Was destijds de opleiding voor apothekers- dokters- en tandarts assistenten. Zijn verhuisd naar Vught, maar wat er nu zit? Echt geen idee. Ik heb daar van 2001 tot en met 2004 gewerkt. Heb in die tijd mijn mannetje leren kennen en ben bij hem ingetrokken en dan was den bosch rot op iedere dag te rijden. Zo.... de kerstboom staat!! Dag sinterklaasje!! Hallo kerstman!! Gaat hier heel snel! Ja, is wel posi dat temp is gestegen, maar heb er zelf niet zo'n goed gevoel over. Wil mezelf geen goede hoop geven, voor ik een posi test in handen heb. Ben al te vaak voor de gek gehouden door mn lichaam. Stan zei trouwens wel; mama baby in de buik? Haha, maar dat roept hij wel vaker. Ben alleen heel rusteloos en verveel me te pletter.
Remmar de duimen draaien hier.... er bestaat altijd een kans dat het raak is.... Ellen, goed dat jullie veel blijven praten.... is denk ik toch wel het belangrijkste.... Patrieske, leuk dat het zo leuk was op de pakjesboot.... Hier gaat de sint zonder poespas voorbij, ben benieuwd of dat volgend jaar ook zo is nog.... Het gaat verder goed hier..... langzaam aan kruipen we naar de 35 weken toe.... het komt steeds dichterbij....
Hai Zo we zijn net thuis van Mart zijn zuster ,waar de hele familie was,en de kindjes waren dol maar de groten ook zeg Maar wat zijn ze weer verwend,en ik ook trouwens heb een prachtige tas gekregen en een heel speciaal kadootje van mijn schoonzusje,je denkt altijd ze zijn niet zo met Zoe* bezig,maar ik kreeg 3 kroontjes waar je een theelichtje in kan doen,en ze had gelezen op zoe* haar site dat een kroontje haar symbooltje is en dus had ze die 3 kroontjes gekocht voor bij haar plekje thuis neer te zetten,echt super en super lief vind ik dat,en dat heb ik haar ook gezegd En de jongens nou echt het pastte nog net in de auto We hebben lekker gegeten alleen had ik net iets te veel van de chili op en heb me net 2 kilo lichter gemaakt op het toilet hahahah,nou eigenlijk was het om te janken toen ik daar zat hahaha ============================================== Charpi.........Nou maak je borst maar nat hoor volgend jaar,ik denk dat je het dan ook druk zal krijgen Inderdaad het komt steeds dichterbij ================================================ Remmar1982.......Ow toen was ik net 2 jaar weg ofzo,en ben ik ook van ha en apotheek veranderd. Ow wat gezellie de kerstboom,die gaat deze week bij ons ook zeker ook op hoor,want wij moeten een foto gaan maken van de jongens nog even 2 kerspakjes ergens scoren of de slee buiten in de sneeuw,als dat er nog aan komt maar dat denk ik niet meer,voor de kerstkaarten. Ik snap wel dat je dat denkt,ik had dat zelf ook altijd,maar goed de laatste keer was het wel echt een verrassing
heb even globaal bijgelezen na een vreselijk druk weekend! leuk dat jullie kindjes allemaal zo verwend zijn door sinterklaas wij zijn ook flink verwend! erg leuk allemaal @sherly: fijn dat je appeltaart nu wel gelukt is!! nog 2 daagjes en dan alweer 36 weken, jeetje wat vliegt de tijd zeg!!
Zo er zijn weer een hoop kindjes verwend zeg door Sinterklaas. Tygo ook al heeft ie er nog totaal geen benul van maar het scheuren met het papier was fantastisch. "s avonds lekker de kerstboom opgezet. Heerlijk weer die gezelligheid en lichtjes in huis. En voor de zwangere dames gaat het ook spannend worden zie ik wel, de laatste weekjes zijn aangebroken.
Goede morgen Ook Stan is gigantisch verwend met sinterklaas. Gelukkig zijn wij 2 jaar geleden al verhuisd naar een groter huis! Ons neefje van 6 maanden vond ook alleen het papier intressant. Haha, hij dacht dat je dat op kon eten Hebben gisterenmiddag de kerstboom gezet. Ik vindt dat ook altijd zo gezellig met al die lichtjes. Hier was vanmorgen mn temp gedaald. Kaartje ziet er de laatste dagen hetzelfde uit als vorige maand, dus ik vrees dat ik donderdag ongi gaan worden. Is altijd zo'n teleurstelling, ondanks dat we in ons achterhoofd hebben dat het wederom minimaal 11 maanden duurt voor het zover is.
hier gaat de kerstboom er deze week ook in manlief moet nog even een verhoging maken zodat de hond er gewoon onderdoor kan lopen hihi. oww wat heb ik zin om dat ding op te tuigen vind dat ook altijd zoo gezellig met al die lichtje grrrr druk net op een verkeerd knopje en nu is heel mn beeld raar, dus ff gaan kijken hoe ik dat ga fixen!
