem miste, moest hij huilen en wilde hij meteen naar Drenthe komen. Daar moest ik een nachtje over slapen, maar woensdag moest mijn vriendin naar huis, dus toen heeft mijn man haar plaats ingenomen in Drenthe. We hebben uren gepraat en gehuild en zijn tot de conclusie gekomen dat we nog teveel voor elkaar voelen om te gaan scheiden. We willen er toch allebei nog aan werken. Hij is nu dan ook weer thuis en dat voelt heel erg goed! Ik hoop echt dat het weer helemaal goed komt...

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Phoenix..............Ja dat is dan altijd xo he,zo kwam ik toen bij de gyn en moest ik het bloeden bij houden omdat ik 3 van de 4 weken ongesteld was,en wat denk je,bijna 2.5 maand niet meer gebloed,1 keer wat licht roze en nu ben ik het dan net voor dat ik moet gaan,want ik moet aankomende dinsdag,dus ben benieuwd of het bloeden dan is gestopt.

hahahhaha nou succes bij de tandarts hahahah,misschien pakt ie het verkeerde gaatje wel hahaha,owwww wat erg zijn we en dat op woensdag.

--------------------------------------------------------------

Ellen27..............Ja en het frapante ervan is dat hij het nu gewoon weer doet,wel fijn maar durf er niets meer in te leggen zul je zien dat ie dan weer gaat ontdooien:$

Ow lieverd wat erg dat je je ineens zo verdrietig voelde in bed,vind het echt heel rot voor je.
    Ow nu heb ik echt tranen in mijn ogen,wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn en het belangrijkste dat jullie gepraat hebben,en dat het nu goed voelt,en hopelijk is dit het begin van een goede relatie meid,ben echt heel blij voor je :D

13. Arena

Arena Niet meer actief

Ik heb vanalles gelezen, maar 1 ding onthouden:

Ohhhhh Ellen wat een mooi verhaal!! Ben echt zo blij voor je! Krijg gewoon zin om je een knuffel te geven, dus een virtuele *hug* dan maar ;)

Voor de rest: sorry meiden, ik lees dagelijks alles bij, maar niet altijd in de mood om te reageren :)

14. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwww Ellen wat een mooi nieuws..... ik hoop echt dat jullie er samen goed uit gaan komen, de eerste stappen zijn iig gezet....

Enne ik begin er ook gewoon aan te wennen aan die haartjes van onderen whahahaha.... was het ontwend lol

15. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    oh Ellen wat fijn dat jullie het weer gaan proberen!
    Ook van mij een knuffel!

Arena, Hoe is het nu met je, lukt het tempen een beetje?

charpi, haha toch ook wel fijn dat je nu ff niet meer hoeft te hannesen, laat maar lekker groeien die handel!

ja wat denk je, heb ik 3 kwartier zitten wachten bij de tandarts.
    Dus ik was het beu, en vroeg hoe het onderhand zat?!
    zei ze doodleuk, oh dat duurt nog wel even hoor. :$
    heb daar ff stennis geschopt toen. En ben weggegaan.
    Ze zou mij bellen voor een nieuwe afspraak vandaag. Nou dat moet nog gebeuren, nog niet gebeld.
    Ga daar dus niet meer heen! Ben :x!
    Zat ik daar 3 kwartier peentjes te zweten, ben als de dood voor de tandarts :(, zit je nog voor janl*l ook!

Ach ja mag mn man het vanavond proberen;)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ellen: super meid!!! ben blij om te lezen dat jullie er nu een beetje uit zijn wat jullie willen en er weer samen voor gaan :D *knuffel*

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Ellen, Oh meis wat een goed nieuws!

18. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Bedankt voor alle lieve reacties en knuffels :)
    En Phoenix, wat heb jij een stomme tandarts :S

19. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    kweet t, maar het probleem is, dat ik niet zomaar naar een ander durf. Vanaf dat ik mn grotemensen:p tanden heb, heb ik al problemen met m tanden.En schijt ik echt in mn broek bij ieder bezoek, er is altijd wel iets.
    Maar ga zeker ff bij andere tandartsen informeren.

Hoe voelen jullie je vandaag meiden?
    Hoop dat jullie allemaal en fijne dag hebben :)

Ik ga werken tot vanavond misschien!

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Noel is net hartstikke ziek geworden,ik ging hem van school halen tussen de middag en dacht wat voelt ie toch warm en zijn koorts gemeten en had 39.9 dus meteen maar thuis gehouden,hij ligt nu op de bank ziek te zijn:(

-----------------------------------------------------------------

Phoenix...........Dat is echt rot van je tandarts,kijk dat er misschien iemand met spoed binnen komt dat kan altijd,maar zeg dat even normaal en kijk voor een nieuwe afspraak of tenmimste dat je later terug kan komen,maar op zo'n manier dan zou ik ook echt pissd zijn........Ja en je hebt niet zomaar ineens een andere tandarts ,tenminste hier zitten de meeste allemaal vol..........succes met zoeken meid

Deel Deze Pagina