Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Jewe: Dat zou ik ook doen hoor als je baas het voorstelt om lekker thuis te blijven ;)

Hier: Vanavond sint vieren bij mijn schoonouders. Zal wel een latertje worden denk ik, na het werk van de mannen gaan we er naar toe dan eten enzo en dan de kadootjes uitpakken enzo.
    Ben benieuwd.

Sinterklaas is vandaag ook op school gekomen bij Casey, in een cabrio eend haha lachen joh.
    Casey mocht samen met 2 klasgenootjes een dansje met liedje opvoeren voor de sint, ben benieuwd hoe dat gegaan is. Hebben ze zelf bedacht.

Fysio is gisteren nog geweest, ze heeft niet zoveel gedaan met Mitch, hij was weer heel snel moe ;)
    Nu komt ze over 2 weken weer, volgende week slaat ze over want dan weten we niet of we al uit het zh zijn, en zo wel dan wil ze Mitch even tot rust weer laten komen.

Begin hem nu al wel te knijpen hoor.. Ben aan de ene kant blij als het maandag is en de onderzoeken gaan beginnen, maar aan de andere zo bang voor wat er allemaal uit gaat komen.

Maar goed nog even volhouden.

Fijne dag meiden :D

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @jewe: lekker zo een voorstel!! die moet je inderdaad aangrijpen :)

ik ga lekker niets doen ahah. alle kleertjes ed. zijn al gewassen:p
    mn zkhtas moet nog verder ingepakt worden, en een lijstje maken met nummers die mn ventje moet bellen als ik bevallen ben ;) dus ik ga echt lekker nietsen hihi.

@caruli: inderdaad spannend vanaf maandag! is ook heel dubbel...
    leuk vanavond sinterklaas :)
    wij morgenavond en zondagochtend/middag

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

zo pfffffff ,noel zijn vriendje is naar huis,dammmmmmmmm wat kunnen die kids dol zijn zeg hahaha.

Maar goed noel had vandaag sinterklaas feest op school en hij mocht de staf van de sint vasthouden,hij stond daar echt zo trots op het podium zo leuk,meteen allemaal foto's maken,echt geweldig.
    Jaimy mocht ook rond huppelen was echt erg leuk.

Morgen gaan we met de pakjesboot mee varen,de eerste keer dat we dat doen,ik ben zo benieuwd wat ie daarvan vind,we nemen ook mijn ouders mee.

Dan bij mijn ouders suprise en zondag bij Mart thuis,dus ik zal waarschijnlijk niet meer op de pc komen:D

===============================================

Caruli...........Ik ben te laat met je veel plezier wensen,maar ik hoop dat jullie een hele leuke avond hebben gehad.

En hoe is het gegaan met het dansje en het liedje?

Ik snap je angsten heel goed meid,en mocht ik je niet meer spreken dan wil ik je heel veel succes en sterkte wensen meid.

=================================================

naomi123.........rot dat je afscheid hebt moeten nemen van de hondenclub,maar misschien later als je helemaal gesetteld bent met je meisje,of wil je dat helemaal niet meer gaan doen dan.
    Ja gek he als je ineens van al je verplichtingen af bent,maar probeer je rust te pakken,het klinkt cliche maar als je daalijk je beepje hebt dan is rust meestal nog ver te zoeken.

Charpi.........Hoe is het gegaan in het zkh meid?
    Wanneer krijg je de uitslag?

Remmar1982........Nou gisteren was het echt koud niet meer normaal zeg,mart belde mij op het werk op dat noel met een vriendje mee ging sleen die moeder nam hem mee,maar na een half uurtje waren ze allemaal weer thuis het was veel te joud zei die moeder de kids liepen gewoon met blauwe lippen rond:$

4. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden.

Gisteren hebben we een koolmeesje gered!!
    Stan vroeg tijdens het avondeten: 'Mama wat is dat?'
    Kijk ik naar buiten, is er een koolmeesje uit de lucht komen vallen. :$
    Konden hem zo oppakken en hebben hem een tijdelijk onderkomen gegeven om weer op temperatuur te komen. Vandaag is hij opgehaald door de dierenambulance, maar hij pikte die man gelijk in zijn vingers en piepen!! ;)
    Hij was dus al weer aardig opgeknapt, maar vond het zielig om hem met die kou weer naar buiten te zetten en hem vervolgens vanavond weer op te kunnen vangen.

