Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Naomi, wat een mooi meisje met van die mooie grote kijkers. Ze kijkt ook al zo alert uit haar oogjes.

@Caruli, Jeetje wat een spnningen allemaal. Hopelijk heeft de arts nu wel gebeld volgens afspraak en weet je inmiddels al wat meer?

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @jewe: hihi ja ze is heel alert! ze ligt overdag bijna altijd wakker... en ze is nog geen 4 weken hihi.

@caruli: weet je ondertussen al meer??

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou niet zo veel te melden hahaha,dat is weer eens wat anders he,ik heb het erg druk zoveel vriendjes van noel die komen spelen en willen dan ook achter de pc,ja dan kan ik tv gaan kijken hahaha.

=================================================

Caruli.............Jeetje meid,ik had zo gehoopt dat alles goed zou zijn,en dan is de MRI toch niet goed,hopelijk weten jullie snel meer wat er aan de hand is,en ik vind het bespottelijk dat ze niet bellen,want je bent gewoon keibezorgd al maanden en je wilt gewoon weten wat er aan de hand is toch.

================================================

Naomi123..............wat een prachtige collage heb je gemaakt van je meisje...............

==============================================

Jewe........Jaimy zijn verhoging was alweer de volgende dag weg gelukkig dus ik denk toch van een keisje ofzo.
    Gaarum dat Tygo ook zo ziek was,hoe is het nu met hem?

===============================================

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Charpi

Hoe gaat het met jullie,hoe is het met Rianna?

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wat leuk, allemaal mama's uit Brabant!
    Mag ik hier ook mee kletsen? Woon in de buurt van Den Bosch, ben 23 jaar en heb een dochtertje van 19 maanden.

Ga nu even wat bladzijdes terug lezen zodat ik een beetje weet wie wie is :).

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb even wat terug gelezen.

Jeetje wat een heftige tijd voor Rianna en haar papa en mama. Hoe gaat het nu met haar?

@Caruli: Zolang wachten op de uitslagen, vreselijk zolang in onzekerheid zitten. Sterkte met wachten en hopelijk is de uitslag goed!

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Flutterby. Welkom en klets gezellig mee.

@Patries: Met Tygo gaat het gelukkig weer helemaal goed was echt de buikgriep. Dat heerst echt heel erg dus het kon ook bijna niet missen. Nu is zijn papa ziek dus ik hoop niet dat ik de volgende ben.

@Charpi: Heb je al even gemist hier idd. Hoe gaat het met Rianna?

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Flutterby..........natuurlijk kan je meekletsen,is toch gezellig hoe meer des te beter zeg ik altijd.
    Ik woon in denbosch zelf en ben mama van 1 meisje en 2 jongens
    Zoe* zou in maart 7 zijn geworden,ze heeft helaas maar 5 daagjes geleefd.
    Noel is in Oktober 5 jaar geworden en Jaimy in December 2 en het zijn echte boeffiessssssss

Hoe doet je dochtertje het?

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Jewe.....

Gelukkig dat hij is opgeknapt meid,maar rot dat zijn papa het nu heeft en laten we hopen dat het jou overslaat,mijn duimen draaien voor je....

10. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Jewe: Dankje! :)

@Patrieske: Wij hebben tot augustus ook in DB gewoond (Aaawijk). Wat een mooie naam heeft je dochter, mijn dochter heet ook Zoë. Vreselijk dat jullie haar moeten missen...

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Flutterby.......

Nou dat is toevallig wij wonen op de aawijk hahaha,vlakbij de stolp.
    Nou dat is toevallig dat je meisje ook zoë heet,ik vind het een prachtige naam,weet je dat het leven betekent in het grieks.

Dat is ook vreselijk,soms vraag ik me af ,jeetje ze word al bijna 7 hoe zou ze alles gedaan hebben.
    Ik mag wel van geluk spreken dat ik nog 2 boeffies heb gekregen :D

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Patrieske: Dat is toch dat buurthuis? Is ook vlakbij de winkels, dan zijn we elkaar daar vast weleens tegen gekomen!

Ja het is een prachtige naam, met een prachtige betekenis!
    7 jaar al, kan me voorstellen dat je je dat soort dingen gaat afvragen. Inderdaad een geluk dat je nog 2 zoontjes hebt mogen krijgen, natuurlijk geen vervanging maar wel een verrijking :)

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    even een kort berichtje vanaf hier.

hier gaat het allemaal nog goed ;)

heb van een ander topic begrepen dat het met riana de goede kant op gaat. bloeduitslagen waren goed dacht ik. ze krijgt geen sonde voeding meer. binnekort wordt er een mri gemaakt en als deze goed is mag ze mee naar huis!!

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    naomi123...........bedankt voor het doorgeven,ik was zo bang dat het slecht zou gaan omdat we niets meer hoorden......maar gelukkig gaat het een stuk beterder en mag ze misschien snel naar huis wat een goed nieuws.
    Hoe gaat het met jullie?

