Ja Naomi, je loopt een ruim weekje voor he....*jaloers*, al kunnen we alsnog op dezelfde dag bevallen hihi.... maar vind het nu wel heel hard gaan.... Ondertussen verrichten Mam en Frank wonderen hier in huis.... de babykamer is bijna af.... Mam gaat zometeen nog de kleertjes strijken en dan mag ik ze in de kast leggen.... echt een heerlijk gevoel dat alles nu morgen als ze weer weggaan klaar is.... ben ze zo dankbaar.... ik zal gauw foto's maken...
zo de appel taart is af maar weer eens mislukt. jammer zeg. mijn bodum wilt nooit gaar worden. het is en blijft altijd een prutje. hebben jullie nog tips daar voor. want het is zo jammer bovenkant is heerlijk maar die onderkant(bodem) is niet te eten.
Hai Zo ben gelukkig thuis van mijn werk,pffffff heb het helemaal gehad en daalijk duik ik meteen mijn bedje in =============================================== sherly182...........Jammer dat je appeltaart mislukt is meid,ik heb helemaal geen verstand van een taart bakken dus bij mij zou hij helemaal mislukken denk ik Dus ik kan je geen tips geven sorry,misschien dat er hier een topic op het forum is,dat je het kan vragen. Ow wat goed datz e gata kruipen,en inderdaad maak je borst dan maar nat ================================================= Charpi........Ow wat leukd e baby kamer bijna af zeg,zo heerlijk om dat te zien of niet dan Ben benieuwd naar de foto's ================================================ naomi123..............natuurlijk meid,geduld is mijn 2de naam hahahaha ==============================================
Wat jammer zeg sherly dat je appeltaart mislukt is..... ik kan je helaas niet verder daarmee helpen, het ligt toch veelal aan de oven.... Patrieske, ja ik maak echt snel foto's!!! Hier vandaag 34 weken JOEHOE!!!! Nog 6 te gaan ongeveer, wat toch wel betekent dat het nu echt op begint te schieten, maar het goede nieuws is dat de babykamer nu echt zo goed als af is.... Vanmorgen weer naar het ziekenhuis voor controle vlos en groeiecho.... weer lekker even naar ons meisje kijken.... laat nog wel weten hoe het geweest is.....
Sherly, ik verkruimel altijd wat beschuit over de bodem. Dan neemt dat kruim het vocht van de appels op en wordt de bodem niet zo'n papje.
Hai Zo ik lag gisteren voor 20.00 helemaal nokkie,helaas was het dus wel zo dat ik om 23.30 wakker schoot en niet meer kon slapen tot half 2 en ben toen nog weer gelukkig in slaap gevallen,tot 6.45 dus dat is een flinke ruk geweest,nog wel steeds flink pijn in mijn keel en oren dus zit aan de 3 maal daags 2 keer paracetamol om de dagen door te komen,want ziek zijn kan ik nu niet gebruiken,mart zit al thuis en mijn werk is dus belangrijk,ik heb geen wachtdagen ofzo,maar goed ik wil ook niet dat ze me daalijk ontslaan,omdat alles met jaimy net achter de rug is,en ook alle medewerking heb gekregen dus nu kan ik niet weer ziek worden. En vanavond heb ik ook een etentje van mijn werk met mijn baas en collega's dus wil daar ook graag bij zijn. =============================================== Charpi...........Lekker dat je babykamer af is meid Ik denk dat je al bent geweest,maar in ieder geval geniet van je echo meid,en ik lees het wel snel
Goedemorgen meiden Pff wat is het koud, echt niet normaal. Had vanmorgen gewoon de regenhoes over de kinderwagen gedaan voor MItchell. De wind snijd in je gezicht. Aangezien Mitch nu niet ziek mag worden, anders mag hij niet naar het zh. Ben blij dat ik er vandaag niet meer op uit hoef. Straks even de boel hier poetsen enzo en verder niet zoveel.
Ja het is echt verschrikkelijk die kou,echt niet meer normaal hoor,en net wat je zegt je manneke mag niet ziek worden dus dan is het uitkijken........
Ik moet zo meteen ook nog naar buiten.....heb nog maar een paar luiers liggen daar ga ik deze dag echt niet mee redden dus ik moet....brrr krijg het al koud als ik naar buiten kijk. @Charpi, Lekker dat je babykamertje al af is. Vond ik ook een heerlijk gevoel toendertijd. Hoe was je echo? De kleine zal niet veel plek meer hebben in je buik denk ik? @Patrieske, Hopelijk wordt je niet ziek, maar als het wel zo is zullen ze daar op je werk ook niet van opkijken denk ik. Volgens mij is zo'n beetje bijnna iedereen wel aan het kwakkelen.
