Phoenix: eindelijk ongesteld... hoe lang heeft het nu geduurd? Patrieske: wat een heerlijk verhaal over plaszakjes en poep... Wat was de uitslag? Naomi: fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad. Jullie krijgen dus een dametje met prachtige lange benen? Hadden we allemaal maar van die mooie lange stelten Caruli: hè bah, wat vervelend dat jullie Mitchells eerste verjaardag niet lekker thuis kunnen vieren.
Hai meiden De uitslag was goed,er was niets te vinden,dus alles is uitgesloten,waarschijnlijk toch heel erg pijn gehad met dat drolletje,vandaag was ie ook gewoon hoe dat hij normaal is,wel een paar keer weer een hard drolletje,en dan zage je hem ook echt persen,dat hij echt moest werken om het eruit te krijgen ================================================= Caruli.......je moet toch in rotterdam zijn in het sophia zkh of niet? Daar hebben ze een internethoekje tegenover de balie van de afspraken,maar ik heb daar toen een laptop gehuurd,dat kan namelijk ook,of als je zelf een laptop hebt,dan kan je de internet zal maar zeggen huren op de kamer.
Hoi meiden, Bedankt voor alle vragen. Bewust even stilte gehouden. Maar voorlopig geen babynieuws hier. WWij zijn (tijdelijk?) uit elkaar. Hij heeft net z'n spullen gepakt en is gegaan. Ik heb enorme twijfels gekregen. Dacht in eerste instantie nog; ach, misschien wordt het beter met een baby.. maar na het verhaal van Ellen (thanx!) ben ik serieus gaan nadenken daarover en realiseerde ik me dat dat een baby helemaal geen oplossing is en juist voor meer troubles kan zorgen.. Dus Ellen, zelfs voor een ander heeft jouw situatie betekenis gekregen! Vermelding waard toch
Jeetje Arena, wat erg meis! Ik ga me bijna schuldig voelen... Maar je hebt wel gelijk: een baby is echt geen oplossing!! Zoals wij het hebben ervaren heeft zo'n kleintje zoveel impact dat je relatie flink onder druk kan komen te staan en als je relatie dan al niet goed zit... Nou Arena, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Zorg goed voor jezelf hè! Patrieske: fijn dat de uitslag goed was! En hier een kleine toelichting op t absurde tijdstip Ik werd wakker, hondsberoerd, misselijk, buikpijn... Ik heb net een hele tijd op de koude vloer gezeten, theetje gedronken en naar de wc geweest en nu gaat het wel weer. Bah, vind dat zo vervelend wakker worden... Helemaal in paniek vanwege mijn emetofobie... Pfffft.....
Arena: Jee meid toch, hoop dat jullie er toch nog uit gaan komen. Heel veel sterkte meid! Patrieske: Gelukkig is alles goed, en idd zal het drolletje wel dwars gezeten hebben. Ellen: Jee balen om zo wakker te worden, fijn dat het nu weer gaat. Doe het maar rustig aan.
@Ellen: Absoluut níet schuldig voelen! Het is voor mij juist een eye-opener geweest en ik ben je er op een vreemde manier toch dankbaar voor juist! Het gaat nu ook wel goed met me eigenlijk. Hij is nu pas 1 nacht weg natuurlijk, dus misschien komt het nog.. Wat naar dat je misselijk was. Ik kan daar ook heel slecht tegen inderdaad, ook gelijk paniek in de tent dan. Hopelijk is het nu, op een normaler tijdstip , ook weer gezakt.
Hoi meiden Nog een fijn weekend, weet niet of ik morgen online kom en anders ben ik er vast maandag weer. Slaap lekker!
@arena: sterkte meid!! hopelijk komen jullie er samen nog uit... @ellen: bah wat vervelend dat je je zo voelt! ik kan daar ook absoluut niet tegen en raak ook helemaal overstuur als ik het voel komen. hier gisteren drukke dag gehad. eerst van 9 tot 5 gewerkt met heeeeeeel veel pijn in mn bekken en daarna frisbeefeestje met de hond maar daar heb ik niets meer gedaan van de pijn. vannacht dus ook super slecht geslapen van de pijn in mn rug en mn verkoudheid pfffff hopelijk is het allemaal snel over dit was niet grappig!
