Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo ik zal me ook voorstellen
    ben sherly woon in roosendaal en ben nu ongeveer 4 jaar getrouwd, heb een dochtertje van bijna 1 jaar en geen huisdieren maar helaas. deze hebben een ander huisje gekregen omdat onze Joy er niet tegen kon. ben 31 en word dit jaar nog 32. en vind het niet erg om ouder te worden hahaha. ik vier mijn verjaardag altijd wel ik vind het reuze gezellig.

dit weekeinde gaan we lekker even een weekeindje weg naar texel, we hebben een huisje geboekt hopelijk gaat Joy dit ook leuk vinden en kunnen we met zijn 3e lekker genieten.

Caruli: jheetje wat ziten jullie in de molen zeg. maar volgens mij kan hij de motorische ontwikkeling nog inhalen toch!!

ellen: wat knap zeg dat je dit allemaal in je eentje doet. ik ga mijn ogen open houden als is een huisje voor je zie of iets hoor. en hopelijk vind je dan snel een leuk huisje voor jou en Veerle.

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Sherly heel veel plezier je weekendje weg..... ik zei toevallig vanmorgen tegen Jos dat het mij ook leuk lijkt om een weekendje weg te gaan, nu nog niet hoor maar over 2 maandjes ofzo... maar dan wel gewoon dichtbij huis hoor.... het is toch voor het eerst met Riana dan dus waarom dan ook gelijk nog ver weg...

Ellen, ik kan je niet helpen met een huurhuisje in west-brabant want ik woon aan de oostkant en zit dus niet dicht bij het vuur.... Heb je wellicht ook al gedacht aan vakantiehuisjes die permanent bewoond mogen worden??

Ellen en Jen, ohwwww bijna 30 dus beiden hihi... ik weet hoe het voelt en heb het al een paar jaar achter me gelaten.... ben al 33 nu hahahah voel me nu ineens stokoud hier hahahha....

Jewe helaas is Breda te ver weg anders hadden we je babywinkel wel eens bezocht....

Jen ik hoop dat je bronchitis snel over gaat....

Patrieske ik begrijp je denk ik wel..... je doet alles met liefde voor je kind, wij ook voor Riana.... maar had vorige week echt de balen van het ziekenhuis.... gewoon dat je haar thuis wil hebben en we koesteren dat nu dus ook echt.... En nog moeten we veel op controle etc. maar alles met liefde....

Riana heeft voor het eerst gelachen!!!!! Wel later dan baby's gemiddeld doen, maar ze heeft het gedaan en we zijn dan ook reuze trots op haar.... Het is toch weer een opluchting dat ze het toch is gaan doen.... was echt een aandachtspuntje.... niet dat ze nu heel de dag lacht, maar heel af en toe verschijnt er een glimlachje.... de stuipjes worden zoiezo steeds meer zichtbaar, maar nu dus ook de eerste lach met de ogen op ons gericht... Jullie begrijpen natuurlijk wel dat we superrrrr trots zijn....;)

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Charpi, Natuurlijk begrijpen we dat je super trots bent op Rianna haar eerste echte lachje. Is toch ook helemaal geweldig. En ook een goed teken: een kindje wat zich niet fijn voeld zal niet snel lachen. Toch?
    En nu wordt het straks nog een kunst om zo'n lachje op de foto te krijgen, haha. meestal zodra ze de camera in de gaten krijgen doen ze het snel niet meer.

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

pffffffff wat een beroerde nacht heb ik gehad,hoest me weer helemaal suf,maar goed hopelijk is het snel weer voorbij,noel die hoest weer zoveel en jaimy die heeft van die vieze groene snottebellen de hele dag:$,maar goed het is weekend dus hopelijk kunnen we lekker een beethe uitzieken.

================================================

Charpi..........ja ik herken dat wel,al moet ik zeggen dat zoe* en noel er niet zo lang in hebben gelegen,en dan net na je bevalling dat is gewoon erg zwaar.

Hoe gaat het met jou zelf nu?

Heerlijk dat ze heeft gelachen meid,en je moet je niet zo aantrekken van al die gemiddelde richtlijnen kijk maar naar noel,ze kunnen weer veel inhalen hoor..........

=================================================

sherly182.........

Veel plezier met je weekendje weg meid

==================================================

5. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Charpi, wat leuk dat Riana heeft gelachen!! En het is niet voor niets een gemiddelde hè... De één is nou eenmaal sneller dan de ander. Veerle is ook niet met alles even vlot.

Sherly, geniet van je weekend!

Patrieske, wat hangt er toch bij jullie thuis in de lucht? Zo vaak ziek... Beterschap!

