Hai Hier niet veel te melden,drukke dag gehad van het ene gebouw naar het andere moeten hollen,maar gelukkig is alles af,en heb ik nu welverdiend vakantie Heb toenstraks op school de falshmop gezien,als het goed is krijg je het vanavond bij de bostion te zien,en ik heb het filmpje op mijn hyves,voor degene die mij op hyves hebben en anders zal ik de link wel hier plaatsen als iemand het wilt zien Morgen nog kerstontbijt op school ,dat is gezellie he dan hoeven we niet te werken hahaha. Mijn boodschappen heb ik vanmiddag al gedaan,het was een gekkenhuis dammmmmmmmmmm. ============================================== voor de hoogezwangere mama's een hele dikke knuf,want het is erg zwaar die laatste loodjes,vooral als jezelf niet veel meer kan........ En charpi.......dat dippen op het einde had ik al mijn zwangerschappen,maar wel goed dat je het even hebt doorgesproken met je psycghe ================================================ Ellen27........Wat erg dat je lichamelijk zoveel last hebt meid,het is ook niet niks en zeker niet met de feestdagen voor de deur. Heb je wel steun uit je omgeving?
Patrieske, ik wil die flashmob wel zien hoor! Leuk! En even antwoord op je vraag: ja, ik heb wel steun uit de omgeving, gelukkig. Ik word echt door iedereen uitgenodigd voor de feestdagen, dus dat is wel heel lief. Ik hoef in ieder geval niet alleen te zitten als ik dat niet wil.
@ellen: gelukkig hoef je niet alleen te zitten dan met de feestdagen. al ben je niet alleen met je kindje maar volwassenen in de buurt is wel lekker! logisch dat je lichaam van slag af is! gelukkig hersteld zich dat wel weer hoor. @charpi: ja het is zeker gerust stellend zo een ctg! heb eigenlijk wel zin om het morgen nog een keer te doen. weet nu toch dat alles goed is hihi. @patrieske: geniet van je vakantie!!! ja hier was het gisteren ook een gekkenhuis bij de aldi!
Hai Voor de meiden die hem willen zien,dit is de link YouTube - Flashmob van Maerlant 23-12-2010 Verder net kerstontbijt gehad en toen het bijna was afgelopen werd ik gebeld door mart want hij was aan het verven bij noel en kreeg de tube niet open en ja kneep heel hard in het tubetje en pats de hele tube klapte stuk en recht in mijn gordijnen,lekker zeg:x Dus ben ik vlug naar huis gegaan,mijn meder had al spul gehaald,maar helaas is het er niet uit en kan ik nieuwe gordijnen gaan halen,nu hoop ik dat ze deze nog hebben,al betwijfel ik het:x,want dan kan ik door het hele huis nieuwe gordijnen gaan halen,beneden dan:x Nou word onze noel net weer ziek,overgeven,het houd niet op,dus ik heb mijn ouders gebeld dat ik hun kom halen en moeten ze hier maar komen eten........... ================================================= Ellen27.........Dat is heel fijn meid,en zeker heel fijn om te lezen,ik hoop dat je deze dagen toch wat door kan komen,want ze zullen erg moeilijk zijn. ------------------------------------------------------------ namoi123..........Bedankt meid,ik heb alleen net wel gezegd als noel zo ziek blijft dan ga ik niet mee........
@patrieske: leuk filmpje! wat is er de precies de bedoeling/betekens van? ken het helemaal niet denk ik hihi... wat balen dat noel weer ziek is! het zit hem ook niet echt mee zielig manneke. hopelijk is hij er snel vanaf! pfff verf in je gordijnen..... zeker een heeeeel andere kleur als de gordijnen. hopelijk hebben ze dezelfde gordijnen nog!
Naomi: Een flashmob is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel uiteenvalt. Flashmobs worden veelal georganiseerd via moderne communicatiemiddelen zoals het internet. (wikipedia) Aah Patrieske, Noel weer ziek? Wat zielig! Het is bij jullie wel een ziekenboeg de laatste tijd hè! Hopelijk knapt hij snel weer op. Leuk filmpje trouwens, van die flashmob. Wij gaan met de muziekschool volgend jaar een flashmob organiseren voor op de kerstmarkten in ons werkgebied. Het is nog ver weg, maar het lijkt me wel heel leuk om te doen.
Ik wist ook niet wat een flashmob is, nu wel, weer wat geleerd..... Patrieske beterschap met Noel... Naomi, hopelijk een rustige kerst zonder voorweeën.... Ellen, dikke knuffel nogmaals, hoop dat je kerst een beetje doorkomt.... Hier, moe en verder wel zin in kerst morgen.... er is hier wel heel veel sneeuw gevallen vandaag weer, dus echt een witte kerst.....