Hai Zo gisteren mijn boodschappen allemaal gaan doen,toen meteen door naar de stad alle inkopen voor sinterklaas gedaan en ben nu voor iedereen klaar,gelukkig maar,wat een gehaast,noel en jaimy gingen om 14.00 naar het sinterklaas feest bij mijn moeders werk,en dat vonden ze super gezellie. Noel is net met een vriendje mee naar dippie doe,en jaimy en zijn papa zijn naar mijn schoonmoeder,en ik heb even een day off,voor het poetswerk en strijkwerk dat moet ook gebeuren -------------------------------------------------------------- naomi123.........rot om te lezen dat je zo'n pijn hebt,veel sterkte ermee meid. -------------------------------------------------------- caruli..........Dat denk ik ook,want hij is weer helemaal zijn oude ikje gelukkig,lekker praatjes maken,wij lagen gisteren dan ook helemaal dubbel toen mijn moeder vertelde dat sinterklaas tegen hem zei,en soms ben je wat stout,en hij keek de sint aan en zei JIJ TOUT hahahah. ------------------------------------------------------------- ellen27.........Daar ben ik ook blij om hoor hoe gaat het nu met je meid? -------------------------------------------------------------- Arena..........Wat rot dat jullie uit elkaar zijn,hopelijk komt het toch goed,soms is zo'n break even nodig en dan vind je elkaar weer helemaal terug,in ieder geval heel veel sterkte meid. -------------------------------------------------------------
@patrieske: lekker dat je alle sint inkopen al gedaan hebt!! ik ga hier zometeen toch nog even 'snel' de stad in met manlief hij is op tijd thuis en ik moet nog kados hebben voor surprise volgende week, mn moeder wilde ze al wel gaan halen volgende week maar doe het toch liever zelf! ze heeft wel uitgezocht waar ik het kan kopen dat is wel fijn!
Hai naomi Ja voor de jongens en mijn ouders heb ik het al weken geleden gedaan,en voor mijn vriendinnen ook tussendoor,maar bij Mart thuis hebben ze vorige week pas lotjes getrokken en doen ze zondag al de suprise,ze shrijven niet op wat ze willen,en als je een vrouw trekt is dat niet zo moeilijk,ik heb mijn schoonzusje en heb een leuke tregging voor haar en een shirtje en dan kan ze kiezen uit 2 kleuren,heb met die vrouw afgesproken dat ik het andere stel terug mag brengen,en heb dan ook een leuk vest voor haar van mijn kleintjes,ze is de peettante van hun,en zo'n balans bandje,maar mijn andere suprise was mijn zwager en dat is echt heel moeilijk,heb gisteren maar de box van band of brothers gekocht,helaas was hij bij de bart een actie voor 18 euro en alles was uitverkocht,heb nog ale winkels in de buurt gebeld dus nu heb ik de volle mep voor die box betaald,en hij heeft ook zo'n balans bandje en een parfum van de jongens. Verder ben ik nog vlug gaan shoppen ,voor noel zijn peetoom en die keuze is alleen kleding omdat hij achter gesloten deuren zit mag hij niets hebben als parfum of voedsel of schampoo dus dan is het iets van kleding. Dat is wel fijn van je moeder zeg dan kan je zo de winkels in lopen. ik had trouwens voor noel nog een supervette jas gescoord dat felle blauwe echt super leuk,bij mexx,daar hebben ze altijd wel leuke spullen vind ik
wat een leuke kados heb je gekocht ik heb ook altijd liever een vrouw, dat is inderdaad makkelijker! helaas dit jaar 2 mannen hihi. heb nu in ieder geval de kados in huis. net eten besteld heb geen zin meer in koken nu...
Ja Naomi, werken is wel zwaar hè, zo die laatste weekjes... Wat lekker dat jullie de sintcadeaus al in huis hebben... Ik ben bijna klaar, maar heb nog niks voor mijn zusje. Ik heb haar lootje, maar ze heeft er maar twee dingen op staan. Een dvd die alleen in Amerika te bestellen is (en er vervolgens 4 weken over doet om hier te komen) en een boek dat pas vanaf 6 december in de winkels ligt. Handig... Mijn zusje is niet zo'n meisje-meisje, dus ik hoef niet aan te komen met kaarsjes, frutsels en andere accessoires. Ik denk er nog even over na. Ik voel me trouwens al weer prima hoor. Gisterochtend was ik nog wel misselijk en heb de hele dag koorts gehad. Eigenlijk het grootste deel van de dag liggen slapen. Vandaag gaat het weer goed, gelukkig. Geen idee wat het was, maar vervelend was het wel!
@ellen: fijn dat je je weer goed voelt!! hmmm dat is niet makkelijk dan! hopelijk kun je nog wat leuks bedenken!