Hai Zo noel is net naar school ze mochten om half 11 beginnen wel zo fijn omdat hij er gisteren toch pas tegen 21.00 in lag. Ze mochten allemaal iets meenemen naar school,die kindjes al die blijde gezichten zo leuk. Alleen is hier dus de discussie over de kerstman begonne,noël denkt dat hij door mag gaan met de schoen zetten want ja hij zag dat filmpje op tv,wat ik ook zag,dat de sinterklaas zijn schoentje zette voor de kerstman dus noel denkt dat hij dat ook mag,na het uitgelegd te hebben dat wij hier doen met sinterklaas en dat de kerstman dan niet langs komt,was hij boos heel erg boos:x,maar goed dat zijn dingen die hij echt moet leren. ============================================== Naomi123.......Nou laat je man maar goed meten voordat de boom daalijk omligt ================================================ Remmar 1982.........Wat leuk dat stan ook zo verwend is,die was ook erg lief dit jaar Rot om te lezen meid dat je temp toch is gedaald,maar goed laten we het hopen todat je het echt bent geworden toch.........al snap ik je teleurstelling nu ook best al,want je kent natuurlijk het zelf het beste. ================================================ Jewe............Ja dat heeft jaimy ook nog hoor,dat scheuren is toch ook geweldig,dat vind ik ook hahaha.
Heerlijk om die sinterklaasverhalen van jullie te horen.... ik vond er van het weekend niets aan dat we geen Sint vierden dit jaar.... doe we nooit, maar nu had ik zoiets van laat de kleine er maar zijn dan kunnen we daar ook mee mee gaan doen. We hebben trouwens ook besloten met de kerst geen cadeautjes te doen, want we geven al zoveel uit momenteel aan allerlei aanschaffen voor de kleine dat het wel een keertje genoeg is.... Mijn mannetje is volgende week ook nog jarig, daar ook nog iets voor verzinnen.... lol.... Naomi, wowww morgen al 36 weken, ik vind het helemaal niet leuk om achter te lopen lol..... ik overmorgen pas 35 weken... ben nu wel zover dat ik vind dat het op mag schieten..... wil onze kleine meid zo graag vasthouden.... Hier goed nieuws! Vanmiddag ziekenhuis gebeld en mijn bloedwaardes waren goed, dus geen zwangerschapsdiabetes!!! Dus daar ligt het in ieder geval niet aan waarom onze kleine meid zo hard groeit.... ach, volgende week weer een groeiecho en controle bij de gynaecoloog.... Ik geef het maar gewoon uit handen, kan er toch niets aan veranderen....
@charpi: hihi ja dat heb ik ook hoor!!! ik wil haar zo snel mogelijk vast houden! nog eventje geduld hihi. fijn dat je waardes goed waren!!
Hai Zo net terug van ouderavond,drukke dag,vlug werken en meteen door naar ouderavond en toen doorgereden waar noel een vrijdag een feestje heeft in hedel dat ik niet hoef te zoeken,dus dat weten we ook weer waar het is Nou over noël,hij doet het echt heel goed op school,alleen zijn moeteriek ging toch weer wat slechter dus met hij in mei toch weer een screening hebben bij de fhysio,ze wilde het nu al,maar de fhysio vind dat met noel zijn grove moteriek niets is,en zij wel,dus heb ik gezegd dat we dan even beter kunnen wachten tot mei,dan kan ze een lijstje maken met wat ze vind,want voor nu ging het alleen over zijn handen die wapperen als hij hardloopt nou dat was vorige keer ook al,daar kan de fhysio niets aan doen,zeiden ze al,dat is zijn houding,maar goed verder was alles heel goed en nu hij groep 1 overdoet kan hij goed mee met zijn klasje =========================================== Charpi.........Ja dat zou ik dan ook overslaan hoor,wat je zegt alles is al heel duur,en met kerst er ook bij dan nog meer en ja voor je man,ik zou iets leuks doen met een echo,misschien heb je een mooie echo,of een mooie buikfoto wara je iets mee kan doen als je handig bent,dat hoeft niet veel te kosten toch,moet je wel handig zijn,en niet zoals mij 2 linkerhanden hahaha. Super meid dat je waardes in ieder geval goed waren,dat is al een hele opluchting,dan is je meisje gewoon een flinke meid
Heyyyyy waar is iedereen......... gisteren helemaal niets gepost..... Hier vandaag eindelijk de 35 weken gehaald..... pffffff wat duurde deze week lang..... hoop dat de komende wat sneller omgaat....
haai allemaal Had een berichtje van Ellen gekregen, dus dacht zal jullie ook even op de hoogte stellen Afgelopen zaterdag heb ik mijn relatie verbroken. Ik voel me er erg goed bij, ben gewoon vrolijk, mis hem niet en betrap me er zelfs op dat ik vaak niet eens aan hem denk.. Zegt genoeg lijkt me.. Het hele babygebeuren heb ik ook naast me neer gelegd, temp ook niet meer. Maar wordt nog steeds niet ongesteld ook, dat vind ik wel vervelend.. Ik kom nog wel loeren, ben erg benieuwd naar de baby's van Charpi en Naomi! Maar verder heb ik hier eigenlijk weinig nog te zoeken als voorlopig kinderloze Tenzij het erin waait, maar dat is nog nooit voorgekomen volgens mij
@charpi: jeej alweer 35 weken @arena: als jij je er zo goed bij voelt is het de juiste keuze geweest!! leuk dat je nog wel blijft lezen hier voor onze beebjes hier een onrustige nacht gehad. de hele nacht wat buikpijn gehad, weet niet of het voorweeën geweest zijn maar pijn deed het wel. eens kijken hoe het vandaag gaat!
