Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Haha Ellen, ja idd eindelijk weer wat leven hier he ;)
    En lekker genoten van manlief??? hihi

Hier heeft dochterlief gister afscheid op school gehad (ze gaat naar een andere school die hier in het dorp zit) en het was heel leuk maar ook emotioneel.......
    We wonen 1 dorp verderop sinds vorig jaar maar ze zat nog op dr oude school, maar das elke dag heen en weer jagen met de auto, overblijven op school en ze krijgt zo natuurlijk hier in het dorp geen vriendjes. Pas wezen kijken hier op school en ze was gelukkig heel enthousiast dus ze gaat hier vanaf maandag op.

2. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ik ben nu de eerste maand bezig met temperaturen. ben benieuwd.

mamakitty, spannend een nieuwe school maar inderdaad wel handiger

3. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Heej, jazeker genoten van mijn menneke! Ben zo blij om hem weer hier te hebben :)
    een nieuwe school is wel heel spannend ja, maar uiteindelijk wel beter denk ik. Vielen de cupcakes in de smaak?

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Vlinder, ik heb ook getempt bij beide kindjes, dus als je vragen hebt...... ;) Suc6!

@Ellen, haha ja lekker genoten van je mannetje? hihi zal wel...
    Ja tis heel spannend, maar ze heeft er nu 3x geoefend en het ging goed en ze vond het leuk dus........
    Tis VEEL beter voor haar vooral, maar ook voor mij hoor.

5. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ik heb nu m'n mestruatie nog en zit rond de 36,5
    ik heb begrepen dat je temperatuur stijgt met je eisprong maar hoe gaat het daarna verder als ik vragen mag?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    nou meiden mijn ouders weten het!! heb het ze toen straks verteld door een test in te pakken met een deurhanger van woezel en pip met op 1 kant ssst ik slaap en de andere kant ik ben wakker:) vond hem echt leuk.
    mijn ouders begonnen allebei meteen te huilen echt zo lief. had dat van mn ma wel verwacht maar niet van mijn vader!!! ze waren helemaal trots dat ze een 2e kleinkind kregen en dat het al zo snel gelukt was:D

@mamakitty: spannend een nieuwe school, maar als het oefenen goed gaat zal het straks ook vast goed gaan :)

7. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    mooie reactie van je ouders. leuk hoor
    denk dat mijn vader ook een gat in de lucht gaat springen als ik hem ooit mag vertellen dat ik zwanger ben.
    bijzonder moment

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    #268 MamaKitty, 26 apr 2010
    Laatst bewerkt: 26 apr 2010
    @Naomi, ah wat lief!!! Leuke reactie zeg! En wat heb je het zo leuk verteld!

@Vlinder, idd je temp stijgt heeeel langzaam naar je eisprong, na je eisprong stijgt ie direct met minimaal 0,2 (bij de meeste vrouwen 0,3). Daarna blijft ie stijgen en als je ongesteld word, zakt je temperatuur meestal 1 dag voor NOD of op je NOD maar als je zwanger bent blijft ie stijgen en bij jou moet hij denk ik net als bij mij boven de 36,9/37,0 zijn om zwanger te zijn.
    Als je wilt kan ik je mijn tempstaatje van fertilityfriend wel laten zien?
    Kan hem hier niet plaatsen, waarom weet ik niet, maar pb me je e-mailadres maar even dan mail ik hem naar je toe, dan kun je het zien.

Even gekopieerd uit mijn excell bestand, de temperaturen ik weet 100% zeker ook dat mijn ei geweest is op dag 13 omdat ik een positieve ovulatietest had. De dag ervoor zakte mijn temp dus iets om vervolgens iets te stijgen en dan weer hoger te worden. Ik heb 2 dagen voor nod getest met een ovulatietest, die reageren ook op hcg:

dag 1 36,5
    dag 2 36,6
    dag 3 36,5
    dag 4 36,3
    dag 5 36,5
    dag 6 36,4
    dag 7 36,4
    dag 8 36,3
    dag 9 36,5
    dag 10 36,4
    dag 11 36,4
    dag 12 36,2
    dag 13 36,4 eisprong
    dag 14 36,6
    dag 15 36,5
    dag 16 36,9
    dag 17 36,9
    dag 18 36,9
    dag 19 37
    dag 20 36,8
    dag 21 36,9
    dag 22 36,9
    dag 23 37
    dag 24 37
    dag 25 37 positief getest met ovulatietest
    dag 26 37 positief getest met zwangerschapstest
    dag 27 37,1 nod

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Net dochterlief naar school gebracht, nu echt over...
    Was heel leuk!
    Er kwam meteen een jongetje aan met zijn vriendenboekje: "zij mag in mijn vriendenboekje schijven!" En er kwam een meisje vragen of ze bij ons een keer mag spelen. En de juf zei dat de kindjes het steeds over haar hadden gehad! Zo leuk!! :D

Heb trouwens een osteopaat hier in N'dijk gemaild over zoonlief.
    Hij overstrekt zich weer sinds een aantal weken, huilt bij elke luierverschoning en is erg onrustig....
    Wil daar ff langs met hem, want dit is niet goed denk ik... :(
    En..........meneer heeft eindelijk waterpokken. Duurde ff voor ie ze kreeg (dochterlief had ze 2 weken geleden) maar ze zijn er...ach heeft ie ze maar vast gehad he! ;)

