Jen: Das idd een mooie leeftijd om zindelijk te worden Patrieske: Jee alweer een ziekenboeg bij jullie? Het houd ook niet op he, heel veel beterschap meid!
@patrieske: jeetje zo ziek allemaal! beterschap! @caruli: je hoeft geen sorry te zeggen, we snappen het wel! ik hoop dat jullie snel wat rust gaan krijgen *knuffel* @jen: mooie leeftijd toch om zindelijk te worden lijkt me Isabel is helemaal niet ziek meer geworden ook van de week! ben ik wel heel blij om. ze slaapt sinds zondag overdag ook soms boven tot nu toe sliep ze altijd beetje beneden. maar ik merkte dat ze teveel geprikkeld werd dus naar boven verhuisd en dat gaat best goed!
Hai voor de meiden die vroegen wat de ziekenboeg was even een update. Jaimy is ziek,en hij lijkt alleen maar zieker te worden,vannacht overgegeven en echt pijn aan zijn oor hij huilt de hele dag,maar ze kunnen gewoon niets doen,hij drinkt gelukkig wel goed......van zondag op maandag was het van half 7 sávonds tot 5 uur in de ochtend krijsen aan een stuk door en we hebben 2 keer de post gebeld,echt verschrikkelijk hoeveel pijn hij had,pas na de 2de zetpil werd het wat minder,hij gilde het uit,ik was echt kei verdrietig,een warme doek haalde wat van de pijn weg......nu heeft hij echt 2 knal gele oren dus het vuil spuit eruit dus we mogen ook niets in zijn oortjes doen,een donderdag moeten we pas terug komen bij de ha als hij dan nog koorts heeft en nog zoveel pijn dan kijken ze verder,het is beter dat hij zelf kan herstellen dan weer een kuur te krijgen,dus het is erg vervelend voor hem,en ik kan hem ook niet troosten als hij zoveel pijn heeft is hij alleen erg boos op alles en iedereen en slaat steeds heel hard tegen zijn oortjes aan....... naomi123............wat lekker dat ze boven ook goed slaapt en inderdaad is het beter als ze lekker boven ligt,dat verschil merk ik wel kwa slapen met noel en jaimy. caruli.........bedankt meid,wij gaan vrijdag op vakantie en ik hoop dan dat hij beter is,als hij nog zo ziek is,heb ik tegen mijn ouders gezegd dat ze maar alleen moeten gaan met noel,want als hij is zoals hij nu is ga ik echt niet weg,daar heb ik mijn lesje mee geleerd met noel toen. jen 27,dat is zeker een mooie leeftijd en heel goed dat ze al zuiver is,bij noel was het net toen hij naar de kleuterschool ging dat hij echt zuiver was,en helaas had hij daar ook wel eens een ongelukje .....ze spelen en willen niet de tijd nemen voor de wc
Caruli: veel sterkte met de kleine. Jen27: wat goed zeg van Esmay. en een ongelukje kan wel eens gebeuren he. naomi123: wat lekker dat ze niet ziek is geworden. onze Joy is ook nog nooit ziek geworden van de prikjes gelukkig. de 16 de mogen we voor de voolopig laatste prik van de 11 maanden. patrieske16: jheetje zeg jullie hebben eht ook weer te pakken. wat vervelend zeg. hopelijk is het snel over. en ik hoop voor je dat het voor vrijdag over is het zou jammer zijn als je niet mee zou kunnen. maar ja het ziek kind gaat boven alles he. Hier: wij zijn gister weer terug gekomen van uit texel en het was erg leuk. een leuk en mooi huisje en ook nog eens bij de zeehondjes gaan kijken. Joy vind echt alle diertjes leuk als ze maar bewegen. ze moest steeds lachen bij de zeehonden toen ze gingen hoesten en bij de vissen die lekker rond zwommen. het weer was wel erg slecht veel regen en mist gehad maar toch een goed weekeinde gehad. gister thuis gekomen en gelijk weer gaan werken dat is toch niet aan te raden. dus een wijze les voor de volgende keer terug komen op een dag dat ik vrij ben.
Hallo Brabo,s !!!! Hier nog zo eentje, ik kom uit Best, daar vlak bij Eindhoven, we zijn wel van plan om binnenkort als de kleine er is om dan te gaan verhuizen, maar we blijven dan zeker wel ergens in Brabant verder wonen, Brabant is altijd wel gezellig daarom !!!