@Arena, Als jij je er goed bij voeld heb je de juiste keuze gemaakt. Al zal het niet makkelijk zijn om je kinderwens even in de ijskast te moeten zetten.
zelfs met de kinderwens in de koelkast heb ik geen probleem.. heel raar.. tis ook gelijk klaar allemaal.
Tja Arena, het lijkt alsof je gewoon opgelucht bent. Goed dat je je prima voelt, dan heb je inderdaad de juiste keuze gemaakt. Dat je kinderwens verdwenen is, is niet zo raar hoor. Ik hoef ook niet zo nodig een tweede, sinds dat gedoe met mijn man... Het feit dat je nu voorlopig niet zwanger zult zijn, wil niet zeggen dat je hier niets meer te zoeken hebt hoor! Ik spreek nu even voor mezelf, maar ik vind het in ieder geval wel leuk om af en toe wat van je te horen! Meid, sterkte en succes de komende tijd. Charpi en Naomi: wat schiet het al op!!! Zelfs ik vind het spannend worden en ik ben niet eens zelf zwanger Naomi, ik heb heel veel last gehad van voorweeën, vanaf 37 weken al. Wil je niet ontmoedigen, maar Veerle is toch 10 dagen te laat geboren. Het grote voordeel was wel dat ik tegen het einde, voor de bevalling begonnen was, al 2,5 cm ontsluiting had. Als het inderdaad voorweeën waren, dan wil dit dus niets zeggen over je bevaldatum, maar je hebt ze in ieder geval nooit vor niets!
@ellen: ja ik weet dat het niets zegt, en inderdaad je hebt ze in ieder geval niet voor niets! hopelijk vergemakkelijkt het straks alleen de bevalling maar!!
Arena fijn dat je hier effe wat van je laat horen meid.... je komt in je bericht heel opgelucht over dus ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt..... leuk dat je nog af en toe even binnengluurt hier of Naomi of ik al bevallen zijn, maar je bent zoiezo welkom he..... het is niet een topic waar het alleen maar over zwangerschappen gaat he.... Ellen, jaaaaaaa het begint spannend te worden he..... Naomi gaat al richting de 37 weken..... Hier nog geen voorweeen gespot of althans niet als dusdanig herkent..... Harde buiken af en toe, maar dat is het wel zo'n beetje..... Vannacht weer eens goed geslapen, ik ga voor nog zo'n nacht.....
Even ego...... Ik ben weer thuis (00.15 uur). Heb ongeveer om 9 uur vanavond ziekenhuis gebeld omdat ik de kleine meid, heel deze dag amper gevoeld had, alleen vanmiddag even tijdens een hikbeurt, maar ook toen geen duidelijke sterke bewegingen Ze zeiden meteen kom maar deze kant op, dus zo gezegd, zo gedaan . Ik lag even half 10 aan de ctg . Na een dik half uur kwam ze terug om te vertellen dat ze me er nog niet vanaf konden halen omdat de kleine net sliep en dan wachten ze tot ze weer wakker is. Dus wij wachten en wachten en onderwijl was ze best wel wakker, maar we dachten die hebben het druk . Na ruim een uur niemand gezien te hebben maar op de bel gedrukt en na tien minuten kwam er iemand me van de ctg afhalen .. kon ik eindelijk plassen . We moesten nog wel wachten op de verloskundige die nog een echo wilde maken . Dat duurde ook nog even . Ze verontschuldigde zich dat ze zo lang op zich liet wachten, maarja druk druk .. en nam echt even de tijd voor ons Ze heeft met de echo gekeken of er nog voldoende vruchtwater was en dat was er . Dus geen reden om me daar nog langer te houden . Dit was dus de eerste nacht dat de kleine meid Papa uit zijn slaap hield, want die had er al voor half elf in willen liggen aangezien straks om 5.15 uur zijn wekker weer gaat. Hij ligt nu dan ook op bed, maar ik ben veel te hyper .. wat een ervaring zeg . Wel we weten nu de weg naar de verloskamers, hihi .. Hadden de tas voor de zekerheid maar meegenomen . Gelukkig hoefden we niet te blijven . Lag echt heel de tijd aan het ctg te denken, jeetje over 5 weken lig ik hier weer maar dan voor het echie .. met een big smile op mijn gezicht Ik kan vannacht tenminste met een gerust hart slapen . Al is de kleine meid nu een enorme boef door telkens te bewegen . Dat had ze een paar uur eerder moeten doen, de boef . Jullie goedemorgen als jullie dit lezen .. ik slaap uit!!!!