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoe het nu met mezelf gaat? Wel eigenlijk weet ik dat niet zo goed..... Aan de ene kant ben ik supergelukkig met onze kleine Riana.... aan de andere kant voel ik me nog steeds niet helemaal lekker in mijn vel..... wat deels zal komen door de hormoonsveranderingen.... deels door alles wat er gebeurd is, alle stress enzo.... en gewoon deels doordat ik gewoon mijn draai nog niet helemaal gevonden heb. Riana geeft me nu wel een ritme... elke dag begint ongeveer even laat en eindigt ongeveer even laat.... Verder bepaald Riana wanneer wat op de dag wordt gedaan en eigenlijk vind ik dat wel lekker.... Ze geeft invulling aan de dag.... Ben blij dat ik lekker thuismama kan en mag zijn en dus niet haar over een paar weken bij een oppas achter moet laten, maar gewoon zelf er voor haar kan zijn. Ik heb me voorgenomen mijn studie Psychologie weer op te gaan pakken.... Ik heb een hele cursus liggen van de Open Universiteit maar nog nooit examen gedaan, dus is het nu wellicht leuk om me daar weer op te storten en ik zie dan wel of ik aan een examen doen toekom ooit.... zo niet dan word ik er in ieder geval niet stommer van :p....
    Nee vervelen zal ik me niet.... Riana neemt natuurlijk al een groot deel van de dag in.... studeren erbij dan.... hobby's en het noodzakelijke kwaad --> het huishouden moet ook nog....

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    charpi.........

meid het is ook niet niks wat je allemaal mee hebt gemaakt,dus dat zal zijn tijd nodig hebben,maar dat schrijf jezelf ook wel al,als je het maar zelf goed in de gaten houd van jezelf,want je kent jezelf het beste.

Wat goed zeg van je studie,dat je die wilt gaan doen,al lijkt hij me erg pittig:p

ja dat huishouden pffffffffff ,gelukkig ben ik er meestal wel snel doorheen,maar het is ook net zo snel weer vuil met een huis vol mannen hahaha

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Patrieske het is puur hobby hoor die studie.... heb de inleidende modules hier liggen.... niet de complete studie..... maar dan nog is dat zeker 200 uur werk om het erin te krijgen, maar heb de tijd en nogmaals ik hoef niet per se examen te doen, maar wil het wel gaan proberen....

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Goed dat je het toch gaat proberen meid......:D
    Hoe gaat het met de kleine en met jou?

Hoe gaat het met de rest hier?

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    charpi super dat je het gaat proberen!! je steekt er in ieder geval altijd wel wat van op.

hier gaat het goed!
    isabel heeft vrijdag haar eerste prikjes gehad, ze heeft flink gehuild toen wat zielig zeg...
    die dag veel geslapen maar gisteren was ze weer de oude!
    ze weegt al 4010 gram! wat gaat ze hard zeg.

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Dat gaat inderdaad hard,is ze niet ziek geworden van de prikjes?

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    nee gelukkig niet. haar temp is maar tot 37,4 gekomen. wel hoger als normaal maar niet erg dus.

13. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Wauw Charpi, wat goed! Psychologie, lijkt me echt superinteressant!

Naomi, zielig hè, die prikjes... Maar wel fijn dat Isabel er niet ziek van geworden is.

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    nou fijn dat je meisje er niet ziek van is geworden.......noel werd er ook nooit ziek van,maar jaimy werd er altijd dood ziek van :(

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naomi: Das altijd zielig he die prikjes, maar wel super dat ze er niet ziek van word.

Hier alleen ziek na de 14mnd prikken.

Sorrie dat ik niet veel laat horen van me meiden, maar we zijn op dit moment zo druk met Mitchell enzo.
    Tis toch een hoop spanning en onzekerheid wat erbij komt kijken. En dat vreet echt aan me.
    Wil na bijna 15mnd onderhand rust, maar helaas zal dat nog wel een tijdje gaan duren..

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    caruli

Meid daar hoef je geen sorry voor te zeggen,ik snap best dat je daar mee zit het is ook niet niks :(
    Dikke knuffel meid

17. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Charpi; goed van je meid dat je "stukjes" van de studie wil gaan oppakken! Lijkt me toch wel pittig hoor...!

Naomi; wat fijn dat jullie meisje niet ziek is geweest van de prikjes! Esmay gelukkig ook nooit tot nu toe....

Caruli; meid daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen! 't is als vanzelfsprekend dat je daar nu even niet naar staat... Ik weet eigenlijk niet eens precies wat er speelt, maar wil je heel veel sterkte wensen!

18. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hier gaat ie goed, ben weer bijna van mijn hoestje af en alles gaat weer z'n gangetje.

Esmay moest vanmorgen naar het kdv voor de fotograaf. Ze was supertrots op zichzelf omdat ze goed gelachen had op de foto... :D

Verder is ze nu een ruime week luierloos (overdag) met maar 1 ongelukje! En dat was echt sneu, ze stond al bij de wc met haar broek op haar enkels en toen ging het mis. Ze kon ook niet meer stoppen met plassen, er kwam werkelijk een waterval uit! :D
    Kind helemaal in tranen natuurlijk...., maar daarna ging het weer goed!

Weer een grote stap van klein naar groot meisje...;)
    Wat gaat dat hard...

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai jen

Nou weer aan de betere hand gelukkig dan maar.........hier is het weer een ziekenboeg :(

Hoe oud is je meisje,want volgens mij is ze nog niet zo oud en dan al zuiver dat vind ik echt heel goed hoor,en inderdaad dan huilen ze zo erg he,gelukkig heb je har goed kunnen troosten en is het nu weer allemaal goed :)

20. Jen27

Jen27 Niet meer actief

He Patrieske,

He bah een ziekenboeg bij jou; wie zijn er het haasje? Beterschap in ieder geval!!

Esmay is 3 jaar en 4 maanden nu, dus wel een mooie leeftijd om zo zuiver te zijn, toch?

Deel Deze Pagina