Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Charpi, Ik had toen op het laatst een winterjas gekocht bij de Zeeman in de grootste maat. Die heb ik nog tot het einde kunnen dragen. En die kostte maar iets van 15 euries dus dat maaktte het al iets minder zonde.

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou mijn auto begint al zijn nukken te krijgen door de kou,dus dat belooft nog wat:x,vrijdag word ie gemaakt iets met een stroomkastje van mijn knipperlichten want ze vallen steeds uit,dan moet je zuinig aan gaan doen ga je dit krijgen:x

================================================

naomi123.........ja als je maar strant bent denk ik dan,ze kan het proberen in ieder geval hahaha.

Ow dat is lekker makkelijk dat je voor hem al klaar bent,maar zonde van die sloffen,hebben ze ze ook nergens anders,dat je ze misschien via het net kan bestellen?

============================================

Remmar1982.........Ja dat hoor je ook vaak bij bazen dat je dan je vrije dagen moet inleveren,omdat ze de eerste 10 dagen zelf moeten doorbetalen,ergens klopt dat ook niet vind ik hoor.
    Mart beurt gewoon niets en je kan je zelf daar wel voor verzekeren maar dat kost 800 in de maand daar is geen beginnen aan.

Nou meid wij wachten met je mee,wel rot dat je er zoveel pijn van had meid.

================================================

charpi.........Ja dat is zonde,ik weet het ik heb er toen ook 1 moeten kopen,maar daarna heb ik hem gewoon in laten halen kon ik hem de winter derop ook gewoon nog aan....

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Patries: Ja, die verzekering is duur. :$
    En van die 800euro per maand kun je toch heel wat leuks doen.;)
    Misschien een optie om wat als een buffertje appart te zetten?
    Ook gezien dat ze hier in ons kikkerlandje steeds extremer weer aan gaan geven.

Gezellig dat jullie me gezelschap houden!! :D

De buikpijn is trouwens helemaal weg en mn baarmoeder ligt ook al weer laag en gesloten :(
    Heb alleen gisteren een knal posi ovu-test gehad.
    Snap het alleen niet echt,
    Dacht namelijk dat als je een posi uvu-test had je dan 24-48uur later je ei had. Maar bij mij was dat dus 15uur later :( (als dat mn ei was, maar daar ga ik wel van uit ;))
    Iemand enig idee???

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Had je eergisteren geen positieve ovu test dan?
    Ach elk ei springt wanneer hij wil he ;)
    Hopelijk hebben jullie optijd geklust en is het raak.

5. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Caruli: Nee, hij was wel aardig gekleurd maar veel minder dan de controle streep.
    Zal zo ff een foto maken en die plaatsen. Kunnen jullie even meekijken :D

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    hier is de foto :D

7. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha en geklust totdat we er bij neer vielen ;)

Vaak genoeg in elk geval, mannetje vroeg gisteravond zelfs "Nu hoeven we morgen niet?"
    Heb hem dat nog nooit horen vragen :D

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja die van zondag is echt knalpositief.
    Kan ook al de voorpijn zijn die je vannacht gehad hebt en dat je ei nu springt.
    Ik kreeg ook altijd al een dag van te voren kramp enzo.
    Spannend hoor ;)

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant

hahaha mannen die willen stoppen? dan is het echt genoeg geweest :D

10. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    dus ook jij vindt die van zaterdag en vandaag niet posi?

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    De streep is niet zo donker als van de teststreep.
    Ik heb alleen geen ervaring met dat soort testen, ik gebruikte de cb digitaal met smiley ;)

12. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Die zijn inderdaad makkelijker in gebruik, maar ik vindt ze een beetje te duur :)

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo thuis van mijn werk,en wat een gekkenhuis op de weg zeg,ik moest eigenlijk vanavond nog weg,maar ga echt niet meer naar buiten brrrrrrrr

===============================================

remmar82.........Ik heb geen verstand van die testen,ik gebruikte zelf het persona kastje,en ook die testen kan je apart gebruiken maar dat begreep ik niet dus heb het kastje er bij genomen.

Nou wat je vraagt over je,bij mij sprong die dus heel snel,omdat ze mijn eisprong steeds hebben gevolgd voor de samenlevingstest kwamen wij er achter dat het heel lang duurde voordat hij de grootte had maar als hij het bijna was,dan sprong hij ook heel snel,dus waren wij altijd of veel te vroeg of te laat,dus het kan wel zo zijn hoor.

Nou dat hadden we wel al gedaan ,we hebben ook een buffer voor 2 weken voor de vakantie en 2 weken erna,maar het is nu al 4 weken ervoor dus laten we hopen niets erna,en anders is dat hij zijn lichaam maar moet verkopen hahaha.