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemorgen :D

Naomi: welkom hier, gefeliciteerd met je zwangerschap ;)

Mamakitty: veel succes bij de osteopaat, hopelijk kan hij er iets tegen doen
    en idd fijn als hij de waterpokken heeft, je kunt ze beter vroeger dan later krijgen ;)

hier is het rustig, mitch slaapt nu even
    zo even poetsen enzo
    vanavond weer werken ;)
    heb eigenlijk weinig zin, maar goed gaat wel weer als ik er eenmaal ben

fijne dag meiden :D

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ mamakitty: wat fijn dat je dochter gelijk zo opgenomen wordt in de groep!!
    balen van je zoontje hoop dat de watepokken snel weg zijn!

@caruli: dank je, maar had je al eerder gezegd volgens mij ;)

net de verloskundige gebeld en 1 juni een afspraak voor intake en echo!!! ben dan 9,5 week.

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Naomi, leuk leuk echo!!! Tis je 1e he??
    Ja ik ben zo blij dat dochterlief meteen opgenomen word in de klas!!

Caruli, thanx!
    Werkze vast hoor. Ik ben eerlijk gezegd blij dat ik dat niet hoef....lekker thuis met de kleintjes. Heerlijk, ik geniet er echt van. Maar daarbij zal ik met mijn lichamelijke klachten nu ook niet kúnnen werken....

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja 1e kindje en dus 1e echo!!! vind het wel spannend ahah wel super leuk hoor :D

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    oh hihi sorrie ben zo vergeetachtig :)
    maar spannend hoor
    op naar 1 juni :D

mamakitty: lekker thuis zijn met de kids is ook heel fijn
    ik moet gelukkig ook niet werken
    maar wil het zelf om er even uit te zijn en extra centjes
    maar ik moet nog maar zien of ik blijf hoor
    als ik geen salaris krijg ben ik weg en blijf ik ook thuis
    heb geen zin in het gezeik van vorige keer dus..
    we wachten het nog even een paar weken af
    maar wel vervelend zeg dat het lichamelijk niet zo goed gaat met je....

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Naomi, zeker spannend. En zooooo mooi! Ga er lekker van genieten!

@Caruli, nee idd als het weer zoals de vorige keer gaat zou ik ook weggaan! Lichamelijke klachten heb ik al jaren, dus ben eraan gewend, maar leuk is anders natuurlijk.

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden,

kom hier ook weer ff aanhaken, na een week ziek en een paar drukke dagen met een taart maken voor een bestelling :)

@Ellen; lekker dat manlief weer thuis is. Jeetje, dat heeft even geduurd he? :(

@Mamakitty: kan dat overstrekken ook van andere pijn zijn? Thirza doet dat namelijk ook als ze pijn heeft, en ik lees dat ie luierverschonen ook niet leuk vindt, dus dacht: kan het ook oorpijn zijn?

Hier gaat het wel goed eigenlijk. Vandaag even minder na een drukke dag gisteren, maar voor de rest; Thirza is echt enorm opgeknapt na een AB-kuur voor de oorontsteking. Totaal ander kind in huis! :)
    Benieuwd of er dan volgende week bij de KNO nog wat uitkomt...

@de rest: sorry, ff te wazig nog na al het gespook van Thirza vannacht... ;) Ben alles wat ik bij gelezen heb alweer kwijt. Komt nog dus...

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Rozemarijke, osteopaat denkt aan overprikkeling, moet een afspraak maken bij hem, geprobeerd te bellen maar hij pakte niet op...mijn telefoonnr achtergelaten.

Gelukkig werkt de ABkuur bij thirza goed zeg! Wel balen van het gespook vannacht :(

18. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hoi meiden

ben iik ook weer een keertje!
    Zal er niet zo heel veel zijn,zit momenteel niet echt lekker in mijn vel.
    het vele werken valt me ontzettend zwaar,en ben daar soms best depri over
    Maar genoeg over mezelf;)

@naomi: wat leuk he als je zon reactie krijgt van je ouders! en vooral als je het niet verwacht. En spannend hoor je eerste echo

@mamakitty: spannend dat je dochter naar een andere klas is,dan is het alleen maar heeel erg fijn dat ze goed wordt ontvangen! en de andere de waterpokken bleg! dat ie maar snel beter word

@rozemarijke: wat fijn dat ze in ieder geval al een stuk is opgeknapt! en zo fijn dat de abkuur zn werk doet!

verder weet ik zo even niet meer wat er allemaal al geschreven was sorry:(

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @brabants meisje,
    dus het werken valt toch wat tegen joh? Shit zeg!
    Mis je de kleine meid???

20. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

mamakitty het is niet zozeer de kleine die ik mis. Vind 32 uur werken en dan thuis nog de zorg voor de kleine erbij gewoon erg zwaar.
    Ook omdat ze momenteel niet lekker in haar velletje zit. Is s nachts elke keer wakker,en heeft veel jeuk.
    Die nachten breken me erg op moet ik zeggen en vind het werk zwaarder als dat ik dacht...
    maar we kijken het nog even aan;)

Deel Deze Pagina