Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arena

Arena Niet meer actief

Happy Birthday Charpi!!

Naar nieuws Ellen!:(

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ellen: Gecondoleerd meid... Heel veel sterkte :(:(

Charpi: Gefeliciteerd met je verjaardag.

Patrieske: Gelukkig zijn jou kids weer beter, hier is er eentje stront verkouden zo zielig, hij kan niet eens de fles drinken omdat zijn neus helemaal dicht zit..

Arena: Hopelijk zijn de troubles snel over meid.

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ellen veel sterkte

charpi gefeliciteerd

naomi mooie buik hoor je ziet er goed uit toen ik je zag.

hier gaat alles zijn gangetje, bij Joy zijn haar eerste tandjes door gekomen gelukkig. hopelijk zijn die grote poep luiers nu ook verdwenen.
    ook aan het proberen met het eten, misschien heeft ze last van de melk die in de potjes zit. de groene potjes met melke er in wou ze niet eten. dus nu aan eht kijken of het zonder de melk wel gaat. Hopenlijk heeft of krijgt ze geen koemelk allergie net als ik.

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Noel is weer naar school,hij had er echt zin in:D

Jaimy daalijk naar bedje en dan kan ik alles vlug gaan poetsen en dan is dat ook weer klaar;)

----------------------------------------------------------------

sherly182............Ik denk dat het van der tandje komt,als jaimy hier een tandje of kiesje door kreeg dan deed hij niets kwa eten,erg moeilijk want eten en drinken vind je toch belangrijk,dus hopelijk is het daar van en niet dat ze KMA gaat krijgen.

---------------------------------------------------------------

Caruli...........Ow wat zielig meid,heb je wel een zoutoplossing,ik gaf dat altijd voordat ik dan de fles gaf en dan kon die wel drinken.
    Beterschap met je manneke.

--------------------------------------------------------------

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    IK spray al dagen neusspray en idd net voor de fles en savonds voor het slapen gaan. Straks weer even tempen, gisteren had hij koorts.
    Ben benieuwd of hij het donderdag dan nog heeft, ze zeggen dat ze de inentingen dan uitstellen als hij koorts heeft.
    Maar goed dat duurd nog een paar dagen.

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Caruli

Ow zo zielig dan spuit je al en dan zit het nog dicht,en meer kun je niet doen:(
    En had hij nog koorts?

Ja dan mogen ze,ze niet hebben,bij jaimy hebben ze het toen ook een week uitgesteld....maar goed hopelijk heeft hij donderdag geen koorts meer.......

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik ga hem zo uit bed halen, hij is al wakker ;)
    En dan zal ik gelijk even tempen, denk dat het wel meevalt. Gisteren voelde hij echt warm aan en nu niet echt zo.

Dus ga zo maar weer de laptop opbergen en dan probeer ik vanmiddag nog even te komen en anders vanavond als hubbie weg is :D

8. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

Voor de nog steeds zieke en de snottebelletjes, beterschap!

charpi, gefeliciteerd nog! :)

Hier ok een ventje met flinke hoestaanvallen, vooral in bed.
    Dus flink rode ogen, en verry pips.
    Niet ziek maar goed verkouden dus.
    Bij mij nog steeds geen duiveltjes, dus ga straks ff bellen naar de gyn, wat te doen.
    Dadelijk zoon weer naar school joppen, en dan nog ff ruimen hier.

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Phoenix.........Ow jou kleintje ook al ziek,veel beterschap met de kleine.
    Nou ben benieuwd wat je gyn zegt meid,ik ben hier nog steeds ongesteld,dacht dat het gisteren bijna weg was,en vanochtend weer gaan bloeden.

---------------------------------------------------------------

Caruli........Nou hopelijk heeft hij geen koorts meer.

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Meiden bedankt voor alle felicitaties!!!

Het heerst zo te lezen echt he onder de kindjes die verkoudheid en koorts.... beterschap voor allemaal....

Hier vandaag weer een domme dozen actie.... ik had gisteravond mijn was gedraaid en die moest dus vanmorgen in de droger.... wel dat ben ik nu dus helemaal vergeten en nu zit het er dus alsnog in en moet ik nog even wachten met aankleden (ben vandaag errug langzaam).... tja zoveel zwangerschapskleding heb ik nu ook weer niet dus dat doe ik allemaal tegelijkertijd wassen....

