Ja onze meid is alweer 8 jaar. zaterdag hebben we haar verjaardag gevierd voor familie en vrienden en dan morgen kinderfeestje. Ze is al helemaal hyper
Hoi Meiden, is ikke ook weer even.... Sorry dat ik de laatste anderhalve week op jullie helemaal niet gereageerd heb, maar het was echt een rollercoaster hier.... Caruli, nog gefeliciteerd met Casey, 8 jaar alweer wat gaat de tijd hard, lijkt me.... Naomi, vervelend die krampjes..... ik heb er nog geen ervaring mee.... maar dat komt wel denk ik.... geniet maar lekker van je meissie.... Hier gaat het nog steeds de goede kant op en we zijn voorzichtig optimistisch.... zometeen weer naar ons meisje toe....
Hai Niet echt veel te melden,dat is wat nieuws ================================================== Charpi...........Meid ga jij niet sorry zeggen,kom op je hebt wel wat anders aan je hoofd,als je meisje daalijk lekker thuis is kan jij lekker weer reageren en voor nu doe je maar gewoon je hart luchten en reageren is niet nodig............ Fijn om te lezen dat ze het weer wat beterder doet,ik ben er echt blij om ================================================= Caruli...........Nog gefelicteerd en heel veel plezier met der kinderfeestje.......... ============================================== naomi123...........Zo zielig he als ze die krampjes hebben,jaimy had er ook zo'n last van,verschrikkelijk vond ik het om te zien,en we hebben van alles geprobeerd maar niets hielp......... Hoe gaat het nu met jezelf want laatst ws je wezen wandelen en had je echt teveel gedaan en had je pijn,gaat het nu wat beterder?
@charpi: je hoeft geen sorry te zeggen meis!!! jij hebt nu wel andere dingen aan je hoofd dan hier reageren op iedereen!! gelukkig gaat het nog steeds de goede kant op @patrieske: na 2 uurtjes rusten was de pijn zondag weer weg doe het nu weer wat rustiger en ga niet meer gelijk een uur wandelen hihi. heb er van geleerd
naomi123 Nou gelukkig dat de pijn weer snel weg was,mwaaa snel 2 uur met pijn kan flink lang duren. Nu maar eerst lekker kleine stujes wandelen he meid
Ik snap niet waar je de energie vandaan hebt gehaad Naomi om een uur te gaan wandelen met haar.... hier is een kwartiertje eigenlijk wel matje.... gisteravond geprobeerd met de hondjes.... Vandaag heb ik wel langer gelopen omdat we wat dingen moesten kopen, maar was dan ook aan eind van mijn latijn toen we klaar waren.... Met Riana gaat het nog steeds de goede kant op.... de ontstekingswaarden waren weer verder gezakt en zitten nu op 24..... ook was ze weer gegroeid naar 4350 gram en gisteren was ze 57 cm lang. Echt al een grote baby dus.... ben benieuwd of ze straks als ze thuiskomt nog wel in de maatje 56 kleertjes kan, tja wij hielden er geen rekening mee dat ze weken in het zh zou liggen.... maargoed das niet belangrijk, als ze maar thuiskomt.... Ik zal jullie even bestoken met wat foto's....
Charpi, Ach wat een dotje. Ik krijg net een brief van de wij jonge ouders dat ik gewonnen heb met de klik en win aktie. Een cadeaubon voor slofjes van Roosjes twv 22,95. Ikke helemaal blij. Ik win nooit wat.
@charpi: wat een scheetje!!!!! gelukkig gaat het steeds beter wel een flinke dame om te zien zeg hihi vooral vergeleken met Isabel met haar bijna 3kg
Charpi: Super dat het steeds beterder gaat met je meissie, is er al evt iets gezegt over wanneer ze naar huis toe mag? Als de ontstekingswaardes helemaal goed zijn enzo? Maar wat een mooi meisje is het zeg
Hai Zo net al mijn boodschappen gedaan,dan ben ik er van af,want mart kwam thuis die waren gestopt met werken,ivm de regen =================================================== Jewe.........Gefelicteerd met je prijs meid,echt zo leuk om soms wat te winnen toch ================================================ Charpi..........Wat een knappe meid zeg,en inderdaad een flinke tante,maar wel een leuke tante zeg hahaha. Heerlijk om jullie zo te zien buidelen,maar goed hopelijk mag je snel lekker thuis tuttelen he meid.
Hoi meiden, Zometeen om 14 uur hebben we een gesprek met de dokter, die kan ons hopelijk iets meer vertellen over de verdere behandeling.... Ons meisje was vanmorgen weer hartstikke wakker, heerlijk is dat om haar lekker te zien en voelen bewegen, dr oogjes daar verdrink ik echt in..... hoe bedoel je een hartediefje..... ik ben hartstikke verliefd, maarja zijn niet alle ouders dat op hun kindje denk ik dan.... Ze was vanmorgen weer gegroeid.... al 4475 gram, pfffff wat gaat dat hard met het turbovoedsel in het zh.... Verder nieuws volgt snel....
@charpi: jullie meid groeit goed!!!!!! die van ons zit nog op haar geboortegewicht..... hihi ik ben ook verliefd op mn meisje hopelijk heb je een goed gesprek zo meteen!!