Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Even snel tussendoor,ben nog steeds erg ziek,maar heb net Charpi haar verhaal zitten lezen en ik wil je eerst een dikke felicitatie geven meid,met je dochtertje ook al een prachtige naam,en je laten weten dat ik het zo erg vind dat je dit moet meemaken als ouders,gelukkig lees ik dat ze het goed maakt,en de tranen rollen over mijn wangen.
    Ik steek hier alsnog een kaarsje voor jullie en voor jullie meisje aan,dat ze snel en goed mag opknappen,en weet dat ze heel hard heeft gevochten,want die bacterie die ze heeft die is verschrikkelijk zwaar voor een kleintje...............ik ben al heel trots op jullie kleine mupke......................

2. Arena

Arena Niet meer actief

Oh Charpi, wat had ik je graag gegund dat het allemaal iets makkelijker was gegaan voor jou en je kleine meisje! Gelukkig lijkt het stapje voor stapje beter te gaan inmiddels, hopelijk zet dat in stijgende lijn door en kunnen jullie snel alsnog genieten van jullie meisje!

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Jeetje Charpi dat is even flink knokken geweest zeg. Hopelijk knapt je lieve meid snel op. Maar dat ze al 2x een flesje heeft gedronken is natuurlijk al goed nieuws.
    Sterkte!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Charpi: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Riana :D
    Maar meid wat een bevalling zeg, en wat sneu dat je meissie zo ziek is... Hoop echt dat het snel beter gaat met haar en dat ze met jullie mee naar huis mag. Kunnen jullie gaan genieten als gezinnetje.
    Heel veel sterkte! en een dikke knuffel.

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hier gisteravond weer erg zwaar gehad.... onze Riana kreeg ineens koorts die de kinderarts niet kon verklaren.... ze zit immers aan de antibiotica.... ze hebben weer een kweek weggestuurd, verder ligt Riana nu in een open couveuse, het is een grote meid die dat wel aankan en wellicht kan ze zo beter haar temperatuur goed houden... Haar temperatuur zakte gelukkig aan het einde van de avond weer, een korte koortsstuip dus.... wellicht een nieuw virusje erbij?? Maar goed voor ons was het weer even flink schrikken, terwijl het net leek alsof ze sprongetjes vooruit maakte...
    Vannacht niet veel geslapen.... ben oververmoeid.... en dus erg emotioneel, dus de tranen zitten hoog.... onze start met Riana had ik me toch net effe anders voorgesteld.... maar ons meisje vecht hard voor haar gezondheid en mama probeert zo sterk mogelijk te zijn voor haar, met wisselend resultaat, maar ik doe mijn best....

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Lieve Charpi..........

Meid het is zeker allemaal niet niks,en als mama doe je zeker je best om sterk voor haar te zijn en dat voelt ze ook zeker meid,maar je bent net bevallen en hoe en al de angsten die je hebt dat is zeker niet niks,vlak dat niet uit............heb je mensen in je omgeving waar je mee kan praten,weet je dat het zkh ook mw heeft die je kunnen steunen,waar je even je hart kan uitstorten.

Met Riana is het weer een hele schrik,en het is zwaar en moeilijk,voor jullie meisje maar zeker voor jullie om jullie meisje zo te zien.................ik wens jullie heel veel sterkte en ik blijf hier de kaarsjes aansteken voor jullie meisje..............

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ach charpi dat was weer even schrikken dan zeg. Hopelijk gaat het weer snel beter met je meisje en mag ze snel mee naar huis, zodat jullie lekker van elkaar kunnen gaan genieten.
    En vergeet niet: Je kunt niet altijd sterk zijn soms moet je je emoties even laten gaan voordat je weer sterk kunt zijn. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt en nu nog mee maakt.

8. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van Riana, Charpi! Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen zitten lezen. Wat is het allemaal heftig! Zo stel je je de kraamweek inderdaad niet voor. Ik hoop dat het vandaag weer wat beter gaat met Riana. Heel veel sterkte!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @charpi: gefeliciteerd met jullie meisje Riana!!!!
    heb je verhaal met tranen in mn ogen gelezen, jeetje wat hebben jullie en jullie meisje het moeilijk!
    snap best dat de tranen heel hoog zitten, laat ze lekker gaan meid opkroppen is helemaal niet goed *dikke knuffel*
    hopelijk gaat jullie meisje snel met sprongen vooruit en kunnen jullie deze ellende achter jullie laten.

10. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Effe snel een update..... we gaan zo weer naar het ziekenhuis, vroeger dan gepland, maar ons meisje heeft weer hoge koorts en ik wil bij haar zijn. Gisteren is de voeding weer opgestart en kwam ze goed over.... lekker veel geknuffeld. Wel had ze heel de dag verhoging zo rond de 37.8-38.0 . Vannacht is opnieuw haar infuus gesneuveld en hebben ze een diepe lijn aangebracht (als het goed is blijft die langer goed zitten). Alles leek rustig alleen had ze bij de controle van 5 uur ineens weer hoge koorts (39.4, wat hoog is omdat ze aan dubbele antibiotica zit). Ik belde om 6 uur om te vragen hoe het met haar was en omdat ik vanaf 2 uur al amper geslapen had en nu al helemaal niet meer kon slapen zijn we er maar uitgegaan en gaan we vroeger dan gepland naar het zh toe. Wil er voor de ronde van 8 uur zijn.....

