patrieske16: ging niet over mij zelf maar over charpi ik wist niet waarom het kindje naar de couveuse afdeling moest vandaar dat ik het gevraagd heb aan haar
Ow sorry meid,,,,,,,,,,kijk nu haal ik eens de boel door elkaar Charpi,die tekst was dus voor jou bedoeld.......
Goedemorgen meiden Patrieske: Haha sorrie, zal de volgende keer iets voor jullie bewaren Mitchell is al flink verkouden en voelt zich niet happy, dus kan nu van inenting maar ook nog van de verkoudheid komen. Hier: Vandaag en morgen manloos haha, manlief is naar Parijs toe voor werk, morgen eind van de dag is hij er weer. Dus het valt nog mee, in Januari gaat hij voor 10 dagen zeker naar Hong Kong.
Caruli........ Hhhahaha daar hou ik je aan meid........ Ja nu weet je dat even natuurlijk niet,zo zielig dat hij zou verkouden is,....ik legde in de nachten bij jaimy altijd een ui onder zijn bedje,het stonk wel maar het helpt goed. Ow wat lekker manloos even zijn,of juist niet we zijn in dubio.... Wat doet je man voor werk dan,wel lekker hij ziet zo nog eens wat van het land
Af en toe is het wel even lekker hoor manloos zijn, kan ik mijn eigen ding doen enzo. Ik ben toch bijna altijd al alleen, behalve de avonden als hij niet moet biljarten enzo. Mijn man heeft een zakelijk reisbureau. En heeft dan 2 x per jaar conventies. 1 in het buitenland en 1 hier in Nederland. Dus in Januari Hong Kong en in Maart is de Nederlandse conventie. Vroeger ging ik nog weleens mee toen ging Casey naar oma, maar nu ben ik gewoon liever bij de kids. Zeker als het voor langere tijd is.
Vind je dat niet rot dat je je man dan zo weinig ziet? Niet dat ik Mart iedere dag op mijn lip moet hebben hoor Dat begrijp ik,ik zou ook liever bij mijn kids zijn,ik kan ze nog geen 2 dagen missen,als ze 1 dag aan het logeren zijn als wij een feestje hebben dan zit ik te wachten dat ik ze kan halen,en meestal haal ik ze al eerder
Ja aan de ene kant had ik ook graag een man die elke dag om 18:00 thuis was, maar goed dat is nu eenmaal niet zo. Hij werkt de ene dag tot 7 en de ander tot 00:00u tis maar net hoe druk het is. Das het nadeel van een eigen zaak hebben. Maar hij kan altijd wel alle zh bezoekjes enzo mee. Neemt heel weinig vakantie, maar dat is een beetje zijn probleem hij kan moeilijk afstand doen van zijn "kindje". Ik ben nu 9 jaar met hem en ben nu wel gewend dat ik hem weinig zie, als ik geluk heb dan wel savonds.. maar de kinderen niet.
@Patries: ik heb geen idee hoe dat hier gaat, bij welk ZKH ik zou moeten zijn.. Vlakbij m'n werk zit er 1, maar dat is uur rijden voor m'n vriend vanuit zijn werk. Tussen ons werk in zit er 1, maar dat is weer ver rijden voor mij om tussendoor langs te gaan. En ik heb werk waar je eigenlijk niet zomaar even weg kan. M'n baas zal er ook geen probleem van maken denk ik, heb het laatst al even besproken met haar, ze zei dat als het moet, ze me aan m'n haren erheen sleept Verder lees ik alles meiden, maar heb momenteel niet de energie om erop te reageren. Sorry
Goh Caruli, dan zie je je mannetje inderdaad weinig, als hij het zo druk heeft. Dan komt alles thuis dus op jou neer? Sherly: Veerle lust ook geen thee... geen idee hoe je ze dit kunt leren. Patrieske, wat sneu van die zwemles... Maar ja, als hij elke keer zo moet huilen is het ook niks he. De dokter denk dat mijn knieën overbelast zijn, maar ik zou niet weten waarvan... Ik heb geen rare dingen gedaan ofzo. Ze snapte het zelf ook niet. In ieder geval zitten mijn knieschijven te los, waardoor ze teveel bewegen. Hierdoor zijn de knieschuifspieren (of zoiets) geïrriteerd. Maandag moet ik foto's laten maken om te zien of er verder geen bijzonderheden zijn. Zo ja, dan kijken we wat we daar aan kunnen doen. Zo nee, dan moet ik naar de fysiotherapeut om mijn knieën in te laten tapen. Volgende week weet ik gelukkig meer. Verder heb ik vandaag de crematie van mijn ex-schoonvader gehad. De crematie van mijn oude schoolvriendin was tegelijkertijd, dus ik moest kiezen. Die oude vriendin had ik al heel lang niet gezien, terwijl ik mijn ex en zijn ouders nog wel zag. De dienst was heel mooi, er zijn mooie dingen gezegd. Het was erg druk, de man was geliefd. En nu: weekend!!! Prettig weekend allemaal
Hai Nouo niet echt veel te vertellen,de vrijdagavond was niet zo spannend We gaan daalijk naar tilburg naar Van asten een bed voor jaimy zijn verjaardag halen,die mag hij zelf uitzoeken,ik heb een leuk brandweer auto bed gezien,hopelijk kiest hij die zelf ook uit hahaha. Dan vanavond een feestje,maar het hangt van Jaimy af of dat ik ga. ----------------------------------------------------------------- Ellen27..........Nee inderdaad dus hebben we het zo maar gedaan,hopelijk zal dat beter gaan. Nou gelukkig gaan ze meteen foto's maken om alles uit te sluiten,dan weet je meteen meer,veel sterkte ermee. Dat is dan erg dubbel als je mete en afscheid moet kiezen,ik zou hetzelfde gedaan hebben,fijn (klinkt zo raar) dat het afscheid wel mooi was( ook dat klinkt weer zo raar) --------------------------------------------------------------- Arena........Nou Mart hoefde maar 1 keer mee naar het zkh toe,toen om zijn zaad te laten testen,dus verder hoefde hij niet mee,dus dan kan je wel het zkh kiezen wat vlakbij je werk zit,als je dat een fijn zkh vind dan? Nou je ziet wel met je baas dat dat echt geen probleem is,en dat is al heel fijn. Als je even niet kan reageren dan moet je dat ook niet doen en daar hoef je ook geen sorry voor te zeggen. ------------------------------------------------------------- Caruli.........nee dat klopt wat je zegt dat is dan ook niet zo,maar goed soms kan je daar wel van balen toch,dat lijkt mij heel normaal,en zeker als hij zijn kindjes weinig ziet,maar goed net wat je zegt het is niet anders.........