Even een ego-bericht..... Ben net terug uit het ziekenhuis..... we zijn ons rotgeschrokken bij de groeiecho. Onze meid ligt met de buikomvang ruim 5 weken voor op groei!!!! Beentjes ook ruim 4 weken en hoofdje ruim 3 weken. Ze ligt dus helemaal boven de bovenste groeilijn momenteel en weegt al bijna 3100 gram... Nu weet ik wel het zijn schattingen, en ze kunnen er 10% naast zitten, maar dan nog is onze kleine meid echt een forse dame aan het worden.... Het vruchtwater was normale hoeveelheid dus dat was wel geruststellend. Verder was bloeddruk ook gewoon perfect (110/70)... en ineens weer stevig gegroeid... na een maand van stilstand in gewicht. Morgenochtend moet ik een ontbijttest laten doen om het suikergehalte te controleren.... al verwacht ik daar niet veel van, gezien de 2 eerdere controles die allebei goed waren. Maargoed, heb nu toch wel het advies gekregen op mijn suikerinname te gaan letten... nou dan doen we dat maar he... Hoewel de verloskundige me gerust probeerde te stellen, ben ik er niet gerust op.... krijg over 2 weken weer een groeiecho en controle bij de gynaecoloog.... stel dat ze zo in deze lijn doorgroeit.... allemamaggies, hoe moet ik haar er straks dan op eigen kracht uitkrijgen.... en ik mag toch hopen dat ze mij niet te ver door laten lopen voorbij de 40 weken... eerlijk gezegd zou ik nu liefst voor de 40 weken al bevallen, van mij is 37 weken lang zat al.... maarja zo zullen ze in het ziekenhuis wel niet denken.... ben gewoon echt erg geschrokken....
Jee dat is schrikken. Maar meid het kan ook nog meevallen hoor. Hier op het forum zijn zoveel meiden die grote of kleine kinderen zouden gaan krijgen, maar uiteindelijk viel het mee. Hopelijk is dat bij jullie ook. En ach een lekkere bolle meid kan ook geen kwaad hoor
@charpi: jeetje dat is schrikken!! hopelijk valt het over 2 weken mee met de echo... anders is het maar te hopen dat ze je inderdaad niet te lang laten lopen. jullie meisje wordt bijna 1 kilo zwaarder geschat als die van ons en ik ben een week verder
Krijg al weer de kriebels als ik dit zo lees enzo. Haha. Maar nee voor ons nog geen volgende hoor We moeten nog maar eens zien hoe het met Mitch afloopt en dan eens bij de gyn langs om te kijken of we ooit nog kans maken Spontaan op een kindje... Zo niet dan houd het op.
nou het is te hopen dat jullie dan nog eens een kans maken om spontaan zwanger te raken! ja je hebt momenteel met mitchell wel genoeg aan je hoofd denk ik...
Hey meiden, Brrrr wat is het toch koud. Ben nu gelukkig lekker warm binnen vanaf het werk, moest nog even een collega helpen, want die had een auto die niet startte. Hadden gelukkig hulp van een man die langs kwam lopen en ons wel wilde helpen. Ben niet zo goed met startkabels! Charpi: Dan krijgen jullie inderdaad een flinke meid Stan was 3765 bij de geboorte en dat was met 42weken en 1 dag. hoop voor je dat de volgende echo meevalt en anders moet je gewoon vragen wat ze van plan zijn. Zo... nu eerst even eten. Liefs Marjan p.s. mn temp wil nog niet echt stijgen met de temperaturen. Voel me net een ijskonijntje!!
Goedemorgen meiden! Hier vandaag een vroeg dagje.... ben net al mijn mannetje op zijn werk wezen brengen en zit nu te wachten tot ik zelf richting ziekenhuis kan vertrekken om bloed te laten prikken. Neem een boek en ontbijt mee zodat ik daar in de koffiehoek dan kan ontbijten en me na een uur nogmaals kan laten prikken (ontbijttest voor test voor zwangerschapsdiabetes). Dat scheelt me dan een keertje rijden en glibberen op de parkeerplaats van het ziekenhuis....
@charpi: slim om daar te ontbijten!! zo min mogelijk rijden hoor met dit weer bah bah. hopelijk zijn de uitslagen goed van je test! hier gisterenavond laatste keer geweest op de hondenclub ik zal het gaan missen maar wil straks wel lekker bij ons meisje kunnen zijn... nou morgen laatste dagje werken in de dierenwinkel en dan ben ik daar voorlopig ook klaar. zoooo raar dan heb ik na zaterdag gewoon helemaal geen verplichtingen meer om ergens naar toe te moeten....
@Charpi, Heel slim om gewoon lekker daar te ontbijten. Hoe minder je de weg op hoeft, hoe beter. Gister avond belde me baas al of ik vandaag niet thuis wilde blijven met dit weer en aangezien ik nog heel veel uren had staan heb ik dat aanbod met beide handen aangenomen. @Naomi, En al plannen gemaakt wat je allemaal gaat doen met al die vrije tijd? Babykleertjes wassen enzo? Geniet ervan en lekker uitrusten.