Naomi, ga jij even voor het eerste nieuwjaarskindje, kunnen we haar allemaal op het nieuws bewonderen op tv
hihi zal het proberen arena om 12 uur snachts dan ben ik vast de 1e hahahha ik hoop eigenlijk niet dat ik zo lang nog loop.... heb van 1e kerstdag 22.00 uur tot 2e kerstdag 12.00 uur voorweeën gehad daar wordt je toch wel gek van! als het dan nog door zou zetten maar ze stoppen gewoon nu nog wat krampen maar verwacht helemaal niets meer nu, baal enorm dat mn lichaam zoveel valse starten geeft.
Jee voorweeën zijn niet prettig, maar wie weet zorgen ze al wat voor ontsluiting en gaat het straks wat makkelijker.
ja dat is te hopen! echt giga pijn doen ze niet maar ongemakkelijk zeker... gisteren een paar weg moeten puffen zo heftig waren sommige toch nog. en als ze dan ook nog niets zouden doen, nou ja laten we hopen dat het het straks makkelijker maakt!
Hoi meiden Zijn jullie de kerstdagen goed doorgekomen? Wij zijn 1e kerstdag bij mijn schoonouders geweest, daar kwam de hele familie lekker eten enzo. En de 2e kerstdag zijn we thuis gebleven. Nu nog een paar dagen en dan is het alweer 2011, wat gaat het toch snel zeg. Dochterlief word dan al weer 8 jaar Zometeen komt de fysio, daarna even lekker wandelen met Casey en Mitch Fijne dag nog meiden.
hier waren de kerstdagen erg gezellig!! 1e kerstdag eerst ctg gehad dan, daarna het bos in geweest met de hond, smiddags naar mn schoonouders geweest en daar lekker chinees gegeten. 2e kerstdag zijn we naar mijn ouders geweest en hebben we daar gegourmet, was weer erg gezellig! ja alweer bijna 2011 de tijd vliegt!
***ego-bericht*** Ben net weer thuis uit het ziekenhuis.... Had de baby vanaf vannacht toen ik ging slapen tot rond de middag vanmiddag helemaal niet gevoeld, dus ctg + echo. Ctg was goed, echo zag er ook goed uit, maar ze bewoog niet, dus de verloskundige wil morgen alsnog een ctg maken voor ik naar mijn afspraak met de gyn ga, dus morgen uurtje vroeger in het zh. Verder aangegeven dat het met mij niet lekker gaat, voel me zowel geestelijk als lichamelijk niet in orde.... lichamelijk kan ik mijn vinger er niet opleggen... een totaal gevoel van onbehagen... alsof ik ziek word. Raar gevoel in buik, wat menstruatieachtige klachten, mijn bloed stroomt voor mijn gevoel niet lekker meer....een erg gestressed gevoel ook, heb gewoon het gevoel dat ze eruit moet, dat dat beter is en dat wordt door mijn geestelijke gevoel nog eens versterkt omdat ik geestelijk helemaal niet lekker in mijn vel zit. Maar de verloskundige wilde toch oordeel van de gyn afwachten morgen, en het is ook niet acuut om nu in te leiden, ik red me nog wel effe... Wel voelde ze dat de kleine nu een klein beetje was ingedaald, ze zit nu achter het schaambot maar hoofdje is nog beweeglijk.... op zich een goed teken! Ik hoop dat ze snel wat meer gaat bewegen, want heb nog steeds maar amper beweging gevoeld. Dus ben blij met de extra controle morgen.... wordt vervolgd.
Meiden ik word morgen ingeleid!!! Vanmorgen thuis helemaal niet goed geworden onder de douche, bijna flauw gevallen en me 2 uur heel flauwtjes gevoeld.... In zh weer ctg gehad, die was goed.... daarna gesprek gyn en verteld hoe het ging.... toen heeft ze inwending onderzoek gedaan en de baby is volledig ingedaald en de baarmoederhals is al bijna verweekt (nog 1cm ipv 4cm) en alles voelt al week aan. Na naar mijn verhaal geluisterd te hebben, mijn lichamelijke en geestelijke klachten, stelde de gyn voor om morgen te beginnen met inleiden. Ik krijg dan wrs gel ingebracht om het laatste beetje te verweken en te hopen dat de weeën op gang komen.... Lukt dit s ochtends niet, dan wordt dit s middags herhaald. Als aan einde van de middag niets gebeurd is, kan het zijn dat ik weer naar huis gestuurd wordt, maar als er al ontsluiting is, wellicht besluiten ze dan om donderdag mijn vliezen te breken... het is allemaal afwachten nu, dus geen idee wanneer er babynieuws is vanaf mijn kant.... wordt vervolgd....
Hoi meiden, ik zit te wachten tot het 7 uur is en ik het zh mag bellen om te vragen of er plaats is op de verloskamers.... Heb vannacht niet echt veel geslapen.... en ben ergens erg benieuwd wat me vandaag te wachten staat.... zouden we vandaag papa en mama worden?????