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meid

Wat rot om te lezen dat ze nog steeds zo'n hoge koorts heeft tussendoor,ik hoop dat ze snel opknapt meid want dit is gewoon erg moeilijk voor jullie,je wilt je kleine meisje zo niet zien..........
    De kaarsjes blijven hier branden meid,en ik hoop dat ze snel opknapt......

In ieder geva wel fijn dat ze de voeding wat beter opneemt nu.

dikke knuffel voor jullie

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    bah wat een narigheid zeg Charpi. Hopelijk gaat die koorts nu snel zakken. Zo klein nog en al zoveel gemaakt in dat jonge leventje.

13. gimena

gimena Niet meer actief

@chapi., hopelijk gaat de koorts snel weg beterschap met je meisje

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @charpi: jeetje meid jullie meisje krijgt het wel gelijk te verduren hoor! hopelijk knapt ze snel op *knuffel*

hier een fototje van ons meisje :D

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ach gossie wat een scheetje. *smelt*

16. gimena

gimena Niet meer actief

aaah gossie *SMELT* wat een dropje

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi bedankt :D

18. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Meiden, het gaat helemaal niet goed met Riana.... sinds gisteren weten we eindelijk wat er met haar aan de hand is. Ze heeft tijdens de geboorte of al daarvoor via de placenta van mij een bacterie gekregen (welke is nog niet bekend) en die heeft zich genesteld in haar hersenen in kleine abcessen. De antibiotica die ze kreeg kon daar niet bij komen en als er dan bacterien vrij kwamen uit die abcessen dan kreeg Riana een koortspiek, die dan weer bestrijd werd door de antibiotica in haar bloed. Nu krijgt ze veel zwaardere antibiotica en worden die abcessen hopelijk met succes aangevallen, want die bacterien moeten dood. Opereren of iets anders doen kan eigenlijk niet dus de antibiotica MOET gewoon zijn werk gaan doen, anders hebben we een heel groot probleem. Op dit moment is Riana niet in levensgevaar, maar dat kan veranderen. Verder is er onzeker wat die bacterien in de hersenen aanrichten, het kan goed zijn dat Riana hersenbeschadigingen oploopt nu... dus ook al wint ze het van de bacterien dan nog is de vraag of ze er handicaps aan overhoudt. Dit nieuws is gisteren heel rauw op ons dak terecht gekomen, en ik ben dan ook erg emotioneel en een wandelend wrak. We kunnen niets anders doen dan hopen dat de antibiotica aan gaat slaan....

19. gimena

gimena Niet meer actief

jeeetje schrik hier even van :( hopelijk slaat de antibiotica aan!!
    zal hard voor jullie duimen.
    brand snel een kaarsje voor jullie

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou ik ga daalijk de vakantie afsluiten met mijn grote jongen,we gaan lekker naar de fil,hij wil naar mega mindy,Mart protesteerde want het is een meidenfilm,nou ik vind het wat overdreven hoor:$,mijn ventje mag gewoon de film uitkiezen die hij wilt:D

Jaimy is nog net te klein,dus die gaat even naar mijn vader,mijn moeder ligt nog ziek in bed,en mijn pa wilde wel oppassen en anders was ik alleen met noel gegaan.

Verder niet veel plannen,ik heb mijn bedden allemaal verschoond en moest er echt van bijkomen:$,maar goed het gaat iedere dag ietsje beterder,dus het zal wel allemaal goed komen.

==================================================

Charpi...........Jeetje meid dat is niet niks,gelukkig,en hoe erg het ook is,weten ze nu wel wat er is en dat ze nu hopelijk met de goede ab het kunnen aanpakken,dat in ieder geval de koorts en de abcessen aan worden gepakt............
    Dan is het verschrikkelijk nieuws te horen te krijgen wat er daalijk misschien is aan beschadegingen,het kan natuurlijk allemaal meevallen,en dat hopen we allemaal met jullie mee,maar ik weet als geen ander dat je nu verschrikkelijk bang bent en dat je alleen maar kan afwachten en dat de dagen weken soms maanden lijken te voelen.
    Kan je met iemand praten in het zkh,ik weet dat ze m werksters hebben die je kunnen steunen,in ieder geval dat je iemand hebt waar je je hart kan uitstorten,tenminste als je dat dan wilt?
    Je mag mij ook altijd bellen als je dat wilt,mocht je dat willen dan pb ik je mijn nummer even.
    Ik blijf hier kaarsjes branden voor jullie meisje............en ik ben geen bidder,maar als ik straks naar zoe* ga dan vraag ik of ze wil waken over jullie meisje.

===================================================

naomi123............Meid je hebt een prachtig meisje,het zijn hele mooie foto's..................geniet van elkaar...............hoe doet ze het?

Deel Deze Pagina