Charpi: Hopelijk was er plek en ben je aan het bevallen, of nog beter ben je al bevallen. Ben heel benieuwd Hier: Mitchell is ineens ziek, 39.5graden koorts (normaal 36.5) En eten eruit spugen, maar hij oogt niet echt heel ziek. Wat duf maar meer niet. Even aankijken, heb hem al een zetpil gegeven. Hopelijk slaapt hij straks goed en is het morgen wat beter.
Hallo meiden, Even laten weten dat ik weer thuis ben.... inleiden is vandaag niet gelukt.... wel al 2cm ontsluiting maar baarmoederhals is nog niet voldoende verweekt, dus ze kon vliezen niet breken. Ivm feestdagen besloten te wachten tot maandag en dan opnieuw te proberen, misschien is baarmoederhals dan wel verweekt.... of opnieuw gel. Heb vandaag vanaf 8 uur hele erge krampen (nu nog steeds), die worden veroorzaakt door die gel en hebben als kenmerk dat ze er continu zijn en soms met pieken, en geloof me erg pijnlijk (bij mij dan). In bad liggen is nog het lekkerste om te proberen te ontspannen, maarja daar blijf je ook niet heel de dag in liggen... jammer genoeg werken de paracetamols die ik heb ingenomen niet dus ik zal met deze krampen naar bed moeten straks ben ik bang. Het kan zijn dat de bevalling alsnog gaat doorzetten, maar vooralsnog zijn het geen echte weeen, die komen namelijk en gaan en deze zijn er continu.... eigenlijk is me het inleiden vandaag enorm tegengevallen en ben ik best opgelucht dat ik morgen niet terug hoef..... door de feestdagen is het pas maandag weer een nieuwe poging.... maar eerlijk gezegd beval ik ook liever niet met de jaarwisseling..... als ik er dan ook maar iets over te zeggen heb.... Al met al dus een hele dag geweest en ik hoop vannacht iets te kunnen slapen.... wordt vervolgd....
Jammer meid dat het niet gelukt is. Hopelijk zakken de krampen snel af en kun je nog even lekker slapen en uitrusten. Sterkte meid!
Balen meid, je lichaam moet er wel klaar voor zijn anders lukt het niet. Wie weet is het genoeg aan het rommelen om het door te zetten, en mocht het met nieuwjaar zijn. Helaas maar je krijgt je beebje ALs het echt zo gebeurd vind je het ook niet erg meer hoor zodra je je beebje ziet Hoop voor je dat je een beetje kunt slapen. Heel veel succes meid. Zal aan je denken.
Dankjulliewel Jewe en Caruli..... ben uiteindelijk van uitputting in slaap gevallen en de krampen zijn zo goed als totaal weg nu.... wel veel spierpijn gehad vannacht.... telkens als ik uit bed moest om te plassen een hele onderneming kan ik je zeggen, met elk spiertje wat je voelt.... later op de nacht kreeg ik hele onrustige benen die telkens bijna in de kramp schoten, daarom zit ik nu ook een tijdje op.... even eruit, straks probeer ik het gewoon weer.... Heb gelukkig een hele fijne steun aan Jos.... merk dat gisteren me verre van koud laat en ben dus wat emotioneel....
charpi balen dat ze de vliezen niet konden breken!!! hopelijk zijn de krampen nu helemaal over, en de onrustige benen ook..
Charpi, ik hoop dat het weer wat rustiger is bij je. Het is allemaal wel erg spannend nu hè! Voor je het weet, is het maandag!! 3 januari is een prachtige datum om geboren te worden, lijkt me En Naomi, hoe is het bij jou? Nog geen voortekenen?
Ik heb nu steeds heftiger wordende voorweeën nu nog erg regelmatig worden en dan zh bellen.... ja of het moet weer afzwakken, wat ook kan.....
Goedemorgen meiden, Gisteravond om half 11 zijn mijn vliezen gebroken. Lig in zh, tot nu toe geen weeen alleen wat krampjes. Straks krijg ik een infuus met weeenopwekkers indien er niets op gang komt. Wordt het een oudjaars of nieuwjaarskindje??
Iedereen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, vol gezondheid en de geboorte van een paar lieve beebjes.
allemaal de beste wensen!!!! hier begint het nieuwe jaar gelijk goed, de kleine gaat denk ik nu toch echt komen! heb slijmverlies met oud bloed, om de 5 minuten een best heftige wee en mn darmen zijn goed geleegd hihi. over een uurtje de vk maar eens bellen! @charpi: hoe is het meid?? heb je je meisje al vast ?