Gisteren eindelijk mn temp-stijging en vanmorgen nog een keer 0,1 erbij. :D
    Werd vanavond ineens kots-misselijk, maar kan ook komen doordat ik te veel gegeten heb. :)
    Had zo'n honger!
    Verder wel wat gevoelige tepels en een rommelend gevoel in mn buik, maar...... je lichaam kan je heel goed voor de gek houden. ;)

Wij vieren morgen ook sinterklaas en dan komt zondag de kerstboom. :D
    Nu al helemaal zin om hem op te zetten, vindt dat altijd zo gezelig in huis.
    Vanmiddag met onze Stan boodschappen wezen doen. Hij gierde het uit van het lachen, behalve toen hij er voorover vanaf viel. ;)
    Schiet beter op dan dat hij helemaal moet lopen.

Caruli: Veel sterkte met alle onderzoeken!! Dikke knuf

Patries: Met de pakjesboot meevaren??
    Nog nooit van gehoord. :)
    De kids zullen dat wel geweldig vinden!!

@Rest: Even vergeten, sorry!!

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo jaimy is alweer de hele tijd vroeg wakker,dammmmmm het was half 6,maar goed mijn halve strijk is al weg al een wasje gedraaid en alles opgeruimd,wat inmiddels alweer een bende is,die 2 zijn echt helemaal dol,echt de gekste dingen die je kan bedenken zijn zij aan het doen:$.
    Maar goed laten we het er maar ophouden dat het de zenuwen zijn.

====================================================

Remmar1982......Wat goed zeg van jou dat je dat meesje hebt gered,ik vind dat echt heel lief......

Ja ik weet dat je lichaam je echt voor de gek kan houden,maar we blijven toch duimen he,want we moeten wel hopen :)

Ja hier komt hij ook aankomende week,ik maak altijd een foto met de jongens met de zoe*boom( zo heet onze kerstboom) en die laat ik dan maken in een leuke kerstkaart,dus ja dan moet hij vroeg staan de boom :)

Ja ik had er ook nog nooit van gehoord,we kregen dat kaartje bij de intocht van sinterklaas dus die middag toen ik thuis kwam heb ik meteen gereseveerd want ja het was maar 2 keer vandaag om 11.30 en om 14.30 dus ja dan kan je er maar beter vroeg bij zijn :)

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Patrieske ben benieuwd hoe ze het zullen vinden om mee te varen met de pakjesboot, vast fantastisch!!!!

Remmar je bent een schat dat je dat vogeltje hebt gered.... en idd gewoon hoop houden en vertrouwen op je lichaam....

Caruli heel veel succes met de onderzoeken.... kan me voorstellen dat je een beetje zenuwachtig bent voor wat er voor uitslagen uit zullen komen...

Naomi, lekker gaan genieten van de laatste weken meid.... hier moet de tas ook nog verder worden ingepakt.... toch maar eens doen....

Jewe groot gelijk dat je ervoor hebt gekozen om lekker thuis te blijven...

Hier, nou gisteren dus lekgeprikt in 2 armen, ik kan maandag of dinsdag bellen naar de poli voor de uitslag.... ben benieuwd....
    Verder gisteren een heeeeeeeeel actief bewegend kleintje gehad, ik werd er gewoon zelf onrustig van.... op een gegeven moment deed ze me gewoon echt pijn.... wat ze van binnen deed geen idee, maar wild was het in ieder geval wel.... als ze nu maar niet gedraaid is whahahahaha....:$

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Ja ik ben ook benieuwd,ze hebben er nu geen zin in,noel heeft de sint al te veel gezien zei die:$

Nou wat is ze wild geweest zeg als ik het zo lees,misschien van dat suikerdrankje dat ze hyper is geworden;)

succes met de uitslag ik zal voor je duimen

8. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    jippie jippie jippie mijn appel taart is nu gelukt. :D:D:D
    gister nog eens gekeken op het net voor tips en wat denk je gewoon speculaas onder er bij gooien dat vangt een hoop vocht op en nu is hij gelukt. dus dat was een hele goede tip. gelijk maar een stukje gepakt.

hier is alles mooi wit. en papa is een sneeuw pop aan eht maken voor joy zo dat we straks een leuke foto kunnen maken. hopelijk gaat het lukken

9. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden.