Flutterby........Inderdaad vlakbij het rivierenplein en de stolp is dat buurthuis,ik heb afgelopen mei daar op de rommelmarkt gestaan misschien dat je me daar wel hebt gezien,ik stond precies voor de deur met kleding.
    Waar ben je nu gaan wonen dan,tenminste als je dat wilt zeggen,misschien wil je dat niet kwijt;)

Zeker een verrijking:D

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @flutterby: welkom!!!

@patrieske: ja ik was ook bang voor slecht nieuws, maar gelukkig niet!

hier gaat het super :) isabel is niet meer verkouden en drinkt lekker goed :) ze ligt nu al 4,5 uur te slapen in de box hihi volgens mij is ze moe van onze vreselijk drukke dag :p
    ik kan alles al weer nu, ben echt snel hersteld! ben zelfs alweer ongi geworden....

16. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Patrieske: Nee daar ben ik niet geweest, maar heb even op je hyves gespiekt en je hebt een bekend gezicht!
    Woon nu in Rosmalen :)

@Naomi: Dankje!
    Fijn dat je weer helemaal op de been bent :). Zie dat je dochter pas 4 weekjes is, heerlijk zo'n kleintje. Ze worden zo snel groot! *rammelende eierstokken*

Kleine meid ligt lekker in bed, nu heerlijk avondje bankhangen.
    Morgen de hele dag werken...

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo de voet pedicure is net geweest,heerlijk zeg weer na 3 maanden,.normaal doe ik dat om de 6 weken maar door de sneeuw is het er niet van gekomen.

==============================================

Flutterby.........Ow dat is ook ene gezellig dorp :D,daar komt mijn vriend vandaan,we gaan nog weleens in Rosmalen op stap,bij de bachus ik weet niet of je dat kent?

Wat doe jij voor werk?
    hahahah ik wil altijd alles weten hoor:D

=============================================

Naomi123.........Ow wat fijn dat je kleine meid weer is opgeknapt,niks aan als ze ziekjes zijn he:(

Nou dat is inderdaad snel zeg dat je al weer ongi bent geworden,maar ook wel weer fijn om te weten dat alles weer werkt he;)

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Sorrie voor de late reactie meiden, wist even niet zo goed waar ik het zoeken moest.. Nu gaat het wel weer.
    Op de mri was verder niks afwijkends te zien.
    De hersenafwijking die er nu zit kunnen ze niks mee, en valt later maar te bezien wat MItchell zou kunnen ja of nee.
    Dat hij er iets aan overhoud is wel, maar in de mate hoe weten ze niet.
    De grootste zorg zal zijn de spraak enzo. Maar nu krijgen we als het goed is een oproep voor de revalidatiearts en die moet ons verder gaan begeleiden. Misschien een medische creche en later een speciale school enzo.
    Pfff dat er iets niet goed was met ons ventje dat gevoel had ik al, maar nu we het medisch bevestigd krijgen is toch even hard. Had toch nog een beetje gehoopt op een normaal lui kind, maar helaas.

We gaan nog wel naar een ander zh voor een 2nd opinion, maar dat is meer omdat ze geen vervolg behandeling enzo willen doen.
    En daar zijn wij het niet zo mee eens.
    Ik heb vroeger ook een cyste in mijn hoofd gehad en de artsen dachten toen ook dat hij niet meer zou groeien en dat deed hij wel, en toen ik niks meer kon en ze erachter kwamen dat hij zo groot als een sinaasappel was moest hij er met spoed uit gehaald worden.

En de arts kon nu ook niet met zekerheid zeggen dat de cyste bij Mitchell niet meer zou groeien, maar ze VERWACHT van niet. Tja daar kan ik natuurlijk niks mee he.
    Als ze nou zou zeggen over een half jaar of jaar kijken we nog een keer, dan zij wij al gerustgesteld maar dat wil ze niet.

We krijgen nog 1 afspraak om de mri te komen bekijken enzo en dan zijn hun klaar....
    Nu nog even wachten op de brief met de afspraak, ben benieuwd wanneer. Het word dan een hele dag zh, oogarts, kinderarts en neuroloog.

En dan in Mei de uitslagen van de dna en chromosomenonderzoek.

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Caruli.........

Ik snap best meid dat je erg verdrietig bent voor je manneke maar ook voor jezelf,want je wilt allemaal graag gewoon een gezond kindje,en als dat niet is dan ben je gewoon over de zeik,en dat is heel normaal,en misschien ook wel boos,ik was zelfs boos toen.

Als ik het zo lees heb je groot gelijk dat je nog naar een ander zkh gaat,en ik vind het ook niet normaal dat ze het niet nakijken,want moet je kijken zelfs noel moet dan wel om de 2 jaar maar toch moet ie steeds nagekeken worden op zijn naden en dan een cyste in je hoofdje nou dat vind ik wel iets meer dat ze dat moeten nakijken,maar helemaal niet,nee daar zou ik ook niet mee akkoord gaan.

heel veel sterkte met alles meid........

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Caruli: Jeetje meid dat is best wel heftig allemaal. En wat schandalig dat het ziekenhuis je zo in de kou laat staan. Hopelijk dat een ander ziekenhuis je wel verder kan helpen. Sterkte meid.

Deel Deze Pagina