@ellen: dank je wel! oww bah ja dan is het helemaal eng om te rijden met de auto! hier is het een vies weertje nu bah bah, een kruising tussen natte sneeuw en regen lijkt het wel haha. zometeen lekker naar de stad toe met mn ma
Hai De uitslagen waren goed,alleen die van de pfeiffer kan ten alle tijden veranderen,dus mocht dat zo zijn dan word ik gebeld. Maar sinds gisteren huilt hij weer heel veel,en zegt ie dat ie au heeft,dus ben net bij de ha geweest en ze kunnen niets vinden,maar om alles uit te sluiten moet ik morgenvroeg zijn urine opvangen en die dan gaan brengen misschien dat hij een blaasontsteking heeft. =================================================== naomi123.........veel plezier in de stad meid. Hier is het droog en koud ============================================== ellen27.........jeetje dat zou ik ook eng vinden hoor,over die dijkjes rijden,ik vind sneeuw ook erg leuk,maar wel om in te spelen met de kids en niet om in te rijden met mijn auto. ---------------------------------------------------------- caruli..........lekker hoor macaroni,lang geleden dat ik dat op heb Ow ik herken het van de wagen duwen door de sneeuw ,vorig jaar had ik nog de grote wagen en nu de buggy dat word hem slepen dan ============================================== jewe......Leuk dat het zo gezellig was meid,wij hebben 1 dec personeels uitje en dat is net zo'n dolle boel hahah. ============================================
Wat denk je, moest ik vandaag weer met de pil beginnen, wordt ik vanmorgen ongesteld, wat een timing hé . Wat fijn patrieske dat de uitslagen goed waren, nu maar hopen dat hij geen blaasonsteking heeft. Fijn geshopt naomi? Viel het weer een beetje mee? Ellen, dan hopen we voor jou dat het op de dijk weggetjes niet sneeuwt.
Phoenix wat een timing idd whahahahhaa..... Patrieske, fijn dat de uitslagen goed waren meid.... en nu maar hopen dat de pijn wordt achterhaald..... heb het zo met je manneke te doen.... Ellen ja kan me voorstellen dat je tegen sneeuw weer opziet..... ik moet er nu ook totaal niet aan denken en hoop dan ook tegen beter weten in dat het totaal niet gaat sneeuwen..... *steekt kop in het zand* Hier vandaag even flink in de rats gezeten.... ik kon me aan het einde van de middag niet meer herinneren wanneer ik de kleine voor het laatst gevoeld had, ik kwam op gisteravond dat ik nog zeker wist... dus ja dan ga je je zorgen maken.... en het heeft nog tot half 10 vanavond geduurd voordat ze een keertje duidelijk van zich liet horen.... nu is ze ook wakker, ik voel het aan wat geduw in mijn zij en wat borreltjes.... ja ze heeft steeds minder ruimte he om eens flink uit te halen.... maargoed ben weer gerust gesteld alles gaat goed van binnen....
Hai Nou net zijn urine weggebracht,en om 14.00 kunnen we bellen voor de uitslag,noel moet toch naar de logo om 14.00 dus dan kan ik het meteen vragen,dan hoef ik niet weer een uur aan die foon te hangen. Verder is het huilen nu een heel eind weg,ik was gisteren werken en toen belde mijn moeder dat hij heel erg moeite had met poepen en er kwam een keihard drolletje uit,en vanaf toen was hij weer zo als hij normaal is,dus ik hoop dat het daar aan heeft gelegen,misschien dat hij nu zo moest persen en dat natuurlijk niet meer gewend was na dik 3 weken diarree,dus de diarree is gelukkig ook helemaal weg. maar met dat plaszakje had hij mij mooi aan de sjaak,om half 6 dat zakje om gedaan en toen ik het zakje wilde afhalen had ie lekker gepoept dus dat zakje zat lekker onder hahaha,moest het toch overgieten in een potje dus was lekker smakelijk ================================================ hen 30..........welkom meid ============================================= Charpi........Ja ik was er zelf gisteren ook weer over de zeik,want je ziet hem pijn hebben en je kan helemaal niets doen,dus ik hoop echt dat het gewoon aan het poepen heeft gelegen en dat er straks niets meer uit zijn urine komt,en dat ie nu gewoon helemaal echt gaat opknappen. jeetje meid,wat schrik je dan he,en dan ga je zitten piekeren Gelukkig heb je ze weer gevoeld en ben je niet meer ongerust. =============================================== Phoenix...........Zul je altijd zien he,misschien dat de test ook mee geholpen heeft dat je nu wist dat je het niet was en dat de ongi dan begint ,dat heb ik ook een paar keer gehad. Hoe is je ongi,ben je het erg? ==================================================
pff druk dagje gehad gisteren. het shoppen was erg leuk maar niet goed voor mn rug, heb de rest van de avonds amper iets kunnen doen van de pijn over anderhalf uur echo!! ik ben zo benieuwd naar ons kleintje de laatste keer dat we even mogen kijken...