Goedemorgen meiden Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Hier nog niet echt, straks om 12:00u de intocht kijken met Casey en verder weet ik het nog niet. Rond 17:00u verwacht ik manlief weer thuis, hebben nog niks voor morgen staan. Maar hij zal wel bij willen komen van de 2 dagen... Gisteravond toch etentje gehad en daarna feestje dus zal er genoeg gedronken zijn. Fijn weekend meiden
Goeiemiddag meiden, Hier ook niets spannends gebeurd de afgelopen dagen. Morgen gaan we naar de intocht van de goede oude man kijken in breda, altijd spannend voor de kleintjes En wat zullen ze braaf zijn de komende weken Vandaag niet veel op de planning, vanmiddag ff koffie leuten bij een vriendin, verder niet veel denk ik. Fijne dag vandaag iedereen.
Ik geloof inderdaad dat jullie hele brave kindertjes hebben de komende weken... Sinterklaas maakt altijd toch enorm veel indruk he.... Hier effe de regen trotseren voor wat boodschappen.....
Hai Wij hebben net een bed gehaald voor jaimy,echt een harstikke leuk bed alleen zoals gewoonlijk was het bed van ons weer stuk ,er zitten dikke lijm resten aan de zijkant van het bed dus moet Mart daalijk weer terug naar Tilburg en vloeken en zeuren,in die tijd had hij al terug kunnen gaan:x. Maar hij poetst het eraf want hij rijd niet terug zegt die,dus ja ik vidn dat dan weer onzin want lijm er af poetsen worden altijd krassen en dan kan je echt niet meer terug natuurlijk he,maar goed hij moet het maar zelf weten. We hebben trouwens een brandweer auto bed,echt zo leuk een stuurtje en 2 trapjes aan de zijkanten dat hij niet uit het bed kan vallen en die kunnen er later weer vanaf,echt ideaal........... Mijn ouders hebben net de helft meebetaald ,ze weten anders ook niet wat ze moesten kopen dus kunnen we nog iets anders leuks halen,dus ga ik even op zoek naar een brandweerautolamp,daalijk even googelen,hopelijk hebben ze zoiets of kan je zoiets laten maken. -------------------------------------------------------------- Charpi..........Nou laten we het hopen hahahha. -------------------------------------------------------------
Leuk zeg een brandweerautobed..... wat zal jullie knul er trots op zijn als hij daar dadelijk in ligt te slapen!!!!
@Patrieske: Stoer een echte brandweerauto. Leuk hoor! Pfff alweer zo'n saaie regenachtige dag. Bah! Vandaag is hier de intocht van Sinterklaas. We wilden even gaan kijken maar met dit weer weinig zin. Dus geen idee wat we kunnen gaan doen vandaag.
Hai Nou dat is ook frapant hij was hier ook vandaag ..........Ben met noel toch door de regen gefietst want hji wilde zo graag,maar jaimy zat tegen de 40 koorts aan dus die heb ik bij mijn vader gelaten,en was zeik en zeiknat tot mijn onderbroek en de sint die leek wel op een race paard te zitten het vuur kwam nog net niet onder de hoeven vandaan hahaham,wel sneu voor de kindjes ditw as echt niet leuk,maar goed volgende week komt hij in rosmalen aan en dan gaan we maar weer een keer,want we moeten ook een nieuwe ballon halen,kocht daar 2 ballons en 1 tje toen ik binnen kwam die klapte meteen en dat voor 6 euro :x. Net met jaimy ook weer naar de post geweest,en hij heeft er nu waarschijnlijk een virus infectie van zijn keeltje bij en daar doen ze ook niets mee,maar omdat hij zo'n hoge koorts heeft ook op zijn diarree en als hij dan nu ook zou gaan overgeven of suf word moeten we meteen weer komen,want het schijnt dan dat ze heel erg snel uitdrogen Dus nu maar hopen dat dat niet gebeurt. -------------------------------------------------------------- Jewe en Charpi.......Ja voor nu vond hij het heel leuk,gisteren heeft ie bij mijn ouders geslapen samen met noel dus vanavond slaapt ie er pas voor het eerst in,dus ik ben benieuwd.......