Hai Nou toen straks toch weer de arts gebeld,jaimy zijn koorts word alleen maar hoger en huilt nog steeds erg van de oorpijn,ik had eigenlijk morgen een afspraak staan,maar ik vind het niet normaal dat we 5 zetpillen moeten geven,terwijl je er maar 3 mag geven om zijn pijn onder controle te houden,dat vond de assistente ook,dus moeten we vanmiddag om half 3 komen,en dan vraag ik meteen maar wat wijs is met op vakantie gaan,om hem daar in een vreemd bedje te leggen en daar 4 dagen binnen te zitten dan ben ik liever thuis,en dan gaan mijn ouders met noel daarheen,en mocht hij alsnog opknappen dan zijn we er zo achter aan gereden. Zwemmen in het zwembad zal wel helemaal niet morgen dus dat gaan we zowiezo niet doen. =============================================== Moedernick.........welkom in ons clubje,gezellie er weer iemand bij Gefeliciteerd met je zwangerschap,hoe gaat het met je zwangerschap? ================================================ sherly182........ja dat is 1 ding wat zeker is,wij zijn afgelopen december gegaan,noel was toen al niet echt lekker nou we waren met mijn schoonzusje mee gereden en konden dus ook niet naar huis,maar dat doe ik dus echt nooit meer dat kind was daar dood en dood ziek,en nu gaan we wel zelf met de auto en het is nog geen 50 min rijden maar toch,wat moet die kleine daar als hij echt zo ziek is,en dat vind ik wel heel sneu voor noel,maar goed als die met opa en oma gaat vind ie het ook erg leuk. Leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad op vakantie ==================================================
Hallo, Dank je wel hoor, en het gaat eigenlijk wel goed, vanaf het begin af aan helemaal nergens last van gehad, ik voel mezelf juist goed en steeds beter, en met het kleintje gaat het ook wel goed, deze week hadden we nog de eerste echo en het zag er allemaal wel goed uit, alleen nog zo mini en pas 2.0 cm, inmiddels al weer 8 weken nu dus dat gaat ook al wat opschieten nu, het kindje is elk geval voor ons wel helemaal welkom en erg gewenst en we hopen er maar op dat het allemaal zo goed mag blijven gaan zodat er in Oktober 2011 een gezonde derde geboren zal worden. Allemaal heel veel succes gewenst en groetjesss.
Moedernick: Welkom Gefeliciteerd met je zwangerschap. Waar ga je straks naartoe verhuizen? Brabant is idd heel leuk Patrieske: Jee is het zo erg met hem, goed dat je gebeld hebt, hoop dat de arts vanmiddag iets voor hem kan doen. Want zo is het ook niks he. Beterschap met je ventje meid.
@Patrieske, Beterschap met Jaimy. Hopelijk is hij snel van zijn oorpijn af. Ik weet hoe verschrikkelijk oorpijn is. Als kind heel veel last van gehad. @Moedernick, Welkom bij de club. Klets gezellig mee. En gefeliciteerd met je zwangerschap.
jewe........ja ik schrok er echt van hoe hij het uitschreeuwde van de pijn die eerste nacht,ik kon gewoon niet geloven dat het alleen van zijn oortje was ================================================== caruli...........bedankt meid
Hallo !! We gaan graag verhuizen nog wat meer Zuidelijker, we staan ingeschreven nu in Veldhoven en de omgeving er van maar aangezien dat de inschrijf tijden verschrikkelijk zijn, kan het mischien nog wl even gaan duren dan, we hopen op een snel aanbod want we wonen wat klein nu.
Hai Nou vanmiddag zijn we naar de ha gegaan,daat kreeg hij dus weer hele erge pijn,en nu zagen ze het dus ook zelf,en hij keek zijn oortjes na,en hij heeft aan beiden oortjes een middenoorontsteking en ik moet nu 5 en als het nodig is s'nachts nog een 6de zetpil zetten(maar dit is het dubbele van wat hij mag,dat durf ik niet goed),maar hij heeft dus ook een ab kuur gehad,en ik heb dus gevraagd over de vakantie en als we naar het buitenland zouden gaan dan zouden we hem moeten afzeggen,maar dat doen we niet we gaan naar limburg,maar dat mag wel,wandelen in de bossen is alleen goed voor hem zegt,die gewoon lekker dik aankleden voor de koorts hoeft hij niet binnen te blijven,maar zwemmen is echt taboe,dus dat doe ik dus echt niet met hem,hij heeft er ook nog geen besef van gelukkig,tenminste hij ziet het zwembad niet dus kan ie het ook niet missen....en toverland is vlakbij dus daar kunnen we ook een dagje heen gaan...........maar goed hij is nu aan de ab kuur begonnen en laten we hopen dat die snel aanslaat. ================================================ moedernick,........nou laten we hopen dat er snel een aabod komt,en iets kopen is geen optie dan?