komt helemaal goed hihi! heb er super veel zin in, ben erg benieuwd hoe groot ze ongeveer is en hoe zwaar ze geschat wordt. ik hoop dat ze me duidelijkheid kunnen geven of ze ingedaald is of niet, ik krijg namelijk van iedereen te horen dat mn buik gezakt is
Zo jaimy ligt te slapen en ik zit nu even aan mijn crackers,en dan daalijk als een dwolle dwaas voordat jaimy wakker word mijn huis poetsen dan hab ik dat alvast gehad ================================================== Caruli...........Om 14.00 mag ik bellen maar ik loop even langs,noel moet toch naar de logo is hetzelfde gebouw. ============================================== Naomi123.........Nou ben benieuwd meid.......
Hoi meiden, Even snel, het ziekenhuis heeft net gebeld en Mitchell zal helaas zijn 1e verjaardag in het ziekenhuis moeten vieren. 6 December moeten we ons melden. Ben wel heel benieuwd wat ze allemaal gaan doen en wat eruit gaat komen. We hebben al een paar dingen die we denken dat eruit gaat komen, maar zeker weten doen we dat nog niet. Pff vind het wel een beetje jammer dat hij met zijn verjaardag niet thuis is, maar goed wat moet dat moet. Hij merkt er zelf niks van. Zijn 1e jaar bestond uit zh in zh uit dus nu sluit hij zo het jaar ook af. Hopelijk met goede afloop.
@caruli: jammer dat mitchell zijn verjaardag in het zkh zal moeten vieren!! zoals je zelf zegt: hopelijk sluit hij daar zijn ziekenhuisperiode af en kan hij lekker thuis gezond van de rest van zn leven genieten! wel fijn dat het na sinterklaas is, kan hij dat nog wel meemaken thuis! echo en controle waren helemaal goed ons meisje woog 2271 gram nu dus netjes! de metingen kwamen uit rond de 33/34 weken behalve de beentjes die kwamen op ruim 40 weken uit hihi. heb gelijk nagevraagd hoe nauw ze het nemen met de 100 kg grens en ik mag van haar gewoon lekker boven bevallen want zo nauw nemen ze het niet zei ze. ik zit nu nog 1,5 kg eronder dus ze verwacht niet dat ik er veel boven zal komen, ik was heeeeel blij toen ik dit hoorde! bloeddruk was ook prima 130/65. ze lag zoals verwacht al een klein beetje ingedaald, ze zou nog kunnen draaien maar dit verwachten ze niet meer nu.
naomi123...........fijn dat alles goed is,en vooral fijn dat je gwoon mag bevallen meid,dat is wel een opluchting denk ik of niet? ============================================== caruli...........wat rot dat hij op zijn 1 ste verjaardag in het zkh ligt,maar goed wat moet dat moet,en hopelijk wat je zelf zegt dat hij het dan ook kan afsluiten en dat jullie dan een heel groot feest kunnen geven voor als hij thuis komt,een dubbel feestje dat heeft hij dan dubbel en dwars verdiend. Krijgen jullie de uitslagen ook meteen in het zkh of moet je daarop wachten?
@patrieske: ja dat is een hele opluchting!! ik wist al niet waar ik een bed beneden weg moest gaan zetten. en aangezien ik bij de douche wil kunnen moet ik toch naar boven dus dat is geen probleem nu.
Dat is gewoon heel fijn,en ja een bed in de huiskamer jeetjeeeee daar is toch ook bijna niet aan te beginnen,ja als het moet krijg je alles voor elkaar natuurlijk
Het ziekenhuis gebeuren is dan nog niet afgelopen voor hem, maar ik bedoel meer dat zijn 1e jaar dan ook nog eens afgesloten word in het zh De uitslagen zullen we niet allemaal in een keer krijgen denk ik, chromosomen duurd een aantal weken/maanden voordat dat bekend is. Maar goed we zullen het zien, hopelijk hebben ze daar internet of een pc staan.
@Caruli: Ach wat sneu dat Mitchell ook nog zijn eerste verjaardag in het ziekenhuis moet vieren. Is toch wel een nieuwe fase in zo'n klein leventje. En hij heeft al zoveel te verduren gehad. @Naomi: Fijn dat de echo goed was. Nog een paar weekjes en dan zie je haar in het echt als ze voor het eerst op je buik wordt gelegd. Toen Tygo voor het eerst op mijn buik werd gelegd had ik meteen zoiets van ja jiij bent het.
Naomi: Fijn dat alles weer goed was met de kleine en jou. Nog een paar weken en dan is je meissie er. Succes met de laatste loodjes. Patrieske: Hoe was de uitslag? Arena: Hoe is het met jou?
@jewe: hihi ik hoop dat ik dat ook heb!! ik denk dat ik meer iets heb van: ben jij echt van ons hahahaah. nu inderdaad de laatste weekjes nog, ik kan niet wachten tot ze er is heb er zo een zin in!