Weer terug van sinterklaas. Stan is helemaal gelukkig met zn spulletjes. Heel veel van playmobil.
    Bij mn ouders sneeuwde het als een gek, waren even naar de winkel geweest met de slee en waren zelf bijna sneeuwpoppen toen we terugkwamen. :D

Hier nog steeds misselijk. Misschien toch gewoon iets onder de leden.:(
    Heb vandaag een temp-dipje. Is tevens de innestelingsdag. Dus hoop blijven we houden, maar ik ga nergens meer vanuit.
    Rekenen namelijk op 11 maanden zoals bij stan en dit is pas ronde 2.

Hoe was het op de pakjesboot, Patries???

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Het was echt geweldig op de boot,hij was zo leuk aangekleed en we werden binnen gelaten door de pieten en daar stonden allemaal bordjes met snoep en pepernoten op de tafels,en later kwam de sint binnen,ze waren even bang dat ze hem vergeten waren,maar we moesten hard zingen en toen kwam hij ineens te voorschijn.

De sint zat in zijn stoel en alle kindjes erom heen,en iedereen werd even bij de sint geroepen en mocht op zijn schoot zitten,en er werd gezongen en gedanst en spelletjes gedaan:D

We kregen soep en lekkere snoepjes,en heel veel drinken;)

En op het laatst moesten we even de pieten polonaise doen,ook mama liep dus mee hahahah,en er werden volop foto's gemaakt die we gratis kunnen downloaden,wij hebben er zelf ook veel gemaakt die zal ik later op mijn hyves zetten,maar voor degene die willen zien wat het inhield kan ik het adres even pben dan kan je de foto's bekijken,ik ga zelf zo kijken of ze er op staan:p

Maar echt zeker voor herhaling vatbaar,de kids vonden het geweldig en ik ook hahahah.

=================================================

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey Patries!

Ik ben inderdaad wel heel nieuwsgierig ;)
    En dat was in den Bosch zelf dan??
    Klinkt in elk geval heel leuk!!!

Hier sneeuwt het al weer!
    Bij mn ouders vanmiddag waren we net sneeuwpoppen toen we terug van de winkel kwamen. Daar sneeuwde het echt erg. Denk dat er wel een cm of 7 is gevallen in een paar uur tijd.
    Hebben sinterklaas dus ook maar kort gehouden, aangezien wij nog 50km terug moesten rijden. :(
    Snelweg was gelukkig goed te doen en het leek wel of er hier in brabant niets was gevallen. :(

Pff ben nog steeds misselijk, vandaag innestelingsdag en zeg ook allemaal gekke dingen. :)
    Mijn mannetje moest er net gewoon om lachen.

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Patrieske, Jeetje wat is dat leuk zeg zo voor de kinderen (en voor de ouders) Had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt echt heel leuk.

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Jewe..........Wij ook niet,we kregen het briefje bij de intocht van sinterklaas en hebben het toen meteen besproken,volgens mij is dit ook het eerste jaar dat ze dit zijn gaan doen,want als ik het vertelde wist niemand hier in db wat het was,maar het was echt superleuk,als het niet te ver weg is voor jullie dan zou ik het zeker volgend jaar weer doen,ik zal dan zeker weer gaan met de jongens,de prijs valt echt mee vind ik zelf wat je er voor terug krijgt.

remmar1982........Ik heb zelf ook veel foto's geknip,die zet ik morgen allemaal tegelijk op mijn hyves als we bij mart thuis suprise hebben,ik kan je dan wel mijn hyves geven als je dat hebt dan kan je meteen kijken,en anders pb ik je wel de site van de boot,ze stonden er nog niet op ik heb net gekeken.
    Maar mocht je zelf vast wilen kijken tussen door dan is dit de link.
    www.rederijwolthuis.nl

Ja ik weet niet of je bekend bent in Denbosch maar het is vlakbij het station bij een klein bruggetje daar stap je dan op.

Jeetje dat is veel zeg 7 cm,dat halen wij hier iet,het heeft wel veel gesneeuwd en hard ook maar het blijft niet ligggen:(

pfffff 50 km dan kan je inderdaad beter betijds terug rijden.

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Is dat in de buurt van de sint jansingel dan??
    Ben redelijk bekend in den bosch, heb er op de opleiding gezeten en heb er 3 jaar gewerkt in de apotheek.