Hai Zo wat is het toch koud zeg brrrrrrrrrr. Mart is nu wel werken,stenen draaien en dan komt ie naar huis en zit ie thuis,dat is minder als zzzper,hij heeft gelukkig wel een buffertje opgebouwd,maar goed dit moet geen 9 weken duren anders word het echt hard te halen voor ons Heb net al aan mijn baas gevraagd of ik meer kon werken,maar dat was niet nodig,ik verdien dan wel niet zoveel maar goed ieder uurtje is dan meegenomen natuurlijk ----------------------------------------------------------------- ellen27.........Dat is dan minder als het ene 4 weken duurt voor hier te komen en het andere pas op 6 december uitkomt,misschien een idee dat je het wel kan bestellen en dan een suprise maakt in die dvd of boek en dat ze het dan later krijgt,kan ook zijn dat dat helemaal niet leuk is,maar goed als ze het graag wilt hebben,dan is ze er op deze manier misschien wel blij mee. Nou gelukkig dat je,je beter voelt meid,want zo ziek zijn dat is helemaal niks. =============================================== naomi123........Ja toch best wel he,ik vind het altijd wel moeilijk als ze niets op schrijven. Al lag ik gisteren helemaal in een deuk,Mart kwam van zijn moeder thuis en die zij,heeft patries of jij mij,want ik wil graag dit hebben.sneaky hoor hahahah,maar Mart zei al nee wij hebben jou niet,dus ging ze iedereen bellen ie haar heeft Nou gelukkig ben je toch geslaagd voor die 2 mannen,ik heb wel 1 man die vind ik niet erg om te trekken die is (hahahahha nou lees ik het terug hahahah),maar goed die is dus gek van psp dus dan is het makkelijk,een spelltje kopen en verzegelen. -----------------------------------------------------------
Goedemorgen meiden Het is zeker koud, maat woensdag en donderdag word het nog erger dan word het -8 overdag
Hoi Meiden, Hier weer een teken van leven..... ik heb wel alles gelezen maar reageer niet overal op even..... Leuk dat jullie zo bezig zijn met sinterklaas, dat zal hier denk ik nog wel 2 jaar duren, want volgend jaar is ons meisje nog zooooooo klein... surprises doen we niet met de familie, meestal doen we wat met kerst maar dit jaar ook niet.... nu ben ik wel van plan om aardigheidjes te kopen die de winnaars van de spelletjes dan krijgen.... hihi, kan ik tenminste kopen wat ik zelf leuk vind.... en het is maar voor de lol.... Kou, ja brrrrrr is het buiten en het wordt nog kouder..... gisteren nieuwe grote winterjas gekocht want mijn huidige ging haast niet meer dicht.... eigenlijk ook zonde voor die paar weekjes, maarja ik wil nog wel naar buiten kunnen he.... Verder gaat het hier wel goed, alleen ben heel snel vermoeid..... merk echt dat het de laatste zware loodjes zijn....
Hey meiden, Ja hier is het ook heel koud. Brrrr En ben heel benieuwd of we vandaag toch nog sneeuw gaan krijgen. Kan ik even met onze kleine vriend naar buiten. Patries: Ja als zzper heb je het zwaar in de wintermaanden en helemaal nu de winters steeds strenger worden. Balen dat je niet meer uren kunt werken. Gelukkig werken wij allebei gewoon binnen, maar mijn zwager is hovenier en die moesten een aantal vrije dagen inleveren voor de wintermaanden. Was ie niet blij mee, ik zou ze ook liever in de zomermaanden opmaken Hier even een update van mijn kant. Vanacht heb ik een kippenei gehad Werd om half 3 huilend van de pijn wakker en was zoooo misselijk. Wilde eerst mn mannetje wakker maken maar ja.... die kan er ook niets aan doen Rond kwart over 3 was de pijn weer aardig gezakt en heb ik toch nog even lekker kunnen slapen. Ik zit dus op het wachtbankje! Liefs vanaf deze kant
@patries: haha wat sneaky zeg van je schoonmoeder! voor mijn schoonbroer was het ook niet zo moeilijk, een digitale weegschaal en batterijen en toen was ik klaar haha. maar mijn broertje wilde huissloffen (van de dikke sokken) ik had geen idee wat hij bedoelde en toen ik het wist kon je ze nergens krijgen zijn allemaal dames maten. @remmar: hopelijk levert jullie geklus iets moois op balen van je eipijn zeg!! @charpi: ja je moet wel een jas hebben inderdaad anders kun je niet meer naar buiten met dit weer. ik had nog een oude jas die ik nog pas! mijn eigen jas lukt sinds deze week niet meer. ja de laatste loodjes wegen inderdaad het zwaarste, kan ik ook goed merken.