Wat een rust hier... Patrieske, hoe is het nu met Jaimy? Moedernick, welkom Wat een ellende hè, die wachtlijsten voor woonruimte! Ik weet er alles van... zit ook in de wachtkamer voor woonruimte.
haha inderdaad heel rustig geweest hierzo! hier gaat alles in ieder geval goed de osteopaat heeft wonderen verricht hihi Isabel is een heel ander kindje geworden! zometeen een kennismakingsgesprek met nieuwe mensen die een gastouder zoeken. ik hoop dat er een klik is dan heb ik van de zomer een baby erbij
zo hier gister de eerst verjaardag gehad van onze Joy wat leuk is dat zeg. Joy heeft zich zelf goed vermaakt, en is onwijs verwend met de kadootjes die ze gekregen heeft. de taart had ik zelf gemaakt en deze vond ze lekker en ze heeft ook best netjes gegeten. en vandaag hebben we weer een mijlpaal bereikt want nu kan onze Joy zich zelf vanuit lig stand helemaal tot staan brengen. ja ja het gaat hard.
@Sherly, Gefeliciteerd nog met de 1ste verjaardag van Joy. Wat gaat het snel he? @Naomi, Wat fijn voor Isabel dat de behandelingen zo goed hebben geholpen.
Hai Wij zijn terug van vakantie,en die was erg leuk,jaimy mocht niet zwemmen maar dat mocht de pret zeker niet bederven,hij heeft het goed naar zijn zin gehad en noel ook,de dag dat we aankwamen kreeg hij wel erge hoge koorst en kreeg ik even spijt dat we zijn gegaan,even contact gehad met de ha og,mocht hij suf worden dan moesten we de post daar bellen en daar naar toe gaan,maar gelukkig was dat niet aan de orde. Vandaag dan terug gekomen en jaimy is bij mijn ouders gebleven en wij zijn met een groep naar de stad gegaan en noel ging ook mee,maar die begon tegen 15.30 erg te huilen dat hij naar huis wilde dus ben ik met hem naar huis gegaan en Mart is in de stad gebleven en die is er nog denk ik.............Jaimy wilde toch bij Oma blijven slapen en ik ben met noel naar huis gegaan,lekker gegeten en hem gedoucht en hij ligt helemaal uitgeput op de bank,hij is gewoon helemaal op,ze hebben nog 2 keer gebeld dat ik terug kwam,maar noel wilde dat ik thuis bleef en wilde niet bij oma slapen dus dat doe ik dan echt niet. =============================================== naomi123.........wat fijn dat je meisje zo is opgeknapt zeg Hoe is het gesprek gegaan? ============================================= ellen27...........Nou het gaat gelukkig goed,even dacht ik een vrijdag daar dat het mis ging,hij had tegen de 40.3 koorts en was wel even eng,al weet ik dat hij hoger kan,dat heeft ie ook gehad een keer,maar goed je bent daar uit je eigen omgeving en dat vind ik dan niets,maar voor nu gaat het echt goed,ik denk dat de buitenlucht hem goed hefet gedaan en morgen is zijn ab kuur op dus dan ben ik benieuwd of het weg blijft dat hoop ik van wel. Hoe gaat het met jou?
Sherly: Nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Joy Naomi: Ow super dat de osteopaat geholpen heeft Patrieske: Super dat het goed is gegaan met Jaimy
@sherly: gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Joy!!!! leuk dat ze zo verwend is en het gaat hard ja haha. @patrieske: fijn dat het goed gaat met jaimy! het gesprek is wel goed gegaan. heb er wel een goed gevoel bij eigenlijk. vandaag krijg ik waarschijnlijk te horen want hun willen doen.... spannend dus!