Zo lekker mn bed in met mn leesboek, ben gewoon een beetje sagi.
    Misselijk en ik zeg allemaal van die gekke dingen. :)

Hadden vanavond frietjes gebakken en dan krijgen onze hondjes altijd een firkandel.
    Zei dus tegen mijn mannetje: Heb de frikandellen gebakken, maar die liggen nog in de vaatwasser. :)
    Hij lachtte me dus hewoon uit!! :x

Had dat ook toen ik zwanger was van onze stan, dus ben benieuwd.
    Of ik heb er gewoon nog steeds last van! :D

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou hier was het een feest vanochtend op de tafel,het papier vloog in het rond en rennende kinderen en lachen wat een plezier om dat te zien:D

Ja die loop je dan uit helemaal naar links als je vanaf het station komt dan tot je bij een klein bruggetje bent en daar is het,bij het winkeltje las ,misschien dat je dat kent?

Welke apotheek heb je gewerkt als ik dat mag vragen dan he?

Hahahha sorry dat ik ook lach,maar het waren in ieder geval wel schone fricandellen hahahah.

mwaaaaaaa ik ga voor je duimen,wie weet meid,mooi kadootje van de sint toch ;)

16. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Patrieske, ik heb gisteren de pakjesboot nog voorbij zien komen bij Hart van Nederland ofzo. Zijn jouw kinderen gefilmd? Wel echt heel gaaf dat ze de boot konden bekijken, da's toch de droom van ieder kind... (en stiekem zou ik zelf ook wel willen :D)

Remmar, ik duim met je mee!

17. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Goede morgen,

Ja LAS ken ik wel. Ben daar vaak genoeg geweest voor carnavalskleren. :D
    Heb op de sint janssingel op school gezeten, maar die is in 1999 gesloten.

Heb bij apotheek west gewerkt op de copernicuslaan (achter het station)

Vanmorgen s mn temp. gelukkig weer gestegen :D
    Voel me goed op misselijkheid en koppjn na. :(

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo net terug van mijn vriendin,en daar zijn ze ook weer flink verwend zeg,ik denk dat we nog een aanbouw moeten plaatsen:$

================================================

Remmar1982..........Ow die school ken ik wel,wat zit daar nu in dan,ik dacht dat dat nog steeds een school was?

Hahah die ken ik wel daar hebben wij boven gewoon,ik woonde in de flat erboven ,op het van coehoornplein:p,dus het is een jaartje of 3 mijn apotheek geweest wel dik 11 jaar geleden hoor.

Hoop dat je snel wat beter bent,maar wel een goed teken toch dat je temp weer is gestegen toch;)

Ellen 27.........Nee Dat is niet de pakjesbboot waar wij op zaten,wij zaten op de pakjesboot van Denbosch zelf,maar ook heel leuk hoor.
    Dus dat zouden wij ook wel willen dit was de hulppakjes boot zullen we maar zeggen hahahah.

Hoe gaat het met jou meid?

19. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Dus jouw kindjes zijn goed verwend, Patries? Da's toch leuk, jammer alleen dat je na zo'n dag opbergruimte tekort komt... Ik ben bang dat we moeten verhuizen... Veerle heeft nu al zoveel en daar komt vanmiddag weer bij :) Dure grap zo, die Sinterklaas... eerst cadeautjes kopen en vervolgens verhuizen of een aanbouw plaatsen :D
    Hier gaat het wel oké, lief dat je het vraagt. De ene dag beter dan de andere dag. We proberen er samen uit te komen en soms zien we dat allebei heel erg zitten en weten we zeker dat we het gaan redden, maar op andere momenten slaat de twijfel weer toe. Wel heel vervelend... We praten wel veel en proberen allebei onze gevoelens op een rij te krijgen, maar we blijven twijfelen.

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai ellen

Ow jou meiske ook al zo verwend,inderdaad daar doen ze het om die sint en pieten hahaha,allemaal verbouwen of verhuizen:$

Nou we hebben wel gezegd dat we in de kerstvakantie even alles goed gaan uitzoeken,waar jaimy te groot voor is dat we dat weggeven of verkopen op de rommelmarkt,spellen die niet meer kloppen of speelgoed wat stuk is doen we weg,want wij vinden altijd alles zonde om weg te gooien,maar goed auto's die electrisch zijn en we de afstandbediening niet meer hebben daar hebben ze toch niets meer aan.

Meid wel super goed dat jullie blijven praten,dat is wel een van de dingen die heel belangrijk zijn,en als ik het zo lees doen jullie dat wel,en ja de rest komt dan wel dan gaat het geluk de twijfel overheersen,nu is dat waarschijnlijk andersom....:(

Dikke knuf voor jullie en goed dat jullie er samen voor knokken........

Deel Deze Pagina