Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Bedankt meiden voor jullie steun! De ontstekingswaarden en leukocyten waren weer gedaald vanmorgen in het bloed, dat is positief, al durf ik nog niet echt verder te kijken....

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @charpi: mijn duimen maken overuren voor jullie!! ik hoop heel erg dat de ab goed aan slaat en ze snel aan de betere hand is. hele dikke knuffel voor jullie, wat is dit ontzettend zwaar zeg!

@patrieske: ze doet het geweldig :D ze drinkt en slaapt goed en is lekker wakker en nieuwsgierig. vanmiddag voor het eerst echt naar buiten, even lekker een rondje bos met de hond!!

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou net naar de film geweest,het was een leuke film,noel vond hem erg spannend,en papa en mama hebben zich misselijk zitten vreten:$,blehhhhhhhhhh ik hoef tot morgen niks meer te zien:(

==================================================

naomi123.........Hoe was het buiten gegaan?

==================================================

Charpi.........Fijn dat het nu gedaald is meid,gelukkig wat goed nieuws,ik snap wel dat je niet te blij durft te zijn meid,maar we duimen verder lieverd........en niets te danken,we zijn er voor je om je te steunen meid.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @patrieske: het naar buiten gaan was heerlijk!!!
    we hebben heerlijk genoten, helaas is het teveel voor me geweest en heb ik nu veel last van alles eigenlijk.... we hebben ook een klein uurtje gelopen, dat was de bedoeling niet maar de tijd is wel erg snel gegaan..
    lig nu weer lekker op de bank met mn pittenzak, hopelijk is het snel over!

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Charpi, Er brand een kaarsje voor je kleine meisje. Ik hoop zo voor jullie dat ze nu snel gaat opknappen.

@Naomi, En nu dus weer even rustig aan doen idd. Een uur lopen en pas een weekje geleden bevallen, meid waar haal je de energie vandaan?

Vandaag heerlijk geshopt in Rotterdam Alexandrium shopping en even langs de Primark geweest. Maar mijn hemel de Primark is echt niks voor mij. Het was DRUK daar niet normaal. Allemaal van die gekken die lopen te rennen en te sleuren aan al die kleding...niks voor mij. Veel te druk, kwaliteit is volgens mij ook niet het je van het.

Uiteindelijk toch nog geslaagd bij Steps. Een hele mooie jurk en vestje uit de nieuwe voorjaarscollectie. Dus ik ben helemaal happy.

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Pfff vannacht was ik me toch misselijk,ik heb echt te veel gevreten bij de bios bah bah,dat doe ik echt nooit meer:x

Jaimy werd ook wakker om 6.00 en ik dacht ook even dat hij zou gaan overgeven,maar gelukkig was dat toch niet zo,hij is wel weer superverkouden,zo sneu hij is net gestopt met zijn ab kuur en begint nu alweer te snotteren:(

Noel is weer naar school,hij had er echt zin in mijn grote vent,en vanavond gaat hij weer voor het eerst naar zwemles,ik hoop zo dat hij niet weer gaat huilen:(

==============================================

Jewe.........Ik ken het niet de Primark wat houd dat in dan,dat het goedkoper is ofzo dat ze daar zo aan het sleuren zijn?

Leuk dat je bij steps geslaagd bent,vroeger slaagde ik daar ook altijd,maar heb nu net een iets te dikke kont dus ik kom daar niet meer,het gaat maar tot 42 de maten:$

7. Arena

Arena Niet meer actief

Jemig, hou ons op de hoogte Charpi! Heel veel sterkte voor jullie, denk aan jullie!

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Charpi, Hoe gaat het vandaag met je kleine dappere meisje?

@Patries: Primark is een beetje zoals H&M en Zara..Bomvol en spotgoedkoop...

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Meiden ik heb heel voorzichtig goed nieuws vandaag.... haar ontstekingswaarden in het bloed waren voor de tweede dag op rij een heel eind gedaald. Ook oogt ze steeds wakkerder en beweeglijker als ze wakker is. Verder gaat haar voeding nu elke dag een beetje omhoog, vandaag 30ml per 3 uur, wat ze wel deels of helemaal per sonde krijgt, maar das niet erg.... ze moet natuurlijk wennen aan gewone flesvoeding.... de parentale voeding die ze daarlangs krijgt is vandaag wat naar beneden bijgesteld. Ook was ze vandaag 50gram boven haar geboortegewicht dus dat is ook een goed teken.... ons meisje vecht keihard!!!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Oh wat fijn om te horen Charpi. Wat een dapper meisje heb je toch.

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Super dat het wat beter gaat, ze komt er wel. Jullie vechter!

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Charpi.........

Wat fijn om zulk goed nieuws te lezen,en jullie meisje is echt een vechtertje,ik ben supertrots op haar.

Hoe gaat het met je zelf meid?

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @charpi: super dat er een keertje goed nieuws is!!!!! hopelijk blijft ze vooruit gaan vanaf nu :)

14. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Charpi, wat een goed nieuws! Hopelijk blijft deze stijgende lijn voortzetten...

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Naomi: En hoe gaat het allemaal bij jou? Al een beetje gewend aan het leven met je kleine meisje?

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier gaat het super hoor!!
    het is alsof ze er altijd al geweest is hihi, het blijft een heerlijk kindje :)

vandaag een regeldag en last van krampjes, ze wilt alleen op mijn buik slapen en anders niet. heel de dag wakker geweest en nu ligt ze al 3 uur te slapen op mn buik. hopelijk morgen een betere dag voor haar!

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ach ja die vervelende krampjes. Tygo vond het toen ook altijd lekker om dan op mijn buik te liggen.
    Maar ze zit alweer op haar geboorte gewicht zie ik, dus dat gaat lekker.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    zondag zat ze er nog 30 gram onder... geen idee hoe het nu is!

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naomi: Idd heel vervelend die krampjes, maar die gaan hopelijk snel over.
    Super dat het verder zo'n vrolijk kindje is, geniet er maar goed van, voor je het weet zijn ze groot ;)

Hier morgen kinderfeestje van Casey, zal lekker druk worden met al die tetterende kids :D

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @caruli: ja het gaat hard!!

ik zie dat casey de 9e jarig was! helemaal niet aan gedacht, maar als nog van harte gefeliciteerd!!!!! hopelijk heeft ze een leuk feestje morgen :)

Deel Deze Pagina