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Pfff...... dan gaan we maar braaf op het wachtbankje zitten ;)

Het is gewoon te hopen voor jullie dat deze periode niet te lang gaat duren.
    Ik hoop voor jullie mee!!!

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Remmar ik heb zelf ook niet zoveel verstand van ovulatietesten.... nooit gebruikt, ik wilde die stress niet, dus wij deden gewoon een zeer ruime klusperiode aanhouden.;)

Patrieske ik hoop inderdaad dat jullie buffer groot genoeg is voor deze koude maanden.... maar inderdaad het weer wordt gewoon steeds extremer in nederland.... deze week is het echt brrrrrrr.....

Hier wat probleempjes met slapen momenteel... ik slaap echt maar een paar uur waarin ik ook nog af en toe moet gaan plassen...:$ Vandaag dus ook alweer ver voor 6 uur wakker en ik ben er op gegeven moment maar uitgegaan.... meisje is momenteel ook wakker.... dus zit te genieten van haar beweginkjes....

Morgen alweer 34 weken, het gaat ineens hard!!!!:$:D

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @charpi: jeetje dat zijn korte nachtjes voor jou dan!

ik heb vandaag heerlijk geslapen :D na 2 gebroken nachten is dat toch wel lekker.
    vandaag 35 weekjes!! nog 35 daagjes te gaan hihi. wat vliegt de tijd ook.

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

En toch wat genoten van de sneeuw?

Hier zijn ze wel gaan sneeuwschuiven en sleeën en ook mijn ramen moesten het bezuren,ach ik moest toch nog zemen,en dat mag nu niet meteen een excuus hahaha.

Noel is ook met papa met de slee naar school gegaan en zijn vriendje zijn mama is bij Mart op de slee terug gegaan hahahah,hoe ouder hoe gekker zeggen ze :)

En grrrrrrrr ik heb zware keelpijn en oorpijn had gehoopt dat het nu wel klaar geweest zou zijn,maar ga nu niet meer naar de ha toe hoor het word nu gewoon uitzieken die ab helpt toch niks en krijg het zo steeds terug,of het moet te gek worden dan zal ik er niet onder uit komen denk ik
    .

En dan slik ik vogel voor de weerstand,centrum voor de vitamie en eet 2 stuks fruit GRRRRRR en nog krijg je het :x
    =================================================

Charpi........Ja we gaan nu gewoon echt meteen zuinig leven,we hebben de vakantie al betaald en had daar dan ook voor gespaard,normaal gaan wij niet in deze maanden maar ze gingen nu voor Mart zijn moeder omdat die dit heel graag wilde met heel de familie,dus hebben we ja gezegd,normaal doen we dat niet omdat we gewoon in deze maanden zuinig aan moeten doen,maar goed je kan het daar zo duur maken als je zelf wilt,dat heb ik wel gezegd tegen Mart dat we niet de hele week mee uit eten kunnen dat gaat gewoon niet.

Wauw alweer 34 weken zeg meid,ik vind het echt hard gaan.

=================================================

remmar.......bedankt meid

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    naomi......ook alweer 35 weken,ook zo snel gaat het,nog even dan mag ik jullie beepjes zien ,tenminste als dat mag dan hahaha

19. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    wat gaat het weer snel ze zie 35 weken voor bij vliegen geniet er nog maar even van voor je het weet hebben jullie je kindjes in je armen.

en verkouden en ziek zijn ja daar is het echt het weer voor he!! hier gelukkig niet meer verkouden maar heb er ook een week of 2 mee gelopen, joy is nog wel een beetje verkouden maar ze slaapt gelukkig wel goed. ze begint nu ook voor uit te kruipen of in iedergeval voor uit te trekken hahahaha. met haar handjes trekt ze zich zelf voor uit echt leuk om te zien, misschien gaat het nu snel en kan ze snel kruipen dat is voor haar erg leuk lijkt me zo. voor mama iets minder (want die moet er achter aan rennen hahahahha)
    hier is de sneeuw al weer bijna weg. nog een beetje in de tuinen maar op de straat is het gelukkig al ver weg. moren avond moet ik werken dus hopelijk gaat het niet veel meer sneeuwen. nu een lekkere appeltaart aan hetmaken, over een 15 min is hij klaar en dan lekker proeven.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @patrieske: natuurlijk mag je ons beebje zien hihi :)
    nog een paar weekjes geduld:p

@sherly: wat leuk dat Joy begint te kruipen!! ja dat wordt inderdaad rennen dan hahaha. hmmmm lekker appeltaart!!
    enne hier ligt het op de straten ook nog hoor! was glibber de glibber toen ik de hond uit moest laten vanmiddag...

Deel Deze Pagina