Vanmiddag gaan we naar een individuele rondleiding op de couveuseafdeling... onze kleine meid moet daar na de bevalling 24-48 h heen ter observatie... ivm de meds die ze nu via mij binnenkrijgt...

11. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    lekker een slome da vandaag charpi :D lekker toch.

nou hij is verder niet ziek hoor, maar gewoon heel erg hoesten.
    Nou de gyn zei dat ik nog maar een week moest wachten;)
    En ik kon een zw test doen voor de zekerheid, maar dat doe ik niet nergens voor nodig.
    Als ik volgende week nog niet ongie ben moet ik ff komen voor een inwendige echo.
    Ze verwachte mn ongie wel deze week (zou ze een fax krijgen;)) omdat ik pijlijke borsten heb (maarja heb ik al meer als een week).
    Ach ik wacht gewoon af.
    Zal ik een banner maken? :D

12. Arena

Arena Niet meer actief

@Ego: pff moed zakt ff in m'n schoenen.. vanochtend weer temp van 36.. dus FF zal het kruis van de vermoedelijke eisprong nu wel weer weg gaan halen als ik dat invoer :(

13. Phoenix

Phoenix Actief lid

17 aug 2010
    119
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kop op meid!
    Je geduld wordt beloond ;)
    *knuf*

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Arena: Jee balen meid, maar tempen lukt niet bij iedereen.
    Bij mij was mijn temp ook heel wisselend, en volgens de gyn geld het dus niet voor iedereen om zo de eisprong af te lezen.
    Ik denk dat je beter met ovu testen kunt gaan doen, dan heb je het gestress van het tempen enzo niet.

15. Arena

Arena Niet meer actief

Als ik de lotto win misschien ;) Met een cyclus van 66-120 dagen zullen zulke testen me heeeeeeel wat gaan kosten ;)

Vanochtend was temp ook weer verder gedaald.. Als de medicijnen goed gewerkt hadden, had ik nu ongesteld moeten worden weer ongeveer.. Nouja, dat is absoluut nog niet onderweg..

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nee dat schiet dan niet op. Maar tempen dan ook niet meid.
    Misschien heb je wel pco, ik heb van mijn eigen ook geen cyclus en werd af en toe eens een keer ongi..

En met pco is het heel wisselend of je wel een eisprong krijgt en zo ja wanneer dan.

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Arena...........wat rot voor je meid.........ik hoop dat je eens een normale cyclus gata krijgen maar als ik het zo lees gaat dat niet gebeuren........mag ik vragen aan je of je niet naar de gyn wilt?
    Ik had dat ook wat jij hebt en met clomid was ik meteen de eerste ronde zwanger

18. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    patrieske ik hoop en denk dat je gelijk hebt nu haar tandjes door zijn gekomen eeet ze wel weer heel goed??? raar toch eigenlijk he dat die kinderen zo doen!!!!;)

arena sterkte hoor lijk me enorm moeilijk

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Hoe is het met jullie?
    En met de zwangeren en hun buikjes?

Hier een keer redelijk geslapen vannacht, straks de boel stofzuigen en dweilen. Daarna Cakejes bakken met Casey.
    Daarna douchen en dan hebben we de dag grotendeels alweer gehad.
    Ga zo eens kijken wat we vanavond kunnen gaan eten.
    Ik vind dat altijd zo lastig om elke dag weer iets anders en lekkers te verzinnen :(

20. Beebje2onderweg

29 okt 2009
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    hey meiden,

ben ik ook weer ff.
    ik heb (nog) niet bijgelezen maar zat echt ff niet lekker in me vel,was echt zo ontzettend moe, en echt anderhalve week flink last van me keel gehad,gaat nu eindelijk weer wat beter.

met de kinderen gaat het goed,kleine man alweer bijna jarig, en kleine meid lekker aan de hapjes en krijgt nog maar 3 voedingen op een dag.

ik kom snel weer uitgebreid meelezen en schrijven

groetjes

Deel Deze Pagina